55. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

55. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 00:07

00:03 Jonathan kiittää alamaisiaan kellarissa, kun ovat selkeässä johdossa.
Dani: Miks? Jonathan: Tästä päivästä johtajananne. Dani: Ai..
*Dani meinaa mennä kysymään, että saako hiekasta tehdä palloja.
Jonathan torppaa, että miksi kysyisit? Lapussa sanottiin hiekkaa kuljetetaan lusikalla. Dani taas miettii, että saiko hiekkaan koskea. Jonathan viittailee jälleen ohjeisiin, että ei siellä mitään sanota semmosesta.

00:05 Jonathan pyytää Jonnaa ja Dania kuuntelemaan häntä.
Jonathan: Jos mun pitää olla inhottava niin sitten olen. Mä haluan voittaa tämän. En mä tahallani vittuile sulle Dani. Anteeksi. Mutta siinä luki, että tämä ei jää tähän. Se voi olla, että sinä tai Jenna olette häädössä sunnuntaina. Se kumpi rikkoo enemmän sääntöjä niin joutuu siihen äänestykseen.

00:10 Jonathan miettii, että Tuulikille ja Tuijalle ei saa näyttää vaikka pälyilivät siinä lähistöllä. Leyla kyseli mitä teen, mutta ei tajunnut mitään. *Anna kyselee, että ai teitte jotain palloja?
Armi: Vähän ku lumipalloja.
Jonathan: Jos teet Anna semmosia niin huolehdit, että kukaan ei tuolta ei näe jos saadaan varma lupa siihen.
Anna: Tietenkin.

00:14 Jonathan: No? Dani pk:sta: Ei ihan lapaseen menny..
Jonathan: No?
Dani: En usko, että aamulla sataa lunta. Ja jos sataa lunta niin tulee uusi ohjeistus.
Anna: Mä en ihan tajunnu...?
Dani: Jos lunta on kaatunut niin ei saa käsin koskea. Mutta jos sataa lunta..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 00:21

00:18 Jonathan kyselee ketä vastaan Pertti haluaisi häätöön, jos Jonathanilla olisi valta valita tälle 2 vastustajaa tuolta.
Pertti hiljaisuuden jälkeen: Leyla ja ..... Joni.
Anna: Joni okei? Tuo oli aika yllättävää. Mä pitäisin Jonia just vahvana.
Jonathan: Mä en pitäisi Jonia niin vahvana, se haluaa kotiin. Jos sun asenne on semmonen. Jos mä mietin äänestäjän kantilta niin jos se haluaa kotiin niin antaa mennä sitten. Ellei siinä ole käänteinen juttu, että siitä olisikin hauskaa jos jäisi.

00:22 Pertti kehuu kellarin tiimiä, että ei usko että tuolla edes keskustellaan tämmösistä asioista. Ja se tekeekin tästä vahvan joukkueen. Jonathan nyökkää hyväksyvästi kommentille
Pertti: Kyllä mä uskon, että huomenna tulevat vähän terävämpänä tähän touhuun. Tänään niillä oli krapula pv. Flegmaattisia. Jussi, Joonas ja Tuija teki töitä ja Leyla yritti vähän. Mutta tämä nuoriskoketju oli kuitenkin heikko. Muut samoilla linjoilla.
--
Pertti: Jonathan hoida sitten hommasi niinku hoidit tänään.
Jonathan: Mä teen kyllä. Vaikka se kuulostaa joistakin ärsyttävältä niin teen varmasti, että me voitetaan tämä.

00:30 Jonathan spekuloi, että voi hyvinkin olla et Dani ja Jenna on molemmat sunnuntain häädössä. Koska ne ovat rikkoneet yhtä pyhimmistä säännöistä. Se voisi olla, että jos ei jotakuta kiinnosta kannella tuolla hiekkaa niin isoveli nimeää suoraan häätöön asukkaita. Mä olen yllättynyt, että ei ole näin jo tapahtunut.
Armi: Näin on.
Jonathan: Ihmeen kauan se on antanut porukan leijuilla.
-- Jonathan: Mitä mieltä olet Anna Jonin asenteesta?
Anna: Mä olen sanonut Jonille suoraan siitä, kun itse haluaa olla täällä niin paljon. *Hetken päästä Jonathan korostaa, että huomenna on tyttöjen Anna/Armi/Jonna tärkein koitos. Se ensimmäinen voitto on tärkeä, että saadaan yksi pois.
Pertti: Sillä saa henkisen yliotteen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja uzbek » 17 Loka 2014 00:46


Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 17 Loka 2014 07:13

herätys klo 7:00 . asukkaat riviin ja nimien huuto, patterien vaihto
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 17 Loka 2014 07:14

Klo 7.00 äänimerkki huutaa ja Kellari on nimenhuudossa tosi nopeasti. Kartano ei kerennyt (Tuulikki myöhästeli ainakin) äänimerkin aikana joten eivät huutaneet ollenkaan nimiä!

Mielestäni tuo ei ollut edes nimenhuutoäänimerkki, vaan esim. herätysääni.. Postin aikana nimenhuutoäänimerkki oli sellainen "sukellusvene"torvi niinkuin sanoivatkin itse, tämä oli erilainen ääni.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 17 Loka 2014 07:19

^Ja nyt se oikea äänimerkki vasta tulikin 7.15 aikaan. Kartano oli nopeampi (vaikka Tuulikki vähän kämmi koska huuti nimet ensin liian hiljaa), Armi oli pukemassa vaatteita vankilavaatteiden alle ja myöhästeli. Kartanon porukka oli suuremmaksi osaksi olkkarissa valmiina nimenhuutopaikkansa lähettyvillä.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 17 Loka 2014 07:58

klo 7.55 Pertti pitää aamujumpan koko porukalle (myös kartanolle)
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

pihlaja
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 26 Elo 2014 09:46

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja pihlaja » 17 Loka 2014 08:21

Jumpan jälkeen annettiin vielä 15 minuuttia aikaa suihkukäynnille. Jenna halusi suihkuun kun ei kuulemma illalla ollut, hätistää Tuulikkia pois suihkusta. Myös Jussi meni suihkuun. Jussi huutelee että toinen suihku vapaana, nyt Jenna ei olekkaan menossa suihkuun.

pihlaja
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 26 Elo 2014 09:46

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja pihlaja » 17 Loka 2014 08:33

Jonathan ja Jonna kantavat hiekkaa kellarin puolelta ja Tuija ja Leyla kartanon puolelta. Muut sisällä. Odottavat sähköä että voisivat valmistaa aamupalaa.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Loka 2014 08:47

Joni on aamun aikana todennut, ettei kiinnosta paljoa joku Syysmyrsky, siellähän on pakkasta. Joni haluaisi shoppailemaan talvivaatteita, talossa ollessa on jäänyt pahasti jälkeen, kohta on kaupoista kaikki kivat kengät ja takit ostettu, mitä Jonille sitten jää?

Jenna taas on todennut, ettei aio mennä kantamaan hiekkaa. Mahakin on koko ajan kipee.

9:15 Molemmille puolille tuli kielto hiekkaseinän paukuttamisesta.

Andte: Nyt tiiän miksi ei enää saa paukuttaa. Tuo akka kenen kuva tuossa on, on tehnyt protestin kun häntä hakataan.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 17 Loka 2014 09:39

Seuraavaksi Tuija käskettiin PK-huoneeseen. Enää ei saa mikään ruumiin osa osua seinään. Ainoastaan lusikalla saa ottaa hiekkaa.

9:37 Taloon tuli sähköä ja porukka rupee aamupalan tekoon
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Loka 2014 10:05

Joonas ei tällä hetkellä osallistu työhön, kertoo että yöllä on ollut hirveä päänsärky eikä ole nukkunut kuin tunnin pari. Myös maha on kipeä ja on saanut troppia.

Jussi epäilee, että Syysmyrsky saattaisi ollakin huijausta, eikä ollenkaan niin rankka mitä viestissä on annettu ymmärtää. Joni sanoo, että BB:ssä voi tapahtua mitä vaan.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Loka 2014 10:55

Kukaan ei tällä hetkellä lusikoi hiekkaa. "Pidetään vähän taukoa", kovin montaa, ainakaan Kartanosta, ei edes tunnu kiinnostavan. Ovat ilmeisesti tehneet jonkinlaisen sopimuksen siitä että hiekkaa kannetaan samaan aikaan.

Dani, Jonathan ja Jonna ovat pihalla tupakalla, kun nimenhuuto alkaa.
Juoksevat sisään niin nopeasti kuin pääsevät, mutta syömässä ollut Kartano on tietenkin huomattavasti nopeampi.

Jonathan ilmoittaa toiselle joukkueelle että jatkossa jos heiltä on pihalla porukkaa eikä toisella puolella ketään ole pihalla, Kellari alkaa kantamaan hiekkaa. Eivät aijo hävitä sekä nimenhuutoa että hiekankantoa.

Armi menee pihalle kantamaan hiekkaa ja Kartanossa alkaa napina. Jonathan ja Jonna nauraa räkättävät tupakkapaikalla. "Oikein Pilli ja Pulla", Jonathan nauraa. Tuija tulee vihaisena pihalle kantamaan hiekkaa.
you've got the dream but not the drive

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 11:23

Tapahtunut noin 15 minuuttia sitten:

Kartanon ruokailun (lohta ja makaronilaatikkoa) yhteydessä vaadittu line up eli nimenhuuto meni Kartanon piikkiin eli he olivat selvästi nopeampia, koska osa Kellarin asukkaista oli ulkona.
Aiemmin oli sovittu tauosta joukkueiden kesken.

Tappion jälkeen Jonathan tuli toteamaan Kartanon asukkaille, että jatkossa myös osan Kartanon asukkaista tulee olla ulkona. Kartanon asukkaista Tuija paineli nopeimmin kantamaan jälleen hiekkaa. Armikin oli jo aloittanut hiekan kantamisen ennen tauon päättymistä.

Joni totesi Kartanon ruokapöydässä, että nimenhuuto -tilanteet ovat nyt tasan 2-2.

Tuija sanoi omalle joukkueelleen, ettei hän aio, eikä joukkueenkaan pidä, muuttaa sopimusta, jos toinen joukkue aio siinä pysyä. Pihalla Jonathan ja Jonna kyseenalaistivat Tuijan sitoutumista, ja Jonathan kysyi, että puhuttiinko Kartanon ruokapöydässä hänestä. Tuija myönteli, mutta myös sanoi, ettei aio tehdä poikkeuksia sopimuksiin tai kilpailun sääntöihin nähden.

Kello 11:15:

Anna, Jonna ja Jonathan istuvat Kellarin röökipaikalla. Erityisesti Jonna vaikuttaa haluttomalta tehtävän suorittamiseen ja Anna höpisee sekä yrittää analysoida tapahtumia.
Jonna: Pidetäänks tauko, rähähää. Jonathan: Pidetään vaan. Jonathan Jonnalle: Kun Jarno lähti niin tuo on seuraava. Jonna: Mmm. (En saanut selvää, ketä he tarkoittivat).

Kello 11:18:

Vaihtoluukku vihreänä ilmeisesti aika pitkästä aikaa. Sohvalla makoillut Jenna huomasi vaihdon sallivan valon muuttumisen peilin kautta.
Jenna ja Dani tutit suussa vaihtavat vihanneksia, hedelmiä, silakkafileitä, mutta tupakkaa ei.

Kellarilla on ilmeisesti ainoana ruokana tyyliin kaalikeittoa.

Jonna raportoi Kellarissa Danille, että vaikka heillä oli ollut sopimus Kartanon kanssa, että kukaan ei yhteisesti sovitun tauon aikana (ja jolloin Kartanon asukkaat olivat kaikki syömässä) kanna hiekkaa, Armi oli tullut pihalle ja ihmetellyt, miksi Jonna ja Jonathan vain istuvat p*rseellään ja miksi kukaan ei kanna hiekkaa.
"No se rupes kantaan ja tiiäthän sää Armin, ei me ruvettu estäänkään ja sitten siihen tuli Tuija ja rupes kantaan".
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Loka 2014 11:27

Anna, Jonna ja Jonathan istuvat Kellarin röökipaikalla. Erityisesti Jonna vaikuttaa haluttomalta tehtävän suorittamiseen ja Anna höpisee sekä yrittää analysoida tapahtumia.
Jonna: Pidetäänks tauko, rähähää. Jonathan: Pidetään vaan. Jonathan Jonnalle: Kun Jarno lähti niin tuo on seuraava. Jonna: Mmm. (En saanut selvää, ketä he tarkoittivat).
Viittasivat mielestäni kartanon tupakkapaikalla olleisiin Joonakseen ja Jussiin, ja siihen miten niistä on tullut homies.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 11:34

Kello 11:26:

Jonathan ja Jonna istuvat taas "omilla paikoillaan" Kellarin röökipaikalla ja heittävät herjaa. "Mä en kestä tuota Pertsaa", Jonna. Jonathan: "Sen tekis mieli hajoittaa koko aita".

Jonathan: "Ja Joni tuolla peilaa." Räkättää: "Onks tosi superhintsusti".

Jonna ja Jonathan polttelevat tupakkaa.

He kiinnittävät huomionsa Jussiin ja kyselevät, onko parhaillaan hiekkaa kantava Jussi edelleen menossa Syysmyrskyyn. Jussi sanoo, ettei ole ihan varma (omalle joukkueelleen hän sanoi aiemmin ruokailun yhteydessä olevansa varma siitä, että ei mene).

Tuulikki on kuulema Jussin mielestä heidän paras kilpailijansa.

Tuulikki sanoo Jonathanille, että vaikka taivas tippuisi, niin "en riko sääntöjä" ja samalla Tuulikki vakuuttaa, että hän on 110 % varma siitä, että hän haluaa Syysmyrskyyn.

Joni kysyy Jonathanilta: Onks teidän pomo homo?
Jonathan nauraa ja vastaa: On, siitä voit olla satavarma.

Pertti laulaa jotain laulua: "Taas helähtää täällä raudat kahleiden/On punaraitapuku ylläni".
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jonni » 17 Loka 2014 11:52

Suoraan puhuvat eli Ankeuttajan piiri on ottanut taas hampaisiin Tuulikin.
Tuija,Jenna,Jussi,Anna ja Jonna ovat paikalla. :ROFL
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 11:54

Kello 11:40:

Kellarin asukkaista Jonathan, Jonna, Anna ja Dani ja Kartanon asukkaista Jenna, Jussi ja Leyla sekä Tuija istuskelevat vastakkain.

Keskustelua uhmaiästä ja sen alkamisesta ja kestosta. Jonna kertoi olleensa äitinsäkin mukaan uhmaiässä vaikea ja vihainen lapsi, myös murrosiässä. Sittemmin hän kokee rauhoittuneensa.

Jonna kysyy, ketkä Kellarin asukkaista haluaisivat varmasti Syysmyrskyyn. Kaikki tuntuvat uskovan Perttiin. Jonathan sanoo, että hän uskoo, että jos Tuija menee, hän tulee sieltä takaisin. Hän ei ole rikkonut juurikaan sääntöjä jne. "Ai miekö oon rikkonut sääntöjä", karjuu Jenna.

Leyla kyselee, ketkä muut Kellarista olisivat menossa.

Jonathan edellyttää, että asiasta on toisaalta turha keskustella, koska asia ratkeaa sunnuntaina.

Jonna haluaisi mennä yksin ja olla yksin.
"Toivon, että jos sinne menisin ja pääsisin, niin että siellä sais olla yksin. Mä rakastan olla yksin".

Jonathan: Mutta kyllä sekin vaikuttaa, ketkä sinne menee ja kuka sinne haluaa mennä.
Jussi: Meette Tuulikin kanssa sinne ja pidätte viikon hauskaa.

Vitsailua Tuulikin puuron keitosta ja kanssaolostaan hänen kanssaan Syysmyrskyssä.

Tuija sanoo, että se vois olla nopea poistuminen talosta (jos joutuisi Tuulikin kanssa Syysmyrskyyn).

Jonathan sanoo, että Tuulikki käy vain kerran päivässä kävelemässä ja tekee siitä ison numeron. Andte sanoo, että se mahtuu juuri siihen tunnin pakettiin (tarkoittanee koostetta).

Jonathan heittää vitsiä Jennalle Jonin psykiatrista: "Sitten kun sä oot käynyt siellä Jonin psykiatrilla, niin sun pää selvenee".

Jonathan kyselee edelleen, ketkä ovat Kartanosta varmoja lähtijöitä Syysmyrskyyn. Tuija ja Tuulikki, Tuijan mukaan. Jussi sanoo, että keskusteltuaan muiden kanssa, hän ei ole lähdössä.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 12:11

11:55:

Jussi kertoo tuttavuudestaan Salatut elämät -tv-sarjassa näyttelevään henkilöön. Jonna ja Anna, jotka pitävät sarjaa parhaana tv-sarjana ikinä, innostuvat.

Anna muistelee, että joku salkkarinäyttelijä Jasper Pääkkönen on ollut siellä Andten korkeuksilla.
(Itse muistelen Andten kertoneen, että "Peltsi" Peltonen ja hänen sarjansa Erätulilla on vieraillut Andten kylillä rautuja pyytämässä ja että se on televisioitukin).

Jussi bondaa "vastapuolen" asukkaiden Jonathanin ja Jonnan kanssa voimakkaasti ja neuvoo mm. armeijapukeutumisen käytäntöjä. Jonathan tuntuu olevan perillä hyvin mm. jalkojen lämpimänäpidosta ja neuvoo asiassa.

Annaa ahdistaa tehtävät ja kaikki.

Leyla sanoo, että häntä ahdistaa ja stressaa kaikki tehtävät. "Mun pitää sisäistää asiat ja jos tulee heti joku lappu, niin mä en ehdi".

Anna: "Mua jännittää ihan superpaljon. En haluais vielä. Tää on niin painostava tilanne".
Leyla: "Tää on stressaavampaa kuin muu. Oon kuitenkin onnellinen, että on erilaisii osaajii meidän joukkueessa. Mä en kyllä ymmärtänyt täysin, mistä on kyse".

Jonathan on rikkonut sääntöjä, olettavat Anna, Leyla ja Jenna, koska Jonathan on kutsuttu pk-huoneeseen. Jonathan sanoi pk-huoneeseen rientäessään, että ainoa, mitä hän sanoi, oli, että hän uskoo Tuulikin selviytyvän Syysmyrskystä takaisin taloon.

Tuulikki uskoo, että Jonathanin kutsu saattaa liittyä siihen, mitä hänellä on kerrottavaa pk-huonekäyntinsä jälkeen: eli että kun kutsu tulee, pomon pitää katseellaan valita kuhunkin tehtävään osallistuvat kilpailijat. (Tuulikki selitti asian niin epämääräisesti ja katkeillen, että en saanut siitä sen enempää selvää kuin varmaan kilpailijatkaan).
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 12:26

Leyla (istuu sohvalla): Onks nyt sitten tauko kaikilla.

Joni tuli kaivamasta ja kantamasta hiekkaa ja Jussi jäi jatkamaan sitä.

Leyla kyselee Jonilta: Pudotitko saippuan Joni.

Jenna ei ole tajunnut ko. kommentin merkitystä ennen kuin BB-talossa.

Dani ja Jenna jauhavat tuttejaan. Jenna on makuuasennossa vakiopaikallaan ja sanoo Kellarin puolella istuvalle Danille: "Jenna tahtoo kampaajalle".

Leyla: Ai tänään on perjantai.

Leyla kertoo, ettei ymmärrä mitä tarkoittaa tukahdettu. Jonathan korjaa: tukahdutettu. Leylaa kiinnostaa, mikä oli Jonathanin äskeinen pk-reissu.

Jonathan sanoo, että hän voi puhua sen verran, mitä on sanonut ennen pk-huoneeseen menoaan, eli että jos "Tuulari" menee Syysmyrskyyn, niin se tulee sieltä takaisin.

Leyla on paljon äänessä koko ajan ja kyselee mm. sanooko Dani nimensä aalla vai äällä.

Leyla heittää Danille, että älä anna pissan nousta päähän, sulla on vaan kaksi fania. Muut nauravat.

Tuulikki tulee sanomaan: "Tosi hyvin meni Joni äsken". Tuulikki kiittelee, että Joni on ollut tosi nopea ja yhteistyö on ollut hyvää. "Olen ylpeä sinusta". Tuulikki ja Joni ovat olleet yhdessä hiekankanto -tehtävässä.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 12:46

Asukkaat istuskelevat kummallakin puolella sohvillaan. Keskustelu on käsittänyt mm. Kellarin (edelleen jatkuvia) wc-pytyn ongelmia, asukkaiden pökäleiden vertailua, Danin arvion putkiston ja viemäröinnin toiminnasta sekä Armin seksipuhelin -yösatua (Armi on kuulema työskennellyt aiemmin seksipuhelintyöntekijänä).

Jussi tulee pk-huoneesta, mutta ei ole mitään infoa.

Jonathan voisi lukea operaatio Syysmyrskin tiedotteen, jos kaikki jaksaisivat kuunnella - ja lukeekin, omaan tyyliinsä.

Jonathan päättää tekstin: terveisin Big Brother sekä Jonathan.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 17 Loka 2014 12:53

Andte sanoo, että varmasti siellä Syysmyrsky -paikassa tulee tilanteita, joissa voi olla kirosanakin lähellä.

Jonathan sanoo, että hän olisi jo muutenkin häädössä. Hän jatkaa, että jos saattaa esimerkiksi lipsauttaa kirosanan vielä talossa ollessaan niin olisi jo varoituksen saanut.

Tuulikki sanoo, että paitsi että talossa ollessaankin voi joutua ulos kolmesta virheestä.

Jonathan sanoo, että se ei pidä paikkaansa.

Tuulikkia soimataan, että miksi hän ei ole kuunnellut yhtään.

BB pyytää Jonin päiväkirjahuoneeseen ja Joni vastaa: "Kyllä herra Big Brother".
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”