Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Syys 2009 15:01

Kävi muistaakseni jo eilen :o
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Syys 2009 15:01

^^^Koomafiilis tarttuu joka paikkaan, niii.....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Syys 2009 15:05

Tai sitten ne on vaan forumistit, jotka käy hitaalla.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 27 Syys 2009 15:07

Petri kirjoitti:Tai sitten ne on vaan forumistit, jotka käy hitaalla.
"Täh? [smilie=new_silly.gif] "

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Syys 2009 15:07

Petri kirjoitti:Tai sitten ne on vaan forumistit, jotka käy hitaalla.
No täällä sitä tapahtuu ainankin kokoajan. Eli ei mitään ihmeellistä taivaan alla.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2009 22:08

Jesan, Markon ja Tonin äänet ei näy etusivulla valkoisen taustan takia.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Sami

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2009 23:07

Siirretty Sami-ketjusta tänne:
Slamjam kirjoitti:Samin pitäisi tajuta, että olemalla vaan hauska pääsee pitkälle.
oli naisia talossa tai ei, sitä kaveria ei hauskaksi saa. lähinnä odottelen jo muiden heräämistä.
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 01 Loka 2009 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty ot-keskustelu

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2009 23:10

JohnMcCririck kirjoitti:
Slamjam kirjoitti:Samin pitäisi tajuta, että olemalla vaan hauska pääsee pitkälle.
oli naisia talossa tai ei, sitä kaveria ei hauskaksi saa. lähinnä odottelen jo muiden heräämistä.
Odottele vaan ja mielummin jankuttamatta taas näitä samoja asioita, alkaa uhkaavasti jäädä levy päälle. Tiedetään jo, että et todellakaan pidä Samista tai Samia minään. Selvä, move on.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2009 23:15

tuusannuuska kirjoitti:
JohnMcCririck kirjoitti:
Slamjam kirjoitti:Samin pitäisi tajuta, että olemalla vaan hauska pääsee pitkälle.
oli naisia talossa tai ei, sitä kaveria ei hauskaksi saa. lähinnä odottelen jo muiden heräämistä.
Odottele vaan ja mielummin jankuttamatta taas näitä samoja asioita, alkaa uhkaavasti jäädä levy päälle. Tiedetään jo, että et todellakaan pidä Samista tai Samia minään. Selvä, move on.
Voitko tarkentaa että millä tavalla. Todellakin. Samat henkilöt haukkuu samoilla tavoilla esimerkiksi Justiinaa ja Markoa jatkuvasti (ja vielä pahemmin). Se sinun moderaattorina pitäisi itse ymmärtää. Olet Sami fani, niin ilmeisesti ei saa tehdä kritiikkiä Karaoke "Kuningasta" vastaan.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Moderaatorien suosikit

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2009 23:26

olen tässä jo muutamaan otteeseen saanut huomatuksia kuinka "levyni jää pyörimään" Samin kohdalla. eritoten tuusannuuska on ollut hirveän närkästynyt Sami kritiikistäni. mutta tahtoisin kysyä millä tavalla Esa A, Justiina tai Marko vihaajien kommentit vihan kohteista poikkeaa omistani. esimerkisi Acryl saa jakaa samoja kommentteja samoja kommentteja heistä niin paljon kuin haluaa, mutta ne yhtenevät ylläpidon mieleen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2009 23:29

JohnMcCririck kirjoitti:Voitko tarkentaa että millä tavalla. Todellakin. Samat henkilöt haukkuu samoilla tavoilla Justiinaa ja Markoa jatkuvasti. Se sinun moderaattorina pitäisi itse ymmärtää.
Muut eivät ole vajaan parin päivän aikana haukkuneet samoja henkilöitä usean viestin verran. Muilla vakidissaajilla on myös muista asukkaista jotain sanottavaa. Jos viitsit katsella viestejäsi taaksepäin huomaat itsekin keskittyväsi Sami-negailuun suurimman osan ajasta. Et ole ainoa jolle on tällaisesta käytöksestä huomautettu, joten marttyyriksi on turha alkaa.
Olet Sami fani, niin ilmeisesti ei saa tehdä kritiikkiä Karaoke "Kuningasta" vastaan.
Juu ei mitään kritiikkiä ikinä koskaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2009 23:30

tuusannuuska kirjoitti:
JohnMcCririck kirjoitti:Voitko tarkentaa että millä tavalla. Todellakin. Samat henkilöt haukkuu samoilla tavoilla Justiinaa ja Markoa jatkuvasti. Se sinun moderaattorina pitäisi itse ymmärtää.
Muut eivät ole vajaan parin päivän aikana haukkuneet samoja henkilöitä usean viestin verran. Muilla vakidissaajilla on myös muista asukkaista jotain sanottavaa. Jos viitsit katsella viestejäsi taaksepäin huomaat itsekin keskittyväsi Sami-negailuun suurimman osan ajasta.
Olet Sami fani, niin ilmeisesti ei saa tehdä kritiikkiä Karaoke "Kuningasta" vastaan.
Juu ei mitään kritiikkiä ikinä koskaan.
nyt lopetat sitten sen paskan jauhamisen. tiedät tasan tarkkaan että ainoa inhosi minua kohtaan johtuu idolisi kritiikistä. mene jahtaan jotain muuta välillä jos siihen edes pystyt.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2009 23:35

JohnMcCririck kirjoitti:nyt lopetat sitten sen paskan jauhamisen. tiedät tasan tarkkaan että ainoa inhosi minua kohtaan johtuu idolisi krittikistä. mene jahtaan jotain muuta välillä jos siihen edes pystyt.
Olisiko peiliinkatsomisen paikka jos tuntuu jahtaukselta kun huomautetaan, että jostakusta asukkaasta puhuminen halventavasti lähes jokaisessa viestissä ei ole sopivaa? Todellakin lopetetaan tähän, koska menee jo ohi aiheesta mutta kehotan harjoittamaan jonkinlaista itsekritiikkiä myös siellä päässä ja lukemaan viimeisimpiä omia viestejä.

Jos tuntuu, että olet tullut täysin väärinkohdelluksi niin kerro toki vaikka yksityisviestillä kuka muu tekee yhtä aktiivisesti samaa kuin sinä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Moderaatorien suosikit

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2009 23:36

JohnMcCririck kirjoitti:esimerkisi Acryl saa jakaa samoja kommentteja samoja kommentteja heistä niin paljon kuin haluaa, mutta ne yhtenevät ylläpidon mieleen.
Häntä on myös huomautettu useasti kyseisestä käytöksestä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2009 23:42

tuusannuuska kirjoitti:
JohnMcCririck kirjoitti:nyt lopetat sitten sen paskan jauhamisen. tiedät tasan tarkkaan että ainoa inhosi minua kohtaan johtuu idolisi krittikistä. mene jahtaan jotain muuta välillä jos siihen edes pystyt.
Olisiko peiliinkatsomisen paikka jos tuntuu jahtaukselta kun huomautetaan, että jostakusta asukkaasta puhuminen halventavasti lähes jokaisessa viestissä ei ole sopivaa? Todellakin lopetetaan tähän, koska menee jo ohi aiheesta mutta kehotan harjoittamaan jonkinlaista itsekritiikkiä myös siellä päässä ja lukemaan viimeisimpiä omia viestejä.

Jos tuntuu, että olet tullut täysin väärinkohdelluksi niin kerro toki vaikka yksityisviestillä kuka muu tekee yhtä aktiivisesti samaa kuin sinä.

muut siis saavat haukkua sinun inhokkejasi samaan tahtiin, samoilla syillä ja sanoilla. hyvin selvillä on ketä saa kannattaa ja vihata, ainakin mitä moderaattoreihin tulee. mutta ei se mitään. älä hätäle, pidän turpani kiinni tästä eteenpäin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Loka 2009 23:49

JohnMcCririck kirjoitti:muut siis saavat haukkua sinun inhokkejasi samaan tahtiin, samoilla syillä ja sanoilla. hyvin selvillä on ketä saa kannattaa ja vihata, ainakin mitä moderaattoreihin tulee. mutta ei se mitään. älä hätäle, pidän turpani kiinni tästä eteenpäin.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kenestä asukkaasta minä pidän tai olen pitämättä (vaikka se varmasti onkin vaikea uskoa). Turpaa ei tarvitse kenenkään tukkia jos osaa käyttäytyä asiallisesti, sinä (ja moni muukin) olet ollut monesti sillä rajoilla ja se on se syy miksi sinulle on annettu huomautuksia. Kiva jos olen jäänyt erityisesti mieleen, mutta minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään kaunoja sinua kohtaan tai halua jahdata juuri sinua. Siksi kehotan lukemaan niitä omia viestejäsi, jotta voisit ymmärtää miksi huomautin asiasta. Sen sijaan, että vetäisit esiin marttyyrikortin.

// Siirsin ot:n tänne, ettei tarvitse Samin topicissa enää jatkaa tätä jankuttamista.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
JohnMcCririck
Finalisti
Viestit: 697
Liittynyt: 30 Elo 2009 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja JohnMcCririck » 01 Loka 2009 23:52

tuusannuuska kirjoitti:
JohnMcCririck kirjoitti:muut siis saavat haukkua sinun inhokkejasi samaan tahtiin, samoilla syillä ja sanoilla. hyvin selvillä on ketä saa kannattaa ja vihata, ainakin mitä moderaattoreihin tulee. mutta ei se mitään. älä hätäle, pidän turpani kiinni tästä eteenpäin.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kenestä asukkaasta minä pidän tai olen pitämättä (vaikka se varmasti onkin vaikea uskoa). Turpaa ei tarvitse kenenkään tukkia jos osaa käyttäytyä asiallisesti, sinä (ja moni muukin) olet ollut monesti sillä rajoilla ja se on se syy miksi sinulle on annettu huomautuksia. Kiva jos olen jäänyt erityisesti mieleen, mutta minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään kaunoja sinua kohtaan tai halua jahdata juuri sinua. Siksi kehotan lukemaan niitä omia viestejäsi, jotta voisit ymmärtää miksi huomautin asiasta. Sen sijaan, että vetäisit esiin marttyyrikortin.
en ole mitään marttyyri korttia käyttämässä. olen nyt humalassa ja pahoitteluni käytöksestäni parissa viime viestissäni. ja anteeksi tästä keskustelu Sami osiossa. saa poistaa nämä viestit jos haluaa.

Avatar
akiky
Peitonheiluttaja
Viestit: 163
Liittynyt: 14 Loka 2008 07:32
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Sami

Viesti Kirjoittaja akiky » 02 Loka 2009 08:39

JohnMcCririck kirjoitti:en ole mitään marttyyri korttia käyttämässä. olen nyt humalassa ja pahoitteluni käytöksestäni parissa viime viestissäni. ja anteeksi tästä keskustelu Sami osiossa. saa poistaa nämä viestit jos haluaa.
Minkä takia humalassa saa kirjoittaa ja sanoa mitä vaan. Kaikki katsotaan läpi sormia 'muq mä olin sillon kännissä'. Jos ei osaa pysyä asiallisena, niin mielestäni sillon pitää osata pysyä pois myös näiltä palstoilta.

No hard feeligns.
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Widing » 02 Loka 2009 21:53

Sen verran JohnMcCririckille, että ei se varmaan modeja haittaa, että sä et tietystä asukkaasta pidä, vaan se miten ilmaiset mielipiteesi. Tavoitteenahan tällä palstalla ei ole tyrmäillä muiden kirjoituksia, sekä jauhaa muiden asukkaiden topicissa inhokkiasukkaastasi.
Mulkero.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Loka 2009 09:48

Widing kirjoitti:Sen verran JohnMcCririckille, että ei se varmaan modeja haittaa, että sä et tietystä asukkaasta pidä, vaan se miten ilmaiset mielipiteesi. Tavoitteenahan tällä palstalla ei ole tyrmäillä muiden kirjoituksia, sekä jauhaa muiden asukkaiden topicissa inhokkiasukkaastasi.
Näinkin juuri. Koskee kyllä ihan jokaista teitä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 03 Loka 2009 22:42

Widing kirjoitti:Sen verran JohnMcCririckille, että ei se varmaan modeja haittaa, että sä et tietystä asukkaasta pidä, vaan se miten ilmaiset mielipiteesi. Tavoitteenahan tällä palstalla ei ole tyrmäillä muiden kirjoituksia, sekä jauhaa muiden asukkaiden topicissa inhokkiasukkaastasi.
Olen samaa mieltä. Esittäytyessäni ja kertoessani entiset suosikkini, sain melko kylmän vastaanoton Johnilta - eihän se minua juurikaan haitannut, mutta kyllä se kirpaisi. :roll:
you are the creator of your own destiny

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2009 23:14

Andalusia kirjoitti:Olen samaa mieltä. Esittäytyessäni ja kertoessani entiset suosikkini, sain melko kylmän vastaanoton Johnilta - eihän se minua juurikaan haitannut, mutta kyllä se kirpaisi. :roll:
JohnMcCririck on tänään laitettu lyhyelle jäähylle (24h), koska varoituksesta ja lukuisista huomautuksista huolimatta hän jatkoi asiattomien viestien postailua. Ikävää bannata ketään, mutta joskus ei ole muuta vaihtoehtoa. Toivottavasti John nyt viimeistään oppisi "talon tavoille", eikä järeitä keinoja tarvitsisi enää ottaa käyttöön jatkossa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”