Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 06 Marras 2009 19:43

Masturboisin 24/7 ja tulisin häädetyksi tuotannon toimesta.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

banaanisuklaamuffini
Tuotantoassistentti
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Tammi 2010 13:30

JOS hakisit asukkaaksi.. ? Hyvät ja huonot puolesi?

Viesti Kirjoittaja banaanisuklaamuffini » 24 Touko 2010 15:53

Päätin tehdä tämmösen hauskan mietintäleikin, eli kertokaa mikä teistä tekisi hyvii asukkaita ja mitkä olis niitä mahollisii esteitä tai miinuspuolii!

Laittakaa vaikkapa plussat ja miinukset merkiten ne eli esim näin:
+ olen sosiaalinen
+ haluan uusia kokemuksia
- olen tylsä
yms yms yms. :D

Keksikää mahollisimman epätylsiä, eli ei todellakaan ton esimerkin mukasii pelkästään ;>

banaanisuklaamuffini
Tuotantoassistentti
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Tammi 2010 13:30

Re: JOS hakisit asukkaaksi.. ? Hyvät ja huonot puolesi?

Viesti Kirjoittaja banaanisuklaamuffini » 24 Touko 2010 16:17

Nonniin, pääsen itekin pohtimaan! Oon jopa kirjottanu pienemmällä ne asiat jotka ei oo kovin merkittävii ja vahvemmalla ne jotka tekis musta "ainutlaatusemman" :D

+ Oon erittäin suuri väriläiskä minne ikinä meenkään! Ihmisille tulee helposti hyvä mieli kun vaan kattookin mua ja moni kaupan apaattinenkin myyjä ilahtuu kun meen kassalle! Liekö sitten syy se että oon nii söpö vai se että oon nii tyhmän näkönen ;)

+ Oon puumanpentu eli rakastan puumanaisii <3 en ymmärrä miks aina miehet on vaimojaan vanhempii koska mä koen nii paljon suuremmin vetoo kokeneempiin naisiin joilla on itsetunto kohallaan ja silti nuori olemus ja ulkonäkö säilynyt!
Puumanaiset toki on nykyään jo osittain muotiikin, joten enpä välttämättä erotu tolla sen kummemmin. Mut eipä oo muistaakseni Suomen BB:ssä ennen ollu jätkää joka kertois erityiseks mieltymyksekseen 10-20 vuotta vanhemmat naiset!

+ Mun ulkonäkö herättää keskusteluu ja mielipiteitä! Moni pitää mun tyylii outona, mut moni rakastaa sitä koska en oo minkään tyyliryhmän stereotypinen edustaja, vaan sovellan kaikkee itteeni ja teen omii asusteyhdistelmii ja käytän kaikenlaisii korui ja hiusvärei jotka korostaa mun luonnettani.
Ei tuu mieleen ykskään entinen asukas jos mun vaatetusta kattoo.

+ Mua luullaan useimmiten homoks ja mun tyyli/ääni/ulkonäkö/muu luultavasti viittaa sitten sinne suuntaan.
Miehet ei kumminkaan oikein oo mun juttu ja naiset kiinnostaa mua paljon suuremmin ja rakastun aina niihin, joten saispa BB:henkin kerrankin asukkaan josta ihmiset ei heti pääse arvaamaan ainakaan oikein mitä seksuaalista suuntautumista edustaa!

+ Tuun toimeen nii miesten kun naistenkin kanssa, ja en ainakaan ala sovinistiks!

- Ahdistaisi esiintyy telkassa alasti! Käyttäisin ainakin useemman viikon uikkareita suihkussa ja pukisin bokserit jalkaan peiton alla ettei vehkeet näkyis kotikatsojille :'D Tää jos joku on pitkä miinus, luulen!

- En myöskään haluisi puhuu kaikista pervoimmista/henkilökohtasimmista asioista koko Suomen kuullen! Vaikka voinkin kertoo mun seksifantasioi ja oon avoimempi elämäni tapahtumista kun suurin osa muista, nii en ala kertoo ihmisille sitä millon sain viimeks seksii ja millon neitsyys meni ja muuta vastaavaa! Näitä keskustelui nimenomaan käydään BB:ssä aina pullonpyörityksessä ja muussa, joten saisin ison miinuksen asukkailta, tuotannolta JA katsojilta koska mua voisi pitää estoisena ihmisenä, mitä tässä asiassa aikalailla oonkin.

+/- Oon syvällinen ihminen! Hankala sanoo onks tää plussa vai miinus. Puhun paljon elämänviisauksii ja jaan niitä muiden kanssa. Jos joku tekisi talossa jotain mitä vastustan, nii voisin vouhottaa siitä 10 minuuttii juurtajaksain ja jakaa elämänfilosofioita muutenkin muiden kanssa, varsinkin öisin!

- Vaikka rakastan bilettämistä ja oon tietyllä tavalla bilehile, nii en oo sitä samalla lailla kun perusasukkaat! En nauti bileissä eniten juomisesta ja tanssimisesta, vaan siitä että voi juoda jotain HYVÄÄ juomaa ja nauttii siitä, ja samalla jutella ihmisten kanssa ja fiilistellä musaa, mut en ryntää ikinä tanssii paitsi jos joku sitä erityisesti pyytää. Toisin bileisiin erilaista fiilistä eli myös sitä muuta hyvää henkee, mut se tuskin olisi kovin viihdyttävää katottavaa! Ihmisii kiinnostaa enemmän kattoo haparoivii tanssiaskelii ja kännipanemista :p

+ Oon todella pihalla usein asioista! Saisin paljon tilannekomiikkaa aikaan heitoillani! Ainoo ongelma, että se ei oo kovin uutta katsojille :D en millään voita Kadii ja Sarii, mut olisin varmasti yks tilannekoomisimpii miespuolisii asukkaita ikinä.

- En riitele ihmisten kanssa paljoo! Pyrin välttää riidat ja olee rakentava, joten en tuo tarpeeks paljon tilanteita! Mua ei toki tän takii inhottais paljookaan, mut tuotanto arvostaa enemmän "ilkeempii" kilpailijoita.

+ En oo hiljanen hissukka! Sanon asiat suoraan jos uskon että se on rakentavaa. Osaan myös olla ilkee tarvittaessa, jos joku on ollu ilkee mua kohtaan. En myöskään jättäis ketään katsojaa kylmäks, ja uskonkin että saisin hurjat määrät plussaa ja hurjat määrät miinusta.

- En oo valmis siihen että mut leimataan julkisuudenkipeeks! Rakastaisin työtäni jos saisin tehä juontokeikkoi, mut BB:n kautta saisin vaan Seiskan Bileristeilylle VIP-kortin.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 24 Touko 2010 18:50

Banaanisuklaamuffini, oleksä poika??? Jotenkin nimimerkistäsi oletin sun olevan teinityttö. kun sua kerta luullaan homoksi.

banaanisuklaamuffini
Tuotantoassistentti
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Tammi 2010 13:30

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja banaanisuklaamuffini » 26 Touko 2010 16:18

Jason S. kirjoitti:Banaanisuklaamuffini, oleksä poika??? Jotenkin nimimerkistäsi oletin sun olevan teinityttö. kun sua kerta luullaan homoksi.
Juu oon! Alle parikymppinen jäbä vaan.

En viitti pitää joka paikassa samaa nickii ja tää nicki tosiaan on vähän läppäkin! Sain sen lempinimen joskus yli vuos sitten ihan vaan hiuksista johtuen :'D

Tossa mun viestissähän on monta muutakin kohtaa mistä selvii että oon poika.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja sally » 30 Heinä 2010 17:45

hahah ekaa kertaa oikeasti ajattelin asiaa, siis että minkälainen asukas olisin. Sehän nyt on selvää ettei talossa kauaa viihdy sellaiset ihmiset ketkä suoraan sanovat mielipiteitään, varsinkin jos ne ei oo pelkkää "ihanaa/kivaa/tosi hauskaa" ja jos ei perse keikkuis jokaisen miehen nenän edessä. Saletisti tutustuisin suurimpaan osaan ihmisistä heti ekoina päivinä, veikkaisin että helpommin miehiin kuitenkin. Kaikki prinsessat/julkisuushakuiset Hennat etc ja vinkumaijat jäis kyllä mun henkilökohtaisen jyrän alle aika pian. Olisin varmasti aika kovasti äänessä myös koska mulla nyt vaan on usein asiaa :P Veikkaisin että saisin aika paljon vihamiehiä pinkkipuhelimista sun muista Kätlinfaneista, mutta aina on vähä hyvä hämmentää tilannetta eikä vaan myötäillä silloin kun ei siltä tunnu.

Nii piti lisätä myös, että en todellakaan yrittäisi edes pelata talossa. En nimeämisissä enkä muutenkaan. Taktikointi ei oo ollu ikinä mun vahvin laji, koska mun suu käy ennenku aivot ehtii ees ajatusta kokonaan muodostaa. Vetäisin perstuntumalla koko sen (lyhyen) ajan jonka talossa viettäisin. Luultavasti tuntisin ainakin yhden tai kahden henkilön kanssa jonkin tason hengenheimolaisuutta siten, että viihtyisin enemmän tämän jonkun ihmisen seurassa, varsinkin jos mukaan sattuisi Lottia sun muita spedejä kenen ääntäkään ei jaksaisi kuunnella. Sitä voi kutsua kuppikuntalaisuudeksi, mutta ei mun tarvi kaikkia viihdyttää. Toisaalta olisin varmaan yksi letkeimmistä asukkaista jos olisi vähän ärsyttäviä hölmöjä hyppimässä nenän edessä.

Mutta en varmaan taloon kyllä ikinä ees eksyisi koska en mitään mainospuheita pitäisi tyyliin "oon maailman sitä tätä ja tota". Riippuisi tosi paljon mitä multa kysyttäis, että minkälaisen kuvan antaisin itsestäni valitsijoille. Vaikka tiedän kyllä omat särmäni yms niin en niitä lähtisi taloon pääsemisen toivossa (yli)korostamaan niin kuin on ilmeisesti tapana ollut. Kaiken maailman "oon vitun ärsyttävä" -läpät on lähtökohtaisesti ihan vitun ärsyttäviä. Jos joku pitää itseään ärsyttävänä niin haloooo oisko paikka muutokselle kenties?

Kysymys numero kolme on vähä typerä, johon voi vaan sanoa kts. 1. vastaus.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja lake79 » 01 Elo 2010 18:37

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?

Oma itseni. Hiljainen kun pitäisi aloittaa puheenaihe, mutta sitten kun vauhtiin pääsen, niin ärsyttäisin vahvoilla mielipiteilläni ja saattaisin myös osoittaa tasoani muutamia kertoja ns.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?

Sanoisin olevani oma itseni talossa ja että meikäläiseen pitäisi vaan tutustua ajan myötä jotta tajuaisi että onneksi on vain yksi lake.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?

Lue ylempää. Osittain myös varmasti tapettia.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 01 Elo 2010 20:24

Mielenkiintoinen aihe ja tätä olen toisinaan itsekin miettinyt, joten vastataanpas.

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
- En lähtisi vetämään mitään roolia vaan olisin oma itseni. Olisin alussa varmaankin rauhallinen ja sivusta seuraaja, mutta kun ympärillä olevat ihmiset alkaisivat tulla tutummiksi, niin juttuakin alkaisi tulemaan ja toisin omat vahvat mielipiteeni joka asiaan esille.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
- Tulen ihmisten kanssa yleensä hyvin toimeen, mutta toisen samanlaisen vahvoja mielipiteitä omaavan ihmisen kanssa voi tulla konflikteja. Lupaisin tuoda taloon väriä ja järkevää keskustelua.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
- Hiljaisina hetkinä olisin äänessä eikä puheesta tulisi loppua. Olisin halukas oppimaan tuntemaan kanssa-asukeitani paremmin, mutta unohtaisin suurimman osan jutuista melko nopeasti. Avaisin tarpeen tullen keskustelua ja toisin esille omat kärkkäät mielipiteeni eri asioihin. "Sosiaalisten eläinten" läsnäollessa pysyttelisin vähän sivummalla ja ystävystyisin ehkä 1-2 ihmisen kanssa vähän paremmin. Tylsä tapetti voisin olla selvinpäin, mutta kännissä juttu alkaisi paremmin luistamaan ja naisasukkaita yrittäisin lähennellä, kunnes kaikki kyllästyisivät minun sekoiluihini ja potkisivat pihalle enkä uskoisi kolmea kuukautta pystyväni talossa viettämään :D
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Dille » 01 Elo 2010 22:44

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?

Katsojille tylsä, mutta asukkaille piikki lihassa.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
Oman tieni kulkijana joka ei juo kiusallakaan alkoholia.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
Omalaatuinen.

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 08 Elo 2010 05:52

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
En alkaisi vetämään mitään roolia, ehkä hieman puheliaampi. En pelaisi (kovin paljoa) ja nimeäisin vain oikeasti ärsyttävät asukkaat, enkä niitä, joista pidän oikeasti.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
Puheliaana, iloisena, hieman outona ja värikkäänä.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
Varmaan aika hiljainen aluksi, yrittäisin saada pari hyvää kaveria ja yrittämällä olla kunnolla. Mitään seksijuttuja ei tulisi mitenkään mieleenkään. Koittaisin pitää hyvää tunnelmaa mukana.

Avatar
PARd
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 11 Loka 2010 05:27

Re: Minkälainen olisit BB talossa?

Viesti Kirjoittaja PARd » 24 Marras 2010 05:28

Välillä olisin tyhmällä tavalla sosiaalinen, ehkä vähän samanlainen kun Nino :D Mutta kuitenkin välillä myös aika hiljanen vähän tapetti. Aika paljon Villen, Hannun, Nikon ja Eetu kaltanen kuitenkin. Puhuisin paljon leffoista, peleista ja musiikista yms, niin ja urheilusta tietenkin. Tempperamenttinen ehkä pikkasen myös. Mitäs tässä muuta. No seuraisin muiden asukkaiden toimia varmaan aika paljon. Ja kännissä Nikon kaltanen eli hauskuutan muita. :damnfunny
Kuva

tytti09
Mökkiläinen
Viestit: 227
Liittynyt: 30 Syys 2010 12:50

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja tytti09 » 24 Marras 2010 13:02

Talossa ottaisin aika pian johtajan/päällepäsmärin viran. Keittiön valloittaisin ihan jo taitojeni ja muun tekemisen puutteen sijaan. P*skanjauhantaa seläntakana en sietäisi, puolustaisin heikkoja. Oikeudenmukaisuus ennenkaikkea. Nopeaälyisenä tehtävissä ongelmanratkaisijana. Noeasti kyllästyvänä ja odotusta vihaavana tod.näk. keksisin tekemistä: Ajatusleikkejä, syvällisiä keskusteluja. Tilannekomiikkaa. Sohvallamakoilukin sujuisi.

Oikeasti pyörisin eksyksissä talossa, lasten jutut ja tyhmyys ottaisi päähän. ihmispaljous ja rauhan puute ahdistaisi suuresti. Keittiönvalloituksesta saisin muut tuntemaan pelkoa astua valtakuntaani(=Jani T). Ruoka ei talosta loppuisi ja halvalla söisimme hyvin. Ei mitään eineksiä. En ehkä joutuisi äänestykseen ruoanlaittotaitojeni takia. Pyörittelisin silmiäni muiden jutuille. Vähäisten vaatevarantojen tähden kulkisin kylpytakissa ja verkkareissa koko talossaoloajan.

2 viikon päästä alkaisin itkeä koti-ikävää ja minut poistettaisi henkilökohtaisista syistä (lue sipuli hajosi).

Haastattelussa kehuisin vielä pitäväni naurusta ja nauravani paljon ja mielelläni. Ihmisten naurattaminen olisi myös tärkeää. (Eivät ehkä nauraisi jutuilleni vaan minulle).

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Marras 2010 13:38

Sihijuoma(n) kirjoitti:1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
Jotain sosiaalisen ja epäsosiaalisen välimaastosta. Lähtisin mukaan juttuihin ja kehittelisin tekemistä, enkä vaan löhöilisi.
Tietäisin miten pelata, mutta käytännössä vetäisin tunteella. Jos löytyisi samanhenkistä porukkaa jutut lentäisivät ja hauskaa olisi.
En valittaisi turhasta.
Laulaisin typeriä biisejä huonolla äänelläni. En heiluttaisi peittoja, mutta saattaisin ihastua.
Sanoisin mielipiteeni kun katsoisin sen aiheelliseksi.

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
Yllä olevat ja suututtaisin Paskasiinit ja muut kertomalla että en tykkää tuotantotiimistä.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
(Ihan nättiä) tapettia :tired :damnfunny
Tähän vanhaan höpinään täytyy vielä lisätä, että muilla asukkailla ja katsojilla menisi luultavimmin hermot minun ainaiseen ja hiukan pakkomielteiseen hygieniavouhotukseen. Vaikeinta tulisi, jos joutuisi olemaan suihkutta likaisena monta päivää. Tosin en kitise asioista hirveän helposti, mutta henk.koht. hygieniatason lasku vaikuttaisi kyllä mielialaan aika paljon.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 24 Marras 2010 16:41

samanlainen kuin täällä. sekopäämulkku. oma itseni ilman rooleja. kaikkien aikojen ällöttävimpänä asukkina sen yhden päivän, ehtisin läyhätä läpi kaikki aiemmat ja nykyiset asukit rinta rottingilla..mietin vain että mikä olisi poistamissyyni nykysäännöillä..palava sänky? vaatteiden silppuaminen?..läppänä ensimmäisille henkilökohtaisuuksiin meneville läpänheittäjille. melko fanaattista settiä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Marras 2010 18:13

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
Tulisin kaikkien kanssa juttuun. Sanoisin päin naamaa, jos jotain sanottavaa on, enkä todellakaan puhuisi paskaa selän takana. Joisin muittenkin juomat, koska eihän raavas mies muutamalla miedolla alkoholijuomalla tule kuin vihaiseksi!

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
En osaa vastata. Jos hakisin, niin en hirveästi miettisi etukäteen sanomisiani. Annan tulla mitä sylki suuhun tuo.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
Lukekaa tuosta ylempää. Mielipiteitä herättävä varmasti. En tiedä uskaltaisinko lukea BBPlazalta oman ketjuni. :)

Räisäsen Mikko, otahan yhteyttä. :wink:
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja RedMal » 24 Marras 2010 18:38

Mitä luultavammin olisin täyttä tapettia, silloin tällöin saattaisi outoja ajatuksia ja mielipiteitä tulla esille. Mutta jos talosta löytyisi asukas/asukkaita joiden kanssa kemiat kohtaa kunnolla, niin olisin semi-viihdyttävä.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

efuman
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Elo 2009 13:36
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja efuman » 26 Marras 2010 10:24

Laittelin näköjään samantyylisen kyselyn toiseen foorumiin :-)

Olisin varmasti monen inhokki ja känniääliö. Selvinpäin tulis varmaan rupateltua niitä näitä ja sit muutaman kukon jälkeen alkais tarinaa tulemaan ja ehkä jotain "positiivisia" päähän pistoja :-) Talon homot vois olla aika kypsänä juttuihin kun sanavarastoni on välillä aika köyhä...

Jos mua ei äänestettäisi heti ulos olisin varmasti joka äänestyksessä mukana, johtuen siitä et olen ennemmin lähiökuppilan edustaja kuin pintaliito mestojen.Voi olla jutut olis vähä erinlaisia kuin muilla
Ehdoton Kaki-fani

2010 suosikit

1. Noora 2.Marika 3.Nino 4. Niko N

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja NoGo » 26 Marras 2010 14:44

Jostain päin EsaA - Mame akselia mutta en osaisi pitää päätäni kiinni. Soittaisin suutani potentiaalisille pintaliitäjäurpoille, joisin muidenkin kaljoja ja olisin siitä huolimatta vähemmän humalassa kuin muut.

Luultavasti lähtisin hyphyyn kuspäänä, joka luulee olevansa (on) muita parempi eikä peittele sitä :mrgreen:

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 26 Marras 2010 21:23

NoGo kirjoitti:joisin muidenkin kaljoja ja olisin siitä huolimatta vähemmän humalassa kuin muut.
Näitä uhoajia on nähty ja kuinkas niillekin on käynyt... :P

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 26 Marras 2010 21:27

Minä luulen, että en edes menisi taloon, ja jos menisin, olisin EsaA - Antti -akselilla.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 26 Marras 2010 22:29

Paras mahdollinen tietysti... :lets dance:
Sittenku tonne haen ja tietty pääsen niin näätte :grin: :grin:

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Millainen asukas olisit BB-talossa ?

Viesti Kirjoittaja sunday » 30 Marras 2010 12:50

1. Millainen asukas luulisit olevasi BB-talossa ?
- Ärsyttävä. Olen normaalielämässäkin melko ylimielinen, ja kuvittelisin sen vain korostuvan talossa, jos olisin halveksimieni pintaliitoelämää ihailevien julkkistyrkkyjen Onnelateinien (vai onko se nykyään sitten Tivoliteinien) ympäröimänä. Mulle saattaisi olla aika vaikeaa muodostaa kovin läheisiä ihmissuhteita muiden kanssa, jos porukka olisi samanlaisia "kiljutaan aina kun verho aukeaa" & "ei missään nimessä keskustella mistään älykkäästä" -mentaliteetilla varustettuja pissakakkahuumorin viljelijöitä kuin yleensä BB:ssä. Vittuilisin varmaan kaikille tyhmiksi kokemilleni kanssa-asukkaille jatkuvalla syötöllä. Vetäytyisin myös melko usein yksin johonkin murjottamaan, koska tarvitsen yksityisyyttä, enkä kestä sitä, jos joku on aina vieressä.

Mut todennäköisesti äänestettäisi heti ensimmäisenä ulos, ja olisin Plazan inhokkiäänestyksen ykkösenä. :D

2. Millaisena asukkaana kuvailisit itsesi tuotantoryhmälle, jos menisit hakutilaisuuteen ?
- Seikkailunhaluisena ja vahvat mielipiteet omaavana. Yrittäisin varmaankin kuvailla itseäni mahdollisimman totuudenmukaisesti, vaikka mua ei varmaankaan sitten ikinä taloon valittaisikaan.

3. Millainen asukas olisit todellisuudessa, jos sinut valittaisiin BB-taloon ?
- No kuvittelisin, että sellainen, kuin tuossa ykköskohdassa kuvailisin. Mutta voi olla, että jos olisin niin vähän aikaa talossa kuin luulen, niin en ehtisi vittuilla muille kovinkaan paljoa, tai muutenkaan avata suutani. Kommunikoisin luultavasti lähinnä pyörittelemällä silmiäni, ja valittamalla PK-huoneessa. Ehkä, jos talossa olisi jotain fiksun oloisia tyyppejä, niin saattaisin jotain pientä jutella heidän kanssaan, mutta jäisin silti varmaan aika tylsäksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”