Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Syys 2007 16:03

Ilta-Sanomat kirjoitti: Henri tai Heli lähtee tänään BB-talosta

3980 lukijaa äänesti IS:n sivuilla seuraavaa BB-putoajaa. Kansan kanta on selvä: 68,2 prosenttia äänestäjistä haluaa Helin ulos talosta.

Mikäli lukemaan on luottamista, Helin visiitti BB-talossa jää todella lyhyeksi. Haluton Heli on ollut lähinnä jarrunaisen roolissa niin fiilispuolella kuin viikkotehtävässä, joten suosio talon sisällä ei ole erityisen kovissa lukemissa.

Henri eli tuttavallisemmpin Heka on ollut jo monena viikkona liipasimella. Hänet saattaa nyt pelastaa Helin suuri epäsuosio - muussa tilanteessa Henri olisi varsin todennäköinen putoaja.

TV:n katsojat päättävät tänään lopullisesti, kumpi putoaa. Ratkaisu kerrotaan SubTV:n BB Talk Show'ssa alkaen kello 21.

Big Brother kisaan on tänään luvassa myös suuria muutoksia, jotka paljastetaan illan mittaan.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Syys 2007 21:00

Ilta-Sanomat kirjoitti: Big Brother-ohjelmassa rävähtää illalla

Big Brotherissa nähdään tänään illalla todella merkittävä käänne. Kyseessä ei siis todellakaan ole pelkkä häätöäänestys, vaan luvassa on paljon muutakin.

Heli tai Henri pakkaa varusteensa joka tapauksessa, mutta mitä muuta käänteitä BB-talossa nähdään? Vastauksia on saatavilla Subtv:llä klo 21.00 alkaen.

Ilta-Sanomien verkkotoimitus seuraa tapahtumia koko illan ajan - myös sen jälkeen, kun ohjelma päättyy klo 22.30.

Kaikki ei todellakaan selviä vielä siihen mennessä, kun illan ohjelma loppuu.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 24 Syys 2007 07:29

ämänvuotisen Big Brotherin suurin yllätys koettiin illalla, kun taloon asteli peräti neljä uutta asukasta.

Ensin taloon muuttivat 23-vuotias fysioterapiaopiskelija Suvi ja 20-vuotias merkonomiksi opiskeleva Farbod.

Pian talon asujakaartiin liittyivät myös 24-vuotias tietotekniikka-alan myyjä Niko ja 23-vuotias restonomiopiskelijaTiina.

Hieman yhdentoista jälkeen illalla BB-talo sai kolmannen uuden asukkaansa, kun ylisosiaalinen, puhelias ja energinen 23-vuotias sisustusliikkeen myyjä Tiina H, lempinimeltään Tellu saapui sisään.

Asukkaat ottivat uuden asukkaan kirkuen vastaan, sillä jo kaksi uutta asukasta sai aikaan valtavan tunnevyöryn ja kysymystulvan.

Uudet asukkaatkaan eivät tienneet etukäteen mitään toisistaan.

Tiina kertoi jo iltapäivällä IS:lle olevansa tapaturma-altis tyyppi, joka on jo ehtinyt saada elämässään pari aivotärähdystä, katkaista humalaspäissään polvensa ja teloa neljä ylähammastaan.

Naisen tapaturmat ovat yleisesti sattuneet alkoholin vaikutuksen alaisena, joten hän mietti jo etukäteen, mitä talossa järjestetyt bileillat mahtavat tuoda tullessaan.

Seurusteleva Tiina ei usko, että hänellä syttyy talossa mitään romanssia. Sen sijaan hän uskoo hämmentävänsä asukkaita jatkuvalla puheensorinallaan.

Talossa käynnistyi heti vilkas keskustelu. Aiheena oli tietenkin seksi. Vanhat tiedustelivat uusilta, kenen talossa asuvan kanssa nämä haluaisivat harrastaa seksiä. Suvia yritettiin ehdotella Timolle, mutta vaaleaverikkö veti vahvasti käsijarrua.
http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1439188
JuHu - :drink55:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 24 Syys 2007 07:32

BB-talon uudet asukkaat joutuivat heti äärimmäisten kysymysten äärelle. Hetken ihmettelyn jälkeen tulokas-Tiinalta alettiin jo tivata, kenen asukkaan kanssa menisi mieluiten sänkyyn.

- Mä meinasin saada sydärin! Kadi huusi heti oven jälleen auettua ja kolmanne kilpailijan eli Tiinan astuttua sisään.

- Tuleekohan tänne yksi mieskin vielä? asukkaat alkoviat spekuloida heti.

Ja seksikeskustelut jatkuivat kanssa saman tien.

- Ketä panisit täällä talossa? Kadi pamautti samantien.

- Heti on kerrottava, Aki ja Timo yllyttivät.

- En mä kerro teille, sillä siitä joutuu tilille heti, Tiina vastasi nauraen ja valitteli punaisia poskiaan.

- No Timo ja Maxine, hän vastasi lopulta.

Tiina kertoi jo iltapäivällä IS:lle olevansa tapaturma-altis tyyppi, joka on jo ehtinyt saada elämässään pari aivotärähdystä, katkaista humalaspäissään polvensa ja teloa neljä ylähammastaan.

Naisen tapaturmat ovat yleisesti sattuneet alkoholin vaikutuksen alaisena, joten hän mietti jo etukäteen, mitä talossa järjestetyt bileillat mahtavat tuoda tullessaan.

Seurusteleva Tiina ei usko, että hänellä syttyy talossa mitään romanssia. Sen sijaan hän uskoo hämmentävänsä asukkaita jatkuvalla puheensorinallaan.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1439217
JuHu - :drink55:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 24 Syys 2007 07:34

henri, 26, joutui lähtemään Big Brother -talosta. Hän hävisi kisan täpärästi häätöäänestyksessä myös olleelle Helille, 23.

Talon asukkaat kypsyivät reilun kolmen viikon aikana Henrin määräilevään asenteeseen. Lähes kaikki asukkaat antoivat Henrille nimeämispisteitä, ja hän ehti olla jo kolmatta kertaa peräkkäin nimettynä.

Mies on ottanut nimeämiset varsin raskaasti. Hän on eristäytynyt muista ja alkanut äksyillä entistä enemmän.

- Määräileväisyys on se pahin. Ja sillä on niin ovelat silmät, että en tiedä, mitä se miettii. Älyä on, mutta se spekuloi koko ajan ja miettii, mitä tekee, Kadi selvitti jo edellisellä kerralla syitä Henrin nimeämiselle päiväkirjahuoneessa.

Kadi myönsi jopa pelänneensä miestä, sillä tämä käyttäytyi arvaamattomasti muutama päivä sitten viikkotehtävän aikana.

- Henri on pelottava. Alkoi pelottaa, kun se oli niin huonolla tuulella.

Viimeksi Henrin käytös pelotti asukkaita tämän viikon tehtävän yhteydessä, kun asukkaiden piti leikkiä vanhempia ja lapsia. Isä-Henri komensi 2-vuotiasta Heli-tytärtään laittamaan suuhunsa muun muassa tuttia, joka oli uinut vessanpöntössä.

Lisäksi mies istui naisen rinnan päällä ja huusi tälle. Jopa Big Brother joutui puuttumaan asiaan ja huostaanottamaan lapsen Henriltä. Henri ei itse nähnyt kuitenkaan käyttäytymisessään mitään vikaa.

Aiempien viikkotehtävien yhteydessä mies on itsekin tajunnut aiheuttavansa närää määräilevällä luonteellaan, ja hän avautui siitä kerran päiväkirjahuoneessa.

Henri oli jo ensimmäisessä häätöäänestyksessä melko varma, että hänen joutui äänestykseen juuri suorasanaisuutensa ja määräileväisyytensä takia.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1439205
JuHu - :drink55:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 24 Syys 2007 07:37

Tiina tuntee Nikon etukäteen!
23.9.2007 23:13, päivitetty 23.09. 23:49

Hiphop-tanssia ja riskialtista parkour-kiipeilyä harrastava 24-vuotias espoolainen elektroniikkamyyjä Niko asteli rennoissa ja löydissä vaatteissaan taloon neljäntenä uutena asukkaana.

Asukkaat eivät uskoneet enää todeksi näkemäänsä, kun asukkaita oli tullut taloon pitkin iltaa Henrin lähdettyä. Tosin he ehtivät Tiinan tultua spekuloida, että yksi mies saattaa vielä tulla taloon.

Tiina ilmoitti heti ensitöikseen tuntevansa etäisesti Nikon. Hymyilevä Niko puolestaan ihmetteli oman kassinsa kokoa.

- Eikö teillä muilla ole mitään tavaraa mukana?

- Mihin mä meen nukkuun? Niko kyseli ja päätyi lopulta Saulin viereen.

- Tää talo on kauhean pieni! hän totesi hetken kuluttua.

Seurusteleva Niko kertoi jo etukäteen IS:lle varastavansa kaiken huomion, koska hän on varsinainen showmies. Samaa uhosi myös iranilaissyntyinen, Borat-hahmoakin stand upina esittänyt Farbod, 20, joka asteli taloon toisena uutena asukkaana.

Hän tosin jäi kielimuurin takia hieman heti muiden varjoon. Ehti hän tosin jo muutaman vitsinkin murjaista, kun asukkaat alkoivat keskustella jälleen yllättäen seksikokemuksistaan.

Muut asukkaat olivat kovin innokkaita tietämään, ketkä vanhoista asukkaista kiinnostavat seksuaalisesti eniten.

Suvi puolestaan asettautui jo puolessa tunnissa taloon. Etenkin miesasukkaat olivat Suvista innoissaan. Naiset hehkuttivat, että nyt Timo sai blondin!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1439215
JuHu - :drink55:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 24 Syys 2007 07:43

Akin äksyilyn syy on diabetes
24.9.2007 06:50

Big Brother -kisaaja Aki kohautti katsojia viikonloppuna kommenteillaan, joissa hän haukkui viinanhuuruisen illan päätteeksi Kadia "vaan naiseksi". Perjantai-illan sanaharkka sai alkunsa, kun Aki alkoi kovaäänisesti komentaa Kadia pysymään poissa makuuhuoneesta, jossa Heli nukkui. Runsaasti alkoholia nauttineen kaksikon riita yltyi, ja Aki alkoi arvostella Kadin laiskuutta.

- Sä olet mulle vaan nainen. Sä et oo mitään muuta, Aki hoki.

- Sä olet nainen! Mä olen mies! Sun on ihan turha tulla mulle mitään kitiseen.

Sen jälkeen Aki alkoi jankuttaa Kadille toistakymmentä kertaa, että "sä oot heikoilla hangilla".

Akin lähipiiri kuitenkin puolustaa, että Akin sekavalle käytökselle löytyy lääketieteellinen selitys. Miehellä on ykköstyypin diabetes, ja verensokerin laskiessa liian alas hän alkaa jankata ja puhua rasittaviakin asioita.

- Se muuttaa täysin ihmisen persoonallisuutta. Akille on joskus aiemminkin käynyt näin, ja siihen jankkaamiseen ei sitten auta mikään. Verensokeri pitää vain saada nopeasti ylös, jotta ihminen ei joudu sokkiin, Akin läheinen kertoo IS:lle.

Akin lähipiiri on ollut miehen sairaudesta huolissaan, ja etenkin perjantai-illan tapahtumat lisäsivät huolta entisestään.

- Humalassa Aki itse ei aina osaa ajatella verensokeriaan, joten silloin muiden pitää osata nähdä oireet, läheinen sanoo.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1439240
JuHu - :drink55:

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 24 Syys 2007 08:19

Miten ihmeessä Aki selvisi aamuun ja syömättä vielä monta hetkeä aamullakin?
Ärtyisyys toki kuuluu alhaiseen verensokeriin , mutta tilanne ei korjaannu itsestään vaan pahenee koko ajan, ilman syömistä.
Onpa hommassa selityksen makua. Aamulla Akin olisi pitänyt olla tajuttomana, jos sokerit olivat jo klo 12-2 yöllä siinä pisteessä, että vaikuttaa käyttäytymiseen noin paljon.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 24 Syys 2007 08:44

minttuli kirjoitti:Miten ihmeessä Aki selvisi aamuun ja syömättä vielä monta hetkeä aamullakin?
Ärtyisyys toki kuuluu alhaiseen verensokeriin , mutta tilanne ei korjaannu itsestään vaan pahenee koko ajan, ilman syömistä.
Onpa hommassa selityksen makua. Aamulla Akin olisi pitänyt olla tajuttomana, jos sokerit olivat jo klo 12-2 yöllä siinä pisteessä, että vaikuttaa käyttäytymiseen noin paljon.
No ainakin hätävale on keksitty jo valmiiksi, jos Akilla kilahtaa. Hyvin mies tosiaan selvisi yön ylitse niillä "alhaisilla sokereillaan".

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 24 Syys 2007 11:53

MTV3 kirjoitti:BB-Tiina lupaa paljastaa kaiken!
23.09.2007 23:23

Kuva

Yllätysten aika ei ohi. Vain reilu pari viikkoa BB-Tiinan lähdön jälkeen Big Brother-taloon saatiin uusi Tiina. Rempseä punapää kertoi Viihdeuutisille tuovansa lisää säpinää taloon. 23-vuotias vantaalainen ilmoitti suoraan, ettei häntä tulla näkemään bikinit päällä suihkussa.

Lempinimeä Tellu totteleva Tiina H. tuo lisää väriä BB-taloon. "Pirtsakkaaksi nuoreksi tytsykäksi" itseään luonnehtivan Tiinan mielestä taloon kaivataan lisää virtaa.

- Menoa ja meininiä ois sinne kiva tuoda. Ne näyttää vähän tylsistyneiltä jo, Tiina H. aprikoi.

Tiina ei ole miettinyt mitään erityistä juonikuviota, mutta varattu neito uskoo tuovansa räväkällä luonteellaan lisää säpinää taloon.

- Mä luulen, et se tulee silleen automaattisesti. Varsinkin jos ihan pikkaisen saa jotain alkoholia, Tiina nauroi Viihdeuutisten haastattelussa.

Suorapuheiseksi itsensä luokitteleva Tiina lupaa puhua talossa asioista joista "muut vaikenevat". 23-vuotias restonomiopiskelija ei myöskään aio ujostella kroppaansa vaan hän aikoo käydä suihkussa reilusti ilman bikineitä. Mielipiteitään ujostelematon Tiina myönsi Viihdeuutisille, että talossa on myös henkilöitä, jotka saattavat käydä hänen hermoilleen.

- Onhan siellä pari semmoista, joista ei ihan hirveän hyvää kuvaa ole saanut. Mutta kyllä ihan avoimin mielin mennään. Ei ole mitään ihan kauheita ennakkoluuloja.

Tiedusteluun, keitä nämä henkilöt ovat, Tiina totesi "se on se henkilö, joka on aina äänestyksessä. Pakkohan siihen on joku syy olla todennäköisesti". Talon asukkaista positiivisimman vaikutuksen Tiinaan ovat tehneet Timo ja Aki.

- Timo on tosi avoin, rempsee ja vaikuttaa, että se ottaa hyvin vastaan uudet. Aki taas on kypsempi ja vanhempi. Sen kanssa ois mukava siellä puhua ja lörpötellä.

Katsojat Tiina aikoo hurmata pirsakkaalla persoonallaan. Tosin super-puhelias nuori nainen pelkää, että hänen jatkuva äänessä olonsa saattaa lopulta koitua hänen kohtalokseen.

- Mä luulen, että ne saattaa säikähtää kun ne aina äänestäneet kaikki suupaltit pois. Ne voi olla, että "Voi ei! Ei voi olla totta. Taas tänne tulee tommoinen", Tiina visioi.

Tiina vakuutti Viihdeuutisille, ettei hänen parisuhteensa ole uhattuna Big Brotherin vuoksi.

- En usko, että kenenkään kanssa vois tulla niin paljon sutinaa, et siitä parisuhde vaarantuisi.

Lue lisää Tiina H:stä Big Brotherin virallisiltanettisivuilta!

(MTV3)
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 24 Syys 2007 11:55

MTV3 kirjoitti:Nyt saatiin temppuilija BB-taloon!
23.09.2007 23:29

Kuva

Big Brother -talon asukasmäärä kasvoi jälleen yhdellä,kun taloon saapui 24-vuotias Niko. Parkouria harrastava nuorimies kertoi Viihdeuutisten haastattelussa hurmaavansa naiskatsojat ja uskovansa parisuhteensa kestävän talon houkutuksista huolimatta.

BB-fanit ovat toivoneet taloon "komeaa miestä, joka saisi kaikki talon naiset lankeamaan". Hetki sitten taloon asteli Niko. Muun muassa urheilua, autoja ja "kavereiden kanssa häröilyä" harrastava nuorimies aikoo valloittaa talon.

- Mä en tietenkään voi niitä ässiä paljastaa, mutta se riittää, että mä tuun sinne taloon ja oon oma itteni, espoolainen totesi Viihdeuutisille.

Parisuhteessa elävä Niko vakuuttaa pysyvänsä uskollisena tyttöystävälleen talossa. Hän kertoi odottavansa innolla talon asukkeihin tutustumista.

- Mulla on kauheesti juteltavaa, koska mulla on kaikkien kanssa paljon yhteistä. En usko, että siellä ois ketään ainakaan nyt, jonka kanssa en tulis toimeen, Niko totesi diplomaattisesti.

"Energiseksi" itseään luonnehtiva Niko lupaa tuoda lisää elämää taloon. Nuoruudessaan ajokortinsakin liiallisen vauhtihurjastelun takia menettänyt myyjä luottaa luontaiseen charmiinsa ja aikoo hurmata niin katsojat, kuin talon muutkin asukkaat olemalla itsensä.

- Muhun on helppo samaistua. Katsojat ottaa mut omakseen.

Vaikka taloon kesken kauden tulleet asukkaat ovat yleensä joutuneet nopeasti kotimatkalle, Niko uskoo mahdollisuuksiinsa voittaa kisa.

- En mä nyt sieltä ihan heti ole lähdössä, mies virnuili.

Lue lisää Nikosta Big Brotherin virallisilta nettisivuilta!

(MTV3)
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 24 Syys 2007 11:59

MTV3 kirjoitti:BB-Farbod: Tuon huumoria ja lisää karvoja!
23.09.2007 23:20

Kuva

BB-taloon astui hetki sitten "pitkä ja komea" Farbod. Stand-up -komiikkaa harrastava opiskelija kertoi Viihdeuutisille olevansa uskollinen yhden naisen mies ja vieläpä raitis.

Big Brother -talon tuorein tulokas on Teheranissa syntynyt Farbod. BB-juontaja Vappu Pimiän aloitteesta taloon hakenut nuorukainen lupaa tuoda taloon omalaatuista huumoria ja "lisää karvoja".

- Mä olen semmoinen pitkä, komea mies. Varattu. Olen bisnesmies. Harrastukset on jalkapallo, pingis, tanssiminen ja stand-up on lähellä sydäntä, 20-vuotias nuorukainen kertoi itsestään.

Farbod ilmoitti hakeneensa taloon juteltuaan aikoinaan Vappu Pimiän kanssa. Big Brother Talk-Show'ta juontaja Pimiä vihjasi Farbodille, että tämän kannattaisi hakea kisaan.

Farbod uskoo tuovansa lisää säpinää spontaaneilla tempauksillaan. Iranista kotoisin oleva nykyinen vantaalainen ei tarvitse edes alkoholia hullutteluun.

- Mulla on erittäin hauskaa kun muut on kännissä. Mulla on sellainen nappula, et kun mä painan sitä, mä tuun känniin. En mä tarvi alkoholia.

Seurusteleva Farbod ei pelkää, että hänelle kävisi samalla tavalla kuin viime vuonna BB-Ollille.

- Tässä mun parisuhteessa käy toisinpäin, eli mun suhde varmaan vain vahvistuu siitä. Mä luotan sen verran mun omaan tyttöystävään. Hänkin luottaa minuun.

Talon kauniit naiset eivät saa Farbodia hairahtamaan kaidalta polulta. Uskollinen

- Kyllä mä olen sen verran luotettava, että pystyn hillitsemään itseni, vaikka tiukkaa tekee. Salarakkaita ei ole, eikä tule olemaankaan. Yks hyvä nainen riittää mulle, Farbod napautti.

Tällä viikolla BB-fanit haaveilivat, että taloon saataisiin "hevari tai komea mies".

- Mä en ole siis yhtään hevari, enkä haluais olla. Kuuntelen kaikkea muuta paitsi Apulantaa ja Antti Tuiskua. Ehkä sitten se toinen vaihtoehto sitten. Naiskatsojat saa päättää. Kauneus on makuasia, tuleva yo-merkonomi virkkoi.

Uusi BB-kisaaja vakuutti Viihdeuutisten haastattelussa, ettei hänellä ole luurankoja kaapeissaan. Nuorukainen arveli kuitenkin, että hänestä tullaan leipomaan lööppejä.

- Musta keksitään varmaan enemmän juttuja kuin noista muista. Mä olen tehnyt ennenkin telkkarissa hommia. Siitä revitään jotain. Kyllä ne keksii, Farbod arveli.

Lue lisää Farbodista Big Brotherin virallisilta nettisivuilta!

(MTV3)
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... 22?2007/09

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 24 Syys 2007 12:27

minttuli kirjoitti:Miten ihmeessä Aki selvisi aamuun ja syömättä vielä monta hetkeä aamullakin?
Ärtyisyys toki kuuluu alhaiseen verensokeriin , mutta tilanne ei korjaannu itsestään vaan pahenee koko ajan, ilman syömistä.
Onpa hommassa selityksen makua. Aamulla Akin olisi pitänyt olla tajuttomana, jos sokerit olivat jo klo 12-2 yöllä siinä pisteessä, että vaikuttaa käyttäytymiseen noin paljon.
Jostain ainakin sain käsityksen, että otti pistoksen vielä illan aikana. Satavarma en asiasta niinku tyyliin ole.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 24 Syys 2007 12:34

Dick_Solomon kirjoitti:
minttuli kirjoitti:Miten ihmeessä Aki selvisi aamuun ja syömättä vielä monta hetkeä aamullakin?
Ärtyisyys toki kuuluu alhaiseen verensokeriin , mutta tilanne ei korjaannu itsestään vaan pahenee koko ajan, ilman syömistä.
Onpa hommassa selityksen makua. Aamulla Akin olisi pitänyt olla tajuttomana, jos sokerit olivat jo klo 12-2 yöllä siinä pisteessä, että vaikuttaa käyttäytymiseen noin paljon.
Jostain ainakin sain käsityksen, että otti pistoksen vielä illan aikana. Satavarma en asiasta niinku tyyliin ole.
Silloin jos on sokrut alhaalla sillon ei pistetä....
Kun insuliiniä pistetään sen takia , että sokrut on liian korkealla.
Eli ainoastaan hiilareilla saa liian alhaisen sokerin nousuun.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 24 Syys 2007 12:35

MTV3 kirjoitti:Big Brother-talon uusin asukas on "vekkuli" vaaleaverikkö
23.09.2007 23:15

Kuva

Big Brother -taloon saatiin hetki sitten uusi asukas. 23-vuotias Suvi tuo taloon lisää naiskauneutta. Näyttävä vaaleaverikkö lupaa olla astumatta muiden kaunottarien varpaille, mutta lupaa hupsutella muidenkin edestä.

Vapiskaa Kadi ja Maxine -taloon on saanut uusi hehkeä blondi! Big Brother -talon uusi asukas Suvi voi ensisilmäyksellä vaikuttaa talon söpöläisten kilpailijalta, mutta neito itse vakuuttaa tulevansa hyvin aikein. Viihdeuutisten jututtama Suvi yrittää tehdä vaikutuksen eloisalla luonteellaan. 23-vuotiaan tamperelaisen tavoitteena on olla oma itsensä tv-kameroista huolimatta.

- Kyllä mä ainakin tällä hetkellä kuvittelen, että pystyn olemaan talossa ihan oma itseni. En mä ala siellä tietoisesti mitään roolia vetämään tai pelaamaan mitään pelejä. Senhän näkee sitten, kun sinne taloon astelee, että pystyykö olemaan oma itsensä, mutta tarkoitus ois ainakin.

Talon nykyisistä asukkaista Suvi arveli tulevansa parhaiten toimeen poikien kanssa, pois lukien määräilevän Henrin.

- Mä en kauheasti tykkää siitä, että joku tulee päteen siitä mitä mä teen ja neuvoo siinä sit niskan takana… Televisio antaa tietenkin siitä tietyn kuvan, mutta en mä voi tietää vielä, että millainen se oikeesti on. Et, sen näkee siellä vasta, sinkkuneito pohdiskeli.

Jyväskylässä opiskeleva, Tampereella syntynyt Suvi uskoo olevansa hupsumpi ja vähemmän vakavamielinen kuin talon nykyiset asukkaat.

- Mä olen aika vekkuli verrattuna muihin. Onhan siellä niissä pojissa sellaisia jotka vähän pelleilee, mutta mä osaan olla sellainen hupsu. Mä oon luonteeltani sellainen, etten mä kauhean vakavasti ota asioita verrattuna noihin toisiin. Jotkut on siellä ehkä vähän sellaisia vakavamielisempiä, Suvi pohti Viihdeuutisten haastattelussa.

Tanssia, valokuvausta ja "hupsuilua" harrastava Suvi menee taloon sinkkuna. 23-vuotias ei ole vielä iskenyt silmäänsä kenenkään talon asukkaista, mutta romanssille on mahdollisuus, jos taloon vain saadaan sopiva henkilö.

- Saa nähdä, ikinä ei tiedä, että jos sinne vielä joskus tulee muitakin, niin sitähän ei tiedä, et jos niistä löytyis, Suvi vihjasi.

Lue lisää Suvista Big Brotherin virallisilta nettisivuilta!

(MTV3)
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 24 Syys 2007 12:38

MTV3 kirjoitti:BB-Farbod: Miten lakanat vaihdetaan?
24.09.2007 09:38

Kuva

Big Brother -talon tavoissa oli opettelemista taloon sunnuntaina saapuneille uusille asukkaille.

Uusista asukeista etenkin Farbodilla oli vaikeuksia iltamyöhään ennen nukkumaanmenoa. Nuorimies tuskaili lakanoiden vaihdon kanssa, ja erityisesti pussilakanan paikoilleen laittaminen vaikutti ylivoimaiselta.

– Miten sä laitat tän? Farbod kysyi Tiinalta pyöritellen pussilakanaa käsissään.

Tiina ihmetteli, miksi Farbodilla oli Kulta-makuuhuoneen lakanat, vaikka he olivat Hopea-makuuhuoneessa. Farbod ei osannut vastata naisen kysymykseen, halusi vain tietää, miten lakanat vaihdetaan.

– Ai miten sää laitat tän? Tiina ihmetteli kysymystä.

– Eiks tääl oo kuitenkin semmosen reiät, mistä laitetaan kädet, Tiina opasti ja näytti Farbodille, miten peitto laitetaan pussilakanan sisään.

Farbod jäi pyörittelemään lakanaa ihmeissään. Hiukan myöhemmin mies alkoi työntää petauspatjaansa pussilakanan sisään. Tiina valitti, ettei pitänyt lakanoiden vaihdosta.

– Siis mulla ei oo tota, mulla on pari pyyhettä ja tämä ainoa, Farbod ihmetteli, ja jatkoi, että hänellä oli vain yksi tyynyliina ja yksi lakana. Samaan aikaan hän yritti edelleen tunkea petauspatjaansa pussilakanan sisään.

– Siis mihin sä tunget sitä, Tiina ihmetteli.

Kaksikko huomasi, ettei Farbodilla ollut lainkaan aluslakanaa, mutta Tiinalla oli ylimääräinen.

– Ei mennyt oikein perille, Tiina nauroi.

– Liian väsynyt, Farbod huokasi. Kun tuli aluslakanan vuoro, mies ilmoitti olevansa "ihan blondi tässä".

– Tää on aika outo materiaali.

– Nukutko sä aina satiinilakanoissa? Tiina naurahti.

Viimein lakanat saatiin vaihdettua, ja talon muutkin asukkaat kävivät yöpuulle.

Big Brotherin nettisivut

(MTV3)
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Syys 2007 13:25

Ilta-Sanomat kirjoitti: BB-Heli: En ole hetero

Big Brother -talon vanhat asukkaat halusivat tutustua uusiin asukkaisiin kyselemällä erityisesti heidän intiimielämästään. Ronskeiltakaan seksijutuilta ei yön tunteina vältytty.

Suorasanaisimmaksi osoittautui talon ylisosiaalinen tulokas Tiina, jota utelut eivät häirinneet - toisin kuin muita tulokkaita.

- Tiina oli ainoo, joka sano, että tykkää kakkosesta, Maxine summasi keskustelua.

Jarkko uteli tulokkailta heidän seksikumppaniensa määrää.

- Alle kakskyt, Niko paljasti.

- Yli viistoist, alle kakskyt, Tiina jatkoi.

Uudet asukkaat valittivat, että heidän pitää saada kuulla myös vanhojen asukkaiden jutut heidän intiimielämästään. Timo kertoi menettäneensä poikuutensa 17-vuotiaana Saksassa, mutta ollut vielä pitkään sen jälkeen kunnollinen poika. Parikymppisenä hän oli aloittanut hurjemman elämän.

- Nyt pitää nussii, kun seisoo. Ei vanhana sitten enää, Farbod kommentoi tilanteeseen.

Farbod uskoi, että jos asukkaiden kumppanit laskettaisiin yhteen, summa yltäisi jopa tuhanteen.

Heli huomautti, että hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan ei ollut vielä kyselty.

- Oletko hetero? Kadi kysyi.

- En, Heli vastasi nauraen.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Syys 2007 15:23

Ilta-Sanomat kirjoitti: BB-Kadi: "Join 9,5 viikkoa putkeen"

Kadi yllätti Big Brother -talossa kertomalla asuinkumppaneilleen, että hänen pisin ryyppyputkensa on kestänyt peräti 9,5 viikkoa. Kostea putki tapahtui, kun Kadi oli taiteilijavapaalla, jonka aikana hänen oli tarkoitus keskittyä taideharrastuksilleen. Suunnitelma ei kuitenkaan toteutunut, kun juhlinta vei voiton.

- Yhdeksän ja puoli viikko. Joka ikinen päivä, Kadi kertoi ryyppyputkestaan ja paljasti ajanjaksoon mahtuvan pari putkareissuakin.
[smilie=a_holyshit.gif]

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Syys 2007 15:26

No mä aattelin mennä sinne ihan niinku omana ittenäni, vol 8

Farbod:
Paikka: BB-hotelli. Henkilöt: Me (asiantuntijoita) ja Farbod (BB-kilpailija).
Me: Minkä ikäinen sä oot?
Farbod: Fyysisesti 20, henkisesti 40.
Me: Jännittääks sua?
F: Eeei yhtään. Emmä pienistä stressaa (vispaa lattiaa jalallaan kuin hermostunut hamsteri).
Me: Mitä sä teet?
F: Mä opiskelen. Mä oon bisnesmies.
Me: Millä alalla?
F: Bisnesalalla.
Me: Just.
F: Mä en halua olla miljonääri, mut mä haluun elää niin kuin miljonääri.
Me: Aha. Mitä se tarkoittaa?
F: No mulle riittää yks hyvä auto, yks hyvä kämppä ja yks hyvä vaimo.
Me: Että yks vaimo. No mistä sä oot kotoisin?
F: No Iranista ja sit mä oon asunu Turkissa ja käyny kaikki maat läpi ja asunu Lapissa ja Tampereella ja Helsingissä ja nyt mä asun Vantaalla, mut mä oon Suomen kansalainen, mut kansainvälinen.
Me: Okei. No aioksä juoksennella talossa munasillaan niin kuin ne muutkin jätkät?
F: No emmä viitti, koska silloin niitä muita jätkiä joutuisi katsomaan suurennuslasilla.
Tähdet: *****

Niko: Jou! Niko (koolla) harrastaa hiphoppia ja streetdänseä. Nikolla on lippalakki, joka on vinossa, ja tatska, jossa on yin ja yang, mutta Niko ei halua kertoa, mitä se Nikolle merkitsee, eikä Niko kerro sitäkään, mitä sen korvissa olevat timanttikorvikset maksoivat. Vöörd! Yllättävä fakta: Niko on 24-vuotias myyjä. Jesjesjoo!
Tähdet: ****

Suvi: Siis älyttömän hienot meikit! Siis todella! Mutta häh, mahdollisesti Suvi on myös älykäs. Ja mitäs iloa siitä nyt BB-talossa on?
Tähdet: ****

Tiina: Tiina on valittu BB:n Värikkäiden Naisten Kiintiössä, ja ihan niin kuin aina ennenkin, paikan tässä kiintiössä on varmistanut L'Oreal Expertisen hiusvärisävy Haluan Olla Erottuva 24-vuotias Vantaalainen.
Tähdet: **

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 24 Syys 2007 16:35

minttuli kirjoitti:Silloin jos on sokrut alhaalla sillon ei pistetä....
Kun insuliiniä pistetään sen takia , että sokrut on liian korkealla.
Eli ainoastaan hiilareilla saa liian alhaisen sokerin nousuun.
Tilanteen (ja Akin) rauhoituttua Aki teki verikokeensa, näytti sen jälkeen ottavan piikin ja meni sitten keittiöön syömään lusikkatolkulla sokeria.

Asiasta en mitään tiedä, mutta voisikohan insuliinipiikki ennen tolkutonta sokeriannosta olla varotoimenpide, ettei mennä vauhdilla ääripäästä toiseen?

(Ja tämä ei sitten ollut minkäänsuuntainen kannanotto Akin käytökseen.)

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 24 Syys 2007 16:41

Taisi Aki pistää sitten vahingossa liikaa insuliinia, sokerit laski liian alas. Jonka takia siis oli sitten syönyt keittiössä sitä sokeria....

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Syys 2007 16:41

Spencer kirjoitti:
Ilta-Sanomat kirjoitti: BB-Kadi: "Join 9,5 viikkoa putkeen"

Kadi yllätti Big Brother -talossa kertomalla asuinkumppaneilleen, että hänen pisin ryyppyputkensa on kestänyt peräti 9,5 viikkoa. Kostea putki tapahtui, kun Kadi oli taiteilijavapaalla, jonka aikana hänen oli tarkoitus keskittyä taideharrastuksilleen. Suunnitelma ei kuitenkaan toteutunut, kun juhlinta vei voiton.

- Yhdeksän ja puoli viikko. Joka ikinen päivä, Kadi kertoi ryyppyputkestaan ja paljasti ajanjaksoon mahtuvan pari putkareissuakin.
[smilie=a_holyshit.gif]
Ja tässä on tämä kaikkien ihannoima kadi. Ihailkaa kadia. Potkii poliiseja ilman syytä, ryöstelee riivaa ja raastaa.

On se niin ihana!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”