Mikseivät asukkaat pelaa?

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
rankkaankka
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 10 Loka 2007 03:36

Viesti Kirjoittaja rankkaankka » 11 Loka 2007 14:36

Punde kirjoitti:Olet joko suuren luokan lukihäiriöinen tai idiootti.
Henkilökohtaiset loukkaukset ovat tietääkseni kiellettyjä myös tässä foorumissa. Mun IQ on testatusti 180 joten ehkä mä sitten olen se lukihäiriöinen.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Loka 2007 15:00

Tämä on helppo. Pelaamalla liian varhaisessa vaiheessa ei voita BB-kilpailua.

Paitsi jenkkien BB:ssä.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 11 Loka 2007 15:08

Siis onhan sekin strategisesti fiksua nimetä sellaisia asukkaita, joiden uskoo muutenkin saavan ääniä, jotta itse säästyy häätöuhalta. Esim. jos huomaa, ettei toiset oikein tykkää Jussista ja Kadi ollut aiemminkin nimettynä, niin kantsii nimetä heidät, ettei joudu sinne itse. Olisi ihan turhaa heittää ääniä esim. jollekin Saulille ja Jarkolle, kun ainoa tapa selvitä itse varmasti turvassa on antaa ääniä sellaisille, jotka saa niitä luultavasti enemmän kuin itse. Tärkeintä on kai yrittää edes selvitä finaaliin asti, eikä alkaa aivan liian aikaisin murehtimaan siitä, ketä ei finaalissa voittaisi :o

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 18:34

rankkaankka kirjoitti:
Punde kirjoitti:Olet joko suuren luokan lukihäiriöinen tai idiootti.
Henkilökohtaiset loukkaukset ovat tietääkseni kiellettyjä myös tässä foorumissa. Mun IQ on testatusti 180 joten ehkä mä sitten olen se lukihäiriöinen.
Tähän voisinki lainata kungfutsen jälkeen suurinta ajattelijaamme, martinaa:

"Ei se ollut loukkaus, se oli vaan mun mielipide. Ei se ole mun vika jos siitä loukkaantuu, se on sun vika. Tää on vaan mun mielipide" ;)

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 11 Loka 2007 19:06

rankkaankka kirjoitti: Huomasitteko kuinka farbod teki tänään juuri niinkuin sanoin. Fiksu kaveri. Keksii vaikka huuhaata syyksi kunhan saa nimettyä kaksi olettamaansa suosikkia.
Huomasin. Farbod on tullut alusta alkaen taloon pelaajana. Mutta tässä pelissä on niin, että vaikka onnistuisikin pelaamalla saada itsensä finaaliin, niin katsojat lopulta päättää. Kyllä minä ainakin olen nähnyt Farbodin pelaamisen, eli finaalissa Farbod lähtee ensimmäisenä ulos talosta, jos se minusta olisi kiinni. Jos Farbod onnistuu saamaan pahimmat kilpailijansa, eli Jarkon, Kadin ja Saulin ulos talosta, niin jäljelle jää silti aidompia ihmisiä, kuin Farbod. Farbod ei tule voittamaan tätä kilpailua pelaamisellaan. Ei vaikka kuinka leikkisi Borattia ja Copperfieldiä.

Pelaaminen näkyy lopulta läpi ja katsojat rankaisevat siitä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 12 Loka 2007 00:07

Mun mielestä katsojat rankaisevat pelaamisesta lähinnä silloin, jos kyseessä on jokin 'kuppikunta' joka vaikuttaa pelaavan, siis kaksi tai useampi ihmistä jotka pelaavat yhteiseen pussiin. Luulen, ettei suuri yleisö koe Farbodin pelaamista kovin uhkaavana tai huonona asiana, tai välttämättä edes tajua sitä (tosin en käy muilla BB-aiheisilla palstoilla, joten saatan olla väärässä).

Mua itseäni ei sinänsä pelaaminen haittaa, itseasiassa oon jossain vaiheessa toivonutkin kunnon peluria taloon. Pelaaminen haittaa lähinnä silloin, jos siitä koituu jotain haittaa suosikilleni (hei, ainakin oon rehellinen... tosin nyt mulla ei ole varsinaista suosikkia), tai jos pelaaja on joku over-confident ärsyttävä idiootti (kuten Sezer BBUK 2006:ssa). Farbod on liian haparoivan ja harmittoman oloinen aiheuttaakseen mussa inhon väreitä. Ja hei, jos se onnistuu pelaamaan itsensä finaaliin, niin kaikki propsit siitä.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 12 Loka 2007 06:27

shirenu kirjoitti: Pelaaminen haittaa lähinnä silloin, jos siitä koituu jotain haittaa suosikilleni
No juuri siksi pelaaminen ärsyttää minua. Olisin halunnut, että Maxine jatkaa talossa, mutta hänet pelattiin ulos. Siinä vaiheessa kun Sauli, Kadi ja Jarkkokin pelataan ulos, niin fanit ärähtävät. Eivät jarkko-kadi-sauli-fanit halua nähdä finaalissa Piia-Farbod-Timppa-Martine-yhdistelmää.
shirenu kirjoitti:Farbod on liian haparoivan ja harmittoman oloinen aiheuttaakseen mussa inhon väreitä.
Tuossahan se vaara juuri piilee. Farbod näyttelee pakolaisreppanaa, joka ei edes osaa pussilakanaa asettaa. Kaikki tuo on juuri sitä aktia. Todellisuudessa näkee, kuinka Farbod koittaa miettiä pienessä kikkarassa päässään, miten parhaiten nuolisi sekä asukkaita, että katsojia. Tämä Jaffanvaihto-yritys siellä pk-huoneessa oli juuri tätä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Jumbo
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 09 Loka 2007 11:59
Paikkakunta: Valkeakoski

19.10.2007: syntyikö blokki...?

Viesti Kirjoittaja Jumbo » 20 Loka 2007 11:50

Tämä aatelma tuli yöllä mieleen, en löytänyt oikein sopivampaa treadia joten laitan tähän, eli eilen jaksoin ihan yö myöhään toljottaa kaksneljäseiskaa ja mieleen jäi trion Sale, Tellu & Niko puheet siinä palkinto huoneessa (vai mikä se siellä pyramidin takana oli...) - niissä oli vähän semmoista elekieltä luettavissa, en tiedä näkikö katsojat samoin... semmoista "mehän ollaan tiimi"-juttua ja eihän nuo ole toisiaan nimenneetkään. Että semmoista kelailin [smilie=a_content.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”