Catharina Zühlke

Keskustelua Idols-kilpailijoista.

Arvosanasi Catharinalle?

5 - Suosikki
6
30%
4
1
5%
3
8
40%
2
4
20%
1
1
5%
0 - Inhokki
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Marras 2013 21:47

En voi käsittää mitä äsken tapahtui. Nomi ja Joseph jatkossa ja Catharina ulkona!? Catharina oli eittämättä paras laulaja Mitran jälkeen. Joka esitys onnistui, joten hän oli varma suorittaja. Pidin Catan vahvasta äänestä. Sääli että kävi näin.

Loppuarvosana: 5

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 28 Marras 2013 22:41

^tätyy kerrankin kompata Mardista, lisäyksenä tuohon vahvaan ääneen, se on lisäksi persoonallisen tumma.
Putoaminen oli oikeusmurha.
Loppupisteet 5

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja mrj » 29 Marras 2013 12:25

ok -osastoa, ei mitenkää erityisen hyvä, mutta ei kyllä huonokaan.. yllätys tosin oli että tippu jatkosta. 3pts.
JuHu - :drink55:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja ramasee » 30 Marras 2013 20:27

Aivan uskomattoman mahtava homma, että tämä saatiin pihalle! :o En ois uskonu, että tippuu, mutta tooosi hyvä näin. :party: Tää viimeinen esitys Catharinalta oli kyllä oikein hyvä. itsekin pidin, vaikken muuten ole Catasta tykännytkään. Mutta sen verran tylsä on ollut, että en olis tätä jatkoon kaivannut.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Joulu 2013 01:50

^ Joo on se ihanaa että kisan toiseksi paras laulaja on ulkona ja superpaska Joseph on mukana koska arpajaiset! :banana :banana :banana :banana


...ei enää koskaan arpajaisia, jooko.
Edit: Lisättäköön tähän nyt se että arpajaisvihani kohdistuu yksinomaan näihin talenttikisoihin, ei niinkään esim. BB:hen.

Sanottakoon myöskin se että tykkäsin Catharinasta kovasti. Ei ollut mikään persoonallisin kilpailija mutta vaikutti miellyttävältä persoonalta ja oli todella hyvä laulamaan. Ei niin tykättävän oloinen kuin Mitra (joka tietysti hyötyy kohdallani kotikaupungista), mutta oli Cata heti toiseksi suurin suosikki. Tippuminen oli siis oikeusmurha. Pisteet jäi täyteen vitoseen. :tu
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2013 10:31

Olipas turha kilpailija! Ensimmäisillä kausilla ei olisi ikinä menestynyt tällaisilla esityksillä. Vasta neloskaudellahan tuli tämä systeemi ettei finaaliin päästäkseen tarvitse kerätä suurinta äänisaalista semifinalisteista (eli aina vaan yksi putosi kerrallaan semifinalisteista) joten vasta neloskaudesta lähtien näillä tasapaksuilla esityksillä on voinut edetä näinkin pitkälle.

Outoa että pääsi näin pitkälle, mutta eihän taso ole ollut päätä huimaava ja onhan se pakko antaa sen verran tunnustusta Catalle että ainakin oli laulajana taitavampi kuin suurin osa muista.

Hirnumiset ennen esityksiä ja tätimäinen habitus sai kysymään onko Idols ihan oikea kisa Catalle...

2/5

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 03 Joulu 2013 18:30

Teatteriviikolla nousi yhdeksi mun suosikeista mutta liveissä jotenkin tylsistyin Cataan ja ei toi pudotus jäänyt kyllä harmittamaan. Vaikka Catan olisinkin halunnut 4 parhaan joukkoon niin eipä toi pudotus tosiaan haittaa.

3 pistettä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Joulu 2013 02:35

orgasmienkeli kirjoitti:Olipas turha kilpailija! Ensimmäisillä kausilla ei olisi ikinä menestynyt tällaisilla esityksillä. Vasta neloskaudellahan tuli tämä systeemi ettei finaaliin päästäkseen tarvitse kerätä suurinta äänisaalista semifinalisteista (eli aina vaan yksi putosi kerrallaan semifinalisteista) joten vasta neloskaudesta lähtien näillä tasapaksuilla esityksillä on voinut edetä näinkin pitkälle.

Outoa että pääsi näin pitkälle, mutta eihän taso ole ollut päätä huimaava ja onhan se pakko antaa sen verran tunnustusta Catalle että ainakin oli laulajana taitavampi kuin suurin osa muista.
Catharina on epäilemättä pahoillaan ettei ollut riittävän ärsyttävä persoona että olisi sinua miellyttänyt. Varsinkin kun otetaan huomioon että kyseessä on ensisijaisesti kisa jossa on tarkoitus osata laulaa.Sillon on ihan vitun sama onko persoona sun mielestä kiinnostava vai ei. Säätänä.

Ärsyttää nämä joka toisesta kilpailijasta (eli siis varmaan kaikista muista paitsi Josephista ja Almasta) tulevat valitukset siitä miten ne on "ihan turhia", riippumatta laulutaidosta. Joka on melkein kaikilla muilla parempi kuin noilla kahdella.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Joulu 2013 11:45

^ Missä vaiheessa opit ymmärtämään että ihmisillä saa olla asioista omat mielipiteensä? Eikä minunkaan kommenttejani vastaan tarvitse ihan joka kerta hyökätä.

En muuten puhunut pelkästään Catan persoonasta. Mielestäni nuo esitykset ja kaikki Catassa oli tylsää. Miksi minun pitäisi hyssytellä mielipidettäni tai muuttaa sitä vain siksi että sinä et niitä kestä?

DosterMan täällä kerran kehui Nomin pakaroita ja knocker tuli sanomaan että miksi kiinnitetään huomiota epäolennaisiin asioita. Silloin kyllä tulit puolustelemaan että kaikilla on oikeutensa tykätä siitä kenestä tykkää ja millä perusteella tykkää. :shock:
Miksi sitten et oikeasti seiso sanojesi takana? Ilmeisesti kaikkia forumisteja kohtaan ei päde samat säännöt?

Taidat olla nihkeä Catan kritisoijia kohtaan siksi että Cata on Oulusta.
Oikeastihan asuinpaikkakunnalla ei pitäisi olla mitään merkitystä skabassa jossa kyse on pelkästään laulutaidosta.
SÄÄTÄNÄ!!!!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Joulu 2013 19:09

Kehuinko mä edes. http://bbplaza.net/forum/viewtopic.php?p=650893#p650893

Lähinnä pelkäsin.

- - - -

Jotta ei mee ihan täysin OT, niin sanon sen verran, et mun puolesta Zühlke ois joutanu tippua jo monta viikkoa sitten.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 06 Joulu 2013 15:22

orgasmienkeli kirjoitti:^ Missä vaiheessa opit ymmärtämään että ihmisillä saa olla asioista omat mielipiteensä? Eikä minunkaan kommenttejani vastaan tarvitse ihan joka kerta hyökätä.
Siinä vaiheessa kun itse ymmärrät saman. :blackeye
orgasmienkeli kirjoitti:En muuten puhunut pelkästään Catan persoonasta. Mielestäni nuo esitykset ja kaikki Catassa oli tylsää. Miksi minun pitäisi hyssytellä mielipidettäni tai muuttaa sitä vain siksi että sinä et niitä kestä?


Olet sanonut noin 500 kertaa eri kilpailijoita tylsiksi avaamatta mielipidettäsi sen kummemmin. Se ärsyttää. Esim. Dosterman valaisi syytä sille miksi ei tykkää Mitrasta joten siksi tuumasin että jokaisella oma mielipiteensä.Mun mielestä omituiset mielipiteet tämmösissä asioissa jotka eivät ole täysin mielipidekysymyksiä (kuten jonkun laulutaito) olisi aina hyvä perustella.
orgasmienkeli kirjoitti:DosterMan täällä kerran kehui Nomin pakaroita ja knocker tuli sanomaan että miksi kiinnitetään huomiota epäolennaisiin asioita. Silloin kyllä tulit puolustelemaan että kaikilla on oikeutensa tykätä siitä kenestä tykkää ja millä perusteella tykkää.

Miksi sitten et oikeasti seiso sanojesi takana? Ilmeisesti kaikkia forumisteja kohtaan ei päde samat säännöt?
Kukkahattutäteily oli syynä siihen miksi edes puutuin siihen asiaan. Jonkun takapuoli on mun mielestä vähän heikko syy tykätä kilpailijasta Idolsissa mutta jos sen takia tykkää henkilöstä niin minkäs teet. ;)

Mitkä säännöt? Ei tässä nyt ole kyse mistään "säännöistä" vaan siitä minkälaiset jutut pistää mulle itelleni silmään. Sinun tapauksessasi reagoin, joissakin tapauksissa asia ei kiinnosta tarpeeksi tai en vaan jax-a.
orgasmienkeli kirjoitti:Taidat olla nihkeä Catan kritisoijia kohtaan siksi että Cata on Oulusta.
Oikeastihan asuinpaikkakunnalla ei pitäisi olla mitään merkitystä skabassa jossa kyse on pelkästään laulutaidosta.
SÄÄTÄNÄ!!!!
Onko? :o En tiennytkään. Miksi se sitten oli tuossa stadi-ryhmässä; meneekö se vain asuinpaikan mukaan eikä sen mist kukakin on alunperin kotoisin? Ei mulla ollut haisuakaan että Cata on täältä päin kotoisin. Sitäpaitsi, en voinut sietää Niko Brotkinia vaikka sekin on Oulusta.

Tykkäsin Catasta ainoastaan siksi koska se on mun mielestä todella hyvä laulaja (ei se esiintyjänä kieltämättä ihan parhaimmistoa ollut mutta en sitten tiiä onko yleensäkään ikinä kukaan Idolsissa kovin hyvä siinä, ainakin melko harvinaista se kai on).
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Joulu 2013 18:12

Tirkka kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:^ Missä vaiheessa opit ymmärtämään että ihmisillä saa olla asioista omat mielipiteensä? Eikä minunkaan kommenttejani vastaan tarvitse ihan joka kerta hyökätä.
Siinä vaiheessa kun itse ymmärrät saman. :blackeye
Mitä vittua?

Se on täysin eri asia jos haastaa muiden mielipiteitä jostain asiasta ja pyytää avaamaan sitä lisää ja tuota itse tottakai harrastan. Jos en ymmärrä jonkun logiikkaa tai mielipidettä, niin tottakai saatan asiaan tarttua.

Mutta meitä ei todellakaan voi verrata toisiimme tässä asiassa. Olet nykyään ihan jokaisen viestini kimpussa, etkä hyväksy lainkaan mitä ajatuksia ja mielipiteitä minulla on. Et ehkä itse ole tätä "uutta" orkku-vastaisuuttasi huomannut, mutta selvästi vääristät mielessäsi sitä mitä täällä nykyään kirjoittelen. Lähetätkö jooko yksärillä palautetta minulle jos en anna muiden olla omaa mieltään asioista. Haluan kehittyä kirjoittajana jos olen tosiaan niin ilkeä ja vaikea.

Se etten pidä Catasta, ei tarkoita että vaatisin muita ajattelemaan samalla lailla kanssani.
Tirkka kirjoitti:Olet sanonut noin 500 kertaa eri kilpailijoita tylsiksi avaamatta mielipidettäsi sen kummemmin. Se ärsyttää. Esim. Dosterman valaisi syytä sille miksi ei tykkää Mitrasta joten siksi tuumasin että jokaisella oma mielipiteensä.Mun mielestä omituiset mielipiteet tämmösissä asioissa jotka eivät ole täysin mielipidekysymyksiä (kuten jonkun laulutaito) olisi aina hyvä perustella.
Itsekin olen kyllä kertonut monta syytä miksi tykkään Mitrasta ja mitkä asiat taas Mitrassa ei nappaa. Jos edes yrittäisit ymmärtää joskus, niin ehkä ymmärtäisit, mutta kun luet viestejäni kuin piru raamattua ja tartut jokaiseen asiaan missä vain voit puuttua viestiini negatiivisesti, niin ei ihme jos olet sitä mieltä etten muka perustelisi mielipiteitäni. Kuka täällä sitten perustelee nuo "ihan turha" -kommentit hyvin tai oikealla lailla? Ei kukaan.
Ja nyt saatat sanoa että minä täällä eniten käytän "ihan turha" -argumenttia. Tottahan se ehkä on, mutta minkäs sille voin että aika moni on mielestäni ihan turha enkä siinä vaiheessa näe syytä miksi kiinnostuisin sellaisen tyypin musaa kuuntelemaan tai sellaista kilpailijaa kannustamaan?

Cata on mielestäni tylsä ja turha. En näe mitään syytä miksi kiinnostuisin hänestä artistina, eli juuri tämä perustelu jonka äskenkin tuossa ylempänä sanoin. Miten tämä pitää paremmin selittää enää? :shock:
Hänen äänensä ei jää mieleeni enkä koskaan ole innostunut hänen esityksistään. Paljon helpompi selittää miksi joku artisti tai kilpailija kiinnostaa kun se miksi joku ei kiinnosta, koska yleensä näistä tylsistä ei itsekään ymmärrä miksi heistä on vaikea tykätä tai saada mitään irti.
Tirkka kirjoitti:Mitkä säännöt? Ei tässä nyt ole kyse mistään "säännöistä" vaan siitä minkälaiset jutut pistää mulle itelleni silmään. Sinun tapauksessasi reagoin, joissakin tapauksissa asia ei kiinnosta tarpeeksi tai en vaan jax-a.
Hienoa, että viestini jaksavat kiinnostaa sinua niin usein!
Tirkka kirjoitti:Onko? :o En tiennytkään. Miksi se sitten oli tuossa stadi-ryhmässä; meneekö se vain asuinpaikan mukaan eikä sen mist kukakin on alunperin kotoisin? Ei mulla ollut haisuakaan että Cata on täältä päin kotoisin. Sitäpaitsi, en voinut sietää Niko Brotkinia vaikka sekin on Oulusta.
En erityisemmin ole kiinnostunut kilpailijoiden asuinpaikkakunnista, mutta sanoithan täällä pari päivää sitten olevasi hiukan puolueellinen Oulusta lähtöisin olevaa kohtaan. Kyse taisi kyllä olla Mitrasta eikä Catasta, mutta onhan sinulla taipumusta Oulusta olevien suosimiseen. Se on ihan ok, mutta älä sitten väitä ettei millään muulla ole väliä kun laulutaidolla. Varsinkin kun katselet kyllä naisten ulkonäköä hyvinkin paljon, etkä yleensä anna miehille edes mahdollisuutta olla suosikkejasi edes BB:ssä.
Tirkka kirjoitti:Tykkäsin Catasta ainoastaan siksi koska se on mun mielestä todella hyvä laulaja (ei se esiintyjänä kieltämättä ihan parhaimmistoa ollut mutta en sitten tiiä onko yleensäkään ikinä kukaan Idolsissa kovin hyvä siinä, ainakin melko harvinaista se kai on).
Saat tykätä Catasta eikä se haittaa mitään, mutta annatko jooko mun olla omaa mieltäni asiasta?

Mulle ääni ratkaisee enemmän kun taito ja anteeksi nyt vaan jos satun diggaamaan Alman äänestä enkä Catan.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Joulu 2013 19:24

Tässä sivusta seuranneena olen kyllä pistänyt merkille sen, että orkun mielipiteisiin on tartuttu ikävänkin rankalla kädellä. Kyllä kilpailijoista mielipiteitä saa olla, itse kullakin omat suosikkinsa.
Ja se, ettei orkku perustelisi mielipiteitään, ei pidä lainkaan paikkansa. Etenkin liveketjuissa joka jakson jälkeen tainnut sanoa jokaisesta esityksestä ja esittäjästä jotain.
Yleisesti ottaenkin Cata on tainnut eniten jakaa mielipiteitä. Alman lisäksi.

Ja mitä tulee Nomin pulluun, niin se asia on loppuunkäsitelty yksityisesti jo heidän toimestaan, ketkä asian ottivat alunalkaen puheeksi. Eli DM ja mää. Me päästiin sen yli, pääskää muutkin. Love & peace, lapsukaiset.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Joulu 2013 00:35

^ Se pitikin sanoa, ettei tarkoitukseni ollut osoitella sinua tai Dosteria. Tuo tilanne vain tuli mieleen tilanteesta jossa Tirkka käyttäytyi täysin eri tavalla miten minun kanssani käyttäytyy.
Tietysti tiedän että olette Dosterin kanssa ihan ok toistenne suhteen ja ei noin hyvät tyypit turhasta kriiseile. :thumbsup

Haha! Tylsäksi artistiksi Cata tosiaan jakoi mielipiteet vahvasti. ;)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Catharina Zühlke

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Joulu 2013 00:58

Mä en oikein ymmärrä, mikä Catharinasta teki monien mielestä niin tylsän, mutta mielipide se on toinenkin mielipide. Turha kenenkään on orkkua mielipiteistään syytellä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (Idols)”