57. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 13:44

13:37 Joni pelkää, että Anna lähtee tänään. Jonna ei lähde, koska on räiskyvä. Jenna samaa mieltä, että Jonna ei ainakaan lähe mihinkään. *Pohtimista myös Danin rangaistuksista.
Leyla: Sille sattuu niitä lipsahduksia. Jenna: Ei tule.
Tuulikki tulee sohvalle ja pohtii pitäskö mennä ulos?
Jenna: Ei mennä siellä on niin kylmä. *Jussi ja Joonas lapioivat hiekkaa pihalla.

13:42 Leyla sohvalta: Teettekste pannarii? Pannari on oikeesti ihanin.
Tuulikki Pertille: Pannariin ei tule sokeria.
Pertti: Vähän piti laittaa, että väriä tulee. 4 munaa pistin.
Tuulikki: Hyvä tulee. *Tuulikki käy informoimassa Jussille et nuoriso ei halua tulla pihalle.
Leyla: En mitään sanonut etten halua pihalle.
Tuulikki: Kylmyyttä valitit?
Jenna: Minä sanoin kylmästä!
Tuulikki Leylalle: Sä sanoit, että noiden on helpompi riisua.
Ei mitään väliä, ei ole niin nöpönuukaa. Kaikki ollaan tehty hyvin tällä viikolla.

13:47 Jenna kiljuu: Eeeeeiiii! Kun muut päättivät lähteä kuitenkin
ulos Leylan johdolla ja siellä joutuu Jennan mukaan istumaan monta tuntia.
Joni: Me vihataan sua Leyla. Leyla: Vihatkaa vaan.
Joni: Ärsyttävää, että tuonne mennään. Sitte jos tulee kuulutus menkää pihalle niin me ollaan jo siellä. Valmiiksi kylmissämme..
Jenna: Nimenomaan.

13:55 Jenna ja Tuija /Andte ja Pertti hiekkahommissa.
Jenna: Paljon saan, jos syön tämän lusikallisen?
Joni: Saat satatonnia. *Jenna/Tuija yrittävät juoksulla näköjään ainakin alkuun.
Jonathan: Teetsä Jenna töitä? Jenna: Teen!
Joni: Ja vielä mun kengillä!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 14:24

14:13 Armi kehui taas Jussia, että hyvä et alkaa vähän tulla ihmisistä särmää. Ei semmoset tasapaksut hyssyttelijät oikein ole.
Tuulikki: Joo ei. Tuija: Sekä hyvää, että pahaa.
Armi: Nimenomaan. Jännä, että kaikki tuossa häädössä kellarin alkuperäisiä naisia.
Tuulikki: Joo se on aika metka. *Armi ei kuitenkaan usko, että tuossa on kaikki häädössä olevat.
Joonas: Finaali lähestyy. Jussihan sieltä kohta tulee, sano et nähään finaalissa. *Tuulari hörähtää

14:20 Pohdiskelua, että mitenköhän vkotehtävä päättyy. Miten osakilpailut ja huudot vaikuttavat lopputulokseen?
Tuulikki: Teillä on märkää se hiekka, se on etu teille.
Tuija: Meillä on ihan kuivaa, kissanhiekkaa.
Leyla: Tämä on aika jännää, en osaa sanoa kumpi voittais tämän.
Andte: Isoveli taitaa tehä, että ruiskuttaa vettä teillekin.
Leyla: Joonakselle ja mulle jo kolmas vko olisi täällä, jos voitetaan.
Armi: Ai sä valitat siitä jo?
Leyla: Ei mulla mitään. Voin kyllä olla täälläkin hyvin.

14:26 Ei ois uskonu tuotakin lapin tyttöä noin rivoksi. Sulla oli sädekehä pään..
Jenna: Oliko oikeesti? Armi: Joo-o.
Tuulikki: Mä arvelin, että likka oli neitsyt. Sitten meni tekemään tommosta, mutta niin se on moni kakku päältä kaunis.
Dani: Oon tavannut täällä ensimmäisen seitsenkymppisen, joka ei oo harrastanu seksiä.
Tuulikki: Näinkö on? Dani: Mmm.
Tuulikki: Sanon vaan, että tyylisi oli hyvä. Kato nyt ku punastuu.
Armi: Tuulikkikin punastuu!

14:29 Tuularin poistuttua pk:seen Jenna angstaa: Ilkein mummo, jota oon tavannu.
Jenna: Tuulari haukkuu mua taas!
Jonna: Mitä se sano? Jenna: Moni kakku päältä kaunis. *Armi selostaa paikalle tulleille, että Tuulari kehui Dania ja et kelpais hänellekin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 15:19

15:17 Dani ja Andte siivoaa Kellarin kylpytiloja. Kellarin puolella olohuoneen sohvalla Jonna, Jonathan ja Anna. Jonna ja Jonathan räkättävät, Anna istuu mietiskelevän näköisenä ja tuumailee fiiliksen olevan haikea. Kartanon puolella sohvilla Jenna, Joni ja Leyla.

Jennan mielestä on outoa jos äänestys on alkanut vasta tänään. Leylan kahvimottina käyttämästä Dexal -mukista lähtee väriä lämmetessä, kädet värjäytyy siniseksi. Sitten käydään sukunimiä läpi, Jennan, Jonnan, Tuijan ja Jonathanin.

Kellarin kylppärissä siivous jatkuu. Andte joikhaa ja kylppäri raikuu.
Andte: Ei mulla kyllä nyt lähtenyt
Dani tekee pesuaineinventaariota.

15:25 Kenestäkään ei tunnu sunnuntailta. Olohuoneessa Jenna muistelee Jarnon lähteneen viime viikon sunnuntaina. Jennan mielestä ollut pitkävetinen viikko, Jonna ja Tuulikki on täysin eri mieltä asiasta. Jenna ja Jonathan muistelevat kylpyhuoneen siivousta alkukaudella, olivat käyttäneet koko putilon kloriittia ja Markku käynyt kuumana. Tuulikki kyselee mihin saivat koko purkin kulutettua.
Jonathan: Siivottiin vessa, te olitte Tuulikki kaikkien aikojen nopeimmat vessan siivoajat.

15:52 Dani voimailee kahvakuulalla, Andte seurailee sivusta. Ulkona Jonathan, opetuslapset, Anna ja Jussi K ainakin. Keskustelun aiheena James Bond elokuvat, kuinka monta elokuvaa kukakin Bond -näyttelijä on tehnyt jne. Myös Bondin autoa pohdiskellaan, Joonas tietää Aston Martinin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 19 Loka 2014 15:53

Jenna puhui ruokailun yhteydessä ilman tuttia, ei saanut kuulutusta.
Jenna ja Joni piilottivat Joonaksen jukurtin, aikovat sanoa, että söivät sen.
Tuulikki paljasti jutun Joonakselle. Jenna hermostui siitä, että aina pitää jekut pilata.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 15:59

15:58 Kartanon keittiön pöydässä Joni ja Jenna ruokailee. Tuulikki ja jotkut muut höpisevät sohvalla.

Jenna puhui jälleen ilman tuttia, pistin vain tutin suun eteen näön vuoksi, ei suuhun asti. Jenna alkaa tasapainoilemaan maitopurkki pään päällä ja tietäähän sen miten siinä käy. Ruokailemaan on tullut myös Tuija, Jussi K ja Joonas. Andten ja Danin huutelu kuuluu taustalta, näyttävät istuvan Kellarin sohvalla. Kartanon sohvalla Tuulikki ja Leyla.

Joni ja Jenna saavat ruokailtua, Jenna siirtyy olohuoneeseen seisomaan Dania vastapäätä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 16:09

Jenna: Miun kieli on palasina.

Tuulikki: Jenna, ota tutti pois suusta.
Jenna: Tuulikki, veä kätheen.
Dani: Tä. Jenna hei kamoon, lopeta.
Jenna: Mitä?
Dani: Tota sun kielenkäyttöä vois vähän rajoittaa.
Jenna: No mie kohtelen niin kuin minua kohdellaan. Excuse me vaan.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Loka 2014 16:21

16:18 Kartanon sohvalla Leyla, Jussi, Tuulikki ja Tuija, lattialla Joni istuskelee ja Jenna makoilee. Dani on viimeisen 5 minuuttia jankannut Big Brotherin kuulutuksia. Kellarissa Armi, Jonna ja Jonathan juttelee. Jonathan kertoo jostain tavarasta jonka on ostanut, ei ollut poistunut kaupasta ennen kuin saanut ostettua.

Olohuoneen puolella Dani jatkaa BB -kuulutuksia ja piereskelee. Jenna aikoo viedä Danin sairaalaan.
Dani: Miks?
Jenna: Ku piereskelet koko ajan

16:29 Kellarin sohvalle on saapunut myös Andte ja Anna, kaikki Kartanon asukkaat sohvien välittömässä läheisyydessä.
Dani: Leyla, sinulla on nyt kymmenen sekuntia aikaa käyttää bidesuihkua, 10, 9, 8, 7
Leyla: Tuli jo
Joonas ja Andte lauleskelee jotain Anna mulle Anna -kappaletta. Dani jatkaa edelleen BB -käskyjen ja kuulutusten matkimista. Anna kypsyy ja lähtee pois. Kellarissa poristaan esineista ja Jonathan alkaa selittämään Berliinin Mauerparkin sunnuntaikirppiksestä.

Jonathanin selitys keskeyttää nimenhuuto, Kellari oli nopeampi.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Loka 2014 17:03

Viikkotehtävä päättyi heti viimeisen nimenhuudon jälkeen.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 17:38

Kellarin makkarissa häätöuhan alla olevat ja Andte, joka pyörittää lämmintä vettä. Anna kysyy Andtelta, millaisia muistoja tälle jää heistä.
Andte kertoo Annasta: Sie olet sellanen hönö, olet kuin joku psykiatri, hyväsydäminen. Jonna on räväkkä, kova sanomaan, ei ole luovuttaja, kovaluonteinen, tosi sosiaalinen. Armi: Entäs mää sitten? Andte: Sie olet simmonen pelottava...ei ainakhaa, miten mie sanoisin sinusta...tosi kälm. Anna: Mikä on kälmi? Armi: Veijari? Andte: Joo, jatkaa vielä Armin olevan suoraan puhuva, kovaluontoinen ainakin. Naiset kiittelevät, kertovat tarvitsevansa kauniita sanoja.

Pyytävät Pertiltäkin kehuja. Pertti kehuu naisia ihaniksi, sydän on pehmennyt näiden kanssa. Armikin kanssa köllitty vierekkäin, ei osaa kuvitella taloa ilman häntä, jos niin huonosti kävisi.

18:21 Anna hyppelehtii lallatellen pihalla, kysyy Tuulikilta miten tämä on kestänyt olla häätöuhan alla niin usein.
Kuva
Tuulikki valaa Annaan uskoa, asiaan voisi suhtautua tyyneydellä, koska sille ei muuta oikein voi. Turha kuluttaa siihen energiaa, se menee vaan hukkaan. Anna iloisena nauraa: Pitää olla tyyni, ei käydä ylikierroksilla.

18:34 Röökijengi kävi yhteissavulla ja lopuksi kimppahali, joka kääntyy kaksimieliseksi orgasmiringiksi. Tuija katselee vierestä (siinäpä matskua kuvanmuokkausketjuun)
Kuva

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja uzbek » 19 Loka 2014 18:43


Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 19:37

Anna ja Joni bondaavat. Joni epäilee, että on ensi viikolla hänen lähtöaikansa kun Tuulariakaan ei voi äänestellä häätöön. Anna neuvoo, että jos oppii edes vähän nöyryyttä enemmän niin pääsee pitkälle. Mä toivon et sä pääset pitkälle.
Joni yllätyneenä: Aijaa.
Anna: Pelkään, että lähden kun Armi on näyttänyt kyntensä ja Jonnan kaikki haluaa nähdä syysmyrskyssä.
Joni: Mä kanssa luulen, että Jonna ei lähe mihinkään eli susta ja Armista kiinni.
-- Anna: En halua pudota, mutta soitan heti poikakaverille jos näin käy.

19:50 Joni jatkaa makkarissa Annasta Leylalle. Kyllähän mulle jäisi Jonnat, Jennat, Tuija, sä, mutta kyllä Annan lähtö jättäisi yksinäiseksi. Koska ollaan alusta asti oltu kaksistaan.
Leyla: Vähän sama, jos multa lähtis sä.
Joni: Mmm. Sulta ei tänään tule itkua?
Leyla: En mä sitä sano. Se aika varmasti tulee.

20:02 Asukkaat pihalle.
Jonathan selostaa Annalle miten helpolla he ovat päässeet häneen verrattuna.
Anna: Voin vaan kuvitella sitä painetta jatkuvasti, kun olette häädössä olleet. Siitä lähtien, kun saatiin tietää nämä tuomittu-jutut niin olen ollut ihan aah!
Jonathan: Ensimmäistä kertaa on nyt rela olo. Aina oon tienny, että olen siellä häädössä sunnuntaisin. Sitten ei mene kauan, kun nimetään taas ja olen siellä häädössä taas. Tavallaan se on ollut koko ajan päällä.
Anna: Ymmärrän.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 20:30

20:25 Leyla kysyy, että ottaako Dani nokkiinsa jos häviää vkotehtävän. Dani: Ei siinä muuta. Löytyy sitä lihaa ja kalaa kuten Jenna sanoi. Sama mun on ruisleipääkin syödä. Ei mulla oo koskaan hyvää tai huonoa ruokaa. Se on kuitenkin vain ruokaa. *Tuulikki jauhaa jotain pariskunnalle
Jenna: Se meni ohi jo Tuulikki..
Tuulikki: Kun voi harrastaa jotain muutakin. Runojen lausumista tai laulamista. Ei pelkästään, voitte sitten välillä rakastellakin.
Leyla: Te olette varmaan saaneet 90% noista nimenhuudoista, mutta..
Dani: Rehellisesti miltä susta tuntuu Tuulikki? Voititteko vai hävisitte?
Tuulikki: Nimenhuudon takia ei tunnu hyvältä, kun mokasin. Varmaan ne ratkaisi.
Leyla: En tiedä kuinka tärkeitä ne oli loppujen lopuksi.

20:33 Jonna pihalla: Jos mä lähen pitäkää toisistanne huolta. <3
Jonathan/Tuija: Tietenkin /tottakai.
Jonna räkättäen: Lähtekää oman käden kautta. Pitikö oikeesti käyttää siinä kohti sitä sananpartta.
Jonathan: Anna käyttää vielä samaa, että jos mä lähen niin haluan lähteä oman käden kautta.
Jonna: Ei ku Anna nimenomaan on et ei halua lähteä oman käden kautta toisinkuin Jonnalla.
Jonathan: Ai. Kyllä se jossain vaiheessa sanoi.
Jonna: Jossain vaiheessa juu.

20:47 Postia, että Jonnan mahdollisesti lähtiessä tänään saavat valita uuden vapaaehtoisen hänen tilalleen syysmyrskyyn. *Jonna pureskelee kynsiään ja Joni toteaa luettuaan lapun: "aika turhaa".

20:52 Kellarin häätönaiset kehuvat taas toisiaan jakkaralla.
Jonna halaa Armi/Annaa: Mä en haluais ketään muita vastaan istua nyt tässä penkillä kun teidän kahden kanssa.
Anna: Mulla melkein ihan sama, että jos lähden tästä tänään niin suon teille pitkän taipaleen täällä.
Armi: Joo... *Jonna/Anna naureskelevat Armin viileydelle
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 21:04

20:59 Armi hymyilee, että saa kohta Jonathanin kanssa Tuularin kiinni
häätöäänestysten määrässä.
Jonathan: Ja mä saan Tuularin kiinni ensi viikolla. Jos en lähde niin sitä seuraavalla viikolla menen jo ohi.
Tuulikki: Näinhän se on. *Joku Tuija?) heittää, että Tuulari ei välttis tule takaisin enää taloon.
Tuulikki: Se voi olla, että vaikka 8 viikon aikana en ole paljon rikkonut sääntöjä täällä niin tuolla (syysmyrsky) ne pari voi tulla todella nopeasti.
Jonathan nyökkää vastaukseksi.

21:06 Dani: Monta tupakkaa Jussilla on?
Jussi: Viisi. Dani: Irtooks, jos vaihdetaan puolia?
Jussi: Ei. *Jonathan heittää, että annettinhan Leylallekin tupakkia. Leyla vastaa, että ne on jo takaisin maksettu. Jonathan sanoo, että on on mutta on mekin annettu sillon vaikkei ole montaa ollut enää. Leylalla ei ole enää ollut tupakkia moneen pv. Ja Jussi toteaa loppuun, että
ei niitä paljon jaella vaan haluaa ite niitä poltella.

21:14 Monet ihmettelevät, että näyttivät ihan eri näköisiltä tuossa luovutus-klipissä.
Joni: Miksei Leylasta ollut siinä?
Leyla: Rasismia! *Joku mainitsee ei ollut Perttikään.
Jenna: Ei se nyt oikeasti tarkoita luovuttamista, jos tuossa valittelee
välilä.
Jonathan: Joo. Ihme tosikko.

21:22 Dani päästää narisevan pierun lauteille. Saa usealta haukut.
Dani: Vähän sama, kun joku valittaa päänsärystä.
Leyla: Päänsärky ei haise. Armi: Onks sulla noin löysällä ryppyreikä? Me joudutaan tässä kuitenkin olemaan.
Jonathan: Voitko nyt rehellisesti Jenna sanoa, että
olet ylpeä? Äitikin?

21:31 Jonna moitti Jonathania, että turakainen kun alkoi vastaamaan tupakkaa/viinaa. Miks se kysyy multa tommosia, kun en välttämättä ole täällä. Se on miinus Jonna.
-- Jussi: Tuulikki vastas hienosti. Andtekin.
Tuulikki: Kiitos. Hyvin se Perttikin sanoi.
Jenna: Voin. Joo äiti on varmasti tosi ylpeä. Terkkuja.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 21:50

21:46 Porukka hämmentyneenä, että eikö Mari seuraa ohjelmaa.
Jonathan matkii Maria: Dani miksi et lähteny, vastaapa? Joonas miksi sinä
vetäydyit operaatio syysmyrskystä? Vastaa Joonas!
Joonas: Olisit sanonu, että mitä sä polttelet haloo?

21:49 Leyla: Sitten oli alussa tuo video, että minä en luovuta. Me olla luovutettu, kun meillä oli äänestys siitä ketä lähtee sinne.
Jenna: Ihan tyhmähän se on.
Jonathan: En mäkään seuraa mitään bb:tä, mutta ei näköjään Marikaan.
Se kysy vielä uudestaan siitä. Ööö meillä oli se äänestys..

21:56 Dani beatboxaa ja Jonna haluaa kuulla muumi-remixin tältä.
*Danin versio muumeista.
Anna: Ihana. Dani: Ai nyt se on ihana!
Anna: Niinku on tunnistettava. Ja mä rakastan muumi laulua.
Tuulikki: No laulapa se muumit yöksi taloon lukitaan?
Pientä naurua ja muut alkavat laulaa muumien tunnaria.

22:00 Anna pohtii, että kakalle olis pitäny mennä.
Armi: Nyt et mene mihinkään. Jonathan: Voi Anna.
Anna: En mä nyt, mutta olis pitäny aiemmin käydä. *Jonin niskasta /yläselältä löytyy muhkea finni joka saa sekä Annan että Jonnan hihkumaan onnesta. Jonathan rauhoittelee, että nyt joku järki tuohon touhuun.

22:04 Vkotehtävän tulosta odottaa moni sohvilla.
Jonathania ärsyttää jo valmiiksi, että ilmoitetaan vaan se
kg korjaus gramma määrä ja meille ei kerrota mitään muita tuloksia. Mitä
olisi saanut mistäkin. Jää aina arvailujen varaan, että missä oli isot erot ja näin.

22:08 Dani ihmettelee miksi Jenna ei juttele hänelle ja Jenna herjaa että haluaa tutin pois koska koskee. Dani miettii, että siellä varmaan näytetään sitä leffaa. Ilmankos kestää.
Tuulikki hörähtää: Hyvä, kun muistutit.
Dani: Tosi ärsyttävää. Varmasti kysytään, että
mitenkä meni leffailta?
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 22:18

22:14 Kellarin jengi ei ottanut kovin hyvällä uutista vkotehtävän
tappiosta. Etenkin Jonathan ihmettelee, että kannettiin melkein 2 sankkoa enemmän hiekkaakin.
Armi: Miten on mahdollista, että nuo muka käyttäytyi meitä paremmin?!
Joni: Kuulen vähän katkeruutta aidan siltä puolen.
Jonna: Meillä oli täältä 3 tuomittua häädössä ja tämäkin vielä..
Armi: Onkohan Mari tossa väärässä?
Leyla: Unohtakaa edellinen kuulutus.
Jonna: Isoveli päättää ja valittamisoikeutta ei ole.

22:30 Jonna häädetty ja Thani/Tuija ihan maansa myyneen näköiseltä. Melkein jokainen Joni etunenässä toitottaa, että Jonnan nyt olisi luullut viimeiseksi lähtijäksi tuosta kolmikosta.
Anna: Tää jatkuu varmasti vielä. Mun jalat on ihan spagettia.
Tuulikki hiljaa: Mä oon sanonu, että täällä voi tapahtua mitä vaan.

22:35 *Suora lähetys on päättynyt! Anna panikoi ja melkein meinaa pyörtyä: useaan kertaan "onks tää totta!" Siis JONNA!!! Armi heittää Tuijalle, että syysmyrskyyn? *Myöhemmin Armi ilmaisee mielenkiintonsa syysmyrskyä kohtaan, että pitäsköhän lähtee. Joonas myöskin innoissaan, että saa uuden tsänssin päästä myräkkään.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 19 Loka 2014 22:49

Anna saa Jonnan kunniaksi puhkaista Jonilta finnin. Kyllä käy kateeksi. [smilie=a_makeitstop.gif]

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 19 Loka 2014 22:52

Tuija ja Thani itkee molemmat omilla puolilla aitaa.
Tuijaa harmittaa, kun ei saanut pelastettua Jonnaa häätöuhan alta.
Puhuvat, että olivat varmoja, että Jonna olis ollu finaalissa. "omanlaisensa hyvä ihminen"

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja janes » 19 Loka 2014 22:54

DC 2
Tuija valtelee pihalla kuin mustaleski.

Jonathan ja Tuija pihalla omalla puolellaan Thanin vieressä.

Sanoi jättäneensä pyrkimättä syysmyrskyyn että Jonna sais tilaisuuden.

Niiskutusta ja huh huh

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 23:18

Jenna ja Tuulikki halaavat, Jenna kertoo pyytäneensä anteeksi törkeää käytöstään. Toteavat olevansa molemmat jääräpäitä.
Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2014 23:25

23:21 Tuulari haki aiemmin jo Jennaltakin luottamusäänen Joonakselle, että tämä lähtee myrskyyn jos ei Dani saa jotain höllennyksiä rangaistukseensa. *Tuija läyhää Jonin ja Leylan kanssa Jussista makkarissa. Joni ilmaisee ensimmäisenä, että ei ole taas viime aikoina oikein tykännyt Jussista uusien piirteiden tullessa esiin. Tuija epäilee, että Jussi ei Joonaksen kanssa tykkää hänestä koska viettää aikaa paljon Jonathanin kanssa. Kolmikko myös ihmetteli, että voittivat vkotehtävän käytöksessä vaikka olivat jatkuvasti Tuularille ilkeitä. Tuija myönsi suoraan, että hän niskuroi eniten pomoa kohtaan.

23:25 Kartanon kolmikko jatkaa puolestaan, että kyllä sinne joku
vapaaehtoinen lähtee (syysmyrskyyn). Joni ja Leyla muistelevat molemmat, että Joonas on halukas menemään.
Tuija: Jonathan on jossain vaiheessa ollut, että on kiinnostunut.
Leyla: Aijaa...

23:29 Postia siitä, että huomiseen aamuun mennessä asukkaat päättävät kuka ottaa Jonnan paikan syysmyrskyssä. Dani jo lupasi oman paikkansa Joonakselle vähän aiemmin, mutta kysyy nyt sitten sohvilla että ketä on halukkaita lähtemään? Tuija/Jonathan/Joonas ja Armikin nosti räpylää. (= Armi oikeastaan nostanut kättä vaan nousi seisomaan penkiltä, joten oletan että hänkin oli menossa..) Anna haluaa vielä miettiä.
Dani: Mä lähtisin ite mielelläni, mutta.. Jos olette ajaneet eläimen päältä niin ette aja toistamiseen sen päältä. Mun niskoillani on toinenkin ihminen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 19 Loka 2014 23:37

Jonathan ilmoittaa haluavansa myrskyyn, Jonna aiemmin tänään toivonut, että jos hän tippuu niin Jonathanin pitäisi lähteä Syysmyrskyyn. Jonathan kertoo Danille, että alkujaan luopui vapaaehtoisuudestaan juuri Jonnan hyväksi, jotta tämä tulisi valituksi, muuten olisi sinne pyrkinyt itsekin heti ensiaallossa. Marille antamansa vastaus synttäreistä syynä poisjäämiselle oli vain heitto.

Pertti miettii Jonathanin motiiveja, miksi vain Jonnan toiveesta lähtisi mukaan. J kiistää, ettei ole siitä kyse, oli tosiaan jo alunperin menossa, mutta jättäytyi pois. J kertoo, että muilla olisi ollut monia eri syitä äänestää hänet myrskyyn: se, että menee itse mokaamaan itsensä ulos talosta, tai ettei tarvitse kattella Jonathania viikkoon tai että haluavat tämän pärjäävän siellä.

Pertti ei oikein näe syytä, miksi kannattaisi lähteä: toteaa kuitenkin, että J:llä on suuri riski olla äänestyksessä ensi sunnuntaina, joten toki myrskyssä onnistumalla voisi blokata sen. Pertin mukaan J:n hermot kyllä kestäisi. Pertin mukaan vielä on talossa kuitenkin sen verran porukkaa, ettei äänestyksessä olisi hätää. Perttiä kiinnostaisi nähdä mitä talossa tapahtuu myrskyn aikana, ounastelee valtasuhteiden muuttuvan.

J kysyy Danilta, miten hänelle kävisi myrskyssä. Dani miettii, että pärjäisi varmasti, ainoa mikä mietityttää on se, että jos käämit palaa, niin alkaako kiroilu. J sanoo pystyvänsä hillitsemään kun on pakko.

Jonathan: Andte, mitäs sanot, jos mä lähen sun matkaan tonne?
Andte: Mie oon kyllä Joonaksen kannalla.
J: Entäs jos mä änkeen sinne?
Armi: Tai minä?
Andte sanoo, että Joonas on ollut jo rivissä ja on läheisempi talossa, joten ääni menisi hänelle.
J: Mmm, mut mitäs sä sanoisit... leikitään et Joonas on nyt kotona. Mitä sä sanot jos mä änkeen mukaan?
Andte: Se on paha tilanne, jos Tuijakin änkee ja antoi miulle äänen.
J: Älä mieti Tuijaa tai muita.
A: No mikskä ei...ei meillä ole ollu mittään.
J: Luuletsä että tulisin takaisin.
A: Luulen että selviät, oot sie intin käynyt, tiedät mitä kylmä on, oot kova valvomaan ja pärjäät vähillä unilla.
Armikin kyselee vierestä, Andte sanoo, että kyllä Armikin varmaan pärjäisi.
J: Jos saisit valita, kenestä hyötyisit eniten?
A: Parhaiten saa hyötyä siitä kenen kanssa haluaa olla ja millainen ryhmähenki on, en sitä laske kuka fyysisesti on parempi.
J: Kilpailuilla on joku merkitys, se on kilpailukokonaisuus, sielt saa varmaan lisää ruokaa. Mikä se on se merkitys... Jonathan miettii.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”