68. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

68. päivä

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 30 Loka 2014 00:14

0:13 Tuijaa ei ilmeisesti nukuta vielä, kun kysyi Jonathanilta, voisivatko he mennä päikkäristä pyytämään jotain herkkuja tai kivaa extraa. Jonathan ei halunnut, vaan kertoi miten oli vihannut sitä, kun oli viime viikolla joutunut vinkumaan "polttopuita, ruokaa, lämpimämmän makuupussin". Jonathan päätti, että menevät nukkumaan.

0:41 Vatsakipuinen Dani ja piereskelystä häiriintynyt Jenna ovat keittiössä. Dani beat-boxaa ja lopettaa setin örinä-äänellä lausuttuun: "I am murderer"

Haluaa sen jälkeen tiskata, Jenna ei halua.
Dani: "Tuntuuko susta siltä, että sä voisit olla mun kanssa koko loppuelämän?"
Jenna: "Joo mutta mä en tiskaa!"
Dani: "Bääm, bääm, bombombom, Tuntuuko susta siltä, että haluutko sä olla mun kanssa koko loppuelämän?
Jenna: "Joo, mutta mä en tiskaa, sitä varten on tiskikone!"
Anna 247!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2014 00:44

Danilla siivouskohtaus keittiössä. Sanoo itsekseen "I,m the murderer". Jenna vessasta. Dani kehottaa Jennaa tiskaamaan: "Jos haluut olla mun kanssa, niin tiskaat." Jenna: Mä en tiskaa, sitä varten on tiskikoneet."
Julmetun kovaa ääntä molemmat pitää, Dani heittää jotain puujalkavitsejä.
a walking disaster

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 30 Loka 2014 00:52

0:50 Dani ja Jenna keskustevat anagrammista ja sen viestistä.

Dani: Mä sanoin makkarissa uhri ja asukas. Mut en mä arvannut että siin lukee Jenna, mä olin varma, että siinä lukee Jussi.
Jenna: Mikset ota tota kehikkoa.
Dani: Arvaa miten kovaa mun tekis mieli se ottaa.
Jenna: Musta on typerää, ettei me saada ottaa sitä.
Dani: No miksi ette?
Jenna: Koska me ollaan uhreja.

Jenna: Mä haluun ton kirjeen.
Dani: Niin mäkin.
Dani: Mitä sä veikkaat, että siin lukee, onko se sun sisko?
Jenna: En tiiä, varmaan.

Dani laulaa: Tiedän olevan, hyvää ja kaunista, enemmän kuin unelma onnesta x 3
Jenna: Mä haluun nukkuun, tule tule!
Dani: Teidän, Jennan olevan mieletön paviaani, enenmmän kuin tavallinen paviaani.
Dani: Jenna, tietsä mitä, sä oot ihan söpö, sä oot ihan ok.
Anna 247!

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Loka 2014 00:59

Kello 00:55:

Dani kyselee Jennalta, millainen hän on ollut porukassa, kuten koulussa.
Jenna kertoo olleensa häirikkö, käytös 5.
Dani sanoo toivovansa, että olisi voinut käydä ainakin yläasteen uudelleen.
Pussailevat keittiössä, jossa Dani on kuurannut pöytiä varsin maanisen oloisesti.
Dani: Meinas tulla itku taas tänään.
Dania on liikuttanut ilmeisesti Annan tuolloin laulama "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie".
Jenna kehottaa Dania makuuhuoneen ovella: Tule, tule. Jenna menee sänkyyn ja ripustaa mikrofoninsa naulaan. Dani tekee samoin.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2014 01:00

Jenna huutaa: Haluun nukkumaan!
Dani lauleskelee. Ja toteaa Jennan olevan ihan söpö. Alkaa kuulustelemaan, onko Jenna ollut porukan vihatuin, söpöin, vai se kiusaaja.
Dani veikkaa, että Jenna on ollut se, jota kaikki on juossut karkuun. Se ylienergisin.
Jenna toteaa olleensa se, joka on aina jälki-istunnossa.
Dani toteaa, että jos jotain voisi käydä uudestaan, niin ylä-aste. Olisi voinut tehdä asiat toisin.
Jenna komppaa, että jos todistuksessa on käytös 5, niin se ei ole hyvä.
Jenna lupaa tiskata huomenna astiat Danin kanssa.
Halailevat ja Dani kertoo, että hänelle meinasi tulla itku tänään. Oli katsonut enkeliä ja Anna lauloi jotain biisiä. Dani huokailee, että jos tuo on vielä mutsin kirjoitus, niin...
Jenna yrittää saada Dania nukkumaan. Menevät viimein. Ja lässytys jatkuu sängyssä.
a walking disaster

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Loka 2014 01:03

Kello 01:01:

Kaikki muut paitsi Jenna ja Dani vaikuttaisivat nukkuvan. Joku nukkujista tuntuu puuskuttavan hengittäessään.

Jenna ja Dani kuiskailevat (kuten yleensä aina).

Vaikuttaa siltä, että Dani itkee.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2014 01:07

Dani esittää ties monennenko kerran, että itkee ikäväänsä jotain kohtaan. Jenna lohduttaa.
a walking disaster

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Loka 2014 01:11

Kello 01:05:

Dani itkee tosiaankin, niiskuttaa (nenä selvästikin tukossa), ja Jenna kysyy: "Mikä on?"

Jenna: "Tuu tänne".

Kääriytyvät saman peiton alle.

Anna ja ehkä (?) Leyla kääntyilevät sängyissään levottoman oloisina ja ovat ehkä heränneet ääniin.

Dani itkee ja niiskuttaa yhä kuuluvammin.

Jenna kysyy: "Mikä on? Mikä on?"

Dani ei vastaa. Jenna nousee istumaan ja alkaa hieroa Dania.

Jenna: "Kerro kohta?"

Dani: "En pysty."

(Keskustelua käydään niin kuiskaamisen rajamailla, että en saa kaikesta täysin selvää).
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2014 01:14

Dani ja Jenna supattelevat ilman mikkejä.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2014 01:20

Dania ja Jennaa naurattaa, mutta kun kuiskivat, ei saa selvää.

Dsni pierasi ja Jenna totesi tunteneensa pierun reidessään. Tsiisus!
a walking disaster

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Loka 2014 01:20

Kello 01:15:

Danilla on ilmeisesti vatsakipuja (aiemmin päivällä vedetystä laktoosista eri muodoissaan) ja hän totesi Jennalle, ettei hieronta auta niihin mitään.

Nyt Dania jo naurattaa ja hän pieree.

Jenna: "No niin, kiitos".

Dani: "Tiedätsä mille mä nauroin?"

(Tätä seurasi kuiskailua, josta en saanut selvää, saikohan BB:kään). Mitään huomautuksia asiasta (siis siitä, että kuiskaaminen on kielletty), ei kuitenkaan tullut, tällä kertaa.

Dani pieraisi jälleen äänekkäästi ja Jenna totesi: "Hyi ihan mun reiessä asti tuntu tuo".

Kello 01:25:

Vaikuttaa siltä, että kaikki asukkaat, myös Jenna ja Dani, nukkuvat.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 30 Loka 2014 07:07

Armi otti sädekehän.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jonni » 30 Loka 2014 07:21

Näinkö kävi Armille ?
Siellä hän juttelee sädekehästä Pertin kanssa ja Armi juttelee taas Tippavaarasta !
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 30 Loka 2014 07:57

Viattomuuden enkeli aamutoimissa
Kuva

Pertti sanoo haluavansa olla paikalla kun ensimmäiset nousevat. Armi miettii, että mitähän muut sanovat. Pertti sanoo, että ensimmäisenä kuuluu, että "Armikki!".

Armi miettii murhaajaa. Sanoo, ettei Tuija ole ollut ikinä tämän kahden kuukauden aikana noin paljon omissa oloissaan, eikä ole kertaakaan ollut häädössä. Pertin mukaan se on heikkous, jos ei ole ollut mukana siinä.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Zeus » 30 Loka 2014 08:43

Aamulla seitsemän aikoihin Armi nousee ylös ja menee olohuoneessa lukemaan tehtävälappuja. Pertti herää, menossa suihkuun. Armi sanoo Mä taidan ottaa sen. Ja ottaa sädekehän päähänsä. Kummallekin maistuu jugurtit. Puhuvat kuiskaten.

Armi on noussut jo ylös ja laittanut sädekehän päähänsä. Pertti kuuntelee, kun Armi taas läyhää tiskivuoresta: Pertti, Armi, Dani ja Tuija ovat ainoat, jotka koskevat tiskivuoreen. On tarkkaillut paripäivää. Pertin mielestä Anna tiskaa kun huomauttaa. Jenna ei ikinä, Leyla kerran. Pertti tekee pannukakkua ammutuimaan. Armi nuuskuttaa. Armi tyhjentää Pertin avustuksella tiskikoneen. Poronkäristyksen rasva ei ole lähtenyt kunnolla astioista. Pöydillä on runsaasti hedelmiä ja 6-7 isoa salaatinkerää. Armi täyttää koneen likaisilla astioilla. Pannukakkupellillinen valmistuu. Ihmettelevät, kun Isoveli on antanut sähköä näin kauan aikaa. Armi päättää tiskata viinilasit käsin. Pertti maistaa pannaria. Armi toivoo lämmintä vettä, että saa isot astiat putsattua. Tuija on ollut Armin mielestä outo, ulkona omissa oloissaan. Tuntuu kuin olisi ollut jo puolitoista tuntia hereillä (oikea aika noin 2 tuntia)

Jonathan: Mä en kestä.
Armi: Mun intuitioni sanoi, että mun on pakko ottaa tää.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 30 Loka 2014 09:01

Jonathan menee vessaan, näkee makkarin ovella Armin: "Mä en kestä. Mä en kestä." Armi nauraa.

Jonathan menee makkariin peiton alle ja kertoo Tuijalle, että nyt Armi otti sen oikeasti päähänsä. Tuija ei usko. Jonathan lyö vetoa seuraavista tupakoista. Molemmat jatkavat uniansa.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Zeus » 30 Loka 2014 09:13

Pertti tiskaa astiat käsin :tu
9:09 Muut asukkaat nukkuvat.

Armi kävi päiväkirjahuoneessa. Pertti juoksee heti suihkuun, kun tulee lämmin vesi. Andte herää, menee vessaan mutta ei huomaa Armin temppua.

Andte: Minkä takia sä tuon oot vetänyt päähänsä
Armi: Mä halusin ottaa sen, tarviiko sitä perustella. Onks se niin paha juttu?
Tää sopii mulle.
Andte: Ois lähteny ennemmin syys myrsyyn.
Armi: tää on mun valinta
Andte Nyt on niin kuin samantyyppien veto kuin Tippavaarassa.
Armi: mä haluan olla se musta lammas.

Armi: nyt se huutaa jo kaikille tuolla.

Herätys! Lämmintä vettä tunnin ajan.

Jussi K: mä olisin oikeesti halunnut lukea mitä siellä on.
Jonathan: Ei ois kannattaanut yllyttää Armia.
Jenna: käsittämätöntä

Pattereiden vaihto
Armi: mitä se Dani nauraa siellä.
Tuulikki ei puhu Armille mitään.
Joonas: Mä arvasin
Jonathan: Jenna, nyt sä sait yhen vihjeen lisää
Leyla: Toi ei näytä hyvältä meidän silmissä ja muisen, mä sanon oikeesti. Mä uskon et se on aika äkkii pois.
Jenna: mulla on ainakin paha mieli, koska mä olisin halunnut lukee ton.
Tuulikki: ei näytä hyvältä

Armi: mä varotin jo eilen illalla ja annoin jollekin mahdollisuuden ottaa sen. Kuitenkin me ollaan yksilöitä täällä. So What? Mä tykkään ottaa riskejä, kaikki on mun kimpussa, onnkeksi väkivaltainen käyttäytyminen on kielletty (hymyilee).
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 30 Loka 2014 09:36

Jonathan sanoo voineensa tehdä saman kuin Armi. Tuulikki tulee keittiöön: "Ei Jonathan olisi tehnyt tuota, hän vain sanoo niin mutta ei olisi tehnyt sitä. Jonathan ei ole paha". Armi: "Ai mää on nyt paha".

Anna näyttää myrtyneeltä. "Mä olisin mielelläni halunnut lukea kirjeeni. Saa kai pettymyksensä ilmaista. Mutta en minä voi olla vihainen koska tuo mahdollisuus kerta annettiin." Armi: "Saa ilmaista. Eiköhän ne kirjeet saa luetuksi sunnuntaina. Meitä ihmisiä on erilaisia".

DC 2:ssa: Jussi K:n mukaan Armi sai monen vihat päällensä teon takia. Leyla myötäilee: "Ja ei vain talossa, sen takia sitä ei olisi kannattanut tehdä".

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Zeus » 30 Loka 2014 10:01

Jonathan arvelee, että Jenna ja Anna joutuvat häätöön tai murhaaja ja sitten alkaa uusi. Jenna uskoo tehtävän jatkuvan sunnuntaihin. (OT: yrittävät ratkoa ongelmaa, kun on vain yksi murhaaja häädössä, että miten sinne saadaan lisää porukkaa)

Armi: Tuulari on vissiin ainut, joka on ottanut nokkiinsa.
Dani piereskellee keittiössä. Joonas: toi tuli nyt aikanin housuun

Makuuhuoneessa Armi selittää, että Jonathan oli sanonut, että jos hän ei olisi siellä syysmyrskyssä ollut, niin hän olisi ottanut kans. Andte uskals jotakin sanoa, musta oli hyvä, että uskals jotakin sanoa. Yleensähän se on semmonen, ettei se uskalla mitään sanoa.

Kun Armi menee päiväkirjahuoneeseen, Pertti ja Tuulikki keskustelevat.

Tuulikki: Etkö yrittänyt yhtään estellä Armia?
Pertti: Hänellä oli omat päätökset tehty niin vahvasti, Jos sen joku kestää, niin Armi sen kestää.
Tuulikki: Tämä on aika lyhytnäköinne teko. Eihän se ratkaise kuin tämän viikon.
Pertti: Olin niin hyvilläni kun porukka päätti, oikeesti lojaalia porukkaa
Se ois pitänyt lopettaa se keskustelu heti. Kyseinen herra (näyttää Jonathanin vuodetta) aloitti ihan tarkotuksella. Sitte siellä oli jo tarttumassa. Ei Armi ollut ainoo joka oli tarttumassa.
Tuulikki: Minun tyyneyteeni tämä ei vaikuta. Mutta vaikuttaa yhteen asiaan. Armi tilas minulta matot. 5 metrisen ja 4 metrisen. Mun matot on rukoillen tehtyjä. Vaikka maksas mitä, en tee niitä mattoja. Minua ei voi ostaa rahalla.

Anna on kuin maansa myynyt. Itkuinen.

Joonasta ei kiinnosta yhtään lukea Kirjettä.
Andte: Kyllä sä tiedät millanen ilmapiiri tulee.
Tuulikki, Jenna ja Leyla ovat vihasia.
Danilla on se sama ajatus, kuin Jonnaksella että voi lukea myöhemminkin.
Andte: Jos kotona ois hätä, mie lähtisin saman tien. (tällä pääsee daylyyn)
Leyla: Kirja jonka mä säilyttäsin loppuelämäni. Se on muisto. Ne on käyttänyt aikaa siihen. Ja se vietiin pois.
Joonas: Sen suurinpiirtein tietää, keneltä se on ja mitä siinä lukkee.
Jenna: Mie en vaan tiedä mitä miun kirjeessä lukkee.

Postia, kas Dani lukee. Kolme Jennan ja Annan epäiltyä osallistuvat vihjekisaan.

Tuulikin syyllisyyteen eivät usko kumpikaan. Nyt on reilua, että osoitetaan Tuijalle, että epäillään. Epäillyt Tuija, Leyla ja Joonas.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Loka 2014 11:07

11:05 Anna ja Jenna valitsivat Leylan, Joonaksen ja Tuijan suorittamaan tehtävää. Leyla aloittaa, tehtävässä etsitään kolmesta todisteesta (kypärä, viinilasi ja tupakkiaski) sormenjälkiä. Jos löytää sormenjäljen, saa pisteen, jos ei löydä ennen ajan loppumista (20min) tulee miinuspiste. Jos kaikkien suorittajien yhteenlaskettu pistemäärä on enemmän kuin -10, saa uhrit vihjeen.

Leyla löytää yhden sormenjäljen tupakkiaskista, epäilee sen olevan oma. Jenna ja Anna seuraa tarkasti tutkimushuoneessa Leylan suoritusta.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja skilful » 30 Loka 2014 11:10

aadeehoovee kirjoitti:11:05 Anna ja Jenna valitsivat Leylan, Joonaksen ja Tuijan suorittamaan tehtävää. Leyla aloittaa, tehtävässä etsitään kolmesta todisteaineistosta sormenjälkiä. Jos löytää sormenjäljen, saa pisteen, jos ei löydä ennen ajan loppumista (20min) tulee miinuspiste. Jos kaikkien suorittajien yhteenlaskettu pistemäärä on enemmän kuin -10, saa uhrit vihjeen.
Enintään ;)
Lahjattomat treenaa!

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 30 Loka 2014 11:11

Anna: ootko nyt satavarma Danista?
Jenna: en
Anna: no laita se nyt sit sinne...

Jenna mukisematta kiikuttaa Danin takaisin fläppitaululle.

Jee!

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”