Kilpailijahaku BB 2007

Keskustelua liittyen Suomen kolmanteen Big Brotheriin.
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 30 Maalis 2007 21:12

Voikun löytyisi täksi vuodeksi Henan ja Sorellan kaltaisia persoonia kilpailijoiksi. Toivottavasti kilpailijat valitsisi se sama tiimi, joka valitsi kilpailijat kaudelle 2006. Varsinkin 12 ensimmäisen kilpailijan valinta onnistui tosi hyvin.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 31 Maalis 2007 15:50

realityfan kirjoitti:Voikun löytyisi täksi vuodeksi Henan ja Sorellan kaltaisia persoonia kilpailijoiksi. Toivottavasti kilpailijat valitsisi se sama tiimi, joka valitsi kilpailijat kaudelle 2006. Varsinkin 12 ensimmäisen kilpailijan valinta onnistui tosi hyvin.
Minulle ei Henasta jäänyt paljon muuta mieleen kuin se Kummeli -"huumori".

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Huhti 2007 10:37

Hena oli tähän astisen SBB asukashistorian rasittavin tyyppi. Sorella tulee hyvänä kakkosena ja kolmatta sijaa pitää Kaki.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Huhti 2007 12:13

Muistelinkin jossain nähneeni mainoksen monta silmänräpäystä sitten. Ihanko oikeasti tämän vuoden Veljeen saattoi hakea vain jossain juottolassa jonottamalla? Jotenkin tulee mieleen teinit jonottamassa Idolsiin. Ja tästä tulee mieleen, että tänä vuonna on potentiaalisten kirjoa karsittu rajusti jo ennen kättelyä ja typistetty skaalaa (arvaus). Toivottavasti Onnelan korttelissa asuu impulsiivisia viiripäitä, kiskoilta suistuneita tätejä sekä suksijoita, joiden mottona on vain suksia laduilta... pois.

Jos joku bbplazalainen päätyy taloon, pitäisi sopia valmiiksi koodi (jokin luonteva kuten "silmä olisi voittanut tämänkin"), jotta voimme tarpeen tullen käynnistää masinoinnin palstalaisen voiton varmistamiseksi. :wink:

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 04 Huhti 2007 13:47

silmä kirjoitti: Jos joku bbplazalainen päätyy taloon, pitäisi sopia valmiiksi koodi (jokin luonteva kuten "silmä olisi voittanut tämänkin"), jotta voimme tarpeen tullen käynnistää masinoinnin palstalaisen voiton varmistamiseksi. :wink:
Kannatetaan! :wink:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 05 Huhti 2007 17:02

Kukaan menossa Turkuun? 28.4. klo 12:00 Turun Ravintola Onnelassa hakutilaisuus.

http://www.subtv.fi/sivusto.shtml/kotim ... eet?517416

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 05 Huhti 2007 22:47

silmä kirjoitti:Ihanko oikeasti tämän vuoden Veljeen saattoi hakea vain jossain juottolassa jonottamalla? Jotenkin tulee mieleen teinit jonottamassa Idolsiin. Ja tästä tulee mieleen, että tänä vuonna on potentiaalisten kirjoa karsittu rajusti jo ennen kättelyä ja typistetty skaalaa (arvaus). Toivottavasti Onnelan korttelissa asuu impulsiivisia viiripäitä, kiskoilta suistuneita tätejä sekä suksijoita, joiden mottona on vain suksia laduilta... pois.

Komppia, komppia...
kiinteistöprinssi kirjoitti:Mun mielestä tän vuoden systeemi on parempi. Itse mietin BB:hen hakua ja kun kuulin face-to-face värväyksestä, päätin tänä vuonna hakea. Jotenkin kynnys oli matalampi kun ei tarvi lähetellä mitään VIRALLISIA lappuja. MUTTA sitten kuulin, ettei hakemistilaisuutta ole järjestetty Turkuun! Tai edes JOHONKIN varsinaissuomeen. :( Pidin Turun karsintoja itsestään selvyytenä. Kyllähän Aidolsissakin! Ja onhan Turulla huomattava asema BB-kaupunkina. Hanna ja Kari olivat turusta ja molemmat kuuluvat BB-asukkaiden eliittiin! Aamen. Ja ei, en lähtenyt jonottamaan helsinkiin (ptyih).

ja btw, Ari ei ollut tylsin asukki. Jaakko oli.
No, nyt on sitten elämäsi tilaisuus ;)

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 07 Huhti 2007 01:40

Kuuhullu kirjoitti:
kiinteistöprinssi kirjoitti:Mun mielestä tän vuoden systeemi on parempi. Itse mietin BB:hen hakua ja kun kuulin face-to-face värväyksestä, päätin tänä vuonna hakea. Jotenkin kynnys oli matalampi kun ei tarvi lähetellä mitään VIRALLISIA lappuja. MUTTA sitten kuulin, ettei hakemistilaisuutta ole järjestetty Turkuun! Tai edes JOHONKIN varsinaissuomeen. :( Pidin Turun karsintoja itsestään selvyytenä. Kyllähän Aidolsissakin! Ja onhan Turulla huomattava asema BB-kaupunkina. Hanna ja Kari olivat turusta ja molemmat kuuluvat BB-asukkaiden eliittiin! Aamen. Ja ei, en lähtenyt jonottamaan helsinkiin (ptyih).

ja btw, Ari ei ollut tylsin asukki. Jaakko oli.
No, nyt on sitten elämäsi tilaisuus ;)
Nii-i. Pitäisiköhän? Uskaltaisikohan? Monelle olen ehtinyt kyllä uhoamaan että: "jos karsinnat olisivat olleet Turussa..."

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 09 Huhti 2007 16:11

Kiinteistöprinssi kirjoitti:Nii-i. Pitäisiköhän? Uskaltaisikohan? Monelle olen ehtinyt kyllä uhoamaan että: "jos karsinnat olisivat olleet Turussa..."
Pelkkä turha uhoaminen on hölmöä - lunasta lupauksesi ;)

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 15 Huhti 2007 11:15

Big Brotherin kilpailijavalintakiertueesta kuvattu dokumentti nähdään viikkoa ennen uusien Big Brother –asukkaiden astumista BB-taloon.
Toivottavasti se, etten nähnyt missään äijiä kantamassa kameroita tarkoittaa, että Oulun hakutilaisuudesta on vain ekalta päivältä matskua >_>

Mun "haastattelu" meni ihan päin persettä enkä halua nähdä sitä telkassa :D

Mut nyt ainakin tiedän varmasti ettei musta oo BB:iin, eikä mun tarvi enää miettiä hakisko vai eikö hakis :)

Avatar
Sarah
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 11 Helmi 2005 13:37

Viesti Kirjoittaja Sarah » 18 Huhti 2007 16:29

Mun käsityksen mukaan ne itse haastattelut on luottamuksellisia, eikä niitä näin ollen voida näyttää tv:ssä.

Toisekseen itse en ainakaan huomannut että haastatteluhuoneessa olisi ollutkaan kameroita... mikrofoneja nyt ainakin oli, mutta kameroita ei mielestäni.. vai jäikö jännityksen vuoksi kokonaan huomaamatta? :D

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 18 Huhti 2007 21:13

Juu sitä just toivoin että luottamuksellisuus tarkottaisi XD

Mua epäilytti se, että takana oli nainen tuijottamassa jotain monitoria... Epäilin sitten että jossain olisi kamera, josta se nainen tuijottaisi hakijoita :D Mut se oli kai sitten vain vainoharhaisuutta...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Huhti 2007 01:07

Voi kuulkaa, nykyää kameran saa vaikka minne piiloo :)

Olispa kyllä hauska nähä joku foorumilainen töllössä (jos joku kehtaisi tunnustaa olleensa töllössä, jos näin kävisi)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 25 Huhti 2007 18:53

BB JYRÄÄ TURUSSA JO PERJANTAINA!
Perjantai-iltana 27.4. Turun Ravintola Onnelassa järjestetään Big Brother Casting Warm Up -bileet.

Iltaa vetävät viime vuoden Big Brother -kärkikaksikko Sari ja Kaki. Paikalla mahdollisuuksien mukaan myös muita tuttuja Big Brother –talon asukkaita…

Tule mukaan BB-ilmiöön ja tsekkaa lisäinfo Onnelan nettisivuilta

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 17 Heinä 2007 14:45

Laitetaanpa tähän ketjuun, kuitenkin vähän yleisempääkin asukashakujuttua kuin pelkkää videohakua..

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother
Tämän vuoden Suomen Big Brotherin kilpailijarekrytointi on päässyt loppumetreille. Netissä käynnissä ollut haku päättyi sunnuntaina. Ohjelman tuottaja lupaa tänä vuonna taloon väriä, myös sanan varsinaisessa merkityksessä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Heinä 2007 18:31

TSN kirjoitti:
Tämän vuoden Suomen Big Brotherin kilpailijarekrytointi on päässyt loppumetreille. Netissä käynnissä ollut haku päättyi sunnuntaina. Ohjelman tuottaja lupaa tänä vuonna taloon väriä, myös sanan varsinaisessa merkityksessä.
Aika alhainen kommentti tuottajalta koskien tulevien asukkaiden ihonväriä. Enää puuttuu mainos "tulkaa katsomaan neekeriä" vanhan ajan sirkus-tyyliin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Heinä 2007 19:42

Petri kirjoitti:Aika alhainen kommentti tuottajalta koskien tulevien asukkaiden ihonväriä. Enää puuttuu mainos "tulkaa katsomaan neekeriä" vanhan ajan sirkus-tyyliin.
Muutenki vähän outoa mainostusta, nytkö avauksen katsojaluvut nousee kun mukana on etnisee vähemmistöö (oli sitte aasialainen tai tummaihoinen tms) kuuluva kilpailija? Pitikö tietoa edes paljastaa jo nyt, olisi tullut ennemmin yllätyksenä launchissa. En muutenkaan välttämättä haluaisi mitään tietoja asukkaista ennen ohjelman alkua.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 17 Heinä 2007 23:36

Toivottavasti tarkoittavat tuolla värillä jotain muuta kuin ns. etnistä asukasta (minun puolestani saisi toki olla jo joku, kunhan persoonaa löytyy tietysti), sillä olisihan tuo muuten aika kyseenalaista hehkutusta.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Heinä 2007 07:59

Jaake kirjoitti:Toivottavasti tarkoittavat tuolla värillä jotain muuta kuin ns. etnistä asukasta (minun puolestani saisi toki olla jo joku, kunhan persoonaa löytyy tietysti), sillä olisihan tuo muuten aika kyseenalaista hehkutusta.
Tuo tuotannon kommentti konkreettisesta väristä viitannee kyllä enemmän asukkaan ihonvärin puolesta. Ellei sitten joku suomalainen kylähullu ole päässyt mukaan ja maalaa itsensä konkreettisesti laittamalla pinotexia pintaan.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 18 Heinä 2007 17:06

Pelkään niin kovasti, että tämän vuoden asukkien hankinnassa on epäonnistuttu täydellisesti ja saadaan taas talo täyteen 20-30-v julkisuudenkipeitä trendipellejä. Ehkä koko Suomen BB:n teko pitäisi lopettaa kun ei saada edes YHTÄ mielenkiintoista ja mukavaa ihmistä sinne taloon!
Todella hieno juttu, jos sinne valitaan edes joku nätti tummaihoinen tj. Vaikka mielestäni rotu on täysin epäoleellinen asia Suomen BB:ssä.
Kaikenmaailman vähemmistöistä tähän hakee varmasti eniten homoja, joten olisi hyvä jos tuottajalle olisi itsestään selvyys, että joka kaudessa on pari homoa. Aivan helposti luulisi saavan luonteeltaankin tarpeeksi kiinnostavia homoja taloon. Ja kuka tahansa homo on mielenkiintoisempi kuin hannen ja tiinan kaltaiset tylsät naapurintytöt.
Tylsiä naapurintyttöjä ei tarvitsisi ottaa yhtään ja en halua tähän enää yhtään ainoa vastenmielistä, öykkäröivää, juoppoa junttia.
Jatkan: Persoonallisuus ja luonne on SE KAIKKEIN TÄRKEIN ja ratkaisevin asia asukin valinnasta. Seuraavaksi tulee se että jokaisella asukilla on ihan oma juttu, jolla eroaa muista asukeista esim. se homous tai on nätti tummaihoinen.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Heinä 2007 18:29

Omasta mielestäni ennen kaikkea persoona ratkaisee. Toki on mukava saada mukaan erilaisia kansanryhmiä, mutta sisältö on kuitenkin se mitä itse toivoisin painotettavan valinnoissa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 18 Heinä 2007 19:56

Marianne kirjoitti:Jatkan: Persoonallisuus ja luonne on SE KAIKKEIN TÄRKEIN ja ratkaisevin asia asukin valinnasta. Seuraavaksi tulee se että jokaisella asukilla on ihan oma juttu, jolla eroaa muista asukeista esim. se homous tai on nätti tummaihoinen.
Mutta mitä jos on ruma tummaihoinen? Onhan sekin ihan oma juttunsa.. puhumattakaan jos olisi juopotteleva ja ruma homoseksuaali tummaihoinen juntti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2007”