45. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 19:34

Petri kirjoitti:En oikein jaksa uskoa, että tuosta palautekeskustelusta on tulevaisuuden kannalta mitään hyötyä.
Minä puolestani odotan että joku puhuisi suunsa puhtaaksi tunteella ja tulisi aivan hirvee älämölö; kaikki huutavat toisten puheiden päälle.

Tulevaisuudesta viis, sehän on kätyreiden käsissä kuitenkin.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 11 Loka 2007 19:35

pleikkari-sukupolvella on tuskasen näköstä empatiaa ja keskittymistä kun jokainen saa avautua rauhassa toisten huutamatta ja käymättä päälle
sairaan hyvää kallonporausta ja dr. jake!

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 11 Loka 2007 19:37

Tellu: P*ska fiilis koko viikon. (tuli melkeen itku) Ei tykännyt siitä miten Martti on haastanu riitaa ja sekottanu pakkaa liian kovalla kädellä. Toivoi ettei seläntakana puhuttas shaissee. Luuli et Martin tulo oli vitsi. Ajatteli et muut sai viinaa vaan et hän itse hajois.

Jussi: Ei voi olla yhtä johtajaa joka sanelee muille mitä tehdään. Ei ole ollut ryhmäfiilistä. Katui kovin kun poltti ja harmitti kun rangaistus oli hänelle enemmän palkinto ku sai nukkua yön kun muut ei.

Niko: Jänskätti lähtö loppujen lopuks. (tää kohta meni ohi) Hänen mielestä sai viinaa et väsyisivät. Ei ymmärrä miten Martilla voi tulla kränää heti ku tuli taloon. Rivien välistä Martti ei noudattanu pelisääntöjä jotka oli talossa hänen tullessaan.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Loka 2007 19:37

clouseau kirjoitti:
Petri kirjoitti:En oikein jaksa uskoa, että tuosta palautekeskustelusta on tulevaisuuden kannalta mitään hyötyä.
Minä puolestani odotan että joku puhuisi suunsa puhtaaksi tunteella ja tulisi aivan hirvee älämölö; kaikki huutavat toisten puheiden päälle.

Tulevaisuudesta viis, sehän on kätyreiden käsissä kuitenkin.
No tuota älämölöä ei varmaankaan tulla näkemään, sen verran nössöjä nuo asukkaat ovat, että eivät puhu kunnolla suitaan puhtaiksi avoimesti. Tuskinpa se seläntakana puhuminen tämän keskustelunkaan jälkeen lakkaa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 19:38

Hyvä homma tää keskustelupiiri. Ja niille jotka haluis yhteenvetoja, ni niitä on aika paha kirjotella. Nikoki höpissy kohta 10min, tulis aika pitkä novelli.

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 19:40

Petri kirjoitti: No tuota älämölöä ei varmaankaan tulla näkemään, sen verran nössöjä nuo asukkaat ovat, että eivät puhu kunnolla suitaan puhtaiksi avoimesti. Tuskinpa se seläntakana puhuminen tämän keskustelunkaan jälkeen lakkaa.
Tähän ei voi väittää vastaan. On kuitenkin Kadi ja Suvi jäljellä. Ehkä heillä olisi kaksi karvaista palloa jalkovälissään.

e: Niin, ja onhan siellä Raypunnykin.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 11 Loka 2007 19:43

Jussille otti niin koville Maxinen lähtö.

Olihan Jussi toki Maxinen kanssa jo niin läheinen.

On se äijä.

Kuva

Toivottavasti edes Martina jättäisi ruikuttamisen vähemmälle.

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 11 Loka 2007 19:44

Niko (jatkuu): Martti ei halunnu antaa periksi, joten tuli riitaa. Tällanen riita vaikuttaa muihinki. Tyttöjen huoneeseen ei voi mennä jutteleen, kun ei tiedä mikä on vastaanotto. Kritiikkiä Martille. Hän oli julistanu ettei homma toimi ku mielistellään, mut Niko sanoi et kukaan ei voi sooloilla.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 11 Loka 2007 19:44

Piian vuoro avautua. Saa nähä millasta tekstiä tulee.
I am the sunshine of my life!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Loka 2007 19:45

Kolme ihmistä puhuivat yhteensä 40 minuuttia. Vielä 8 jäljellä. Tulee pitkä ilta. :)
you've got the dream but not the drive

Avatar
jenpfi
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Elo 2007 20:18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jenpfi » 11 Loka 2007 19:45

Kolmen tyypin jälkeen jo piti pitää tauko. Onhan se avautuminen ja sen kuunteleminen raskasta. :lol:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Loka 2007 19:47

Jaahas, palaverin menossa vktehtävän kunniaksi. Eikös näitä ollut viime vuonnakin kun Hena oli törttöillyt pihalla?

Piian vuoro siis seuraavaksi? Niko, Jussi ja Tellu avanneet arkkunsa, muiden vuorot tulossa vasta?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 19:49

jenpfi kirjoitti:Kolmen tyypin jälkeen jo piti pitää tauko. Onhan se avautuminen ja sen kuunteleminen raskasta. :lol:
Parastahan tässä on se että pitää antaa yhen puhua eikä saa kommentoida väliin. Marttiinaa tuntuu varsinki ketuttavan, kun ei pääse jauhamaan omia juttujaan ja "tää on vaa mun mielipide"-mantraansa joka väliin.

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 19:49

jenpfi kirjoitti:Kolmen tyypin jälkeen jo piti pitää tauko. Onhan se avautuminen ja sen kuunteleminen raskasta. :lol:
Olen edelleen toiveikas. Kyllä joku varmaan alkaa levitä ja tilittää todellisia tuntojaan. Ihan varmaan. Kyllä varmaan!!! (Ei ole "toiveikas" hymiötä")

Avatar
jansqu
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:57
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja jansqu » 11 Loka 2007 19:51

kyllä ne vaan uskaltaa avautua.. ja vielä fiksusti.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Loka 2007 19:54

Piialla on uskomattoman vääristyneet mielikuvat ittestään.

- Aina kun täällä on alkanu olee negatiivinen fiilis ni mä oon yrittäny nostaa fiilistä ylös. (ei ihan sanasta sanaan piian sanominen)

Joo-o...

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Loka 2007 19:55

clouseau kirjoitti:(D vetää tarkkaa kuvausta tapahtumista, minulla ei ainakaan riitä näppäilynopeus kertaamaan noiden yhdentekeviä tilityksiä)
Voi kiitos, mutta tässä tulee sen verran paljon juttua hitaaseen tahtiin, joten on tosi vaikea tehdä yhteenvetoa yrittäen samalla kuunnella ja kirjoittaa. :? Menee mullekin liian vaikeaksi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
jansqu
Nevahööd
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:57
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja jansqu » 11 Loka 2007 19:55

martina saa vähän palautusta maan pinnalle "taviksilta". :lol: jännä nähdä mitä martinalla on sanottavaa.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 11 Loka 2007 19:56

Punde kirjoitti:
jenpfi kirjoitti:Kolmen tyypin jälkeen jo piti pitää tauko. Onhan se avautuminen ja sen kuunteleminen raskasta. :lol:
Parastahan tässä on se että pitää antaa yhen puhua eikä saa kommentoida väliin. Marttiinaa tuntuu varsinki ketuttavan, kun ei pääse jauhamaan omia juttujaan ja "tää on vaa mun mielipide"-mantraansa joka väliin.
saahan tuossa puheen jälkeen sanoa tai kysyä.. jos joka väliin kommentoidaan niin tarina katkeaa ja unohtuu mitä oli sanomassa

Avatar
clouseau
Käsikirjoittaja
Viestit: 955
Liittynyt: 15 Marras 2006 23:28
Paikkakunta: Knum

Viesti Kirjoittaja clouseau » 11 Loka 2007 19:56

Katsojien sisäänäänestämä Raybunny jankkaa jotain yhdentekevää. Yleisiä viittauksia, joiden kohteen kaikki tietävät. Mutta ei voi sanoa suoraan. Ei vain voi.

"Täällä ei voi olla yhtä johtajaa. Meidän pitää tulla kaikkien kanssa toimeen. Mä ymmärrän Martinan pointin siinä että bla bla"

Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 11 Loka 2007 20:02

Punde kirjoitti:Piialla on uskomattoman vääristyneet mielikuvat ittestään.

- Aina kun täällä on alkanu olee negatiivinen fiilis ni mä oon yrittäny nostaa fiilistä ylös. (ei ihan sanasta sanaan piian sanominen)
Muistan kyllä ainakin yhden kerran jonkun täällä asiaankuuluvasti hämmästyneenä raportoineen, kuinka enemmistön asukkaista lipsuessa kitinän puolelle Meganega yllätti peptalkilla.

Edit: ja tämä siis oikeuttaa mun mielestäni sanomaan "aina", hmmm...

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Loka 2007 20:02

Piian aatoksia:
Maxinen lähtö otti koville. Martin tulo lupas juhlia, mutta kuinkas kävikään. Olisi halunnut nukkua enemmän. 99% panostus ei ollut hyvä, mutta yllättyi positiivisesti kuinka jaksoi pysyä hereillä. Keppanan kiskominen vituttaa, haluaa tiukkaa. Ei siis juonut enää toisena päivänä. Huomas s*tanan kireen ilmapiirin jo maanantaina. Ei tykkää ihmisistä ja keskusteluista joissa toinen ajaa omaa mielipidettään jankkaamalla.

Ajatukset eivät ole olleet enää tiistaista alkaen talossa, koska ei olisi muuten kestänyt olla siellä. Piia yrittänyt tsempata joitakin henkilöitä vaikean tehtävän aikana. Martinan kommentti "jokainen pelaa yksin täällä" ei uponnut Piiaankaan. Talossa ei voi olla yksi johtaja vaan kaikkien pitää tulla toimeen toistensa kanssa vaikkei koko aikaa. Motiivi kisaan on uudet ystävät eikä 50 000 euron takia.

Uskoo muuttuvan kilpailuksi 4-5 kilpaijan ollessa talossa. Tiimityöskentely ollut hienoa ennen tätä viikkoa. Univaje ja Martina ovat olleet syitä huonoon henkeen. Yllättynyt nimeämisten negatiivisesta vaikutuksesta itseensä.

Jäätelö oli hyvää ja uni kivaa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”