24/7-kommentoinnin taso (siirretty pv67-ketjusta)

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 07 Marras 2007 09:08

Moni tuntuu edelleen luulevan että olen tosissani kadidissauksen suhteen. Se on hauskaa. Kunnes...
Valitettavasti mm. Kadin läheiset eivät varmasti pidä sitä aina yhtä hauskana ja harmittomana. Mm. jo mainittu "Kunpa Kadin isä olisi käyttänyt kortsua..." tai keskustelut "naishormoninapeista" Kadin omassa ketjussa ovat ylittäneet hyvän maun rajan jo ajat sitten.

Valitettavasti palstan taso on laskenut SBB2:n ajoilta. Ja BTW kyseessä ei ole nyt Punde Kadiin kohdistuvine dissauksineen, joten ei kannata heittää pundevihakorttia.

Toivottavasti (myös tulevat) isoveljet ovat objektiivisia & saavat karsittua ylilyönnit niin asukkaiden kuin foorumikirjoittelijoiden nettikiusaamisesta. :)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 07 Marras 2007 09:38

Punde kirjoitti:
Moni tuntuu edelleen luulevan että olen tosissani kadidissauksen suhteen.
Jos todellakin yrität noita kadidissausviestejä siis huumorin takia suoltaa, niin se kukka on lakastunut jo aikaa sitten. Vitsi on vanha eikä naurata. Lisäksi tuottaa turhia lisäviestejä usein takkuavalle forumille.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 07 Marras 2007 09:49

Huumoria luo tilanteet, jossa tosikkomaisen huumorintajuttoman fanaattisesti fanit puolustavat suosikkejaan ja siihen kun heittää pienen huumorinpläjäyksen, niin reaktio on sama kuin heittäisi punahehkuisen tupakannatsan huoltoaseman pihalle jossain diehard-leffassa. :lol:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 07 Marras 2007 09:52

Nist kirjoitti:Huumoria luo tilanteet, jossa tosikkomaisen huumorintajuttoman fanaattisesti fanit puolustavat suosikkejaan ja siihen kun heittää pienen huumorinpläjäyksen, niin reaktio on sama kuin heittäisi punahehkuisen tupakannatsan huoltoaseman pihalle jossain diehard-leffassa. :lol:
Voisi olla noinkin, mutta täällä ei edes ole Kadi-fanit nähdäkseni Pundelle räjähtäneet.

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Viesti Kirjoittaja Jurve » 07 Marras 2007 10:56

siiri.x kirjoitti:
Nist kirjoitti:Huumoria luo tilanteet, jossa tosikkomaisen huumorintajuttoman fanaattisesti fanit puolustavat suosikkejaan ja siihen kun heittää pienen huumorinpläjäyksen, niin reaktio on sama kuin heittäisi punahehkuisen tupakannatsan huoltoaseman pihalle jossain diehard-leffassa. :lol:
Voisi olla noinkin, mutta täällä ei edes ole Kadi-fanit nähdäkseni Pundelle räjähtäneet.
Olen löytänyt itsestäni mielenkiintoisia piirteitä viime aikoina. (Huokailkaa vain ja kirotkaa, mutta lukekaa ensin loppuun). Vihaan Kadin persoonaa ja olen tavallaan kyllästynyt tiettyjen Kadi-fanien kovaan puolusteluun suosikkinsa puolesta. Silti olen siiri.x:n kanssa samaa mieltä tietynlaisella, että Kadin-haukkuhuumorilla on aikansa ja sitä ei tarvitse joka päivä viljellä. Tästä syystä Punden kommentit (olivat ne sitten kirjoitettu enemmän tai vähemmän vakavissaan)ovat ottaneet joskus päähän ja kun pilke silmäkulmassa siihen viittasin sain Pundelta viestiini paheksuvan mulkauksen ylläpidon Punde-myönteisemmältä puolelta. Olen itsekin harrastanut samanlaista dissausta, mutta jokaisella asialla on raja. Tässä olisi varmasti monella pienen kasvun paikka vaikka sananvapaudesta yleensä puhutaankin. Minulla ja Kadi-faneilla oppia ymmärtämään Punden pelleilyä ja huumoria eikä ottamaan dissausta niin vakavasti ja Punden rajoittamaan huumoria ja tuomaan selkeämmin ilmi ja ymmärtämään sanomisiensa seurauksia.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 07 Marras 2007 13:06

Jurve kirjoitti:kun pilke silmäkulmassa siihen viittasin sain Pundelta viestiini paheksuvan mulkauksen ylläpidon Punde-myönteisemmältä puolelta.
Tämä tästä vielä puuttuikin sitten.
Sillä, että mainitsit juuri Punden nimen viestissäsi, ei ollut mitään tekemistä sen kanssa miksi huomautin sinua - nimimerkki johon viittasit olisi voinut olla mikä tahansa muukin. Ja seuraavan kerran kun tunnet katkeruutta, niin ota yhteyttä ensin yksityisviestillä, ennen kuin alat kertomaan minusta henkilökohtaisia näkemyksiäsi. Ei ole fiksua ei.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Marras 2007 01:45

Tuntuu, että osalla tämän palstan tyypeistä kiristelee samoista paikoista kun Jake Wanderilla. Relatkaa vähän hei.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Marras 2007 02:03

Päätin jokunen päivä sitten eräiden tahojen toiveesta ilmoittaa ylläpidolle mahdollisista sääntörikkeistä, ja sitä olen ny vähä sitte tehny. Alkanee toimimaan pikkuhiljaa, vaikka onhan se ymmärrettävää että ylläpidon huomauttelut ei ole "kivoja" ja ne tuntuu "vääryydeltä".

Voin myös kertoa että olen todennäköisesti saanu ylläpidolta noottia ja nuhdetta vähintään yhtä paljon kuin muut "vääryyden" kohdanneet (ehkä eri syistä tosin) :) Punde-myönteisyydestä ylläpidon/-pitäjien haukkuminen henkilökohtaisesti siis hieman huvittaa pakostakin..

Noh, eiköhän show lähde taas käyntiin kun/jos kadi seuraavaksi töppää jotain ja kovempisanaisesti (mutta sääntöjen puitteissa) häntä taas kommentoin. Huomasin muutes että viime päivinä oon kommentoinu muita asukkaita huomattavasti kovasanaisemmin kuin kadia, ja siitä suuttuminen tai niihin tarttuminen näyttää tällä hetkellä nollaa. Hmm.

Johtuneeko ylläpidon tiukentuneesta linjasta ja sanoman perillemenosta, vai kenties kyseisten muiden asukkaiden kannattajien lievemmästä fanaattisuusasteesta? Tiedä häntä. Kaipa tästäkin pohdiskelusta joku suuttuu, toivottavasti kuitenkaan ei.

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Viesti Kirjoittaja Jurve » 08 Marras 2007 09:47

Ainakaan minä en suuttunut. Tuo Punde-myönteisyys kommenttia ylläpidon suuntaan oli turha ja olen esittänyt siitä pahoitteluni. Olin vaan siinä tilanteessa siitä niin turhautunut että Punde ei siinä "kestänyt" (nähtävästi väärinaseteltua) huumoria. Olen löysännyt vannettani otsaltani kaikkien foorumilaisten kommentoinnin suhteen eikä minullakaan ole skismoja ketään kohtaan. Otetaan rauhallisesti ja opitaan tästä. :)

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 08 Marras 2007 14:25

tuusannuuska kirjoitti:Tuntuu, että osalla tämän palstan tyypeistä kiristelee samoista paikoista kun Jake Wanderilla. Relatkaa vähän hei.
kokonaisuuteen ja yleiseen toimintaympäristöön nähden kyllä.

peace!

Avatar
maissi
Heikoilla hangilla
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Elo 2007 00:36
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja maissi » 08 Marras 2007 20:06

Punde kirjoitti:
Punde kirjoitti:
Punde kirjoitti:Niksu ja jarkkopossu yllyttää ...
"Jarkkopossu"... hei punde, nyt jotaa rajaa tohon asukkaista vittuiluun. Ihan oikeesti hei, jotain rajaa pliis. Loukkaavaa haukkua toista possuksi vain koska on hieman ylipainoinen. Hei haloo punde! Mikset hauku saulia myös possuks? Törkeetä.

Noniin, ja punde lopettaa sitten itsensä provoamisen ja itselleen asiasta offtopicin jatkamisen!
-Feikki-ylläpito
Esimerkkinä tämä (lähestulkoon rautalangasta käsimerkkien kanssa tavaten väännetty esimerkki). Osa ottaa huumorilla ja tajuaa (itse)ironian, osa loukkaantuu ja osa valittaa.

Ihan sama tajuaako kuka miten, mutta hyvä että ainakin pari tajuaa huumorinkin. (ylläpidon on "pakko olla tajuamatta", koska moni tavallinen käyttäjä ei tajua, ja sen takia aiheuttaa toimia. Ymmärrän senkin. Ja ylläpito ymmärtänee että ymmärrän jne.)

Moni tuntuu edelleen luulevan että olen tosissani kadidissauksen suhteen. Se on hauskaa. Kunnes...

no, kunnes tämän ketjun puheenaihe astuu kuviin. Silloinkaan en hirveästi loukkaannu vaikka sydän vuotaakin verta.
Hitto, pakko kommentoida vaikken aikonu.
Minä kyllä ymmärrän tuon "huumorin" ja ironian, mutta en näe kuitenkaan mitään syytä moisten viestien laittamiseen. Ei paljon naurata, ja joku tosiaan voi siitä loukkaantua tai provosoitua. Ihan turhaa ja tyhjänpäiväistä.

Ja ihan yleisesti palstalla ja 24/7 raportoinnissa kirjoitusvirheisiin takertumisesta ja nillittämisestä ei voi sanoa muuta kun että hyvää päivää mitä pikkumaisuutta. :roll:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 09 Marras 2007 11:29

maissi kirjoitti: Ei paljon naurata, ja joku tosiaan voi siitä loukkaantua tai provosoitua. Ihan turhaa ja tyhjänpäiväistä.
Edelleen samaa mieltä.

Kyseinen Punde muuten tänään kirjoitti Suvi-ketjussa, että ollakseen minua älykkäämpi ei paljon tarvita, joten hän eksyi Kadin loukkaamisesta tällä kertaa keskustelijan mollaamiseen.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Marras 2007 11:33

siiri.x kirjoitti:Kyseinen Punde muuten tänään kirjoitti Suvi-ketjussa, että ollakseen minua älykkäämpi ei paljon tarvita, joten hän eksyi Kadin loukkaamisesta tällä kertaa keskustelijan mollaamiseen.
Ja siiri.x siirtyi itse aiheesta jonnekin, en tiedä minne, tai tiedän mutten sano etten "lisää loukkaa".

Voin myös sanoa että ei paljon vaadi että on minua älykkäämpi. Tai "BB-Jarkkoa". Tai ketään muutakaan.

Kun hakee juttuja kaukaa ei tajua minkä kakan jättää jälkeensä. :D

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 09 Marras 2007 11:40

Punde kirjoitti: Ja siiri.x siirtyi itse aiheesta jonnekin, en tiedä minne,
Eikös tämä ketju ole keskustelun tasosta? Sitähän viestini koski, tarkemmin sanoen tässä tapauksessa kanssakeskustelijan loukkaamista.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Marras 2007 11:45

siiri.x kirjoitti:
Punde kirjoitti: Ja siiri.x siirtyi itse aiheesta jonnekin, en tiedä minne,
Eikös tämä ketju ole keskustelun tasosta? Sitähän viestini koski, tarkemmin sanoen tässä tapauksessa kanssakeskustelijan loukkaamista.
Jos keskustelu on "keskustelun tasosta", niin siun keskustelun taso on alle nollan. Näsäviisastelua, kirjoitusvirheiden korjausta, jne.

Keskustelu on siis tasotonta.

Tämäkin viesti koskee kanssakeskustelijan/kanssakeskustelijoiden loukkaamista. Etsi kirjoitusvirheet.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 09 Marras 2007 11:48

Punde kirjoitti:
Jos keskustelu on "keskustelun tasosta", niin siun keskustelun taso on alle nollan. Näsäviisastelua, kirjoitusvirheiden korjausta, jne.
No mutta sehän on vain huumoria ja kielipoliisien vihaajien provoamista! :wink:

Et kai kuvitellut että olisin tosissani :P

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Marras 2007 12:00

;) 8) :lol: :roll: :idea:

Hymiöillähän kaikesta selviää. Eli en tiedä.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 10 Marras 2007 09:20

Punde kirjoitti: Eli en tiedä.
No sinunhan kannattaisi ainakin pitää sitä sellaisena, niin ei ainakaan haittaisi.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 10 Marras 2007 10:54

Heiiii.. mähän sanoin, ettei ne turkistarhaviestit oo offtopiccia! Liittyvät olennaisesti talon ekoteemaan ja ulkotakkeihin 8) ..

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 11 Marras 2007 01:45

Huh, jopas mun pundelle laittamat kommentit on herättäneet keskustelua, ja toisaalta se on ihan positiivista =) Kun nyt aloitinkin tän keskustelun niin saanen laittaa sille myös pisteen, ainahan näillä keskustelupalstoilla tulee kiistoja näkemyksistä, mutta se kuuluu elämään. Jokainen voinee tästä eteenpäin miettiä miettiä onko se viesti postaamisen arvoinen ennen kuin painaa sitä "lähetä" nappia, ei tää nyt niin vakavaa saa olla. Provotaan sillon kun on aihetta, ei vaan sen takia että saadaan näpäytettyä jotain tai ärsytettyä toista.Ja jos alkaa liikaa kiristää niin pieni breikki on paikallaan, saa taas asiat tärkeysjärjestykseen. Tuskaahan tääkausi on ollut, mutta kohdistetaan se mieluummin tuotantoon kuin toisiimme, jookosta?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”