55. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 17 Loka 2014 17:27

Kellarissa on hiljaista porukkaa, monet rouskuttavat porkkanoita.
Pertti: "Eiks Tuulikin pitäis olla pomo eikä Tuijan?"
Jonathan: "No joo...mut mä keskustelen mieluummin Tuijan kanssa..."

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 17 Loka 2014 17:30

Armi sanoo, että voi mennä häätöäänestykseen, kun olisi kumminkin siellä. Kuulemassa ainakin Pertti, Andte ja Jonathan.

Jonnan tultua PK:sta alkavat keskustella. Jonna ja Anna sanovat etteivät olisi vapaaehtoisia häätöön, mutta asiasta voidaan keskustella.
You know nothing.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 17:46

17:40 Kellarissa jutellaan, että kartanolla paljon pahempi vaihtoehto valita
ketä pelastaa kuin heillä (Armi).
Jonathan: Jos valitsevat Jussin, hän pelastuu mutta jääkö 2 heikompaa kilpailemaan? Mä en usko, että kukaan haluaa Armia vastaan joutua.
Armi: Kiitti. Jonathan: Monestako olet jo selvinnyt?
Armi: Neljästä. *Kartanon sohvalla kehutaan edelleen Leylan ja Jussin suoritusta kisassa.

17:48 Posti kertoo, että 30 min aikaa jutella ketä kartano/kellari valitsevat häätöön/pelastukseen.
Tuulikki: Musta tässä pitää näiden kolmen päättää, kun olivat kisaamassa.
Jenna: Äänestys.
Joni: Kellä on eniten pisteitä. *Kaikki antavat äänensä Leylalle. Tuulikki perusteli valintaa pomona, että pojilla on paremmat mahdollisuudet selvitä häädöstä kuin Leyla. Anteeksi vain.

17:53 Leyla on toisaalta iloinen ja sitten taas, että mä en ole tarpeeksi hyvä kisoihin. Mutta mä olen täällä ensi viikolla! Jussi hieman pettynyt, että voin hyvinkin lentää sunnuntaina ulos reilun viikon jälkeen... Tuija lohduttelee, että me ei vielä tiedetä ketä on häädössä. Ihmiset äänestää pihalle myös semmosia, jotka ärsyttävät heitä.

17:56 Tuulikki: Te kisaatte huomenna Jonnaa ja Annaa vastaan.
Te voitatte ja sitten sinä Jussi kisaat kolmantena päivänä Jonnaa vastaan ja voitat sen.
Joonas hörähtää: Ei paineita. *Jussi silmät pyöreinä
Tuulikki: Mä voin tällä elämänkokemuksella sanoa, että jos sä istut siellä
neljän joukossa. Mitä olet tehnyt täällä väärin, sä et ole tehny mitään väärää. Sä selviät siitä, jos näin kävisi yms.

18:00 Ruokapöydässä juttua vielä Tuulikin heitosta Leylalle (ettei pärjää häädössä yhtä hyvin ku Joonas/Jussi).
Jenna: Se oli aika törkeästi sanottu. Tuija komppaa voitko perustella sen?
Tuulikki: En osaa pukea sanoiksi ja olisin jättänyt sanomatta jos olisin tajunnut.. Halusin ehkä lohduttaa näitä poikia? * Lisää, että Leyla teki kisassa tärkeän työn ja ansaitsi pelastuksen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 19:51

Aiemmin Tuulikki mm. ojensi Jennaa, että tyynyt eivät voi olla lattialla ku
ollaan vankilassa. Jennan vastaus oli, että ei täällä sitten lautasenkaan kanssa voi siis kulkea oikeesti?! Jonathan vitsaili Tuulikille alkoholista, että ei hänkään ole absolutisti joksi Tuulari tunnustautui. Tuulari olisi antanut toki viinilasin Jonathanille, jos olisi saanut. Maisteli, mutta kaatoi viemäriin. Vitsailua myös Thanin /muiden osalta siitä, että siellä olisikin party time all the time, mutta ei Jonathan usko kuitenkaan näin olevan. Thani myös jossain välissä jakoi tunnustusta Tuularille, että jos tämä tulee syysmyrkystä takaisin 6 päivän jälkeen niin kyllä se Thanista olisi kova temppu. "Mä haluan nähdä Tuulikin tulevan sieltä takaisin".

19:42 Jonna: Olette varmaan välillä huomanneet mustakin feministin piirteitä mutta olen erittäin tyytyväinen että sinne lähtee 2 naista & 2 miestä. Tuulikki naureskelee, että me näytetään Jonnan kanssa et meissäkin on munaa. Jonna myhäilee todellakin!

20:02 Leyla ja Anna jakavat toisilleen tunnustusta kamppailustaan. Samalla Leyla pelkää vielä vainoharhaisena, että joutuisi jotenkin vielä häätöön vaikka on nyt turvassa. Anna hätäilee, että ei haluaisi tämmöstä tilannetta et joudutaan valitsemaan ne häätöön menijät tällä tavalla. *Jussi heittää, että Tuulikki käynyt varmaan 20 kertaa tänään pk:ssa.
Leyla: Eikö sua Tuulikki ärsytä ravata tuolla pk:ssa?
Tuulikki: Mitä? Ei minnuu ärsytä mikkään. Ei tylsistytä eikä ärsytä.

20:05 Anna: Oliko teillä joku äänestys tuolla, että kuka pelastuu?
Leyla: No oli. Joonas hörähtää sohvalta: Kaikki yksimielisellä päätöksellä Leiskalle. Anna: Oikeesti? *Leyla nyökkää, Annalta kysytään samaa
Anna: Armi vähän niinkuin ehdotti itseään. Jussi: Joo..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 20:45

20:32 Tuulari muistelee Jussin ja Joonaksen kera sohvalla, että Anne lähti itkien ensimmäisenä talosta häädön kautta.
Tuulikki: Oliks tosiaan niin, että Jussi lähti toisena?
Joonas nauraa: Oli oli. Sehän sano vielä tuossa lähtöovella, että mä oon finaalissa.
Tuulikki: Sano tuollakin, että oon yks finalisteista.
Joonas: Ai se sano tuollakin?
Joonas demonstroi Jussin häätöä: Mä en lähe mihinkään. Uskokaa mä en lähe mihinkään. Kohta kuuluu Jussi! Aijaa mä vissiin lähenkin.. Mä tuun takasin. Nähään finaalissa kaikki!
Jussi K hörisee: Nähään finaalissa...
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 17 Loka 2014 21:24

Talon telkkarista äsken ensiviikon säätiedotus. kylmää ja sateista.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 17 Loka 2014 21:40

Tämä tapahtuma joskus klo 20 jälkeen.
Andte: Miten Jonna tulet pärjäämään polven kanssa?
Jonathan ja Jonna kuorossa: Hyvin
JThan: Tuo on ihan sama asia, tuo on ensimmäinen asia, kun sä kysyt tuota Jonnalta,
A: (oli sanomassa jotain)
Jonathan: Kuuntele! Jos se on ensimmäinen asia jota kysyt Jonnalta niin sen ajatus on tämä...et kysytkö vielä, että olisko Jonna lähtenyt tonne, jos sillä olis pienikään epäilys sen polven kanssa? EI!
Mä olen poistanut mun jalasta kipsin, sinä päivänä kun mä olen lähtenyt tänne, ja multa on kysytty vielä viikko sitten että kuinkakahan sinun jalka pärjää, et kun tuolla on tuo tehtävä. Sano yks tehtävä, johon mun jalka on vaikuttanut… se on ollut murtunut, en tiiä onko vieläkään luutunut. Onko joku tehtävä, johon mun jalka on vaikuttanut erityisesti?
A: Siinä kun olitte Jarnon kanssa vastakkaisesti…
Jonathan: Mä en ois pärjännyt siinä ilman tätä (lieneekö jokin tukiside, jota osoittaa) koska se on myös massasta kiinni. Nimo pärjäs siinä…
A: No ittehän sä sanoit, että se on jalasta kiinni…
Jonathan: No se ois myös massasta kiinni, se ei ollut syy, vaikka mulla olis toi ollut terve, niin jos mä oon 55 kg, niin se jousi ei tule sieltä. Nimo, joka ei jaksa juosta 50 m mun kaa kilpaa, niin vaikka mulla ois tässä se kipsi niin mä voittaisin sen juoksukilpailussa, mutta mulla ei oo sitä massaa vetää sitä kuminauhaa, niin se on vaan fakta .
Jos sä meet festareille katsomaan kun ihmiset juoksee tunnelissa, niin ne jotka on paksuja ja juo kaljaa, ne pärjää siinä, koska ne nojaa eteen, niin se tulee sieltä. Mitä painavampi sä oot, sen parempi.
Jonathan Jonnalle: Miltä sinusta tuntuu, kun sulta kysytään tuiolleen, että miten sun jalka, uskotko että pärjäät kun sulla on tuo jalka?
Andte: Mutta mie en kysynyt sulta, mie kysyin hältä
Jonathan: Niin, mutta nyt minä kysyin Jonnalta
Andte: Mutta sinä aloit mulle selittämään Jonnan puolesta…
Jonathan sönkkää jotain väliin ja Andte sanoo uudestaan tuon äskeisen.
Jonna: Joo, tulen kyllä pärjäämään, en olis lähtenyt terveyttäni uhkaamaan, se että jos lähden tonne ja jos siellä menee mun jalka niin kyllä minä mieluummin nyt jätän…tiedän, että isoveli voi poistaa talosta myös omasta halustaan…kyllä te tiedätte…mutta en usko että tulee haittaamaan. Äsken ryömin just muutaman kilon multatunnelin läpi ja polvituki oli paikoillaan ja hyvä niin.
Andte: Enkä minä sen takia kysynyt, että pitäis itteensä ottaa.
Jonna: Ei en mä ota itteeni, mutta multa on nyt kaikki kysynyt, minä voin pitää tiedotustilaisuuden
jos mä astun sinne… mutta minä saan vain siitä lisää aggree, sanotaanko näin…tai sitä voitontahtoo, että mulla on joku fyysinen vamma joka voi joissain tilanteissa…jos siellä ei koko ajan joudu konttaamaan tai kyykkäämään, niin sitten pärjään aivan varmasti….ja jos tulee semmoista, niin mennään sitten niin kauan kuin jaksetaan. 15 v lähtien mulla on ollut huonot polvet niin kyllä mä sit osaan varoo. Kyllä mä pärjään.
Pertti: En epäile, ettetkö pärjäisi, mutta luulen että Andte tarkoitti sitä, että kun se on kerran mennyt, niin voi haitata jossain vaiheessa, mutta sitkeydellä voi mennä hyvin. Eikä me tiedetä mitä siellä on.
Hieman myöhemmin
Jonathan: Ja Andte mä en tarkoittanut sitä millään pahalla, kun sä kysyit sitä Jonnalta, kun mä tiedän, miten pahalta se tuntuu, varsinkin kun se kysytään monta kertaa. Se on sama, jos sulta kysyttäis, Andte, pitäiskö sun sanoo Danille, että mee sä kuitenkin sinne, kun sun varvas, kynsi on tuolleen, ettei se tulehdu siellä. Niin sää ärsyyntyisit siitä, jos sulta kysytään, mä tiedän sen. Sä sanoisit että kuulkaa, mä itte tiedän varpaani
A: En vältämättä
Jonathan: Mä luulen että ärsyyntyisit
A: En minä ärsyyntynyt, vaikka meni poikki varvas
Jonathan: niin mut se, että sulle sanottais
A. Moni ärsyyntyis siitä, mutta en minä ärsyyntynyt
Jonathan: No luuletko sä et sä pärjäät sen kaa
A: No eihän tuo ole kuin pikku pipi
Jonathan: No kyllä sä ymmärrät mun pointin
A: Ja kyllä sinä ymmärrät minun pointin
Jonathan: Mutta tiedän, että jos sitä kysellään ja kuten Jonna sanoi, moni on kysynyt, niin se alkaa ärsyttää koska kukaan ei lähtis riskeemaan terveyttään.
Andte: Mie en jaksa jankata päivänselvistä asioista.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 17 Loka 2014 21:44

Leyla tuli pk:sta ja ilmoitti että heti kun verho aukeaa niin suoraan iltajumpalle, ei saa mennä ensin röökille. Jonathan ainakin puhalteli savuja ja tumppasi ennen jumppaa kiellosta huolimatta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 22:09

Andten vetämän jumpan jälkeen 15 minuuttia lämmintä vettä. Tuomittujen kuvat ilmestyneet kartanon sohvan taakse olevalle seinälle. Leylan kuvan päällä tarra "turvassa häätöäänestykseltä". Armi "tuomittu häätöäänestykseen." Jenna totesi Annan kuvasta, että kunnon pahis. Jonista taas Anna näytti hirveen koppavalta. Jonna pyysi mielipidettä Tuijalta omastaan ja vasemman silmän alta löytyi pussi. Jonna tiesi.

22:08 Tuulikki vielä kiittelee hieman punastunutta Andtea "naurujumpasta". Riemuitsi että vielä ilmainen oli niin vielä parempi. Tuulikki jatkaa myös puhelua haloista Andtelle syysmyrskyyn liittyen. Dani heitti jotain väliin et pakkasellahan ne parhaiten saa poikki ja Tuulikki vastaa, että minä olen "metsämiehen tytär". Luuletko etten osaa. Kysy mitä vaan niin vastaan.
Dani: Siis niin niin. Kesällähän ne uitetaan, jos tarttee uittaa?
Andte: Mmm.. *Tuulikki poistuu paikalta ja Dani suosittelee Andtea polttamaan tupakkia nyt, kun vielä on aikaa ennen syysmyrskyä.

22:12 Andte naureskelee jotain Joonaksen kuvasta seinälä.
Joonas: Harmittaa ku ei pääse kokemaan tuota (syysmyrsky).
Armi: Mikä harmittaa? Joonas: Tuo syysmyrsky ko ei pääse sinne.
Mä toivoisin, että tulisi viimeisiä vkotehtäviä et molemmilta puolin lähetettäs tonne 2 ja muut jäis elämään tänne. *Kartanon suihkusta hirveää huutoa ala Jenna, kun tuli kylmät vedet niskaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2014 22:18

Jenna uskaltautui viimeinkin suihkuun, mutta isoveli päätti lopettaa lämpimän veden tulon saman tien.
Huuto kuului olkkariin saakka.
a walking disaster

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 17 Loka 2014 22:25

Ihan vaan Danin iloksi:

Kuva

Kuva

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 17 Loka 2014 22:41

Tuulikki sai sääntörikkomuskuulutuksen, koska kiroili, vaikka väitti, että tuli siitä, että otti pipon päästään.
Pyydettiin PK:hon, ei sanonut "Kyllä, herra Big Brother"

Minun laskujen mukaan 2 sääntörikkomusta eli suoraan häätöön eikä ollenkaan Operaatio Syysmyrskyyn.

Kaikille patterienvaihto.
Edit: Syysmyrskysäännöt tulevatkin voimaan vasta lauantaina.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja semale » 17 Loka 2014 22:48

^ Tuulikki kiroili ja kuulutus taisi tulla siitä.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 17 Loka 2014 22:49

sääntölapuissa luki että
kovennetut sanktiot vasta
lauantaina kun lopulliset
peruuttamattomat valinnat tehty.

Tuulikki kiroili (pyysi anteeksi bb:ltä paska-sanaa), mutta väitti muille pipoasiaa.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 17 Loka 2014 23:11

Dani kysyy Jennalta että kuka on suomen tasavallan presidentti. Jenna vastaa että ei oo, ku ei Suomi oo tasavalta [smilie=a_doh.gif]

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rink » 17 Loka 2014 23:14

Tuija taisi käydä pyytämässä anteeksi Tuulikilta. Tai ainakin halaili Tuulikkia. (dc2 - hetki sitten)

Avatar
BB2005
Peitonheiluttaja
Viestit: 169
Liittynyt: 16 Elo 2010 15:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BB2005 » 17 Loka 2014 23:16

rink kirjoitti:Tuija taisi käydä pyytämässä anteeksi Tuulikilta. Tai ainakin halaili Tuulikkia. (dc2 - hetki sitten)
Kyllä näin oli. Tuija pyysi sanomistaa anteeksi ja halasivat. Tuulikki sanoi Tuijaa rakkaakseen ja Tuija samoin.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Loka 2014 23:31

23:28 Jonathan kertoo, että on ollut samoilla jatkoilla Sauli Koskisen kanssa yms. Anna ja Jonnan kohokohtia tulee olemaan se, että tapaavat Saulin sitten tuolla ulkona.
Jonathan: Olen nukkunut sen kanssa samassa sängyssäkin!
Jonna: Mutta onko se nukkunut? Buahhhaaa! Jonathan: Buahhaaa!
Armi: Mitä sä Jonathan sanoit?!
Jonathan: Nyt Armi nukkumaan!

23:32 BB: Andte tulisitko pk:seen?
Jonathan: Muista sanoa se!
Andte: Kyllä ... herra ...
Jonathan: Big brother! Andte: Big brother...
Jonathan: Mä oon aina töissä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2014 23:37

Jenna uskoo, että Dani lähtee Syysmyrskyyn. Ei hyväksy sitä, miten hänelle puhutaan (Tuulikki) ja Tuulikki tehnyt jo rikkeitä. Kehuu kuitenkin Tuularin asennetta teräsmummona.
Ei nyt ymmärrä, miksi oli äänestänyt Dania myrskyyn ja nyt pelkää, että Danille tulee rikkomuksia, eikä palaa enää, kun on ilman röökiä.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2014 23:50

Jenna, Joni ja Leyla räpättää makkarissa.
Yhtäkkiä Jussi korottaa ääntään ja kysyy, eikö teitä nukuta yhtään. Jussia mietityttää tulevat osatehtävät ja pulina häiritsee.
Jussi toivottaa hyvät yöt, mutta kolmikko jatkaa edelleen pulinaansa.

Lopulta Leylakin ilmoittaa haluavansa nukkua ja kolmikko hiljenee.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”