37. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

37. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Syys 2014 00:03

Uuden säännön jälkeen Jenna ja Dani aikovat mennä osoittamaan mieltään oman puolensa pk:hon. Dani pääsee sisään, Jenna ei.
Danin tullessa ulos pk:sta Jonathan varmistaa ettei Dani ilmoittanut lähtevänsä. Dani kieltää ja marssii häkkikäytävään juttelemaan Jennan kanssa.

Kellarissa puretaan tavaroita. Anna toteaa tavallaan ymmärtävänsä Jennaa. Joni ei tajua miksi noin pienen asian takia piti alkaa itkemään.

Dani jää makoilemaan häkkikäytävään, vaikka Jenna onkin mennyt syömään Kartanolaisten kanssa.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2014 00:05

Dani entiselle joukkueelleen: "Kannattaa tähdätä bilepakkiin...Teil on myyrä täällä."

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2014 00:10

Jenna kyselee, mitä pitäisi tapahtua että Dani oikeasti luovuttaisi ja lähtisi talosta.
Dani: "Jos tänne tulis joku muija ja pitäis esittää et mä oisin kiinnostunut siitä. Joku sellanen juttu, joka loukkais sua tosi pahasti. Raha ei oo sen arvosta."

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 29 Syys 2014 00:17

Jarno kysyy Danilta sotasuunnitelmaa.
Dani: Sotasuunnitelma on että toinen meistä voittaa satatonnia, ostetaan omakotitalo ja perustetaan perhe ja pullat uuniin ja...
Jenna: Otetaanko kissanpentu?

Nimo ihmettelee mikä tää juttu on. Jenna nauraa, ei ole mitään juttua. Nimo ei tarkoittanut tätä kissajuttua vaan peliä jota rupeavat pelaamaan liittyen pk:hon. Jenna kertoo Danin ideasta käydä pimpottelemassa pk:n ovikelloa 5 minuutin välein, hermot menee jossain välissä. "Siis tää on teidän masterplan?", Nimo kysyy. Jenna lisää että paskemmaksi voisi vaan mennä jos Jennan puolelle laitettais uusi mies tai Danin puolelle uus nainen. Nimo toteaa että kannattaa sanoa tollasia ääneen.

Team player Dani muistaa mennä pummimaan hatsit Jonnalta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 29 Syys 2014 00:20

0:19 Tupakkipaikalla Dani, Jonna ja Jonathan. Sätkä on kääritty tykötarpeista mutta ei pala, ei ole ilmatiivis. Aikaisemmin Dani höpisi jotain Jonathanille keinosta saada röökiä Kellariin. Jäi auki miten moinen onnistuisi. Natsat kyllä kiinnostaa Dania, oman puolen puolesta pelaaminen ilmeisesti ei.

Kellarin sohvalla Anna ja lattialla makoilee Jarno. Kartanon sohvalla Nimo. Andte ja Joonas pörräävät myös ympärillä. Anna kyselee Jarnolta tyttöystävästä ja selittää myös omista tuntemuksistaan miten huomaa kuinka ikävöi kun on erossa. Nimolla täysin päinvastainen tuntemus. Ennemmin etääntyy talossa.
Jarno: Imagosuhde
Nimo: Ei oo mitään kulissia, vaikeasti selitettävä. Lähtee taloon silleen, että asiat ei oo selvillä. Tai siis silleen selvillä että seurustelen.
Nimo: Ja sit tulee tollanen Talk Show joka on paskaa
Nimo: No silleen eniveis tulee sellanen olo et puuh
Anna: Mää en tekis tollasta, mutta ei se mitenkään pahalta näyttänyt. Sää oot tollanen kupliva, ei ollut tuomitsemisen arvonen
Jarno: Sekin riippuu niin paljon tilanteesta

Nimo jatkaa, että jos ei oo kukaan vastassa kun lähtee pois niin sitten elämä jatkuu. Nimon poikaystävä ei ole listoilla eli ei ole ollut yleisössä. Jarno: No sit ei oo vakavaa
Nimo: On se mut se on vaan aaaargh

Anna ei ole halunnut aikaisemmin seurustella. Suhteen alku mennyt silleen ettei Annaa ole kiinnostanut ja ollut skeptinen mutta antanut lopulta mahdollisuuden. Paras päätös ikinä Annan mielestä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2014 00:28

DC2: ssa Danilla kuulostaa olevan tupakkapaikalla Jonathanin ja Jonnan kanssa toinen ääni kellossa. Kertoo että joutuu nukkumaan Jonnan vieressä Kellarissa ensi yön. Jonna tarrautuu "joutuu"-sanaan ja pahoittelee Danin ikäviä vastoinkäymisiä.
Dani: "Siis rahaahan mä tänne tulin voittaan, en hakeen mitään tyttöystävää..."
Jonnan ja Jonathanin mukaan oikea asenne. Kaikki hehkuttavat BB:ta ainutlaatuisena kokemuksena. Miten etuoikeutettuja he ovat kun ovat taloon päässeet.

Jonathan kertoo että joutui 5 vuotta sitten kieltäytymään BB-taloon tulemisesta toisen ihmisen takia.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Syys 2014 00:40

Dani ominut itselleen tuon Jennan "ti-ti-ti-ti-dii" lapsellisen lällätyksen. toistaa sitä Jennan perässä.
a walking disaster

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 29 Syys 2014 00:40

Dani Jennalle: En ole koskaan nähnyt että joku olisi noin suloisen näköinen lasit päässä.
Dani pitelee Jennaa aidan raosta nenästä, Jenna sanoo, minä hengitän nenän kautta, et sinä voi tukkia minun nennää.
(Eli taas näitä Danin ihmeellisiä rakkaudenosoituksia.)

Avatar
Hannu79
Tuottaja
Viestit: 1106
Liittynyt: 16 Elo 2009 19:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Hannu79 » 29 Syys 2014 00:55

Nimo puhuu pihalla Andtelle. Ja halailee sitä. Mulla meni alku hieman ohi mistä puhui, mutta kovasti kehuu taas kuinka hyvän näköinen Andte on ym..
+ 1. Humalainen Andte; 2. Jonna; 3. Original Jussi; 4. Mikko Räi$änen
- 1. Nimo; 2. Jarno; 3. Jenna+Dani

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 29 Syys 2014 01:01

Nimo vei Andten pihalle, kuulemma asiaa. Taas Nimo kerjää, että Andte halaisi häntä. Nimo kertoo, että Tuulikki sanonut Nimolle, että Andte on varattu Tuijalle, että ei saa mennä väliin. Nimo halusi puhua Talkista ja Marin kysymyksistä.

Nimo sanoo, että jos minä haluan halata sinua niin minä halaan. Haluan että siitä ei tule ongelmaa, kun mä oon kumminkin vain Nimo. Andte sanoo, että minun ja Tuijan välillä ei ole mitään...Nimo ai ei...Andte sanoo, että no kerro, mitä.
Nimo: Oot sinä hyvännäköinen...Oon Vi**un ylpee itsestäni, koska olen Whitney Spears.
Nimo roikkuu Andten sylissä. Argh!
Et sä oo Tuijan..oikeesti, ootko? vit**n ärsyttävää! saatanan saamelainen, oikeesti on ärsyttävää, oot vi**un kuuma!

(Andte on kyllä liian kiltti tuolle "naikkoselle", eikä sano tuolle suoria sanoja. Voi Andte, Andte, älä mene lankaan tuon naisen kanssa!)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 29 Syys 2014 01:12

1:10 Kartanon makkarissa Leyla haluaa nukkua, valot laitettiin pois. Peiton alla jo joku muukin, oisko Jarno? Jenna & Dani edelleen häkeillä vierekkäin. Andte istuskelee vieressä.

Kellarissa Anna ja Joni jo peiton alla, Jonna makoilee kaksikon keskellä. Iloisen kuuloista keskustelua, aikovat voittaa bilepakin. Nimo tulee kyselemään millä paikalla Joni nukkuu, Joni huutelee nukkuvansa Joonaksen paikalla. Nimo aikoo nukkua Armin paikalla.

Kellarissa sammuu valot, Anna ja Joni höpöttelevät toisilleen hiljaisella äänellä. Talon puolella Dani menossa ulos, pyytää Jennaa mukaan. Jenna aikoo kuitenkin mennä Nimon kanssa kylppäriin.

Nimo: Juttelin Andten kaa, sovittiin että ollaan panokavereita. No eikä sanottu. Mut mun oli pakko sanoa kun se tuntu tosi silleen owkvoordilta. Must tuntu et mä en uskaltanu kattoa sitä silmiin. Vähä niinku sulla ja Danilla eka viikolla
Nimo: Sit se oli vaan silleen et se ei tajua. Se oli silleen et se oli yhtä vitsiä sille tää koko juttu. Se on niin aseteltu juttu.
Jenna: Oikeesti? Ai se sano ittekki niin?
Nimo: No ei silleen mut ei oo kuitenkaan mikään. Ei mitään virallista. En nyt tiedä mikä vittu siinä on. Mää sanoin sille että let's be friends get the fuck out of my way.
Jenna: Sanoikko oikeesti
Nimo: Sanoin oikeesti emmä oikeesti en halua et on ovkvoord. Sanoin jos mä haluun halata niin mää halaan
Jenna: Joo
Nimo: Oot tosi hyvännäkönen, fakta. Mä en jaksa niinsanotusti. Mää ootan et isoveli laittaa jonku hot hot pojan.
Jenna: Vittu mua rupes ärsyttään kun se (Mari) sano sulle 'Niin Nimo mikä tää homma on?'
Nimo: Siinä kun mää halasin sitä niin se sano mulle että Nimo et tota ei sitä haittaa. En tiiä mikä sitä ei haittaa, ihan sama. Mua vaan vituttaa se että. Mää sanoin sille siitä. Että mua ärsyttää ku ihmiset sanoo ja silleen. Ja se vaan oli et läääh.
Nimo: Ainii sit vittu mä sanoin sille nyt mä oon sanonu sua suorassa lähetyksessä talon kuumimmaksi kolliksi et voit sä kehuu mua.
Nimo: Sit se sano oot sä kyl talon kuumin nainen
Jenna: Sanoko?
Nimo: Emmä tiiä tarkottiko se sitä mut hauska

Nimo: Lähtäänks nukkuu?
Jenna: Mää tuun kans ihan kohta nukkuu

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin :roll: .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja yadah » 29 Syys 2014 02:42

Nimon ja Andten pätkä keskustelua vähä ennen 1:00
Nimo: Oon Sanonu sua suorassa lähetyksessä talon kuumimmaks jätkäks ni voiks kehuu mua.
Andte nauraa
Andte: vitut
Nimo: Läppä oli..eiku oikeesti voitsä kehuu mua.
Andte: Nii sieki
Nimo: Ai talon kuumin nainen
Andte: joo
N: aa..kiitos *leuhkalla äänellä* oumaigaad
A: mie aattelin et siul oli..helvetti.. joku tärkee asia
N: no ei, mun tärkee asia.. siis.. mä en tiedä..toi talk show oli niin outo.
A: no joo.. se vittu niin kato keksii. teeveestä saa näyttämään niin.
N: mut ei puhuta siitäkään, mut siis tieks..en mää ainakaan aijo olla sun ja Tuijan välillä.
A: kyllä mie sen tiiän...
N: sillein niinku.. joo, se on fakta et sä oot vitun hyvän näköinen
A: kyl mie sen tiiän
N: en mä aijo... siis niin vissiin vittu rupeet egoilee.. en mää niinku silleen. Mä aijon vaan hymyillä ja syodä popcornia.
A: kyl mie sen tiesen ettei täs oo mikään tosiasia. Leikkiä kaikki.
N: Mut ei mul ollu salatehtävää
A: joo joo
N: Sitä paitsi mun teki mieli vaan halailla sua joten miks mä en saa halailla sua
Andte nauraa
A: vittu
N: en ymmärrä..oikeesti
A: oikeella ajalla.. en hallaa ko kerjäillään
N: ai et *halaa Andtea*
A: No en.....mutta nyt ku kerroi suoraan ni ei siinä mittää
N: Ni..siis aivan vitun..oikeesti..mua rupes ärsyttää ku Tuulikki vaan "Et sä Nimo voi tollein käyttäytyy..vittu Andte on varattu mies"..anteeks mitä vittuu mä nyt oon tehny.
A: Ni
N: Mä en oikeesti tehny mitää, mä oon vaan ollu olemassa
A: vittu me leikimme ku me olemme hyviä kavereita
N: Älä ja sä oot hyvännäköinen
Andte naurahtaa: joo
N: siis mähän oon saatanan hyvännäköinen myös *pelleilee*
N: ei mut ärsyttävää. ja just se et en ymmärrä miks ihmiset käyttäytyy..
A: mie en kuitenni ottanu tosissaan
N: hmm
A: mie aattelin et siekään ottanu tosissaan.. mut näköjään otit ku tahoit pihalle.
N: EN EN EN OTTANU
A: vai luuliks sie et mie otin tosissaan
N: en en en ottanu..mut mä halusin vaan sanoo sulle koska mä sanoin sulle suorassa lähetyksessä et...
A: ajatteliks sie et mie otin tosissaan
N: En mutku mä halusin..tieksä silleen ettei mikään oo awkward koska toi oli vitun awkward mitä Mari kysy
A: joojoo
N: ni mä en halua et ollaan et mitä vittuu, et onks mitää meil tai mitää. ei oo.
A: vittu ku niin ne ihmiset vaan luulee
N: Älä, mut kumminki, ni tota öö..ni ni..ni en tiiä, vituttaa vaa ku noi kaikki on sillein "Nimoo..uuh..mitä sä oot Andten kaa" ku emmä oo sun kaa mitää.
A: mut ei nekää välttämättä tosissaan. ne vaa vittuilee, vitsailee
N: No nii, älä. Mut mua ärsyttää saatanasti
A: kyl mie tiiän
N: ku vitsaillaan
A: sie ärsyynnyt nii helposti, niinku tossa ruuanlaitossa
Nimo nauraa
N: Mut mulla oikeesti on iso sydän ja mä en jaksa kuunnella et kaikki valittaa mulle jostain ku mä kokkaan. sit mä oon nainen
N: mut sun kaa on ollu hauskaa.
A: Sinuu on niin hauska kiusata ku sie otat niin tosissaan. Muita on tylsä kiusata.
N: Ni älä...mut tota ollaan kamui. jos mä haluun halaa sua ni mä halaan sua.Okei
A: joojoo
N: mä en haluu et se on awkward. et siit on mitää ongelmaa. Mä aattelin Tuijakaan niinku ajattele
A: ei se ajattele
N: sii mä oon kuitenkin vaan Nimo..ja siis... nii.. freakin hell
A: minun ja Tuijan välil ei kuitenkaa mittää
N: ai teijän välil
A: no kerro mikä esimerkiks
N: joo siis, me just puhuttiin täst yks päivä..tai siis niinku..Jennan kaa niinku..otetaan puheeks..
A: se on vaan yks osa puheenaihetta
N: silleen niinku mua ärsyttää ku käyttäydytään niinku te seurustelisitte tai jotain. mut etteihän te seurustele. te ootte niinku sillein vitun hirveen järjestetty niinku juttu. tai sillein emmätiiä mitä sä aattelet siit tai ei se ees kuulu mulle.
A: jos meil olisi jotain ni me oltain niinku nuo Dani ja Jenna. kokoajan lähekkäin tuossa kumpikin aitaa kummallakin puolella.
N: nimenomaa. Mä oon kuitenki ollu Tuijan kaa ni sillein niinku.. en tiedä, enkä haluu puuttuu mut ärsyttää se et vittu jos mä vaan halailen sua ni vittu ne kaikki on sillein "vittu Andte on varattu mies". Emmä tienny et sul on nimilappu sun selässä mis lukee "Tuijan älä koske". Ihan oikeesti.
Andte nauraa: joo
N: emmä tiiä. mut oot sä silti hyvännäköinen kyl. saatanan saamelainen.

Sit keskusteluu Jonathanista ja kuppikunnista. Nimo toivoo et Tuija tulis kartanon puolelle.

N (lyhennettynä): En kestä. mä haluun vaan halaa sua. Älä oo kylmä mulle. Mä en kestä Vittu se Mari Sainio oli niin awkward. saatana.
A: se keksi niitä kysymyksiä.
N: Mut se ei ollu paha et onhan se sanomattakin selvää.. mut sitku se rupes mulle et harmittaaks et Tuija on tuol puolel. Olin vaan et fak mitä vittuu mä sanon. Mä olin vaan et en haluu puhu.
A: Etkö ookki onnellinen ku Tuija on tuolla puolen.
N: Ni sit silleen niinku kuinka kornii. Et sä oo Tuijan.. oikeesti.. vai ootko? *kattoo andtea mut Andte ei sano mitään* Tai siis silleen..oikeesti..ärsyttävää.

Sit puhutaan Danin ja Jennan suhteesta.

N: tiesitsä et sä oot kuumin pohjolan lappalainen. En mä kyl tunne ketään muuta.
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Syys 2014 03:24

Vielä nippa nappa kelauksella takaisin päin kuulee nykyisen kellarin kuiskuttelut. Tuija, Jonna ja Jonathan vertailevat kartanona ja kellarin paremmuutta. Ainakin lakanat ovat paremmat. Jonathan: Mari kysynyt talon hengestä. Jonathan miettinyt jo vastausta tällaiseen kysymykseen. Oli pitänyt sanoa, että täällä on muutama ns. "tosimies", mutta ne ovat suurimmat paskanpuhujat talossa, et se kertoo eniten talon hengestä. Mutta Mari olikin kysynyt jotenkin erilailla kuin oli valmistautunut ja siksi vastasi niin kuin vastasi. Sit täällä on yks neiti jossa on enemmän munaa kuin näissä "tosimiehessä". Oli Antten kiertänyt kaukaa nyt suoran jälkeen. On huomannut et Antte ärsyyntynyt hänestä. Puhuu hänestä paskaa tosi paljon ja sit olevinaan "tosimies". Jonissa enemmän munaa, uskaltaa tulla sanomaan päin naamaa. Antte oli kysellyt Jonathanin ajokortista pelin aikana, tämä riepoo Jonathania kovasti. Jonathan jauhaa Antten ajokorttikyselystä. Jonna selittää eroja pelin ja oikean auton ajamisen kesken ja pitää tyhmänä kellariporukan heittoja Jonathanin neuvomisesta. Jonathan valittaa et Jarno on huonoa seuraa Antelle ku Jarno ei tykkää musta. Tuija heittää väliin et ne ruokkii toinen toisiaan. Jonathan valittaa et Jarno haukkuu häntä tosi paljon ja kyllä Anttekin tekee sitä. Tuija sanoo et Antte ei tykkää yhtään heidän hyvistä väleistä Jonathaniin. Jonna analysoi Antten hahmoa. Jarnosta ymmärtää kun muutenkin on kova suustaan, mut Antte oli alussa niin ujo. Anttesta ei uskois et osaa sanoa ilkeästi. Jokin jono juttu on jäänyt Jonnaa vaivaamaan tavaratehtävän aikana. Tuija sanoo huomanneensa Antessa parin viimepäivän aikana uusia piirteitä, ei niin positiivisia, hän sanoo nyt suoraan et Jonathanin ja Jonnan ei tarvi ihmetellä jos jotakin tapahtuu. Ei itekkään tiedä enää. Jonathan myötäilee. Jonathanin mukaan Antte on ujouden takia saanut salattua huonot puolensa näin pitkään. Antanut aluksi kiltimmän kuvan.

*Jonna aikoo tutustua Antteen, korjata tilanteen kun nyt tajusi ettei ole sitä tehnyt. Tuntee Antte huonommin kuin Leilaa, joka on tullut taloon myöhemmin. Harmittelee koska haluaa tutustua kaikkiin. Ymmärtänyt Danin kertoman vaikeuden taistella entisiä "omia" ihmisiä vastaan.
Jonathan sanoo joukkueiden olevan niin erityyppiset, ei osaa sanoa kummassa porukassa haluaisi olla, mutta parasta olisi jos saisi valita oman joukkueen. Jonna haluaa antaa mahdollisuuden tehtävissä niille, joilla on niihin palava halua. Ei tykkää päällepäsmäröinnistä. Jonathan syyttää tiikeripukua huonosta pistesaalista tanssitehtävässä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Syys 2014 10:13

Asukkaat aamupuuhissaan. Kartanossa juodaan Andten keittämää vahvaa kahvia, Kellarissa syödään aamupuuroa. Dani istuu aidan vieressä Jennan kanssa ja hengailee Kartanon porukan seurassa.
Jenna kertoo Danille, ettei ole näyttäytynyt enää ollenkaan alusvaatteisillaan. "Mie oikeesti otin housutkin pois peiton alla!"

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hansu » 29 Syys 2014 12:12

Nimo kertoo, että hänellä on hyvä yleissivistys ja korkea älykkyysosamäärä. Tarja Halonen kutsuu hänet linnan juhliin. Toiset kertoivat, että presidentti on Niinistö.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja amanda » 29 Syys 2014 12:13

Nimo: Mä oon oikeesti fiksu, minulla on oikeesti älykkyysosamääriä. Tarja Halonenkin kutsuu minut linnan juhliin.
Jenna: Tarja Halonen ei ole enää presidentti, vaan se on Niinistö.
Nimo: Oikeesti mulla on perkeleen hyvä yleissivistys, vaikka en oo käynyt lukioo. Minua kiinnostaa politiikka, minua kiinnostaa talous...pörssit ja ...

Nimo: Minusta tuntuu että Päivi Räsänen on entinen alkoholisti kun se haluaa kieltää alkoholin ja ravintolat, että se haluaa ettei kukaan saa alkoholia. Itsekäs nainen on Päivi Räsänen

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 29 Syys 2014 12:41

12:38 Jonathan spekuloi jos tulee uusi asukas tai Kartanosta otetaan joku Kellariin. Tuulikki sanoo, että tottakai otetaan Andte.
Jonathan narisee: Miiten niin? Meeeitä on täällä kahdeksan
Tuulikki: Niin no mutta se oli mun mielipide
Jonathan ja Tuija alkavat tenttaamaan, miksi Andte pitäisi ottaa. Tuulikki perustelee Andten ja Tuijan yhteydellä, että pääsevät keskustelemaan ja tekemään ehkä muutakin kuin luomaan merkitseviä katseita.
Jonathan: Ensiksikin sanoit, että Andte on rehti, toiseksi miksi luulet, että Tuijaa kiinnostaa.
Tuulikki perustelee, että sittenpähän se nähtäisiin. Tuija ei kommentoi mitään.

14:28 Jonathan ja Jonna jakavat pihalla mahdolliset bilepakin röökit polttajien kesken. Jonathan ei aio jakaa röökejä tasan. Jos joku haluaa röökejä esim. vaihtotuotteiksi Jonathan aikoo vetää lihakortin esiin. Ei ole syönyt viiten viikkoon lihaa ja aikoo vaatia itsellen kolmen seuraavan viikon lihat vaihtokauppoja varten. Jonnankin mielestä röökit jaetaan polttajille.

Tämä on BB: Asukkaat, kokoontukaa sohville. Kellarin uusi johtaja on Joni, Kartanon johtajuudesta kamppailevat Joonas ja Andte kivi-paperi-sakset ottelulla, paras viidestä systeemillä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja skilful » 29 Syys 2014 12:46

Image
http://aijaa.com/zbq3lf
Dani riutuu aidalla [smilie=a_doh.gif]

(anteeksi, en osaa liittää kuvia muulla tapaa)
Viimeksi muokannut Karhu, 14 Loka 2014 04:16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Syy: Lisäsin kuvan. Kuvaa klikataan hiiren oikealla näppäimellä -> kopioi kuvan osoite /copy image location -> liitä osoite [img][/img] tagien väliin.
Lahjattomat treenaa!

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 29 Syys 2014 14:35

Nikotinistit Jonathan, Dani ja Jonna järkeilevät tupakkapaikalla ehtyvien nikotiinilähteidensä äärellä miksi on oikeutettua ettei isoveljen antamia tupakkatuotteita, jotka ovat talon kalleinta valuuttaa vaihdantataloudessa, jaeta tasaisesti kaikille vaan polttavien asukkaiden pitäisi saada kaikki.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 29 Syys 2014 14:47

14:44 Anna avautuu Jonille Tuulikista. On tullut viime aikoina paha mieli Tuulikin puolesta kun on ollut häädöissä. Annaa ärsyttää tietyt asiat Tuulikissa esim. miten Tuulikki puhuu Annalle. Anna tuntee empatiaa Tuulikkia kohtaan. Joni ei ole kokenut empatiaa. Jonin mielestä Tuulikki on kuitenkin rehellinen, sanoo asiat suoraan. Annan mielestä Tuulikki ei missään nimessä sano asioita suoraan vaan piilovittuilee, Annan mielestä se ei ole oikein. Anna toistaa tuntevansa empatiaa Tuulikkia kohtaan häätöjen takia vaikka ei hyväksykkään Tuulikin käytöstä ja 'minä-olen-aina-oikeassa' asennetta.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 29 Syys 2014 16:54

Jonathan kertoo kaveristaan, jolta irtosi jalka lonkasta moottoripyöräkolarissa. Dani (tosissaan): "Multa on irronnut kanssa."

Avatar
saru
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 07 Syys 2014 12:29
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja saru » 29 Syys 2014 17:50

taloon on tullut tehtävä; mitä tiedetään muista asukkaista
Kartanon makkarissa melkoinen faitti, Leyla - Jarno - Nimo
Voiko Perttua ylittää? <3
Kopponen oli lähellä
Saruna vuodesta 1996

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”