Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2007 09:26

mtv3.fi kirjoitti: Kiihkeää seksiä BB-talossa!

Peitto heilui jälleen Big Brother -talossa viime yönä. Tällä kertaa talon kyyhkyläiset Satu ja Timo herättivät pelehtimisellään samassa makuuhuoneessa herättäneen Akin.

Satu ja Timo käpertyivät jälleen torstai-iltana samaan sänkyyn talon asukkaiden käydessä yöpuulle. Pariskunnan mielessä oli kuitenkin jokin aivan muu kuin nukkuminen.

Jossain vaiheessa Akin kuorsaus katkesi yskänkohtaukseen, joka keskeytti lempiväisten puuhat.

- Meinasitko tukehtua omaan kuorsauksees? Timo sanoi Akille.

- Nu**itt**o te, Aki ihmetteli.

- Ei, Satu vastasi kiireesti, mutta nousi hetken päästä Timo päälle hajareisin ja suuteli tätä kiihkeästi.

- Öitä, Aki vihjaili korottaen ääntään.

Kaksikon kiehnäys jatkui, ja Aki sai toisen yskänkohtauksen, jonka jälkeen hän poistui huoneesta.

Jonkin ajan kuluttua lemmenparin lantiot heiluivat toisiaan vasten peiton alla. Lemmiskely sai jatkua jonkin aikaa kenenkään häiritsemättä.

Kun Aki ja Jarkko myöhemmin palasivat miesten makuuhuoneeseen, Jarkko esitti parille toiveen:

- Voisitteko nu**ia siellä, niin me Aksun kanssa voidaan kuvitella, hän pyysi.

Vähän aikaa aiheesta vitsailtuaan kilpailijat väsähtivät, ja kyyhkyläiset nukahtivat sylikkäin.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 07 Syys 2007 10:02

Big Brother -talossa harrastettiin viime yönä kiihkeää seksiä. Asialla olivat talon lemmenpari Timo ja Satu , jotka menivät samaan sänkyyn jo nukkuessa.

Valojen sammuttua pari pussaili kiihkeästi Timon sängyssä. Samassa huoneessa olivat nukkumassa myös Aki ja Henri.

Aki sai tarpeekseen parin touhuista ja lähti huoneesta, mutta Henrin nukahdettua Satu nousi Timon päälle ja lantiot liikkuivat epäilyttävään tyyliin peiton alla. Loppuyön pari nukkui sylikkäin.
JuHu - :drink55:

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 07 Syys 2007 14:46

Iltalehti kirjoitti: Tiinan haikeat jäähyväiset!
7.9.2007 10:56
BB-talossa tapahtui aamulla luonnollinen harvennus.

Tiina teki eilen päätöksen lähdöstään. (SUBTV)Raskaana oleva Tiina pyysi muut asukkaat ensimmäiseksi aamulla olohuoneeseen, jossa paljasti poistuvansa talosta. Asukkaat hiljenivät uutisen kuultuaan ja kaikki halasivat haikeana talosta lähtenyttä Tiinaa.

- Mullon ihan epätodellinen olo. En tajua, että lähden tästä, Tiina kertoi.

Joukko halasi useaan kertaan itkuista lähtijää. Samalla Big Brother ilmoitti poistumiseen olevan aikaa minuutin. Epäuskoiset asukkaat jäivät ihmettelemään kun Tiina lähti.

- Voihan sen aamun näinkin aloittaa, Einari pohti.

Tiina teki päätöksen kotiinpaluustaan eilen päiväkirjahuoneessa.

Vastuu myös sikiöstä

- Koen, että minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä talosta. En ole enää vastuussa vain itsestäni, vaan olen vastuussa myös pienestä sikiöstä. En pysty jatkamaan, vaikka haluaisin. Minua itkettää koko ajan ja huolestuttaa. En voi sille mitään. Huolen määrä on hirveä, Tiina kertoi eilen.

Moni asukkaista mietti, josko taloon saataisiin pian uusia tulokkaita. Myös naisten ja miesten välinen valtasuhde askarrutti väkeä. Tuotantoyhtiö ei vielä eilen ollut tehnyt päätöstä mahdollisista uusista asukkaista.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Syys 2007 07:10

stara.fi kirjoitti:BB-Einari nakuili saunassa, katso kuva!
08.09.2007 08:00 · Big Brother

Big Brother -talossa vietettiin eilen iltaa kosteissa merkeissä, kun kilpailijat käyttivät ensimmäistä kertaa alkoholia humalahakuisesti. Illan aikana nähtiinkin monia mielenkiintoisia episodeja.

Alkoholinhuuruinen ilta BB-talossa kului pääosin saunoen ja paljussa kotimaisia klassikkohittejä laulaen. Ryhmä yritti laulaa ulkoa kymmeniä kotimaisia hittejä. Välillä ryhmä kävi lämmittelemässä saunan lauteilla, ja Einari päätti illan tiimellyksessä riisua speedo-uimahousunsa ja saunoa alastomana.

Alaston Einari suuntasi lauteille niin ikään biseksuaaliksi tunnustautuneiden Kadin ja Saulin kanssa. Lopulta Einari halaili Kadia. Kuva tilanteesta löytyy Maikkarin kuvaboksista tai tästä.

Illan aikana sivuttiin myös edellistä yötä, kun Jarkko tivasi Timolta selvitystä yön tapahtumista. Timo kierteli vastauksessaan, mutta rivien välissä tunnusti tapahtuneen.

- No sen verran voin sanoa, että ei ihan heti mieli tee seksiä nyt. On ihan tyydytetty olo, Timo kertoi. Pian tämän jälkeen pojat ja Kadi suuntasivat yhdessä päiväkirjahuoneeseen.
stara.fi loistaa taas uutisoinnillaan kuin pohjantähti pilvettömänä pakkasyönä. Upeaa.

Niin, en laittanut artikkelissa ollutta linkkiä kuvaan, koska... kuka nyt sen haluais nähä?

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 09 Syys 2007 13:57

Huh, onko joku joskus nakuillut saunassa? Ei ole todellista.
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 09 Syys 2007 16:48

Voiko turhempaa uutista olla?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1435076
BB-väki pakeni kiljuen - Einari pamautti kaasut
9.9.2007 16:07
BB-väki on tänään siivoillut paikkoja ja valmistautunut illan äänestykseen, jossa yksi talon asukkaista joutuu jättämään Big Brother-kisan.

Ilma ei puhdistunut talon myötä, siitä piti toinen illan putoamisuhassa oleva BB-Einari huolen.

BB-porukka oli koolla makuuhuoneessa, kun keskustelu kääntyi alapään asioihin.

- Mä epäilin, että mulla ois peräpukamat. Ei ne sitten ollutkaan. Millaiset peräpukamat on? Einari kyseli BB:n nettisivujen mukaan.

Makuuhuoneen lupsakka tunnelma rikkoutui, kun Einari töräytti suolistokaasut ilmaan. Koko BB-väki pakeni kiljuen olohuoneen puolelle.

- Päästi kaks putkeen ja sano oho, Maxine puhahti heiluvat foliopallurat päässään, BB-sivuilla kerrotaan.

- Jestas, kun se tuli nenään. Kuin joku olisi tehnyt kuolemaa.

- Se tuli ihan arvaamatta, Einari naurahti ivallisesti.

- Kyllä pierulle aina jotain voi! Ei se ihan spontaanisti tule, Piia puolusti Maxinea.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Syys 2007 16:54

On kyllä tärkeä uutisaihe!
Eilen Saulinkin hajua piti koko jengin paeta pihalle, eikä kukaan sellasia uutisoi. :D
you've got the dream but not the drive

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Syys 2007 23:04

Alaston Einari suuntasi lauteille niin ikään biseksuaaliksi tunnustautuneiden Kadin ja Saulin kanssa.
Puhuuko Stara.fi taas kerran aivan omiaan vai olenko missannut jotain... milloin Kadi on sanonut olevansa bi? :shock: Voi olla hyvin mahdollista että en ole kyseistä tunnustusta nähnyt, mutta...
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Syys 2007 23:06

Kadi sanoi että on bi, mutta muutti sen ettei ole varma ja lopuksi se oli itserakkautta.
Tai jotain sinnepäin.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Syys 2007 23:14

Tuon luin jostain mutta mulle jäi mielikuva että ei se oikeasti bi ole... no, miten lie. Kiitoksia kuitenkin valaisusta. :)
Totuus on tuolla ulkona.

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 09 Syys 2007 23:17

MTV3 kirjoitti:Big Brother -talon uusi asukas on seksikäs sossutäti!
09.09.2007 22:33

Kuva

Suomen Big Brother -talo sai hetki sitten uuden asukkaan. Taloon saapui 23-vuotias Heli. Viihdeuutiset kyseli Orimattilasta kotoisin olevan Helin kuulumisia ennen taloon astumista.

Eroottisessa Lamourettes-tanssiryhmässä pari vuotta sitten tanssinut Heli on BB-talon uusi asukas. Sosionomiksi Järvenpäässä nykyään opiskeleva Heli kertoi Viihdeuutisten haastattelussa olevansa kiinnostunut lähinnä voittorahoista.

- Mä lähdin Big Brotheriin, koska mä haluan voittaa ne 50 000. Hyvin simppelii, Heli nauroi.

Kaunis ex-tanssija ei luvannut tuoda seksiä taloon, mutta tanssimisesta pitävänä Heli saattaa kyllä pistää talossa tanssiksi, jos sille päälle sattuu.

- Se voi olla, eteenkin jos on sen tyyppisiä viikkotehtäviä niin ehkä sitten.

Sinkkuelämää viettävä nuori nainen ei ole vielä iskenyt silmiään talon komistuksiin, mutta ei sulje romanssin mahdollisuutta täysin.

- En ainakaan tällä hetkellä ole kiinnostunut kenestäkään, mutta sitä ei sit tiedä, et mitä talossa tapahtuu, Heli totesi Viihdeuutisille.

Talon mielenkiintoisimmaksi asukkaaksi Heli nimesi pitkän pohdinnan jälkeen Einarin.

- Varmaan joku pojista… Einarilla on ainakin aina jotain hauskoja kommelluksia.

"Sossutädiksi" isona aikova Heli uskoo tulevansa talossa toimeen ihan kaikkien kanssa.

- Mä tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen, oon räväkkä ja varmasti juttua riittää. En oo yhtään hiljainen, Heli listasi vahvuuksiaan.

Talon asukkaat ovat tehneet erilaisia kohupaljastuksia. Heli epäili, ettei hänestä irtoa mitään kohua, mutta vihjasi kuitenkin, että hän saattaa tehdä talossa paljastuksia.

Lue aiheesta lisää Big Brotherin nettisivuilta!

(MTV3)

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Syys 2007 07:26

Iltasanomat.fi kirjoitti
BB-kilpailijalla pahoinpitelysyyte!
10.9.2007 06:57

Big Brother -talo sai myöhään eilen illalla uuden asukkaan raskauden vuoksi pois lähteneen Tiinan tilalle.

Uusi asukas, 23-vuotias sosionomiopiskelija Heli, tuo taloon uutta väriä, mikäli hänen taustoihinsa on uskominen. Orimattilalaisen sinkkunaisen taustalta löytyy pahoinpitely, josta hän on saanut sakkoja.

- Sain syytteen pahoinpitelystä teinivuosina, Heli paljasti IS:lle ennen taloon astumistaan. Hän ei kuitenkaan halua puhua asiasta tarkemmin.

Heliä kiehtovat kuitenkin fyysiset kontaktit ihmisten kanssa. Hän on sijoittunut potkunyrkkeilyssä omassa sarjassaan SM-pronssille.

Kilpamielessä myös uintia sekä showtanssia harrastanut Heli on tanssinut aikoinaan jopa Lamourettes-ryhmässä.
lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1435192
JuHu - :drink55:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2007 13:10

Iltalehti kirjoitti: Heli oli eroottinen tanssija

Big Brother -taloon eilen muuttanut 23-vuotias Heli on aikaisemmin ollut julkisuudessa esiintyessään eroottissävytteisessä Lamourettes-tanssiryhmässä.

- Olin siinä mukana nelisen kuukautta. Se oli senhetkinen juttu, Heli kuvailee.

Hän kertoo, että muita yhteyksiä julkisuuteen tai julkkiksiin ei ole.

- Se on hetken juttu, Heli uskoo.

Hänen osittain vähäpukeisiakin kuviaan on nähtävillä sekä IRC-galleriassa että The Babes -sivustolla.

Heli sai tietää mukaan pääsystään vasta perjantaina. Hän on kuitenkin seurannut talon elämää joka ilta alusta lähtien.

- Pyrin siihen, että tulisin siellä kaikkien kanssa toimeen. Ketään en inhoa, mutta Maxime ja Tiina ovat näyttäneet ainakin mukavanoloisilta.

Viime kaudella kesken ohjelman mukaan tullut Sorella ei meinannut päästä mukaan talolaisten sisäpiiriin. Se mahdollisuus on käynyt myös Helin mielessä.

- Minua jännittää ihan hirveästi mennä taloon kesken, mutta toivon, että minut otetaan hyvin vastaan.

Sinkkunainen ei pidä ketään talon miehistä kovin mielenkiintoisena.

- Mutta asiathan voivat muuttua, ei sitä ikinä tiedä.

Seksiä hän ei silti talossa harrastaisi, vaikka paikalle saapuisi minkälainen komistus.

- Se on yksinkertaisesti ei! Heli parahtaa.

Juhlimaan hän on sen sijaan valmis, myös alkoholin voimalla.

- Tietenkin! Käyn paljon ulkona varsinkin kesäisin, Heli kuvailee.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2007 13:17

mtv3.fi kirjoitti: Big Brother -talossa haaveillaan seksistä

Big Brother -talon asukkaat pohtivat eilen mahdollisuutta päästä lempimään BB-talossa. Timo ja Jarkko ilmoittivat olevansa valmiita seksipuuhiin valvovan isoveljen katseen alla.

Suomen Big Brotherissa ensimmäisenä kameroiden edessä masturboinut Einari sai eilen talosta lähtöpassit, mutta seksinnälkäisiä asukkaita jäi vielä taloon. Hopea-makuuhuoneessa käytiin ennen nukkumatin vierailua keskusteluja seksin harrastamisesta talossa.

- Mä voisin kyllä huoletta harrastaa seksiä täällä, mua ei haittaa. Peiton alla ei näy kuitenkaan muuta kuin heiluntaa, big deal, Timo mietti.

Myös Jarkko kertoi olevansa halukas lemmenleikkihin, eikä avoliitossa elevä Akikaan vastustanut ajatusta.

- En mä oo tullut tänne hakee senssi kautta seksiseuraa, mutta en oo tullut myöskään nyhjöttää nurkkaan, Aki kommentoi keskustelua.

- Sitä mä en itselleni antaisi anteeks, jos mä täällä harrastaisin seksiä ihan vaan seksin takia tai olisin joku pesänrikkoja, Satu mietti Timon kainaloon käpertyneenä.

Liekö miesten unelmat saaneet vauhtia talon uudesta asukkaasta? Eilen taloon saapui 23-vuotias Heli joka hurmasi välittömästi talon karjut. Eroottisessa tanssiryhmässä pari vuotta sitten tanssinut kaunotar on saanut myös BB-fanit innostumaan. Keskustelupalsta täyttyi heti Helin saapumisen jälkeen viesteistä, joissa kehuttiin naisen ulkonäköä ja toivottiin neidon tuovan lisää vipinää taloon.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Syys 2007 16:09

Ilta-Sanomat kirjoitti: BB-Einari masentui häädöstä

Eilen BB-talosta pois häädetty Einari otti lähdön hyvin raskaasti. IS:n iltapäivällä tapaama mies myönsi, että lähtö masensi häntä.

- Olen tosi surullinen. Häätö otti päähän ja olin tosi yllättynyt lähdöstäni, Einari kertoo.

Einari uskoo, että häätö johtui hänen erikoisesta persoonastaan.

- Tiedän, että jaan mielipiteitä voimakkaasti. Olen sellainen vaikeasti pureskeltava tyyppi.

Einari ei osaa sanoa talossa asumisestaan mitään, sillä hän ei mielestään päässyt vielä normaaliin olotilaan.

- Odotin, että ne pissa-kakka-jutut loppuisivat parissa viikossa, ja sitten pääsisimme keskustelemaan syvällisemmin asioista, Einari paukauttaa.

Einarin mielestä talo tyhmentää asukkaita.

- Siellä on muutama ihan fiksu tyyppi, mutta se talo tyhmentää ihmisiä. Ja joukossa tyhmyys tiivistyy.

Biseksuaaliksi tunnustautuvalla Einarilla itsellään ei ollut talossa mitään säpinää, mutta hän näkee talossa jo mahdollisen kolmiodraaman.

- Uskon, että Henkka, Heli ja Timo aiheuttavat vielä keskenään draamaa. Mulla on hyvä ihmistuntemus.

Einari ei hämmästynyt mediassa hänestä noussutta kohua. Aiemmat mielenterveysongelmat, biseksuaalisuus ja thai-poikaystävä eivät ole hänelle tabuja.

- Osasin odottaa kohua, kun olen sellainen persoona, että mihin ikinä menenkin, aiheutan hämmennystä, poliitikoksi ja radiojuontajaksi mielivä mies toteaa.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 10 Syys 2007 16:43


Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 10 Syys 2007 18:10

Iltalehti kirjoitti: Häätö masensi Einarin
10.9.2007 17:10
Talon pikkuporvariksi leimautunut Einari, 18, on synkkänä jouduttuaan ulos BB-talosta. Sunnuntaina talosta häädetty nuorimies myöntää, että kotiinlähtö tuli täytenä yllätyksenä.

Einari on toinen BB-talosta ulos äänestetty kilpailija
- Eilinen ilta oli kamala Olin odottanut, että saan olla talossa kolme kuukautta. Minua jäi kaivertamaan, että en saanut siellä aikaan kunnon keskusteluita. Olo on surullinen ja surkea, Einari kertoo Iltalehdelle ensitunnelmistaan.

Einarilla oli vaikea nuoruus. Hänellä oli paha masennus ja sen takia harkitsi jopa itsemurhaa. Asioista puhuminen oli talossa vaikeaa, eikä siitä tiennyt edes kilpailijoita haastatteleva psykoterapeutti.

"Olen itse käsitellyt asiat"

- Minulla oli tosi rankka nuoruus, ei tosiaan mitään ruusuilla tanssimista. Se pohjautui koulusta ja kotonakin oli rankkaa, kun taloudellinen tilanne oli vaikea. Olen itse käsitellyt asiat ja se on mennyttä aikaa.

- Psykoterapeutille en masentuneesta menneisyydestäni kertonut, eikä itsemurhastakaan ollut puhetta. Olisin kyllä kertonut jos olisi kysytty.

Einari herätti laajalti tunteita, kun hän kertoi avoimesti seksuaalisesta suuntautumisestaan.

- En usko, että se oli syynä pudotukseen. Ei nykypäivän Suomessa välitetä siitä onko hetero, bi vai homoseksuaali.

- Aki tosin sanoi, ettei osaa suhtautua vähemistöön. Se oli vähän vaikeana jos taputin sitä olkapäähän, Einari nauraa.

Jarkko oli rehti tyyppi

Lakimiehen urasta haaveileva Einari kertoi päiväkirjahuoneessa myös tunteistaan Jarkkoon.

- En ollut kiinnostunut hänestä sillä lailla. Siitä saisi hyvän ja luotettavan ystävän. Hän oli rehti tyyppi.

Uudesta asukkaasta Einarilla oli vihiä.

- Arvasin, että uusi henkilö tulee taloon. Se luki aiemmissa teksteissä, että jos joku lähtee, niin tilalle tulee aina uusi henkilö.

Timo on vahvoilla

Einari muodosti talossa kolmikon Tiinan ja Kadin kanssa. Siitä huolimatta hän uskoo Timon voittavan kilpailun.

- Veikkaan, että Timo vaihtaa naista, jopa pariinkin kertaan. Sadun, Heli ja Kadin kesken ja siitä tulee kolmiodraamaa. Kaikki miehet kiinnittivät heti huomiota Heliin.

- Timo on semmoinen, että läppää riittää ja hän on tyhmän kokeileva. Maistelee tulikuumia ruokia ja käy käsiraudoissa vessassa. Häntä ei nolota mikään.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Syys 2007 18:29

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1435407
Tanssikaveri: BB-Heli on dominoiva ja ilkeä
10.9.2007 18:09
Big Brother -talon uusi asukas Heli on tanssiystävänsä mukaan ilkeä ja dominoiva. Lamourettesissa yhdessä Helin kanssa tanssinut Sara, kertoo naisen aiheuttaneet riitoja heti tanssiryhmään tulleessaan.

- Helin kanssa oli alusta asti paljon riitaa. Me emme tykänneet hänestä, eikä hän meistä. Tyttö ei osannut tanssia, eikä hän oppinut koreografioita. Jos häntä yritti opettaa, alkoi hän huutaa naama punaisena takaisin, Sara kertoo Viihdeuutisten haastattelussa.

Heli oli tanssiryhmän mukana neljän keikan kiertueella kaksi vuotta sitten.- Kun näimme Helin pyrkivän mukaan Big Brotheriin Subjectin videohaun kautta, ajattelimme, että ei hän ikinä pääse mukaan, koska on niin hirveä.

Sara ei usko, että pomotteleva Heli pysyy pitkään BB-talossa.- Jos Heli ei ole muuttunut, niin ei hän talossa pitkään pysy. Hän alkaa pian dominoida ja komentaa muita. Siinä menee hermot nopeasti.

Saralla on itselläänkin kokemusta tummaverikön suorasukaisuudesta.- Hän pomotteli meitä, oli ilkeä suustaan ja luuli aina osaavansa kaiken. Pomolle hän oli aina ihana, meille ei. Kerran olimme rannalla ja muutamat pojat tulivat pyytämään nimikirjoituksia ja juttelemaan. Heli käski poikien painua pois ja oli muutenkin töykeä. Ei tuollaista käytöstä voi hyväksyä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 10 Syys 2007 21:19

hirvee akka!
JuHu - :drink55:

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 11 Syys 2007 01:49

Big Brother -talo ei yhtä Einaria kaipaa

Big Brother 2007:n kuopus, oululaissyntyinen Eikka eli Timo Einari Rautio,18, totutteli jo eilen elämään talon ulkopuolella. Häätökäskyn sunnuntaina saanut Einari vietti maanantaipäivän median hampaissa, ja aikoi huilata muutaman viikon ennen koulun penkille siirtymistä.

"Olo on todella tyhjä ja surullinen. Nukuin ensimmäisen yön talon ulkopuolella hotellissa todella huonosti ja olin herättyäni aika hiljainen", Einari Rautio myöntää haikeasti.

"Olisin halunnut sinne jäädä, mutta asukkailla ei ollut sitä ´einarinsietokykyä´. Häätöäänestykset eivät tulleet yllätyksinä", hän jatkaa.

Einari Rautio soitti ensitöikseen maanantaina hotellista äidilleen ja kertoi, että oli ok. Vasta samana iltana hän pääsi kotiinsa Espooseen, jossa ainakin isosisko Tiina Rautio, 21, lupasi, että pikkuveljelle järjestetään pienimuotoinen paluujuhla. "Häntä oli kyllä hauska katsoa televisiosta. Einari oli talossa ihan oma veikeä itsensä."


Seuraavat kaksi viikkoa on Einarilla hämärän peitossa.

"En tiedä yhtään mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Haluan ensin pitää hermoloman ja toipua tästä koettelemuksesta. Ehkä lähden heti erään lähiystäväni kanssa sinne Rodokselle. Mutta kuun loppuun mennessä palaan luultavasti takaisin merkonomiopintojeni pariin", hiljainen Einari Rautio juttelee.

Hän on kertonut jo aikaisemmin, että työt radiossa kiinnostaisivat.

"Olisi tosi hienoa rahoittaa esimerkiksi opiskelua tekemällä yöohjelmaa jossain radiossa. Se voisi olla pelkkää viihdettä tai miksei filosofisiakin keskusteluja. Juttu ei loppuisi ainakaan kesken, sillä olen niin kova puhumaan itsekseni", hän naurahtaa.

Rautio itse ei ihan heti ollut tietoinen millaisen julkisuuskuvan media on hänestä rakentanut. Hyvin voimakkaasti on tuotu esille hänen biseksuaalisuuttaan.

"Jos tuo mielikuva kertautuu ja nousee liian suureksi, niin se ei tietystikään ole mitenkään miellyttävää. Mutta yleensä olen sellainen, joka ei välitä muiden puheista. Kuulin kyllä, että minulle on tehty omat kotisivut, joissa minua kutsutaan Einari -erotiikan suurlähettilääksi", hän myöntää vaivautuneena.

"Mutta tulin kyllä talossa tietoisemmaksi omasta itsestäni. Esimerkiksi tajusin, että minähän olen punatukkainen! Olen aina pitänyt itseäni blondina", Einari kummeksuu vakavana.

"Päällimmäisenä mielikuvana tuosta kahdesta viikosta on akvaario. Siellä toimii ihan oma, eristetty maailmansa. Kun tulin takaisin tänne, niin tämä oikea maailman tuntuu omituiselta", hän kuvailee.

"Mutta en pistä pahitteeksi, jos minut kadulla tämän jälkeen tunnetaan. Mielelläni otan drinkkejä baareissakin vastaan, jos joku haluaa niitä minulle tarjota", Einari Rautio myhäilee.

Big Brother -ohjelma joka arkipäivä Subtv:ssä kello 22 ja Subtv Extra kello 19.
http://www.kaleva.fi/plus/juttu679192_page0.htm 11.9.2007
I am the sunshine of my life!

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 11 Syys 2007 01:54

Pahempaa kuin Kauniit ja rohkeat

Big Brother 2007 on alkanut tähän mennessä vauhdikkaammin kuin koskaan aikaisemmin. Tuotantoyhtiöllä on ollut onnea yllättävien raskauskäänteiden ja räväköiden kilpailijoiden valinnassa. Laajat valintatilaisuudet ympäri Suomea tuottavat nyt tulosta.

Talosta tippui ensimmäisenä Maria, 23, jonka pää ei kestänyt viikkoa neljän seinän sisällä. Syy oli se, että hän teeskenteli tietävänsä mistä ohjelmassa oli kyse, vaikka oli nähnyt vain vilauksen saksalaisesta versiosta. Epätodellinen todellisuus siis yllätti blondin.

Viime perjantaina talosta lähti vapaaehtoisesti turenkilainen yöhoitaja Tiina, 27. Hän sai talon sisällä tietää olevansa raskaana, eikä halunnut enää jatkaa kilpailua. Sunnuntaina talosta sai häädön kulttimaineeseen noussut Einari, jonka erilaisuus ärsytti sittenkin kanssa-asukkaita liikaa. Mutta Einarin jättämä aukko on jo paikattu.

Koska Tiinan lähdön takia talossa oli yhden naiskilpailijan vaje, lähetettiin sunnuntaina sisään uusi asukas, Heli, 23. Hän on tuotantotiimin tarkan harkinnan tulos. Helin henkilöhistoriasta on jo paljastunut pahoinpitelysyytteitä ja showtanssi-taustaa, ja tyttö vaikuttaa itsevarmalta tapaukselta

Talon sisälle on jo ehtinyt syntyä yksi sekstaileva pariskunta Timo, 24, ja Satu, 22, mutta Timo on selkeästi pelimies, joka on ilmoittanut vaihtavansa parempaan, jos tilaisuus siihen tulisi.

Tuotantotiimi lähetti siis Helin Timolle syötiksi. Jos Timo pelaa korttinsa pieleen, on olkapään takana jonossa haastajia. Henri, 26, ja Jarkko, 26, osoittivat heti ensimmäisenä päivänä avoimen kiinnostuksensa. Arvatenkaan talon naiset eivät moisesta tykkää. Tässä vauhdissa Kauniit ja rohkeat jäävät toiseksi.
http://www.kaleva.fi/plus/juttu679193_page0.htm 11.9.2007
I am the sunshine of my life!

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Syys 2007 08:18

IltaSanomat kirjoitti: Einari ja isä taas puheväleissä
11.9.2007 06:50, päivitetty 11.09. 07:03

Eilen BB-talosta pois tippunut Einari, 18, oli eilen iltapäivällä hyvin surullinen lähdöstään.

- Häätö otti päähän ja olin tosi yllättynyt lähdöstäni, Einari kertoi IS:lle.

Ohjelman aikana Einari paljasti treffailleensa viimeksi thai-miestä. Einarin Tiina-sisko on kertonut jo aiemmin IS:lle, että heidän vanhempansa eivät tienneet mitään Einarin seksuaalisesta suuntautumisesta.

Lapsuudenkodissaan Espoossa asuva nuorimies kuitenkin tulkitsi jo jotain vanhempiensa pikaisesta kohtaamisesta.

- Kun tulin talosta, näin isäni leveän hymyn, ja aistin, että ihan kuin joku muuri olisi murrettu ympäriltämme, Einari miettii vakavana.

- Meillä on ollut isän kanssa kohta kaksi vuotta puhelakkoa. Olemme ajautuneet täysin erillemme, meidän on ollut vaikea keksiä jutunjuurta. Olemme politiikastakin eri mieltä. Uskon, että ohjelma saattoi avata jotain välillämme.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”