64. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Hilma » 26 Loka 2014 20:04

Myrskyläisille kutsu pk:n.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Loka 2014 20:07

20:04 Tehtäväalueella Syysmyrskyssä asukkaat kutsuttiin PK -huoneeseen. Lisähuoneessa Joni ja Jussi odottelevat pääsyä taloon, Jussi lähti morjenstamaan vielä kakia. Talon puolella pakataan, Jennalla menee hermot ja vituttaa. Tuulikin hyminä kuuluu koko ajan taustalta. Jenna kommentoi myös laatikoiden olevan huonosti suunnitellut kun puolet menee laatikon perälle sängyn alle ja vaikea kaivella sieltä. Jenna kömpii laatikkoon kokonaan ja Dani alkaa sulkemaan laatikkoa.
Jenna: Piiloutuminen on kielletty! Mulla on ahtaanpaikankammo!

20:15 Talossa pakkaaminen jatkuu. Tehtäväalueella Myrskyläiset ovat saapuneet PK:sta, Andte palloilee nuotiotynnyrin läheisyydessä, Jonathanin ääni kuuluu takaa. On kuulemma liikaa vaatetta päällä.

20:24 Andte ja Pertsa lähtevät sahailemaan, Andte nostelee reppua siihen malliin, että taitaa painaa hartiaseudulla.
Jonathan: Mitä sä sanoit?
Pertsa: Että tehtävä jatkuu
Jonathan: Joo mää vaihdoin vaan vaatteet ensin.

Talossa asukkaat raahaavat säkkejä varastohuoneeseen. Olohuoneen pöydällä on jo TalkShow juomia ja naposteltavaa (lakuja).

20:32 Sohvalla Tuulikki, Anna, Leyla, Joonas ja Tuija. Joonas kertoo kuinka neljä päivää menee juoden mutta sitten tulee stoppi. Tuulikki kommentoi Annalle, että jos Tuulikki saisi laittaa Annan niin näyttäisi aivan eriltä. Anna kyselee miten Tuulikki hänet laittaisi. Tuulikki selittää kiharoista, laimeasta meikistä ja tyköistuvasta meikistä. Annalla ei ole mitään sitä vastaan, että näin tehtäisiin joku päivä.

Myrskyssä painetaan edelleen puuhommissa. Jonathan kirveenvarressa ja Andte seuraa haukankatseella toimintaa.
Andte: Että on lauha ilma
Jonathan: Niin on. Onneksi se sade loppu.

20:50 Joonas, Anna ja Tuija istuu ulkona. Tuija ja Joonas kritisoi Tuulikkia ja sitä kun pääsi tasavertaisena taloon. Anna kommentoi kuinka sääli on jos viaton joutuu häätöön. Tuijaa selvästi kiristää tilanne, sanoo olevansa kova kostamaan mikäli joutuu häätöön aiheetta. Kovin tosissaan tuntuu olevan.
Anna: Kostonhimoinen Tuija!
Joonas jatkaa tehtävällä spekuloinnilla.
Anna: Aaa, mua stressaa tosissaan.

Anna: No kohta se selviää kuka on murhaaja
Anna: Tässä tulee ihan vainoharhaiseksi ja mää alan uskomaan itsekin olevani se murhaaja!
Tuija: Sää oot se murhaaja
Anna: Emmää ois ikinä laittanut Jonia vapaaehtoisesti häätöäänestykseen

Anna, Tuija ja Joonas lähtevät sisälle. Sisällä muut sohvalla.
Leyla: Sano Joonas, että olet se murhaaja!
Joonas naureskellen: Mää en oo se murhaaja
Asukkaat odottelevat Talkin alkua ja jatkavan vitsaillen murhaajasta. Sohva-asetelma on seuraava: Anna ja Tuija istuu entisen Kellarin sohvalla ja loput Kartanon sohvalla. Anna pyytää Joonasta Kellarin sohvalle koska kahdestaan on typerännäköistä. Joonas tulee istumaan Annan viereen. Edelleen asukkaat jatkavat murhaajalla spekuloinnilla.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 26 Loka 2014 21:02

Pojilla parhaat vermeet yllä suoraa varten
Kuva

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 26 Loka 2014 22:07

24/7, DC1, n. klo 21.25

Dani: Onks kukaan muu muuten saanu mitään tehtävii sit tähän (viikkotehtävään) liittyen..?
Armi: Ei..?
Dani: On!
Jenna: Mitä?
Anna: Ai jotain että pitää esittää että...
Joni: E, ei... enpä usko...
Leyla: Hä... Hähää, miksi hymyilet noin!(Tuijalle)
Tuija: En voi kommentoida.
Dani: En mäkään voi kommentoida. Hähhää! (Nauraa) Tädädättä! Mut sanotaan näin että Tuulari oli näin vähäl boostaa mut.
Leyla: Häh?! No mutku... mäki heitin et oikeesti, et esim. Joonakselle on sanottu et sen pitää olla...
Tuulikki: Mitä mää olin?
Dani: Paljastaa mut yhes asiassa ton viikkotehtävän suhteen.
Tuija: Joo, Joni oli lähellä mut kans. (Hihittelee) En kommentoi enempää... pk-asia.
Tuulikki Danille: Ei mulla ole mitään...
Dani: Ei kun minut. Meil on sama viikkotehtävä (osoittaa Tuijaa), kun sä Tuulikki sanoit et mä en oo osallisena täs viikkotehtävässä, niin mä oon ollu.
Jussi: Millä tavalla?
Dani: Mä en voi kertoo... mun on tota, mutta...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Loka 2014 22:09

Jonathan kovistelee muita Tuulikin paluusta: Oottekste kiusannut sitä? Oottekste naljaillu sille? Mä sanoin näin tuolla, et jos joku yrittääkin (lyö nyrkkiä kämmeneen), niin käy näin. Sillä oli sentään munaa lähtee tonne.
Tuija vaan hymyilee. Tuulikki kertoo kirjeestä, missä kerrottiin terveydellisistä syistä. Jenna matkii Tuulikin tapaa lausua Big Brother.
Dani siirsi keskustelun omiin juttuihinsa.
a walking disaster

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 26 Loka 2014 23:10

Varastohuoneessa korillinen alkoholia ja sauna on lämmin.
Asukkaille luvassa bileet.
Onneksi symyläiset pääsevät saunaan. :thumbsup
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 26 Loka 2014 23:16

Jenna sanoi ettei halua juoda. Jenna ja Dani makuuhuonekamerassa: D:Pitäiskö sun käydä pyytää se? J:PK-asioista ei voi keskustella. D:No saahan sen jos pyytää.

Testiä odotellessa!

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 26 Loka 2014 23:22

24/7, DC1:

Juomien saavuttua keittiöön Dani kysyy Jennalta aikooko tämä juoda. Jenna ei vastaa. Sitten Dani ja Jenna siirtyvät makuuhuoneeseen.

24/7, makuuhuone-kamera:

Keskustelevat siellä jostakin, jota on pyydetty pk-huoneesta muttei ole ainakaan vielä saatu. Jenna toteaa, että "kun on vasta 2 viikkoa myöhässä..." (Väkisinkin tulee mieleen että kyseessä olisi raskaustesti...)

Dani kysyy aikooko Jenna nyt silti juoda. Jenna hermostuu, ai mennä saunaan ja paljuun vai? Sanoo sitten Danille ettei aio mennä saunaan eikä paljuun enää koko loppuaikana.

Dani: Ai etkö?
Jenna: Ku emmie tykkää sellasista yhtään.

Dani palaa vielä aiempaan aiheeseen, eli että pitäisikö pk-huoneesta nyt kuitenkin käydä vielä kysymässä. Jenna lähtee makuuhuoneesta.

Yoma
Asukaskokelas
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Syys 2014 11:22

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Yoma » 26 Loka 2014 23:40

24/7, DC1:

Dani kyselee makuuhuoneessa miten Jenna suhtautuu "tilanteeseen", harmittaako vai ajatteleeko niin että "jos on niin on". Jenna vastaa että "jos on niin on."
Jenna jatkaa, että olisi kyllä harmittanut jos olisi nyt lähtenyt. Dani sanoo ettei olisi silloin tiennyt mitään. Jenna sanoo että olisi hänelle varmasti kerrottu asiasta.
Puivat sitä että heillä on tosi typerä olo. Dani tuntuu viittaavan siihen että on naljaillut Jennalle vatsan kasvamisesta: "Kun mä oon ihan suoraan niinku haukkunu, ja sit se oliskin niinku...".
Jenna suukottelee Dania ja toteaa: "No, jos on niin sit on..."

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Disaster » 26 Loka 2014 23:44

Yoma kirjoitti:24/7, DC1:

Dani kyselee makuuhuoneessa miten Jenna suhtautuu "tilanteeseen", harmittaako vai ajatteleeko niin että "jos on niin on". Jenna vastaa että "jos on niin on."
Jenna jatkaa, että olisi kyllä harmittanut jos olisi nyt lähtenyt. Dani sanoo ettei olisi silloin tiennyt mitään. Jenna sanoo että olisi hänelle varmasti kerrottu asiasta.
Puivat sitä että heillä on tosi typerä olo. Dani tuntuu viittaavan siihen että on naljaillut Jennalle vatsan kasvamisesta: "Kun mä oon ihan suoraan niinku haukkunu, ja sit se oliskin niinku...".
Jenna suukottelee Dania ja toteaa: "No, jos on niin sit on..."
Keskustelun päätteeksi Jenna haki siiderin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”