51. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 13 Loka 2014 13:00

Kartanossa Jussi, Joonas, Joni ja Leyla puhuivat tehtävästä ja tylsyydestä.

Jussi kysyi, olisiko Joni halunnut tehtävään. Joni sanoi, että ei oikeastaan, koska ei osaa käyttäytyä hienoissa ravintoloissa.

Keskustelua pikaruokaravintoloiden tarjonnasta.

Leyla makaa sängyllä ja halusi kumpaankin kainaloonsa jonkun halittavan. Joonas sinne menikin, mutta Joni ei jaksanut.

Leyla sanoo yhtäkkiä: Isoveli on mun "mate".

Jonathanin, Jonnan jengi yrittää urkkia Jonilta, ketkä on valittu tehtävään. Joni ei vastaa mitään, mutta kysyy, että voiko hän arvata Kellarin valintoja. Ilmeisesti Joni osuu (Kellarin asukkaiden ilmeiden perusteella) joissakin arvioissaan oikeaan, mm. Armin osalta.

Jonathan vinoilee aika suorasanaisesti Tuulikille, joka sanoo, että "minä vaan tiskaan astioita ja luudalla lakaisen lattioita". "Milloinkohan olisit lakaissut, et koskaan". "Milloin oot siivonnut vessan".

Jonathan vetoaa vastustajajoukkueen tietolähteeseensä Tuijaan, että Kellarin arvaukset ovat menneet pieleen. "Ne on varmaan vaihtaneet jengiä".

OT. Varmasti mielenkiintoinen BB-päivä tiedossa. Itse en kuitenkaan jatka raportointia tänään pidempään (työt kutsuvat). Joten joku ehtivä jatkakoon. Kiitos.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 13 Loka 2014 13:26

Jonathan taas spekuloi. Veikkaa että tarjoilijan pitää suorittaa nopeusrataa mahdollisimman täyteen lastatun lautasen kanssa ja ruokailijan on syötävä kaikki minkä tarjoilija saa perille.

Pertti veivaa punkkaa ylös-alas. Aiemmin teki kiertoliikkeitä jollain putkella. Kekseliäs heppu :)

Armi ja Jonathan veikkaavat Tuulikkia tarjoilijaksi.

Armi toivoo palkinnoksi hedelmiä, Jonathan poretabletteja.

Andte ei halua bilepakkia palkinnoksi, mieluummin röökiä ja herkkuja...koska päiväunikielto voimassa ja bileillan jälkeen nukuttaisi.

Pohdiskelevat mitä erilaiset palkintosetit sisältävät. Terveystuutissa hedelmiä etc. Läskiläjässä poroa yms. Bilepakin toteavat hetken huumaksi.

Palaavat tehtävän kelaamiseen. Jonathan edelleen varma että tarjoilijalla tehtävärata ja syömiset eivät kivaa syötävää.

Avatar
missmarple
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:53

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja missmarple » 13 Loka 2014 13:39

Jenna, Jussi ja Joonas tupakkapaikalla. Jenna puhuu kuinka Danin kolme kartsaa poltettiin talossa kahdessa viikossa, koska Dani oli jättänyt röökit pöydälle ja jengi polttanut 5 min välein.

Jussi kyselee ripsienpidennyksistä, kummat paremmat pidennykset vai tekoripset. Valittaa että ripset yhä liimassa. Jenna kehuu pidennyksiä. Jussi väittää että stadissa kaikki pidennykset tekevät kiinalaiset [smilie=a_cool.gif]

Jussi ei normaalisti polta koko ajan, talossa polttanut enemmän.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 13 Loka 2014 14:00

Ottaa päähän nuokin ohjaajat. Aina kun on jokin minulle mielenkiintoinen juttu menossa, niin silloin vaihtuu kamera kesken.

Äsken Andte kertoi koiraunestaan, niin kamera vaihtui, mutta onneksi juttu jatkui vaihtuvassa kamerassa.
Andte oli ollut kalastamassa koira mukanaan eikä saanut kalaa, niin sitten huomannut, että koira sukeltaa rantaa kohti ja sillä on kauhean iso hauki suussa. Andte: Niin se ui siellä, ja mie ajattelin, että miten koira pystyy sukeltamaan, mutta kun katsoin, niin se oli minun koira.
Armi: Niin se koira kalatkin isännälle kalastaa. Mnkärotuinen koira sulla on?
Andte: Se on puoliksi lapinkoira ja joku semmonen...
Armi: Mikä sen nimi on?
Andte: Zammo? sen nimi on..

Kuuliko joku nimen paremmin?

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 13 Loka 2014 14:18

Olkkarissa istuskellaan. Jonathan kysyy miksi Tuulikki on arvostellut viime aikoina asukkaita: Dania on sanonut talon 3. komeimmaksi, arvostellut Annan hiuksia lettien avaamisen jälkeen sekä Andten uutta tukkaa leikkaamisen jälkeen. Ulkonäköä ei pitäisi arvostella, sisäinen kauneus on tärkeintä, eikä Tuulikin ulkonäköäkään ole arvosteltu. Tuulikki puolustautuu, on vain ilmaissut mielipiteensä. Danille kommentoinut huumorilla, esim. eilen että oli kauniimpi naisena. Jonathan pyytää Dania kertomaan nyt suoraan, onko Tuulikki nälvinyt viikon aikana. Dani myöntelee,että jonkin verran. Tuulikki pyytelee anteeksi jos on tuntunut nälvimiseltä, Dani antaa anteeksi.

Tuulikki toteaa, ettei onneksi sanonut eilen että Jonathan huiveineen näytti kovin siveältä tytöltä. Jonathan sanoo, että Tuulikki keskittyykin aina negatiivisiin asioihin ja jättää positiiviset sanomatta. Tuulikki sanoo, että antaa palautteen heti kun siihen on aihetta. Jonathan epäilee, että on toisin. Jonathan muistaa että Tuulikki on sanonut ettei muista saa puhua silloin kun ne eivät ole paikalla. Jonathan jatkaa vielä, kyselee voiko Tuulari sanoa käsi sydämellä, onko puhunut Jonathanista negatiivisesti ilman että Jonathan on ollut paikalla. Tuulikki: Olepa hiljaa kun mietin. Jonathan tuijottaa. Tuulikki sanoo, että kerran on sanonut että Jonathan on aina määräämässä, tämän sanoi monen ihmisen kuullen. Jonathan sanoo, että hänpä on kuullut muuta. Tuulikki kysyy voiko kertoa, mutta Jonathan ei lähde puhumaan toisten puolesta: Itsepä tiedät. Kyllä oot musta puhunut, eräälle henkilölle oot oikein varoitellut minusta. Tuulikki kiistää, että se on valetta. Tuulikki sanoo sanoneensa Jonathanista jo aiemmin, että on nähnyt Jonathanin "sisälle" ja löytänyt sieltä myös kultaisen puolen.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sky » 13 Loka 2014 15:05

Jonathan: Tuulari, minkä takia sä aina arvostelet muitten ulkonäköä, tosi paljon. Sanopa siihen vastaus. Sä arvostelet Jennan hiuksia, sit sä arvostelet, että Dani on joku kolmanneksi parhaimman näköinen talossa, sit kun Anna avas..
Tuulikki: (yrittää sanoa jotain väliin)
Jonathan: Eiku kuuntele loppuun! Sitten Anna avas sen letit niin sä sanoit, että mihinköhän ne kauniit letit hävis kun sä et tykännyt siitä pehkosta mikä sillä oli. Sitten kun Andtella on leikattu uus tukkka niin sä heti nälvit sitä, että kyllä on parempi se vanha tukka.
Tuulikki: En sanonut näin...
Jonathan: Niin minkä takia sä niinku kaikkien ulkonäköä arvostelet, kun ulkonäkö on semmonen mitä ei niinku pitäs mennä arvosteleen, että se on se sisäinen kauneus, ei sillä ulkonäöllä ole mitään väliä. Ei oo hirveesti sunkaan ulkonäköö täällä arvosteltu.
Tuulikki: Kuule, sä olet nyt kuunnellut väärin, kato minä sanon...
Jonathan: Eiku sä teit noin äsken! Ja viel ihan liukuhihnalta tälleen eilen. Anna otti letit pois niin heti olit tälleen naama norsunvitulla. Sitten seuraava sielt tuli Andte sen uuden hienon tukan kanssa niin sä olit aivan että joo ei sovi tollanen yhtään.
Tuulikki: Kuule, sä unohdit yhden asian. Minun naama ei ollut tuon näkönen, sanoin vaan että mihin ne kauniit letit katosi. (Anna: Ei mua haitannu.) Se oli kysymys. Sitten Andtelle sanoin, että sinulle sopi paremmin se. Ja nyt sanoin, että Jennalla on kaunis tukka. Ne on minun mielipide, ei arvostelu.
Jonathan: "Kerrankin sä oot nättinä."
Tuulikki: En sanonut niin. Mutta se, että jos sinä kuulet niin, niin silloin sille ei voi mitään.
Jonathan: Ootko Dania nälviny viimesen viikon aikana yhtään?
Tuulikki: Voi kuule, sanonu monta kertaa, että sä tulit nyt ihan sen ja sen näköseks nyt kun sulla oli viikset tai et olit kauniimpi naisena .. Tämä on samanlaista huumoria kuin tässä on .. Tämä oli mamman huumoria ja Dani, ymmärsitkö vai etkö ymmärtänyt?
Dani: Vähän riippuu asiasta.
Jonathan: Vastaa rehellisesti. Onko muori nälvinyt viimeisen viikon aikana?
Tuulikki: Oletko ottanut huumorina vai pahoittanut mielesi nälvimisenä?
Dani: Vähän riippuu asiasta, olen ja en ole.
Tuulikki: No saako mamma anteeksi?
Dani: Joo.
Jonathan: No mistäs sit tapeltais. Ja kyllähän sä Jonnankin haukuit rääväsuuksi, toissailtana.
Jonna: Ei se ole ulkonäön haukkumista.
Jonathan: Ei ole ulkonäön, mut ethän sä kerennyt ees mitään sanomaan, sä istuit tässä ja juttelit. "Jonna, sinäkin oot semmonen rääväsuu!"
Tuulikki: Sulla on nyt huono päivä mutta minkäs sille voi.
Jonathan: Ei ole kun mulla on hyvä päivä. Mä sanon vaan totuuden.
Tuulikki: ....(ei saa selvää) myssyistä ja mä sanoin, että senkin kaljabasso tai jotain näin. Paraskin kaljabasso. Sinä ymmärsit sen ihan..
Jonna: Viskibasso.

Tuulikki: Onneks en sanonut kun teki mieli sanoa, että Joonatan on niin siveän ja kauniin näköinen mustan huivinsa kanssa, mut onneks en sanonut.
Jonathan: Mm-mm, mut kato nyt sä oot just tommonen, et sä jätät hyvät asiat sanomatta ja keskityt niihin negatiivisiin.
Tuulikki: Se ei pidä paikkaansa, kun aina annan palautteeni heti kun on joku.
Jonathan: No etpä tainnu sanoa mitään siveästä. Muistaakseni. (Jonathan tekee outoja muikisteluilmeitä)
Tuulikki: No joo, mutta se sopi sulle tosi hyvin. Sä olet semmoinen mökö, sä mielelläsi mökötööriä (?) leikit välillä niin ei sinulle kannata välillä puhua mittään.
Jonathan: En mä mitään mökötöörää. Kunhan sanon suoraan niinku asiat on. Toisin ku eräät. Sähän oot sanonut myös, että ei saa tehä sellasta, että joku joka ei oo paikalla, niin puhutaan siitä. Sanotko, että viimesen viikon aikana et oo musta puhunut sillä tavalla? Voitko nyt käsi sydämellä sanoo, että sä et oo puhunut musta?
Tuulikki: Voin.
Jonathan: Voitko?
Tuulikki: Ootas kun oikeen mietin.
Jonathan: Niin kato nyt lähettiin miettimään. Sä oot itte toitottanut seitsemän viikkoa, että...
Tuulikki: Älä huuda, anna mun miettiä.
Jonathan: ...kun joku ihminen ei ole, esimerkiks Markku poikasi, ei ole paikalla niin hänestä ei saa puhua. Oletko viimisen viikon aikana puhunut minusta, ehkä hieman negatiivissävytteisesti, ilman että minä olen ollut paikalla? Vastaa kysymykseen "kyllä" taikka "ei".
Jonathan: Oleppa hiljaa kun mää mietin.
Jonathan tuijottaa.
Tuulikki: Oli tilanne, jossa kyllä sanoin näin, että Joonatan on aina määräämässä. Tämän verran sanoin mut mitään muuta en ole sanonut.
Jonathan: Mmhm. Kenelleköhän?
Tuulikki: Siinä oli monta ihmistä.
Jonathan: Tää on ainoo?
Tuulikki: Näin on.
Jonathan: Noh, mä en usko tota, mun korviin on kantautunu ihan muuta.
Tuulikki: No kai sä voi kertoo sitten.
Jonathan: No en mä viitti toisten puolesta alkaa puhumaan, mutta itsepä tiedät, itsepä tiedät. Kyllä oot musta puhunut negatiiviseen sävyyn täällä. Eräälle henkilölle oot oikein varoitellut minusta, että minkälainen minä oon.
Tuulikki: Kuule, se on varmasti vale. Olen sanonu useemminkin myös sulle sen, että sinusta voi äkkiä saada päällepäin ihan erilaisen kuvan, mutta olet kultainen ja söpö sydämeltäsi. Näin olen sanonut ja se pitää paikkansa. Sinun sisälle pitää nähdä ja mamma on nähnyt sen.
Jonathan: MMMM.
Tuulikki: Sinä koitat olla vaikka minkämoinen, mutta sinä et pysty peittämään multa sitä kultasta sydäntäs.

edit: typo

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonni » 13 Loka 2014 15:19

Juuri äsken mukava keskustelu Kellarissa kun läsnä olivat Andte,Pertti ja Armi mm pacurikäävästä,sienistä ja tyrnistä sekä lakoista. :tu
Andte on mukana kun ei ole läsnä Jonathan.
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 13 Loka 2014 15:28

Pihalla Andte sanoo koivuissa olevan mustanaan kääpiä Lapissa, kilohinnasta ollut aiemmin puhetta, kun on niin arvokasta tavaraa. Dani: Mäkin oon nähnyt Jussin rungon missä pää oli aivan musta ja silmät muurautunut umpeen, siinä ei kilohinta ollut kovin kummonen.

15:57 Tuulikki kertoo Jussille, miten Jonathan rakastaa draamaa. Kertoo aiemmin käyneestä yhteenotosta. Parempi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jonathan heittää bensaa liekkeihin, mutta ei se paha ole.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja mirian » 13 Loka 2014 16:09

Tuulikki Jussille:

T: Joo, Joni rakastaa vinkumista, lainausmerkeissä kun se on se tekemisen puute.
J: Rauhottu hetkeks.
T: Ei mitään hätää. Täällä voi yhtäkkiä joku tulla sanomaan esimerkiksi, että se ja se on sua haukkunu ja moittinut ja ne ei välttämättä pidä ollenkaan paikkaansa.
J: Miks sit pitää silleen huijata? Miks joku sit tekee niin?
T: Miks? No tämä on tätä. Se on ihan sama kun Jonathan yritti saada minut hermostumaan kun hän väitti, että minä sanoin mihis ne kauniit letit meni Annalle...
J: Niinniin.
T: Että minä arvostelin. Tai jos sanon Andtelle, joka on ihan sydänystävä, että sulle sopii paremmin normaali tukka, niin sehän ei oo arvostelua. Se on minun mielipide. Enhän mä sanonut Annallekaan, että tuo ei ole yhtä nätti kuin ne letit vaan sanoin, että missäs ne sun kauniit letit on. Niin tää yrittää ärsyttää sillain. Antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jonathan rakastaa draamaa. Mitä enemmän se sais hajontaa aikaseks, niin se oikeesti rakastaa draamaa.
J: Niin. Mä oon huomannut.
T: Se inhos mun poikaa täällä. Ja tota... Andte on tällanen perus... kunnollinen, oikea mies. Niin kyllähän se koittaa... Kun Jonathan ei ole paha, mutta se koittaa heitellä bensaa liekkeihin noin kuvaannollisesti. ota huomioon, että tämän on kahdeksas viikko- Täällä on kaikki mut alkuperäisiä, paitsi sinä ja toi Pertti ja niin anteeks ja Leyla.
J: Saa nähdä kuinka kauan meikäläinen on täällä.
T: Älä sitä mieti

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja mirian » 13 Loka 2014 16:32

Tuulikki Jussille:

T:Tuossakin saattaa olla niin, että tahallaan houkutellaan varomattomasti puhumaan niin, että puhuis tuotannosta.
J: Missä?
T: No esimerkiks justiin kun yhtäkkiä kysytään jotain
J: Joo sitä mä oon huomannut aika paljon.
T:Niin sillä mä varoitan, kun mä tykkään olla rehellinen. Mä monta kertaa olen kehunut vastapuolen joukkuetta kun ne on ollut hyviä, niin siitä ei tykätä. Mutta mä tykkään sanoa, kun on tehty hyvin, oli se sitten vastapeluri tai... Mä annan sen palautteen.
J: Mutta sitä on kyllä paljon, että yritetään väkisin tehdä niitä sääntörikkomuksia
T: Joojoo. Siihen ei kannata lähteä siihen. Katsos kun kaikille ei ole niin kauheen mieleen, että tasokkaita kilpailijoita tuli tässä vaiheessa, mutta minusta se on erittäin hyvä. Ja minä kerroin silloin sen vertauksen. Kuulitko sä mikä se vertaus oli? Kun muutamat olivat, että "näin myöhäsessä vaiheessa on epäreilua"...
J: Harmitteli sitä?
T: ...niin minä kerroin sen Jeesuksen vertauksen siitä, kun .. (--> isäntä palkkasi viinitarhalleen töihin työntekijöitä ja lupas 10rahayksikköä palkkaa huolimatta siitä aloittiko työntekijä aamulla, puolen päivän aikaan vai illapäivällä. Kun kuului nurinaa päivän päätteeksi palkkaa maksattaessa, isäntä sanoi, että ei se kuulu muille jos hän hyvyyttään maksaa kaikille saman verran, koska on pitänyt lupauksensa kaikille: lupas 10 rahayksikköä ja maksoi 10 rahayksikköä) ... Niin tässä on nyt sama tilanne. Samalla viivalla olette. Teillä on sama oikeus saada, jos voitatte ja siihen ei kuulu nurina. Mutta hirveen läheisiks kavereiksi ei kannata ruveta. Se on vaan mun mielipide. Tasapuolinen, ystävällinen ja pysyt tyynenä. Olet loistavasti mun mielestä pärjännyt tähän asti ja jatkat samaan tapaan. Ja multa jos kysyt, saat rehellisen vastauksen aina. Ja jos jokin sun mieltä painaa, niin kysy multa. Mä sanon sen sulle nätisti ja kunnolla. Siinä ei oo mitään pilkkaa eikä vääryyttä.
J: Mutta eihän sitä vielä tiedä jos tulis vielä muutama asukas lisää.
T: Ei ollenkaan! Koska tarkoitus on saada nyt sellaista todella tunnelmaa, että tää on tiivistä tunnelmaa...
J: Sotketaan...
T: Sotketaan, täällä on vaihdettu, tehty kaikkee, sekoitettu, erotettu Dani ja Jenna, ja minä olin Armin vierustoveri monta viikkoo ja meillä olit tietysti iän puolesta paljon juteltavaa. Ja nyt minä arvostan sitä, että sulla on kypsiä juttuja. Sulla on muutakin mielessä kuin meikkaaminen ja bailaaminen ja sheivaus. Ei niillä tässä elämässä pärjätä.
J: Ei, ne on sitä viihdettä
T: Ne on sivuasioita. Kyllä se on se työ, että on mistä että vau.... (Leyla liitty seuraan)

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Loka 2014 17:53

Jonathan sai sähköshokin juuri kun oli tarjoilemassa ja keittoa roiskui.

Kuva

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sky » 13 Loka 2014 18:12

Tehtävä käynnissä, Jonathan ja Tuulikki siis tarjoilemassa. Saavat sähköshokkeja, muut asukkaat eivät tiedä tästä. Jonathanilla on vaikeaa, aluksi sätkii ja repeilee nauramaan, keittoa läikkyy ja Danin punaviinilasi kaatuu pitkin tarjotinta ja pöytäliinaa. Tuulikilla menee paremmin, tyynenä kuin viilipytty tarjoilee, posket vaan punottaa ja ääni vähän särisee välillä.

Jonathan sanoo Tuulikille, että tämä on pahinta mitä hänelle voi tapahtua (siis sähköshokit). Jonathania alkaa jo itkettää, Tuulikki yrittää vähän lohduttaa. Tuulikki sanoo, että tämä on kamala tehtävä.

18:17 BB kutsuu Jonathanin päiväkirjahuoneeseen. Jonathan: Haista vittu.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 13 Loka 2014 18:17

Jonathan pyydettiin PK:hon.
Jonathan: "Haista vittu!"
Meni PK:hon todella vihaisena.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sky » 13 Loka 2014 18:47

Jonathan sanoo Danille ja Jonnalle, että kellari on selvä voittaja, Tuulikki rikkoi sääntöjä (maistoi ruokaa) ja aikoo protestoida jos tähän ei puututa.

Talon pihalle ylös on ilmestynyt neljä valkoista lappua. Liittynee Operaatio Syysmyrskyyn.

Kuva

18:53 Ulkona Jonathan, Jonna ja Jenna. Jonathan sanoo, että olisi mielummin ollut pihviä syömässä, olisi syönyt sen vaikka viidesti. Tuoko oli jonkun mielestä hauskaa, tollasta sadistista. Jonathan luuli että oksentaa tai pyörtyy.

19:03 Voin sanoo, että jos se Mari Sainio kysyy multa tästä jotain, niin se on sen viimenen teko.

Jonathanille ilmeisesti jäänyt jalkaan jokin punainen jälki sähkölaitteesta. (edit: olikin vaan teippi)

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 13 Loka 2014 19:16

Jthan: Jos me ei voiteta, mä haastan isoveljen oikeuteen. Ensiksi sillä että se poltti noilla anturoilla mun ihon, toisekseen mä kaiksesta huolimatta menin niin kuin säännöissä luki.
Jonna: Hitsi kun tietäs, niin voisit sanoo.
Jonathan: Mä tein kuten ohjeissa luki ja that's it.
Jonna: Etkö voi kertoo niitä ohjeita.
Jonathan: En mä viitti niitä sanoo kun en mä tiedä saako niitä sanoo...sen mä tiedän, että sain ohjeet, sehän on päivänselvää, ja niiden mukaan mä menin.

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja uzbek » 13 Loka 2014 19:25


amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 13 Loka 2014 20:20

Ulkona juttelevat Jthan, Dani, Jonna ja Andte.
Jthan: Joo mä oisin lopettanut sen kesken kyllä siinä vaiheessa kun mulla oli viiniä vaatteellla, teiän pääruuan aikaan, mutta mä mietin siinä sitä että mä tein ohjeiden mukaan ja…
Andte: eikö Tuulikki tehnyt?
Jthan: Mä en välttämättä kommentoi sitä ennen kuin lopputulos on tullut ..mutta siinä vaiheessa mä mietin, että jos mä pystyn viemään vielä sen jälkiruuan teiän eteen, niin mä olen omasta mielestäni voittanut.
Dani: okei
A: Oikea järjestys, sinä päättelit siis siitä, että olit oikeassa järjestyksessä vienyt?
Jonna: Mitä sä olisit sanonut siitä?
Dani: Sinä olet tunaroinut jotain muuta.
Andte: Olisit sanonut että lopetat kesken, ei tuon takia kannata, jos oikeasti noin sattuu…
Jthan: Sitä mää ajattelin että mä haluun röökille ja sit mä jatkoin. Rusinat pullasta kiinnosti.
Jonna: Meidän motto, rusinat pullasta
Jthan: Ja se poltti…mikä on tämä tumma mitä raavin, se poltti sen ihonesteen, mikä on täällä alla.
Andte: Oliko se pakollinen laittaa tiettyyn paikkaan?
Jthan: Mä en laittanut niitä

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sky » 13 Loka 2014 21:11

Kartano voitti tehtävän, molemmilla puolilla säännöissä pientä lipsumista, mutta Tuulikki hoiti tarjoilijan tehtävät paremmin.

Jonathan ja Jonna poistuvat välittömästi Kellariin, Jonathan ei ole ollenkaan lopputuloksesta samaa mieltä, Tuulikki kantoi vasemmalla kädellä ruokaa. Jonathan pk.

Käynti oli nopea, Jonathan jo takaisin, "Ei voi muuta sanoa kuin vittu mitä paskaa." Jonathanille sääntörikekuulutus.

Jonathanilla sellainen olo, että voisi lähteä himaan.
Jonna: Mmm uskon.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Loka 2014 21:17

Anna lauleskelee Thanin murjottaessa ja kotiinlähdöllä uhkaillessa taustalla "Don't Cry" ja "Home Sweet Home". :tu

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Loka 2014 21:23

Aiemmin tapahtunutta: Jenna kulki Jonin shortseissa talossa.
Dani ripittää taas Jennaa pihalla, mainitsi, että kun siitä vilauttamisesta on jo sanottu.
Jonathan tulee paikalle, sanoo paska, ja tulee sääntörike. Jonathan sanoo myös, että nyt voisi vaikka lähteä. Danilla sama juttu, voisi laittaa lähtölaskennan heti.
Jenna kimpaantuu, toteaa, että hän sitten menee jonossa ensimmäisenä ja laittaa laskennan ensimmäisenä. Jenna lähtee päikyn suuntaan.

Jonathan jatkaa kiroilua, saa kuulutuksen myös päikkyasioista puhuminesta.
Jonethan: Mä meen nyt sanomaan, että lähden himaan.
a walking disaster

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 13 Loka 2014 21:27

Jonathan lähti tupakalta ilmoittamaan veikalle, että lähtee himaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Loka 2014 21:31

Jonathan on saanut kai jo kolme sääntörikkomuskuulutusta pk-käynnin jälkeen, kaikki kiroilusta. Jonathania ei kiinnosta.

Jonathan kertaa tupakkapaikalla edelleen sitä, kuinka itse toimi ohjeiden mukaan: kantoi jokaisen lautasen erikseen, ja sai siten tuplamäärän sähköshokkeja Tuulikkiin nähden, koska Tuulikki toi lautasia molemmissa käsissä. Ohjeissa oli sanottu, että vasemalla kädellä (jossa sähköshokkiteippausta ei ollut) ei saa kantaa.

Jonna: "Mä en oikein tiedä mitä tuosta jutusta ajatella."
Jonathan: "No mun mielestä toi oli sadistista paskaa."
Big Brother: "Tämä on Big Brother. Jonathan, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi!"
Jonathan: "Oh really?"

Jonathan kertoo vielä, että oli kysynyt pk-huoneessa, miten tehtävän suorituksen voi lopettaa. Oli sanottu, että hänelle kerrotaan sitten, kun tehtävä on päättynyt.

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Päiväkirjahuoneessa puhutuista asioista puhuminen on ehdottomasti kielletty."
Jonathan: "Arvaa kiinnostaako. Mä meen nyt ilmottaa sille, et mä lähen himaan."

Jonathan nousee tupakkapaikalta, marssii sisälle, kulkee häkkikäytävän läpi kellariin, vie kahvimukinsa hellatasolle, soittaa pk-huoneen ovikelloa ja pääsee hetikohta sisään. Kamera zoomaa pk-huoneen kysymysmerkki-huutomerkkioveen.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”