BBPlazan tulevaisuus - 2022 jne.
Re: BBPlazan tulevaisuus OLI vaakalaudalla - jatkoa tulossa
Suurkiitos heille jotka tekivät mahdottomasta mahdollisen.
Hei, aivan mahtavaa että sivusto ei hävinnyt bittiavaruuteen! Kiitos todellakin asiaan vaikuttaneille.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.
nouse ylös lattialta.
Loistavaa, että sivusto on pelastettu! Kiitos siitä!
-
- Kolhoosin johtaja
Järkyttynyt
Mutta onneksi sivusto on yhä olemassa! 

Nyt vasta heräsin. Mutta onneksi palstan saitte pelastettua. Olisi ihan mahdotonta seurata BB:tä millään muulla tavalla kuin täällä.
Nuo subin omat sivut on niin kämäset, ettei niitä kestä kukaan. Eikö ne edes pääse irti siitä silverlightistä.
Kiitos.
Nuo subin omat sivut on niin kämäset, ettei niitä kestä kukaan. Eikö ne edes pääse irti siitä silverlightistä.
Kiitos.
Tommy on INAn pidempi kuin Joonas.
- Draken kaava
- Vaihtoasukas
Hyviä keskustelupalstoja ei ole koskaan liian paljon.
Hyvät keskustelupalstat kasvattavat hyvää keskustelua ja lisää hyviä keskustelupalstoja. Kasvava hyvä keskustelu ja hyvä keskustelupalsta vaativat kasvavaa hyvää harjoittelua. Joka tarkoittaa mieluummin paljon kuin vähän myös uusia keskustelun harjoittelijoita.
Onnea, sitkeyttä ja menestystä!
Hyvät keskustelupalstat kasvattavat hyvää keskustelua ja lisää hyviä keskustelupalstoja. Kasvava hyvä keskustelu ja hyvä keskustelupalsta vaativat kasvavaa hyvää harjoittelua. Joka tarkoittaa mieluummin paljon kuin vähän myös uusia keskustelun harjoittelijoita.
Onnea, sitkeyttä ja menestystä!

Kielen rajat ovat meidän maailmamme rajat
Joni, Andte, Pertti
Joni, Andte, Pertti
Onkos tapatalk mahdollista täällä 

Ja mua kans. Pliis.rubyblue kirjoitti:Tämä kiinnostaa meikälästäkin.Muuri kirjoitti:Onko tapatalk käyttö myös jatkossa mahdollista?
- Velipuolikuu
- Kroisos
Itse olin pari viikkoa hukassarubyblue kirjoitti:Hehe, olin pari päivää ihan hukassa, että mihin Plaza on hävinnyt. Onneksi tajusin käydä katsomassa onko Twitteriin päivitetty jotain ja löysin tänne.

Ajatus oli siis se, että nyt se sit meni kummiskin kokonaan. Mutta Facebookista huomasin oletukseni vääräksi - onneksi

Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä
-Juufin Laura ärrästä
Nyt pitää odottaa pari päivää, sorry.Sky kirjoitti:Ja mua kans. Pliis.rubyblue kirjoitti: Tämä kiinnostaa meikälästäkin.
Pitäisi ilmeisesti useammin käydä täällä kun menee ihan ohi tällaiset kriisit.. Onneksi sivusto on yhä pystyssä
Tulee kyllä suru sitten joskus jos bbplaza ei enää ole toiminnassa.

- som_bucketwhole
- Risteilyisäntä/-emäntä
Superb kiitokset myös täältä, että BBPlaza jatkuu! Itellä viimeiset 2-3 kautta ollut taukoa, mutta nyt voisi taas harkita jopa 24/7 liven tilaamista.

Oon hakenut bbplaza.net:iä tässä kuukauden ajan harvenemaan päin ja aika nopsaan aloin sitten vaan hyväksyä tosiasiana, että BBPlaza kuoli sittenkin syystä x. Melkeen kuukauden kerkesin oleen kuvilla ja sitten BB-startti kun päättyi, niin tuli pakonomainen tunne, että ei hele, ihan pitää googlettaa Plaza, että sais ees jotain selvitystä sille, että mitä ihmettä tapahtu, muuten en saa mielenrauhaa. Tuntu nimittäin ihan liian oudolta kattoo BB:tä ilman Plazaa, jotenkin niin tyhjältä. No, suomi24 pelasti minut ja täällä minä olen!
![a_okbyenow [smilie=a_okbyenow.gif]](./images/smilies/a_okbyenow.gif)

Outoa olla täällä taas. Vielä oudompaa kirjottaa. Hyvästä tuo tauko kyllä vaan oli, mutta tavallaan tosi kiva olla täällä taas.
^^Jeeee, ihanaa Mardis. Huippua, että oot takasi 

Laura vie, muut vikisee!
Saamarin Mardis! Justiin tänään ajattelin, että oletko eksynyt enkeli, etkä ikinä löydä tänne! Olisin kyllä lähettänyt etsintäpartion sun perään. 

Edit: Niin ja jatkossa kaikesta huolimatta pysy pois sieltä Suolesta!
a walking disaster
Niin vahvasti lihasmuistissa bbplaza.net/forum et kestää todella kauan et oppii tän uuden osoitteen kirjoittamaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Oon kyllä niin internetvammanen, että ihme että koskaan löysin tänne.knocker kirjoitti:Saamarin Mardis! Justiin tänään ajattelin, että oletko eksynyt enkeli, etkä ikinä löydä tänne! Olisin kyllä lähettänyt etsintäpartion sun perään.![]()

Enkä lupaa mitään, Nokkeri!
Mie luulin että tää meni lopullisesti kiinni kun kävin siellä vanhassa osotteessa eikä näkyny mitään. Nyt googlettelin josko löytyis jotain toista palstaa missä jutella kaudesta... Ja huomasin että tämä BBPlaza onkin vielä elossa. Ihan mahtavaa! Tää tuo niin paljon lisäarvoa itse jaksojen seuraamiselle.
Kiitos anonyymeille lahjottajille ja paikan pyörittäjille ja kaikille jotka tavalla tai toisella ylläpitää täällä toimintoja. Tää on ihan huippumesta, vaikka enemmän oonkin vaan siis seuraillu taustalla enkä ite kommentoinu.
Kiitos anonyymeille lahjottajille ja paikan pyörittäjille ja kaikille jotka tavalla tai toisella ylläpitää täällä toimintoja. Tää on ihan huippumesta, vaikka enemmän oonkin vaan siis seuraillu taustalla enkä ite kommentoinu.

Hieman hämmensi kun vanha linkki sivustolle ei toiminutkaan. Onneksi pikaisella googletuksella löytyi perille. Linkki on päivitetty ja maailmassa on taas kaikki hyvin. No ehkä voisi hieman vähemmän tulla vettä taivaalta mutta se toive ei taida kuulua tämän topikin alle.
Mäkin olen täällä tyyliin vissiin neljännellä eri nimellä. Aina kausien välillä jää täällä käynti ja seuraaminen - saati kirjoittaminen - kovin vähille ja tunnukset ja salasanat unohtuvat.
KIVA MESTA anyway. Tykkään tosi paljon. Ja kun esim. duunien vuoksi ei ehdi seuraamaan 24/7:aa, niin liveseurantaketju on suurpelastus.
KIVA MESTA anyway. Tykkään tosi paljon. Ja kun esim. duunien vuoksi ei ehdi seuraamaan 24/7:aa, niin liveseurantaketju on suurpelastus.

Tökkimisestä päätellen 24/7 pimeneminen tais aiheuttaa tänne melkosen kävijäpiikin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.