Mikkayla Mossop

Keskustelua kymmenennen kauden asukkaista.

Arvosanasi Mikkaylalle?

5 - Suosikki
3
14%
4
7
33%
3
3
14%
2
2
10%
1
2
10%
0 - Inhokki
4
19%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Loka 2013 17:38

Jälleen yksi näkyvimmistä persoonista on poissa. En jää kuitenkaan suremaan. Mikan hiekka tiimalasissa oli yksinkertaisesti kulunut loppuun. Käyrä oli vahvasti laskeva viime aikoina.

Mielipiteitä jakava, hyvä BB-asukas. Ihmeen kauniisti puhui Tahanista Sonian haastattelussa ja otti tappionsa kunnialla. Olisikohan Tahan käyttäytynyt yhtä kunniakkaasti? Epäilen.

Loppuarvosana: 3
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja Orphan » 16 Loka 2013 17:53

Asiallista käyttäytymistä kyllä Mikkaylalta haastattelussa. Mikkayla oli minun(kin) listallani laskusuhdanteessa, mutta en missään vaiheessa lakannut Mikkaylasta pitämistä. Mielenkiintoinen asukas kertakaikkiaan. Valitettavasti Mikkayla hengasi talon ärsyttävämmän puolen kanssa. (Ed, Jade, Madde)

3/5
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Loka 2013 18:07

Ihan kiva että lähti, koska olin sitä jo pitkään odottanut, mutta ketäs mä nyt inhoon? :o

Mikkayla oli kauden alkaessa yksi suurimmista suosikeistani, mutta aika pian tipahti listallani ihan häntäpäähän eikä sieltä koskaan sitten enää nousuun lähtenyt. Jossain vaiheessa kaikki tän puheet ja ilmeet ärsytti mua suunnattomasti. Mikkayla oli yksi suurimmista eripuran aiheuttajista talossa viime viikkojen aikana, joten kiva että lähti.

Loppupisteet: 1. Nostin nyt tohon ykköseen jostain syystä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Loka 2013 19:27

Lopulliset pisteet 5, vaikka välillä oli hiukan pudonnutkin. Tykkäsin kovasti ja hyvin harvoin ärsytti. Täytyy kyllä myöntää, että Mr Clooneyllä saattaa olla oma osuutensa Mikkaylan viihdearvoon, mutta ei sen väliä.
Suorasanainen nainen, joka tuli tänään koosteissa hyvin esiin. Ymmärrän kyllä sen, että muut asukkaat eivät tollasesta tykkää.
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 16 Loka 2013 20:49

Oi ne buuauksen tuntui hyvältä. Kyllähän kieltämättä alkoi jo lopussa naurattaa miten yhteen ihmiseen on voitu pakata niin monta luonteenpiirrettä joita inhoan. Puhumattakaan siitä hirveestä käkätyksestä. Voi pojat, tästä tulis pitkä vuodatus. Kauden pääperkele jo pitemmän aikaa, helvetisti miinuksia myös editoinnille, mitähän kaikkea jätettiin näyttämästä. Varsinkin alkukaudesta asukkaiden mietteet Mikkaylasta eivät 'ihan' vastanneet sitä kuvaa mikä näytettiin. 0p, yksi suurimpia inhokkeja koskaan kuten on ihan muutenkin kaikki opettajat jotka luulee olevansa muiden yläpuolella myös oppilaitoksen ulkopuolella.

Mutta ketä minä nyt inhoan :scry: , onko loppu BB vain pinkkiä häpihäpijoijoi.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 16 Loka 2013 20:55

^ Voit inhota vaikka Maddea tai "ylirakastunutta" Jadea tai "Herra täydellistä" eli Ediä tai adhd-duudsonia eli Timiä.. Vain muutamia mainitakseni.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Loka 2013 00:07

Mikkayla oli alussa mun supersuosikki, mutta selkeästi pitkä taloaika alko näyttämään myös ärsyttäviä piirteitä ja Mikkayla alko sit pikkuhiljaa putoamaan mun listoilla. Yksi ärsyttävistä piirteistä, oli mm. ton elävän pehmolelun omistushaluisuus. Ei se koira ole mikään lelu, mikä on vaan Mikkaylan, vaan se on niiden yhteinen. Alun pisteet 5 putosi loppujen lopuksi sitten 2:een. Myös ne draamaitkut "yhyy oon läski, yhyy oon sitä, yhyy oon tätä" ärsytti ihan liiaksi. Oli selkeästi kateellinen ja katkera Tahanille.
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Loka 2013 16:33

Mikkayla ei sitten saakaan pitää Mr Clooneytä itsellään. Näyttää tulleen täytenä yllätyksenäkin vielä. Ei kiva.
http://content3.catalog.video.msn.com/e ... 68f0bb.mp4
a walking disaster

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mikkayla Mossop

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Loka 2013 15:32

knocker kirjoitti:Mikkayla ei sitten saakaan pitää Mr Clooneytä itsellään. Näyttää tulleen täytenä yllätyksenäkin vielä. Ei kiva.
http://content3.catalog.video.msn.com/e ... 68f0bb.mp4
Yllätyksenä selvästikin tuli mitä vähän kummastelen sinänsä. Mut kyllä nuo pennut tuossa videossa oli sitten ihania! Mieluummin minä tuommoisen kaverin ottaisin, varsinkin kun niillä on vielä toivoa että oppivat käyttäytymään kiltisti. [smilie=a_smitten.gif] :Love:
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat (AU)”