Yleistä keskustelua

Keskustelua, äänestyksiä ja pelejä Farmiin liittyen. Maanantaista torstaihin klo 19, pudotusjakso sunnuntaisin klo 20.

Aiotko seurata?

Kyllä, tottakai!
17
40%
Mmm... ehkäpä
17
40%
En aio katsoa/seurata sarjaa
4
9%
EOS
5
12%
 
Ääniä yhteensä: 43

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Ovara » 13 Joulu 2013 14:40

Helmikuussa alkaa ja jaksoja tulee maanantaista torstaihin, sekä pudotusjakso sunnuntaisin.

Ei mikään erityisen hyvä kuva noista kilpailijoista, niin paha sinänsä sanoa oikein mitään vielä, mutta ei tuosta porukasta monikaan oikein erotu. Keski-ikäisiä pappoja pääasiassa.

En ole Farmin ulkomaalaisia versioita koskaan katsonut, niin kohtalaisen innokkaana odotan tämän alkamista. Saapi nähdä sitten, että onko kyseessä ihan järkevä ohjelma, vai roskaa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Tammi 2014 23:47

tuusannuuska kirjoitti:Kukaan "normaali" tosi-tv:ssä esiintynyt ei varmaan kestäisi noissa oloissa hengissä kahta päivää kauempaa, ehkä siksi niiltä tutuilta naamoilta säästytään tällä kertaa.
Mites semmonen joka on ollut maajussin morsiamena joskus? Tai itse maajussina (tosin semmosta ei varmaan tähän kisaan otettaisi)? [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Tammi 2014 00:00

Tirkka kirjoitti:Mites semmonen joka on ollut maajussin morsiamena joskus? Tai itse maajussina (tosin semmosta ei varmaan tähän kisaan otettaisi)? [smilie=a_teeth.gif]
Oliko noista joku sellanen? En huomannut, enkä olisi kyllä tiennytkään jos on kun en ole sitä katsonut. On kumminkin käsittääkseni vähän eri tyyppinen tosi-tv kuin BB, Viidakon Bimbot ja mistä näitä seiskaviihdeoho-tähtösiä nyt putkahteleekaan.

Farmi vaan kuulostaa sen verran rankalta tositelkkarilta, että sinne ei ihan pelkästään julkisuuden takia välttämättä lähdetä kokeilemaan. Joku selviytymisen halu pitää olla taustalla, jos noihin oloihin lähtee kokeilemaan olemista kameroiden eteen. Tai mistä minä tiedän paljonko totakin käsikirjoitetaan, toivottavasti ei juuri yhtään (siinä mielessä, että käsketään ihmisten tehdä ja sanoa asioita) vaan tapahtumat syntyy ihan vaan ympäristöstä ja tehtävistä. Ainakin on jaettu porukka aika hyvin eri ikäisiin, luulisi siitä jo irtoavan näkemyksiä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Tammi 2014 00:45

tuusannuuska kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Mites semmonen joka on ollut maajussin morsiamena joskus? Tai itse maajussina (tosin semmosta ei varmaan tähän kisaan otettaisi)? [smilie=a_teeth.gif]
Oliko noista joku sellanen? En huomannut, enkä olisi kyllä tiennytkään jos on kun en ole sitä katsonut.
En usko, ajattelin vaan hypoteettisesti kun sanoit että jossain toisessa tosi-tv-ohjelmassa kisannut henkilö ei voisi tässä kestää yli kahta päivää. Joku maajussi (tai jopa sellaisen morsiameksi pyrkinyt henkilö) voisi hyvinkin pärjätä. Ei sillä, tajusin toki että viittasit enemmänkin noihin bikini-tissi-paljaspinta -ohjelmiin mutta kuitenkin.

Itsekin olen tosiaan aatellut katsella tätä. Naiskilpailijoissakaan ei kyllä ole ollenkaan silmäniloa, mutta itse formaatti on entuudestaan yksi suosikkejani tosi-tv -ohjelmista. Jos vaan muistan katsella (toivottavasti joku muistuttaa tästä) niin ilman muuta tulee katseltua.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Farmi

Viesti Kirjoittaja Ovara » 15 Tammi 2014 01:19

Formaatti ei ole ennestään tuttu, mutta innolla odotellaan. Voihan tämä roskaksikin osoittautua, mutta toivottavasti ei. :)

Vähän kaksijakoiset tuntemukset noista kisaajista tällä hetkellä, mutta eipä noista juuri mitään vielä tiedäkään. Sebastien on tuon esittelytekstin perusteella kovin samanlainen kun minä. :O Ainut vaan, että mulla ei ole seepraa eikä oravaa, mutta mulla on kissa ja nimimerkki on oravasta väännetty (sanoin pienenä oravaa ovaraksi). Kaipa hän on sitten ennakkoon suosikkini.

Uusavuton 18-vuotias nainen kuulostaa kanssa erittäin kivalta tähän ohjelmaan.

Kilpailijat eivät onneksi ole kaikki samasta muotista, mutta sitten toisaalta 3/6 miehestä ovat 41, 42 ja 43v. Eihän se ikä ole kun numero, mutta olisin siitä huolimatta ottanut eri ikäistä sakkia enempi.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Paali » 29 Tammi 2014 19:44

Ellen Jokikunnas taitaa juontaa tota vai :scratch

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Tammi 2014 12:15

^Ellen juontaa, onneksi ei sentään Mikko Heppilampi :D

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 31 Tammi 2014 18:09

Tämä farmihan ei ole käsittääkseni vielä edes alkanut , mutta kilpailijat ovat olleet jo usein lööpeissä farmi tittelin /tunnisteen kera. Miksi lööpeissä heidän nimiin lisätään eteen tämä farmi tunniste vaikka kukaan ei ole vielä ohjelmaa nähnyt ? Kuuluuko kilpailijoiden sopimukseen että heidän on pyrittävä lööppeihin ennen ohjelman alkua siten että kaikki lööppejä lukevat tietää että tämä henkilö kilpailee joskus sitten myöhemmin alkavassa Farmi ohjelmassa.
Voi tietenkin olla että tämä kilpailijoiden julkkiksiksi brändääminen jo ennen ohjelman alkua voi olla tehokas katsojien rekrytointitapa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 31 Tammi 2014 22:00

Noiden ennkkopätkien perusteella näyttää siltä että Suvi ja Sebastien ovat tosi rasittavia. Marko näyttää ottavan isännän rooli, mikä ei ole yllätys.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Tammi 2014 22:07

Evalds kirjoitti:Noiden ennkkopätkien perusteella näyttää siltä että Suvi ja Sebastien ovat tosi rasittavia. Marko näyttää ottavan isännän rooli, mikä ei ole yllätys.
Näin yhden pätkän tänään ja olen samoilla ajatuksilla liikkeellä. Pahoin pelkään, että tulen repimään takapuoleni tämän ohjelman tiimoilta. Mutta omaan varmaan masokistin vikaa, kun aion kuitenkin katsoa. Vähän noi eläinten teurastamisjutut vaan pelottaa, ettei vaan noi itse sitä tule tekemään ja vielä katsojien silmien edessä.
a walking disaster

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 01 Helmi 2014 09:24

^Itsekin olen tosi-tv-masokisti, verenpaine tulee nousemaan kun tätä seuraa, Farmiin on ennakkotietojen perusteella kerätty "veret seisauttavaa" porukkaa, besserwissereitä, kitisijöitä, seksi-mummo jne....Mutta niihän se pitääkin olla, ei mitään tylsimyksiä kaivata.

Iltasanomien tai jonkun läpyskän ennakkojutuissa on puhuttu teurastamisesta. En pidä mistään eläinten rääkkäämisistä tai teurastamisista, joten toivottavasti ei näytetä liikoja.

Arkilähetykset tulevat klo 19, joten en usko että veriorgioita näytetään, ellei sitten haluta väkisin nostaa kohua jotta ohjelma saisi palstatilaa ja mainosta.

Viikkopudotuslähetys tulee sunnuntaisin klo 20.

Varmasti seuraan alkuviikkoja. Pelkään että saan arvakseni Suvin tai Sebastienin :o

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Ovara » 02 Helmi 2014 04:50

Onkos tuota eläinten paskaks pistämistä näytetty miten muiden maiden versioissa? Ja tyyliin millaisia elukoita siellä yleensäkin on lahdattu? Kanoja, sikoja, lehmiä?

Jotenkin olen sivuuttanut tämmöiset asiat ohjelmaa miettiessä, vaikka aika selväähän se on, että siellä joutuu teurastushommiin, kun eivät varmaan pelkällä porkkanalla sitä 50 päivää elä. On tullu vaan ajateltuun tätä ohjelmaa sellaisena "Selviytyjät maatilalla" -sarjana. :bidmouth: :(

edit: alkoi miettimään, että jaksaako tätä sitten seurata ollenkaan.

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ovara » 03 Helmi 2014 22:15

Eipä tähän juuri uutta keksi, eli sekavaa touhua. Toivottavasti on parannusta luvassa. Vieläkin on jäänyt epäselväksi, että mistä tässä on kyse. Onko tämä enempi niinkun MaajussiBB, että porukka hengailee ja tekee tehtäviä maalla, vai enempi Selviytyjät, eli nähdäänkö taktisia vetoja ja liittoutumia?Kuva

http://www.iltalehti.fi/viihde/20140203 ... 3_vi.shtml
" Silti epäilen vahvasti, että nämä ohjelmaan osallistuneet hörhöilijät syövät tappamaansa lihaa. Eivätköhän he joka tapauksessa syö jotain possun suikalepaistia paketista, sillä teuraslihan jatkokäsittely vaatii kunnon olosuhteet: teurastamoeläinlääkärin lihantarkastusleimoineen, Luukkainen toteaa."

En itse tiedä näistä teurastuskäytännöistä mitään, eli puhuuko tämä Luukkainen asiaa, vai onko se joku random piharölli? V*ttu mitä paskaa, jos noita elukoita lahdataan "ihan läpällä".

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 03 Helmi 2014 22:26

Ovara kirjoitti:ia?Kuva

http://www.iltalehti.fi/viihde/20140203 ... 3_vi.shtml
" Silti epäilen vahvasti, että nämä ohjelmaan osallistuneet hörhöilijät syövät tappamaansa lihaa. Eivätköhän he joka tapauksessa syö jotain possun suikalepaistia paketista, sillä teuraslihan jatkokäsittely vaatii kunnon olosuhteet: teurastamoeläinlääkärin lihantarkastusleimoineen, Luukkainen toteaa."

En itse tiedä näistä teurastuskäytännöistä mitään, eli puhuuko tämä Luukkainen asiaa, vai onko se joku random piharölli? V*ttu mitä paskaa, jos noita elukoita lahdataan "ihan läpällä".
Eiköhän ne kilpailijat ihan itse kameralta piilossa olevan asiantuntijan valvonnassa niitä eläimiä teurasta. Ei hirvijahtiparukkakaan mitää leimoja lihaan pistä jos liha jaetaan metsästäjien kesken. Leimat ja muut lihanjalostus proseduurit pitää olla jos lihaa myydään eteenpäin tai lahjoitetaan elintarviketeollisuudelle. Jos eläin terve niin kyllä ne kilpailijat itse ne lihat syö. Tuotanto on varmaankin varmistanut eläinlääkärin toimesta että kaikki eläimet ovat terveitä ja syötäväksi kelpaavia.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaksokeskustelu

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Helmi 2014 23:06

Löytyi tuolta IL sivuilta vielä tämä kirjoitus. Eli ilmeisesti mitään pelkäämäämme hillitöntä kiduttamisteurastusta ja eläinten tuskanhuutoja emme joudu katsomaan, vaikka jotkut kirjoitukset farmilaisten reaktioista antoi niin ymmärtää. Hyvä näin.
Mutta aion siltikin sulkea silmäni ja telkkarin äänet, kun ko. tilanteet esitetään.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20140203 ... 4_vi.shtml
a walking disaster

Avatar
Ovara
Juonittelija
Viestit: 188
Liittynyt: 06 Kesä 2013 11:20

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Ovara » 04 Helmi 2014 00:59

"Onhan se hyvä, ettei kukaan luule lihan tulevan vakuumipakkauksesta." Sanoo tuottaja. Just, voitas käyttää se puolet ohjelma-ajasta siihen teurasteluun, niin tulisi tämäkin selväksi kaikille. :roll: Pistää kyllä jotenkin v*tuttamaan tuommoiset kommentoinnit. Eiköhän kaikki tiedä mistä ne lihat tulee, ei sitä tarvitse naamaan hieroa kuitenkaan.

Katson nyt ainakin 1-2 jaksoa, toivottavasti ohjelman idea aukenee ja tuota teurastelua ei joutuisi paljoa katsomaan.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 05 Helmi 2014 22:19

Vaikuttaa BB:ltä joka on siirretty maalle ilman mukavuuksia ja ylenpalttista alkoholitarjontaa.

Jengi iskee jo puukkoa selkiin ja kuppikuntien muodostumista on näkyvillä.

Jossain vaiheessa tekevät sahtia tai kiljua, jos nyt oikein ymmärsin noista viime viikon mainoksista, sitten voidaan nähdä draamaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Helmi 2014 22:46

Liikaa yritetään saada puolituntiseen mukaan. Hypitään hulluna tilanteesta toiseen. No, kyllähän tohon teurastusjuttuun saatiin ruutuaikaa sen verran, että joutui kelaamaan tilanteen yli lähes sormen kipeytymiseen asti.
Osa kilpailijoista edelleen täysin tuntemattomia. Mutta ehkä ne sitten vaan on niin tylsiä, ettei ole mitään näytettävää.
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Helmi 2014 19:59

Näkeekö tätä netistä livenä? Just on kunnon farmi katsomo mulla täällä pystyssä ja kaatuko se nyt siihen, ettei sitä mistään nää, siis netistä? Ite en ainakaan löytäny.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 09 Helmi 2014 21:04

Ei tätä livenä nää koska Sanoma ei oo vielä pistäny kanaviaan nettiin katsottavaks.
Mut on kyl todella huonosti leikattu sarja. Tosi paljon yritetty saada 23minuuttiin, ihan kuin puolta pitempi ohjelma pakolla saatu puristettua tähän. Maatilan Prinsessa oli paljon paremmin leikattu koska ei ollu liikaa kamaa yhdessä jaksossa. Harmi. Hyvä kun perässä pysyy.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja Evalds » 09 Helmi 2014 21:06


Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Helmi 2014 22:11

Okei, kiitti tiedosta BB-FAN. Tuon jakson linkin tiesinkin, kun aina sieltä jälkikäteen muut jaksot katon. Tää pudotus jakso tosin ois ollu kiva nähä livenä, mutta ei väkisin näköjään... :D

E: onneks noi jaksot kuitenkin ilmestyy tuonne heti telkku esityksen jälkeen, niin en oo ku tunnin jälessä muita. ;)
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmi”