54. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Disaster » 16 Loka 2014 16:29

Jussi kertoo ettei voisi ruveta strippariksi mutta Hunkseihin voisi mennä. Leyla on sitä mieltä ettei niitä käy edes kukaan katsomassa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 16:37

Disaster kirjoitti:Jussi kertoo ettei voisi ruveta strippariksi mutta Hunkseihin voisi mennä. Leyla on sitä mieltä ettei niitä käy edes kukaan katsomassa.
Ja kavereiden kanssa Jussi "läpällä" heittänyt, että pitäisi perustaa hunkseille kilpailija Helsingin Cowboyt. Joni kommentoi myös, että strippareissa ole mitään järkeä ku pillut märkinä naiset kattomassa eivätkä saa kuitenkaan seksiä ja sitten yöllä kotona petion alla sormettavat. Leyla kyseli tunteeko Jussi hunkseja ja Jussihan tuntee pari. Jonkun toffen ainakin, jonka kanssa Leylan bestis joskus seukkasi.

16:44 Jussi: Voitasko me olla laulavat strippaajat? Nämä asutkin ovat ihan semmoset.
Jenna: Yh, mitä nämä pehmeät sipsit ovat?
Jussi K: Yäk. Pahoinvointi-sipsejä.

16:46 Jussi: Mä ehdotan itseäni sijaispomoksi, kun Tuulikki on pk:ssa. Miten olis?
Tuija: Anna mennä vaan. Syrjäytetään nykyne bossi.

16:49 Tuulikki tuo ohjeita (=kokoontumispaikat ulkona terassin alin porras ja sisällä kellarin sohvan edessä selät häkkiin päin) pk:sta ja menevät harjoittelemaan riviä /nimenhuutoa. Suora rivi pitää olla ja sitten vasta nimenhuuto. Leyla ja Jenna herjaavat, että ihan ku ei osattas tehdä suoraa riviä..
Jenna: Onko meillä aina sama rivi?
Tuulikki: Ei missään nimessä.
Jenna: Olis vähän helpompi. *Tuulikki takeltelee nimenhuudossa ja Jussi heittää, että me hävitään tää. Sopivat, että tietty järjestys jonka Tuulari painaa muistiin j-alkuiset nimet ensin: Jussi, Joonas, Jenna jne.

17:00 Anna nauraa: Riitta Väisänen!
Jonathan: Voihan Riitta Väisänen. * Molemmat menevät treenaamaan riviä /nimenhuutoa.
Kellari treenaa äänekkäästi ja kartanon Tuulari ei saa ääntänsä kuuluville.
Jenna: Kovempaa!
Jonathan: Miten te olette noin hitaita?
Tuija: Ei näytä toimivan... *Myöhemmin Leyla toteaa makkarissa, että noi huutaa niin kovaa etten mä kuule mitään. Treenaaminen Tuularilla ja jengillä jatkuu..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 17:11

17:07 Kartanon makkarissa pohdiskelua Riitta Väisäs-hiekkatehtävästä.
Lusikoiden määriä miettivät, kun Tuularin mukaan teelusikallinen hiekkaa painaa 3 grammaa.
Tuulikki kuulee Tuijan sanovan 3000 lusikallista pitää kantaa 333kg varten ja kommentoi tyyliin: Enemmän, mietipä.
Tuija voimakkaasti: Mä sanoinkin 330 000!
Tuulikki: Aijaa. Sitten kuulin väärin. Tuija: Mmm...

17:25 Terassin verhot nousevat vihdoin ja vangit ketjuineen innokkaina valmistautumaan pihalle. Riitta Väisäs-julisteetkin komeasti näkyvillä.

18:02 Molemmat tiimit siis siirrelleet hiekkaa jo about puoli tuntia. Tuulikki haluaa välillä Joonaksen siirtyvän hiekkahommiin, kun meinaa kuulemma nukahtaa. Jenna aikoo ainakin kävellä tuossa niin kauan, kun jaksaa. *Jonna ja Jonathan puhuvat hiljaa omalla puolella, että miksi
edes hyväksyivät Tuulikin pomoksi kun heti alussa alkoi taas rakoilla.
Jonathan: Ei ne tottele sitä.
Jonna: Mulla ei ole mitään ongelmaa pomottaa teitä, koska mä saan ja pitää.
Jonathan: Siks mä valitsinkin sut. <3 *Myöhemmin Jonna toteaa, että tätä me ei voida hävitä.

18:13 Andte ihmettelee, että ei kai sitä julistetta saa taittaa?
Jenna: Älä mene Tuulikki. *Tuulikki kävi taittamassa julistetta, kun se kartanon puolellakin on? *Pertti pitää julistetta taitettuna Andten/Jonathanin ottaessa sieltä hiekkaa. Jenna herjaa edelleen Tuulikille, että ei kannata. Tuulikki heittää, että ei kielletty missään.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 18:50

Jonathan on varma, että kartano valitsee hänet Tuomituksi, koska siellä on niin paljon väkeä, jotka ei voi sietää häntä. Haluaa sieltä vastaansa etenkin Joonaksen ja Jussin, kolmannesta ei ole väliä. Jonathan painottaa: Ketä vastaan haluatte olla sunnuntaina? Haluatteko olla Tuulikkia vastaan?
Dani innokkaana kannattaa Jussin valitsemista. Jonathan kysyy Pertiltä ketä vastaan tämä haluaisi olla sunnuntaina? Pertti: Joni, Joonas, Tuulikki. Jonathan: Jos oot häädössä noiden kanssa, uskotko että voitat? Pertti: Kyllä mä uskon. Armi haluaa kolme J:tä, Jussi-Joonas-Joni. Anna ei halua Jonia. Pertti sanoo, että pahin vastus voisi olla Jenna, saa sen verran sympatiaa puolelleen, viittasi perustavansa vastauksen sille mitä tietää. Muut hieman hämmästyneitä valinnasta. Dani kysyy Pertiltä kolme pahinta vastusta koko talosta (haluavat Pertin siis vihjaavan ketkä vahvimmilla), Pertti vastaa Jenna, Dani, Jonna.

Anna valitsisi Jussin, ja Dani siihen: No jos kaikki on sitä mieltä, ni eiks valita Jussi. Jonathan: Anna Annan puhua. Anna jatkaa: Joonas.

Alkaa äänestys, jossa enemmistöäänin valitaan Jussi, Joonas, Leyla (Jonathanin villi kortti -ehdotus, perustelee koko ajan itsensä kautta asiaa, helppo vastus)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 19:11

Jussi lähestyy Riittaa
Kuva

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja uzbek » 16 Loka 2014 19:42

Ei mitään tietoo mihin lankaan tää nyt kuuluis, kun ei tää kovin liveä enää ole. Viime yöltä Leylan setit.


Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 19:44

Tuomitut julistettiin aiemmin perustelujen kera. Moni ihmetteli kellarissa, että Jonnan laittoivat. Pertti toi esille, että kartano tähtäsi kylmästi Jonnan kipeään polveen. Sitä me ei mietitty.. Anna oli peloissaan ja Armi totesi, että et voi enää miettiä kuka on mukava ja näin. Peli on alkanut ja kovenee vaan. Armi laukoi jo kuka kisaa ketäkin vastaan:
Armi vs. Leyla /Anna vs. Joonas ja Jussi K vs. Jonna
--
19:40 Jenna: Saako niistä puhua, että ketä mietittiin ensin?
Joni: Saa. Jenna Danille: Arvaapa ketä Tuulari halusi sinne uhan alle?
Joni: Arvaa kenet Joni halusi! Dani: Kenet?
Joni: Sut! Dani: Miks?
Joni: Koska mä halusin sinne ihmisiä, jotka ei ole olleet häädössä.
Siinä oli kaikki melkein sinua laittamassa, mutta Jenna tuli takaisin
pk:sta ja yhtäkkiä kaikki oli ei ei Dania!

19:47 Jenna utelee kellarin tyypeiltä, että ketä mietitte sinne?
Pertti: Meilläkin meni äänestyksellä moni. Ei me tiedetä saako niistä puhua..
Joni: Puhuttiinhan mekin. Anna oli ehdoton. Dania olin laittamassa, koska
ei ole ollut häädössä.
Dani: Olenhan. Joni: Niin. Sillon kun oli kaikki.
Dani: Mitä sitten? Joni: Niin ja nyt oli uusinnan aika.
Dani: Haluut sä kotiin vai sairaalaan? Saat ihan ite päättää. *Joni lisää, että ei kannattanut Armin laittamista, koska on kyllästynyt näkemään samat naamat häädössä. Halusi sinne pelkästään uusia nimiä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 20:01

19:56 Pertti: Ne pelas selvästi tuohon osakilpailuvoittoon. Tähtää vain siihen.
Jonathan: Mutta Jussi ei oo mun mielestä vahva. Mä voisin mennä kilpailemaan sitä vastaan koska vaan. Ja tiedän, ettei olis yhtään epävarma olo. Leyla ei oo ollut yhdessäkään kilpailussa vahva.
Pertti: Joo Leylasta näkee heti. Joonasta en tunne.
Jonathan: Ja Joonas kuule 35kg. Ehkä pieni ja ketterä. Mutta mutta.. Jos on fyysisiä niin ei ole läpihuutojuttu kummaltakaan.
Pertti: Ei ei ole. Ei oo.

20:17 Tuomitut Armi/Anna/Jonna pääsivät pk:sta pois ja ovat merkattu
punaisilla hihamerkinnöillä, kuten surumerkit urheilussa.
Jonathan: Mikä Jonnan fiilis?
Jonna: Huonot.
Jonathan: Uskon. Onko huonommat vai paremmat mitä ennen jälkeen?
Jonna: Oikeastaan aika samat.
Jonathan: Jonna i trust you.
Jonna: Toivotaan. Jonathan: Kuten eilen puhuttiin i trust you.

20:22 Jonna pitää ulkona puhetta, että luopuu kruunustaan ja valitaan
uusi jengipomo.
Andte: Eikö se Pertti ollut siinä?
Jonna: Ehdotan demokraattisella päätöksellä. Äänestystä.
Jonathan: Pitäskö kuunnella näitä, jotka ovat siinä kolmen häädössä koska eniten pelko persiissä.
Jonna: Sen riviin huudon takia toivon, että Pertti tai Jonathan olisi johtajana?
Dani: Kiitos luottamuksesta. Miksei minä tai Andte?
Armi: Toivon Jonathania.
Jonna: Mitä on Anna mieltä?
Andte: Pertsa.
Anna: Jonathan. Paitsi se, että Jonathan ei sitte ole kilpailuissa. *Jonna selittää Annalle, että ei ole nyt väliä ku ollaan tässä kisassa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 20:34

20:28 Anna: Mä oon jotenkin ihan jumissa. Mulle käy et Jonathan on tai Pertti on. Onko mitään perusteluja et?
Jonna: Ei ole. Anna sano Pertti.
Dani sössöttäen: Pertti.
Jonna: Mä sanon et Jonathan. Anna: Käy.
Armi: Jonathan. Perustuen niihin mitä aikaisemmin puhuttiin.

20:31 Jonathan: Pertti sano nimenhuuto nyt!
Pertti: Anna, Armi ...
Jonna: Mulle ihan sama. Kohan päätetty, että voitetaan nimenhuuto.
Jonathan: Mulle käy kaikki. Jonna: Käykö sä ite?
Jonathan: Käy kaikki.
Anna: Mä oon lukossa, mutta mä sanon vaikka Jonathan, kun on kovaääninen ja tuntee meidät kaikki.

20:34 Pertti vaikuttaa luovuttaneelta ja toteaa Jonathanin olevan paras vaihtoehto tähän kohti.
Jonathan: Mitkä on Andten fiilikset uudesta johtajasta?
Andte: Eipä tässä ko olette jo päättäny.
Jonathan: Ei oo päätetty ku sikshän mä kysyn. Andtelle ihan sama.
Pertti: Jonathan jatkaa ei siinä oo sen kummosempaa.
Jonna: Kaikille se on ok? Muut: On.
Jonathan: Onko sulle Andte ok? Andte: On...
Jonathan Jonnalle: Kruunaat sä mut?
Pertti kommentoi Thanille, että et sitten kiukuttele ku sulla on vähän taipumusta siihen.
Thani vakavalla naamalla: Näytänkö mä siltä etten lähde kisoihin tosissaan?!
Pertti: Näytät näytät. *Pertti heittää läpyt Thanille.
*Hetken päästä Jonathan pitää nimenhuutoa ja heittää sen jälkeen vastapuolelle hähää Joni!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 21:08

Leyla sohvan pohjalta: On kiva, että on tehtäviä (tulevat osakilpailut), kun ei oo pariin viikkoon päässy palkintotehtäviin.

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 16 Loka 2014 21:22

BB antoi rangaistuksen Jennalle ja Danille. Aidan läpi ei saa työntää enää mitään, ei edes ruumiinosaa. Tutti suuhun molemmille, pois saa ottaa vain syödessä, hampaita harjatessa ja nukkuessa. Silloin ei saa puhua kun tutti ei ole suussa. Ja lisärankkua tulee vielä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 16 Loka 2014 21:24

Rankkututti suussa röökillä
Kuva

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Disaster » 16 Loka 2014 21:26

Jenna kitisee miten muut eivät saa ikinä rankkua ja että tutti tekee kipeää. Jenna ymmärsi ettei Dani saa tuttia, vaikka sai vain tuttinsa myöhemmin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Loka 2014 21:49

21:30 Kartanon makuuhuoneessa Joni ja Leyla ovat puhuneet ensin tuttirangaistuksesta ja sitten pitkään meneillään olevasta viikkotehtävästä.

Leylaa ärsyttää se, että Tuulikki puhuu peetä. Ei tällä hetkellä kiinnosta koko tehtävä yhtään, eikä aio mennä sinne kävelemään. Viiden minuutin vaihdot etenkin ärsyttävät; ehtii olla vain 15 minuuttia lepovuorossa ja sitten taas pitää mennä. Olisi mieluummin kerralla pidempään, ja on sanonutkin sen muille.

Tosi ärsyttävää on Leylasta myös se, että Joonakselle ei sanota mitään. On jo useamman viikon ajalta huomannut, kuinka se on just tuollainen, että pystyy niin helposti karttamaan kaikki tuollaiset tehtävät, ja sille ei sanota mitään. Tulee vain ovelle ja sanoo että "Hei, kaks tonne noin!" Miksi ei itse mene. Niin usein on tilanteita, joissa sille ei sanota.

Jonin mielestä se on siksi, että sitä ei talossa niin huomata. Joni sen sijaan huomataan ja häneen kohdistetaan kaikkea, se ärsyttää suunnattomasti. Aikoo pysyä kaukana ulko-ovesta, koska tietää, että jos ulos tarvitaan joku, hänet bongataan aina jotenkin ensimmäisenä. Kaikki muut vain makaavat, ja Jonin täytyy sitten mennä.

Leylaa ärsyttävät vieläkin Tuulikki ja Joonas. Jonia ärsyttää Tuulikki myös, ei vain tykkää siitä muijasta yhtään. Nytkin on ominut itselleen jonkin seinänhakkaajan roolin. Joni ei myöskään aluksi tykännyt tehtävästä yhtään; ärsytti niin paljon kun hiekkaa ei meinannut reiästä edes tulla. Joni ei halua repiä käsiänsä verille tehtävän takia. Nyt on ehkä kuitenkin parempi tilanne kuin aluksi, koska hiekkaa tulee paremmin.

Leylaa ärsyttävät Jonin mainitsemat asiat, ja ne viiden minuutin vaihdot, muuten voisi kävellä. Ja se, että hänelle "tuputetaan". Ja se, että joillekin ei tarjota mitään, toisille taas enemmän. Ja se, että hiekkaa ei tule, kun sitä kaivaa. Ja lika, ja se, että sormet jäätyvät, ja se, että haalarin alle ei mahdu lämmintä vaatetta tarpeeksi, ja myös se, että pitää lähteä teelusikalla viemään jotain multaa maailman ääriin, jne. Eikä harmittaisi yhtään joutua Kellariin, kunhan ei häätöön joudu. Ei jaksa tällaista jatkuvaa tehtävää, oh my God! Jos joku haluaa vetää täysillä, niin anteeks vaan, Leylaa ei kiinnosta tällainen, että pitää koko ajan vetää 24/7.

Jonin mielestä tällaiset tehtävät ovat niin inhottavia. Miksi eivät voi vain pitää hauskaa ja hengailla. Ei Joniakaan haittaa yhtään, jos joutuvat Kellariin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Loka 2014 21:51

Jonna kertoo Jonathanille, ettei missään nimessä tänä sunnuntaina halua istua sohvien keskellä, vaan haluaa ensin kokea Syysmyrskyn ja ne 2 vapaata viikkoa. Vasta sen jälkeen on valmis istumaan äänestyksessä.
Jonathan huutaa kartanon puolelle, että puhuisivat tänään kaikki yhdessä siitä, keiden kuuluisi mennä Syysmyrskyyn.
a walking disaster

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 16 Loka 2014 21:52

Joonas koetti etsiä vaihtohenkilöä hiekan kantoon:

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Loka 2014 22:20

Tuulikki toi jo aiemmin viestiä, että kämppä on pidettävä siistinä. Kaikki tavarat pöydiltä pois, myös pukeutumisohjeita. Mm. huppuja ei saa olla vankipuvun päällä, vaan sisäpuolella.
Myöhemmin Jonathan toi samat ohjeet kellariin. Myös iltajumppa tulossa, joka on pakollinen. 15 minuutin pituinen suihkusessio koko porukalle. Esim. hatun pitäminen sisällä tarkoittaa rankkua.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Loka 2014 22:24

^ Myös Jussi kertoi jo ennen Jonathania pihalla samat ohjeet molempien tiimien paikallaolleille jäsenille; pipo-ohje mukaanlukien.

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja skilful » 16 Loka 2014 22:33

Kaikki muut, molemmin puolin, touhuavat siivousten sekä hiekan kannon parissa, tässä nti Jennan panos

Image
Lahjattomat treenaa!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Loka 2014 23:05

Jenna kieltäytyi suihkusta. Menee sitten joskus kylmään suihkuun.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 16 Loka 2014 23:23

23:19 Jonathan kuuluttaa porukoille, että kokoonnutaan juttelemaan
siitä syysmyrskystä. Mitään ei vielä tartte päättää, keskustellaan vaan.
Tuulikki: Kerkisittekö käydä suihkussa?
Jussi: Mä kerkesin 50 sekuntia. Joonas kylmässä ja mäkin lopun kylmässä.
Että huomenna vois tehdä, että mekin keritään.
Leyla: Siinä pitää oikeesti olla tosi nopee, riisua /käydä vaatteet makkarista. Silleen, että 3, 2 ja 3. Jokaiselle 5 min.
Joonas saapuu suihkusta: Tosilämminsuihku.com *Tuulikki hörähtää

23:25 Porukat koolla ja ihmetellään missä se Jonathan. Jonna menee katsomaan: se on pk:ssa?
Pertti: On tapahtunut, että se on tiputtanut saippuan.

23:29 Jonathan tuli pk:sta ja samalla tuli summeri. Kartano oli nopeampi paitsi, että Joonas heittää et unohit mun nimen.
Tuulikki: Unohinko? Jenna: Tuulikki!
Jussi: Meni jo.

23:32 Jonathan luotsaa keskustelua ja varmoja ei syysmyrskyyn haluavia löytyy 3: Armi, Leyla ja Joonas. Useampi sitten näitä epävarmoja. Sovitaan myös että molemmilta puolilta valitaan 2.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Disaster » 16 Loka 2014 23:39

^ Eikös Jennakin ollut varma ettei halua myrskyyn?

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”