57. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

57. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 00:06

00:02 Pertti juttelee olkkarissa vielä tehtävästä, jonka kartano vei.
Pertti: Kävi teillä tuuri, että teillä jäi se yks pala.
Joonas: Just jäi se 10 sentin, että pysty kämmenellä.
Armi: Se ois suututtanu eniten, että olis kaikki menny sinne lattialautojen alle.
Joonas: Huomenna on se pv, kun nappi napsahtaa.
Jussi K: Niin saattaa napsahtaa. *Jussi mainitsee, että oli meillä äänestyskin et kumpi pelastuu.
Armi: Hieno ele. Täydet pisteet 10 pistettä.

00:06 Asukkaat sohville ja spekulaatio alkaa yötehtävästä. Myös Dani pk:seen ja telkku päälle? Danin naamahan sieltä taas loistaa asukkaille, mutta ei vielä kuulu mitään.

00:10 BB: Dani taloon tullessasi olet sitoutunut noudattamaan bb-talon sääntöjä? Tänään 15:49 rikoit päiväunikieltoa 23:55 rikoit kiroilukieltoa
22:07 Rikoit jälleen kiron kieltoa. Tämän lisäksi rangaistukseen kuuluu, että te pidätte tuttia suussa ettekä saa puhua ilman tuttia.
21:36 Puhuit ilman tuttia ja jaksoit sitä 21:37? Saat nyt viimeisen varoituksen. Jos jatkat sääntöjen rikkomista, olet automaattisesti ensi viikon häätöäänestyksessä. Et kuitenkaan ole yksin vaan mukaasi tulee Jenna.

00:14 Jussi K /Jenna ja Joonas arveli, että tulee suoraan talosta poistaminen. Dani tepastelee hämmentyneenä takaisin taloon ja Jonathan haluaa, että Dani kertoo mitä tapahtu?
Jenna: Me nähtiin telkkarista.
Jonathan: Kiroilepas vähäsen.

00:17 Kalterit kalahtaa, eli pv alkaa olla lusittu.
00:18 BB: Saatte mennä nukkumaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Loka 2014 00:15

Dania naurattaa!
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 00:21

00:19 Jenna: Minä kärsin aina. Vaikken ite tekiskään mitään...
Dani: Niinku, minä teen aina. Jenna: Et tee.
Dani: Teenhän. Jenna: Niin, mut et nyt enää? <3
Dani: Mä tiesin, että tulee jotain tämmöstä. Mä luulin, että mä lähen meneen.
Jenna: Niin mäkin. *Dani utelee minkä verran näkivät telkkarista ja Jenna selostaa.

00:22 Dani: Jussi tiesit sä tuosta leffasta (pano)?
Jussi K: En tiennyt. En ihan oikeasti tiennyt. Nyt tiedän.
Dani: Sama tehä uudestaan, jos se minusta on kiinni. Siinäpähän sitten tekevät trilogian osa 2.
Jussi K: Mä ajattelin tullessani etten duunaile täällä mitään. *Dani ja Jenna molemmat tulivat myöskin sillä kannalla, että ei missään nimessä seksiä talossa. Jussi K hörisee pariskunnan kommenteille
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Loka 2014 00:25

Jenna valittaa, että miksi juuri hän saa kärsiä kaikesta. Dani oli varma, että joutuu saman tien lähtemään.
Kuuluu pitkään vain tuttien pureskelujen ääntä.
Jenna toteaa, ettei olisi voinut vaikuttaa, jos Dani olisi laitettu pihalle. Dani Jennalle: Mieti, jos olisin vienyt sulta mahdollisuuden voittaa 100 tonnia. Dani kysyy Jussilta, tiesikö tämä videosta.
Jussi ei myönnä ja Dani sanoo tulleensa taloon voittamaan fyrkkaa ja thät's it.
Moraali Danin mielestä sotii täysin leffaa vastaan. Samoin Jennan. Dani miettii kavereidensa suhtautumista.
Jussi kommentoi, että kestihän toi pirun kauan. Tarkoitti jyystämisen kestoa.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Loka 2014 00:34

Hyvää yötä rakas sanoo Dani Jennalle ja menee nukkumaan. Jenna vastaa: Hyvää yötä rakas.
Mä meen yrjöömään.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Loka 2014 00:44

Isoveljen tarkat sanat Danille päikyssä:
Viimeinen varoitus. Jos tästä edespäin rikot sääntöjä, joudut ensi viikolla häätöäänestykseen, mutta et joudu sinne yksin, vaan otat mukaasi myös Jennan.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 00:50

00:32 Joni on tyytyväinen, että tehtävät (=osakilpailut) ovat olleet tällä viikolla rankkoja vaikkei itse ole päässyt niitä suorittamaankaan. Toivoo myös ensi viikolle rankkaa vkotehtävää. Joni pitää puhetta, että Jennalla on kuumat paikat ku voi joutua Danin takia vielä ulos talosta. Luulen kyllä, että ensi viikolla on nimeämiset niin olette siellä Danin kanssa Tuulikkia vs. tyyliin...
Tuija: Tuulikki on suojassa.
Joni: Apua. Ketkäköhän ovat häädössä..
Jenna: Mutta me juteltiin Danin kanssa, että sieltä ei moni tule takasin.
Joni: Ei tulekaan. Varmaan 2 vaan tulee takaisin. Mä toivon, että Joonas
eikä kukaan vaihda noiden kanssa paikkaa.
Tuija: Se on sovittu, että äänestetään sitten uudestaan. Muuten menee koko idea jutusta.
Joni: Tämä on bb:n suunnitelma, että sieltä ei tule kaikki takaisin.
Ei tarvitse laittaa häätöäänestyksiin ja uhrata sunnuntaita vaan voi
poistaa takaoven kautta. Mä olen tosi iloinen etten mennyt syysmyrskyyn, koska se olis ollut mulle suuniteltu poistaminen.
Tuija: Mäkin oon aika tyytyväinen valintaani.
Joni: Mua ärsytti itseäni se luovuttajafiilis taannoin. Nyt se voitto on niin lähellä! Kk päästä se voittopotti voi olla taskussani.
Tuija: Niinpä. *Joni vielä Jennalle hetken päästä: Mä haluan sen rahan!

00:39 Enempiä ei enää turista vaan vangit ryhtyivät myös kartanossa koisimaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja liinun » 19 Loka 2014 07:23

Herätys, summeri soi tuossa 7 aikoihin ja nyt kaikki pihalla aamujumpalla jota Dani vetää tuttisuussa

edit: Ja Tuulari pisti kartanon nimenhuutoon vaikka oli vaan herätys

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 09:03

Kellarissa Armi, Jonna ja Anna juttelevat Jussista (Kettunen). Armi sanoo, että Jussi esitti hyväkuntoista miestä, vaikka ei tosiaan ollut mikään atleetti, näkihän sen fysiikastakin. Anna ja Jonna repeilevät. Armi kysyy, miksei tätä sais sanoo ääneen, mitä mieltä sä (Jonathan) oot? Jonathan: Ihan samaa mieltä. Anna kertaa Pertille, miten Jussi loukkaantui kun ei tullut valituksi johonkin fyysiseen tehtävään ja alkoi mököttää, söi vain näkkäriä ja urheili koko päivän muista erossa. Hämmästelyä myös siitä, miten Jussi puhui kovin avoimesti vaimonsa paikoista jne. Anna kyllä tykkäsi Jussista muuten. Armi sanoo virnuillen, että saapa nähdä sitten mitä hänestä on puhuttu: Armi oli kiva, mutta...

Puhe siirtyy kouluun. Andte kertoo miten usein nukahti historian tunneilla, kun oli sellainen opettaja, joka vain puhui ja puhui. Oli myös vaikea muistaa vuosilukuja yms. Armista oli noloa, ettei Suomen itsenäistymisvuotta tiedetty, etenkin Tuulikin tietämättömyys ihmetytti, kun se on käynyt niitä tietokilpailuja ja niissä näyttänyt pärjäävän. Anna huomauttaa, että on helppoa esittää tietävänsä asioista, kun vain puhuu asiantuntijamaisesti vaikka ei oikeasti olisi hajuakaan. Asia kääntyy Bangladesh-asiaan: Armi toteaa, että hän on alusta asti sanonut, että se on Intian lähellä oleva valtio, Jonnakin samaa mieltä, mutta ei pysty todistamaan. Jonathan huomauttaa, että mm. Tuulikki sanoi, ettei se ole valtio. Jonathan toteaa, ettei se "made in Bangladesh" ole vielä peruste sille, että olisi kyse valtiosta. Jonna sanoo, että jos joutuu talosta ulos, ottaa selvää ja tulee sitten huutamaan siitä taloon.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 19 Loka 2014 09:45

Tänä aamuna tapahtunut jumpan jälkeen...kirjoitin timeshiftiltä.

Jthan: Niin paljonko sä Pertti kannoit sitä? Sä tiiät että se on ollut sopimus, että silloin kun noi ei kanna, me ei kanneta
Pertti : Mä en haluais tuosta asiasta lähtee vääntää…
JThan: En mä haluu lähtee vääntää, mutta siinä on myös se ett…
Pertti: Mä kannoin sitä vain muutaman lusikallisen…
JThan: Mutta siinä on myös se, että mä oon sopinut Tuijan kanssa henkilökohtaisesti, että meiltä kukaan ei kanna ja se on sopinut niitten kanssa…
Pertti: Et sä Tuulikin kanssa oo sopinut mitään, se on pomo
JThan: Sen takia just nimenomaan…
Pertti: Se on pomo ja se sanoo sillä puolella
JThan: Niin, mutt mä tiiän…
Pertti: Hei, nyt oikeesti, oikeesti, mä haluun voittaa tän, oikeesti
JThan: Hmm
Pertti: Tään ryhmän edes, mä haluun voittaa tän, oikeesti, riittääkö perustelut?
JThan: Mä mieluummin ite häviin rehellisesti kuin voitan huijaamalla
Pertti: Ken on viaton, sä pystyt heittään ensimmäisen kiven vai?
JThan: Mitä?
Pertti: Sä pystyt heittään ensimmäisen kiven huijaamisessa vai? …En mä viitti täs…sillä ei oo mitään merkitystä tuolla lusikallisen määrällä
JThan: Ei jookaan, just, sillä ei oo merkitystä
Pertti: Mä tsekkasin sen tosiaan mitä sieltä tulee
Jthan: okei
Pertti: Jos perusteluks kelpaa…mä haluun voittaa tän oikeesti täällä porukan edes…
Pertti ottaa käteensä lattialta Jonathanin pomohatun ja heittää sen JThanille sanoen: Tuo pitäis olla sun päässäs.
JThan: Thanks

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 09:59

Jenna kertoo Jonathanille, että Tuulikki on antanut tupakkaa jollekulle ja kiittänyt, että häntä on äänestetty Syysmyrskyyn. Jonathan on sitä mieltä, että se on silkkaa sopupeliä, tuli se palkkio sitten jälkikäteen. Jonathan tietää vaikka miljoona asiaa, miten ihmiset rikkoo sääntöjä talossa, ja tuo on aika iso. Tuija komppaa.

Jennan mukaan tässä huomaa ketä rangaistaan eniten; Jonikin on tahallaan kironnut mutta ei ole tullut kuulutuksia eikä sääntörikkomuksia, auta armias jos itse olisin tehnyt saman. Jonille on tullut usein sääntörikkomuksia.

11:00 Viimeinen osatehtävä alkamassa.

11:23 Tehtäväalueella
Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 11:31

11:28 Asukkaat odottelevat tehtävän alkamista tehtäväalueella. Jonna ja Jussi spekuloivat kilpailun aloituksesta, noustaanko ensin tynnyrin päälle vai pitääkö sinnekin siirtyä lankkua pitkin.
BB: Tulisiko joku asukkaista päiväkirjahuoneeseen
Jonathan lähtee juoksujalkaa.

Jonathan PK:sta. Joku Kartanon asukkaista on jo tutustunut lähtöalueella olevaan pöytään joten suojaus puretaan ja Jonnakin saa tutustua pöydällä oleviin lappuihin.

11:32 BB: Tehtävä alkaa minuutin kuluttua!

Kisa käynnissä. Jonna ottaa johdon ja pitää sitä. Jonnan johto yhden tynnyrin verran. Jussi kirii, enää puoli tynnyriä, olivat lankulla jo yhtä aikaa.

Viimeiselle tynnyrille päästäkseen pitää lankut asettaa ristiin, Jonna keksii ensin. Jonna pitää johtonsa ja saa hanskan ensin. Mutta Jussi kirii edelle, puolessa välissä paluumatkaa Jussin johto on tynnyrin verran. Jussi voittaa!

11:42 Pihalla kilpailun jälkipuintia. Jonna, Andte, Jonathan, Dani ja Kartanon puolella Tuija.
Jonathan: Jussi ei olisi ikinä huomannut sitä viimeistä (missä lankut piti laittaa ristiin).
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 19 Loka 2014 11:44

aadeehoovee kirjoitti: Viimeiselle tynnyrille päästäkseen pitää lankut asettaa ristiin, Jonna keksii ensin.
Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 11:45

11:45 Dani rikkoi sääntöjä! BB:ltä kuulutus.

Kellarissa tehtävän jälkeinen keskustelu. Armi halailee Jonnan kanssa.
Armi: Nyt ollaan kaikki Kellarin muijat häädössä.

Dani makoilee sängyllä, Jenna kyselee aidalta mitä sääntöjä Dani rikkoi. Dani ei tiedä, Jonathan on menossa päiväkirjahuoneeseen. Jonna pyydetään PK -huoneeseen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 11:50

Häätöön joutuneet naiset tsemppaa toisiaan, Jonna sanoo olevansa mieluusti näiden kanssa äänestyksessä, häviää mieluummin näille kuin jollekulle toiselle.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja seb » 19 Loka 2014 12:01

aadeehoovee kirjoitti:Viimeiselle tynnyrille päästäkseen pitää lankut asettaa ristiin, Jonna keksii ensin.
Eihän keksinyt, se että Jonnalla oli ensi lankku paikallaan johtui vain ja ainoastaan siitä että Jussi koitti jo aiemmin, mutta joutui siirtämään tynnyreiden välissä ollut lankkua lähemmäksi kassakaapin tynnyriä jotta lankku ylettyisi.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 12:18

12:12 Kartanossa kahvituokio. Joonas ja Tuulikki pulisivat hetken rasvan käytöstä ruuan laitossa. Joonas käyttää aina kirnuvoita, Tuulkkikin sanoo, ettei voita sovi unohtaa. Pihvin paistoon toki 50/50 voita ja öljyä.

Jonia harmittaa Jonnan ja Annan puolesta, vähän Arminkin mutta Armi on konkari. Dani ja Jenna hengaavat aidalla hetken kunnes Dani lähtee Kellariin ja Jenna juomaan kahvia.

12:20 Kellarissa Anna toteaa olevansa nälkäinen. Andte makoilee hiljaa, Anna kyselee Danilta tietääkö mitä sääntöä rikkoi.
Dani: En tiedä
Armi: Ethän koskenut aidan läpi ketään?
Dani: En koskenut
Anna alkaa tasapainoilemaan puolen litran vesipullo päänsä päällä ja lähtee kävelemään.
Jonathan: Anna!
Anna tais kääntyä ja pullo tippui. Ruokaa valmistamassa ollut Pertti siirtyy myös makoilemaan sängylle. Anna sanoo vesipullon tasapainoilemisen parantavan ryhtiä.

Anna: Mikä oli se koodi siinä avainhommassa?
Jonna: Kolmeviisseitemänneljä

12:28 Jonna: Eilen katsottiin Danin ja Jennan seksivideo
Annaa naurattaa. Jonna: Tuossa sängyllä
Andte: Siellä on vieläkin mällit
Armi: Kato Anna tuohon seinälle, mällit siinä
Anna: Mällit ja kaikkia kiimaeritteitä

13:00 Asukkaat sohville, Dani PK:stä.
Dani: Sain aikaisemmin sääntörikkomuskuulutuksen, tämä kuulutus oli aiheeton.
Asukkaat palaavat askareisiin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja skilful » 19 Loka 2014 12:26

Tuulikki on jo pidemmän aikaa istunut yksin kartanon sohvalla kovasti miettiväisen näköisenä, välillä kädet kasvoille ja hieroo kasvojaan.
Lahjattomat treenaa!

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 13:01

Asukkaat sohville, Dani kertoo aiemman sääntörikkomuskuulutuksen olleen aiheeton.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 13:13

13:12 Pertti ja Armi muistelevat vesisänkyaikaa. Pertti muistelee näin jälkeenpäin kyseisen muotivillityksen olleen karmea kapistus. Hirveä huoli, keräs pölyä, tavarat hukkui, sisältää myrkkyjä jne. Armi pyytää lämmintä vettä tiskaukseen. Jonathan pyörittää, Jonna makoilee sängyllä.

Kartanon olkkarissa Jussi, Joonas, Leyla ja Jenna. Myös Joni kävelee paikalle. Jenna ja Joni keskustelevat ihonhoidosta.

Tämä on Big Brother! Asukkaat, kokoontukaa sohville.

Jenna kujertaa tutti suussa. Kunnes alkaa huutamaan.
Jenna: Leyla, autaa!
Jennan korvis on jäänyt kiinni haalariin, Leyla auttaa.
BB: Sulkekaa ison makuuhuoneen ovi!
Joku kartanon asukkaista käy sulkemassa.

Mietinkin kuka puuttuu, mutta samalla Tuulari saapuu PK -huoneesta.

Tuulikki: Viimeinen osakilpailu käyty, Jussi K voittanut ja turvassa häätöäänestykseltä. Aploodit. Hävinnyt Jonna on tuomittu häätöäänestykseen. Menen nyt kiinnittämään nämä laput. Sen jälkeen kaikki voivat ottaa käsivarsinauhansa pois mutta vasta sen jälkeen kun olen kiinnittänyt laput.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 13:24

Tuulikilla kestää saada tarroja laitettua. Jonathan: Mä kerkeen kuolla, ennen kuin tää on ohi. Tuulikki: Ei siinä mitään, kuole pois sitte.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Loka 2014 13:43

Kellarista kaikki ulkona, odottelevat, että nimenhuuto tulee kohta.
Tuulikki yrittää kartanon väkeä myös pihalle, jossa heistä jo 3. Jennaa, Leylaa ja Jonia ei nappaa, koska ulkona on kylmä. Joku "järkeilee", että nopeampi ne ketjut on sitten riisua, kuin pukea päälle.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”