44. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 10 Loka 2007 15:40

Kuuhullu kirjoitti:
Dorothy kirjoitti: Päivätehtävä: Tupakka tappaa. Kaikki menee vuorotellen ruumiarkkuun makaamaan ja vastaavat esitettyihin kysymyksiin.
V*ttu mitä paskaa. Kukin meistä jonain päivänä siellä arkussa makaa joka tapauksessa.

Kuluuhan asukkaiden päivä ainakin vähän nopeammin...
Mä en makaa arkussa, minut poltetaan.
No joo kai tuon nyt voi hyväksyä hyvän asian puolesta.
Mun isällä on keuhkoahtaumatauti. :cry:
Hirveää katsella vierestä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2007 15:41

Mä veikkaan, että Isoveljellä on kello käynnissä, kun kukin puhuu. Eli mittaavat aikaa, minkä verran kukin puhuu. Ja saavat sen mukaan aikahyvitystä. Eli lisää uniaikaa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 15:41

Suvin vuoro. Kysymys: Kerro, miksi harrastat juhlapolttamista?

Tiivistys: Ei harrasta enää. Joskus on harrastanut, viimeksi lukiossa. Ei ole koskaan ostanut itse tupakkaa, saanut aina joltain toiselta. Joku tarjonnut ja Suvi ajatellut sen sopivan baaritunnelmaan. Tuli paha olo, mutta poltteli koska tupakkaa oli kiva pitää kädessä. Halusi vain kokeilla.
you've got the dream but not the drive

Avatar
koistinen
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 30 Syys 2007 18:00

Viesti Kirjoittaja koistinen » 10 Loka 2007 15:45

Sihijuoma(n) kirjoitti: Mä en makaa arkussa, minut poltetaan.
OT: Itse asiassa siinäkin joutuu vähän aikaa arkussa pötköttämään, ennen kuin uuni kutsuu. Sinnekään kun ei voi missä tahansa laatikossa laittaa.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Loka 2007 15:49

Kadi alkoi puhumaan ensin alkoholista. Just niin...varmaan ajatteli muuten ensin hasista.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 15:49

Seuraavana Kadi. Kysymys: Kerro, miksi et polta tupakkaa?

Tiivistys: Pitää tupakointia tyhmänä, nähnyt kuvia tupakoivien keuhkoista, ne oli inhottavia. Tupakointi on kallista. Tupakka haisee. Ei tykkää.
Yhden kerran kokeillut, koska joutui harjoittelemaan pilven polttoa.

Voi jessus, Kadiiiii.. :roll:
you've got the dream but not the drive

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 10 Loka 2007 15:49

Kadi veti puolustuspuheen alkoholille ja pilvelle.
:D

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 10 Loka 2007 15:50

Kadi kampanjan mannekiiniksi ja Mara mäkeen. :D

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 15:51

Sitten Niko. Kysymys: Oletko joskus kokeillut tupakointia?

Tiivistys: On. Kaverit rupesivat yläasteella polttamaan, Niko harrasti silloin jalkapalloa, josta piti tulla ammatti eikä siksi halunnut polttaa. Armeijan jälkeen jalkapallo jäi. Tuli tytöt, baarit ja tanssiminen. Joskus ollut juhlimassa ja maistanut. Ei ole siitä ylpeä.
you've got the dream but not the drive

ddaw
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 09 Elo 2006 16:00

Viesti Kirjoittaja ddaw » 10 Loka 2007 15:55

Kieltämättä pilven polttoon auttaa tupakkatreenit. Ite kun en tupakkaa ole koskaan polttanut niin kieltämättä vähän tekee tiukkaa ottaa bongihitti. Meinaa yskityttää.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 15:55

Seuraavana Tellu. Kysymys: Kerro, kuinka kauan olet polttanut?

Tiivistys: 5.luokalla ekat kokeilut, Pate 16-vee antoi maistaa. Yläasteella maistellut. Aloitti vakituisesti lukiossa, koska kaikki kovat poltti.
Joskus yrittänyt lopettaa. BB-talossa tekee tiukkaa olla polttamatta kun on niin vähän tekemistä, muuten varmaan onnistuisi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 15:58

Piian vuoro. Kysymys: Mitä mieltä olet tupakoinnin kieltämisestä ravintolassa?

Tiivistys: Pitää sitä hyvänä ideana, koska on itse pelipöydässä töissä. Haistelee mielummin kusea, hikeä ja paskaa kuin tupakkaa, vaikka ne haiseekin pahemmalle. :roll: Tupakka on kuitenkin vaarallista. Huonona puolena se, kun kavereitten kanssa ollessa ravintolassa muut lähtee ulos tupakalle ja jää yksin pöytään istumaan.
Ei ole koskaan tupakoinut.
you've got the dream but not the drive

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 10 Loka 2007 16:01

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mä en makaa arkussa, minut poltetaan.No joo kai tuon nyt voi hyväksyä hyvän asian puolesta.Mun isällä on keuhkoahtaumatauti.
Hirveää katsella vierestä.
Totta. Mun on lähiomaisia kuollut keuhkosyöpään, sydäninfarktiin, ja aivoverenvuotoon. Kaikki tupakoitsijoita. Kampanjat on ok, mutta mun mielestä kohteena saisi olla ennenkaikkea lapset ja nuoret. Kai me aikuiset ne vaarat tiedostetaan.

Fabe arkussa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 16:04

Sitten Fabe. Kysymys: Kerro, mikset polta?

Tiivistys: Ei tykkää tupakasta. Kaikkea voi kokeilla, on maistanut tupakkaa ja se maistui pahalta. Savu ja haju oli pahoja. Vihaa tupakkaa. Kaverit on urheilijoita, ne ei polta (saanut tosin 5 uutta kaveria jotka polttavat :)). Haluaisi liittyä tupakanvastaiseen kamppanjaan.

Viisi uutta kaveria pyydettiin arkulle, Fabe haluaa sanoa heille: "Jokainen tietää ettei tupakasta saa mitään irti, voitte seuraavan kerran miettiä kannattaako polttaa. Se on teistä kiinni haluatteko polttaa" jne. Jumalan siunausta heille.
you've got the dream but not the drive

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 10 Loka 2007 16:05

"Jotkut tykkää tupakasta, mä tykkään Jaffasta" :D
Fabe voisi lähteä "Kännissä olet ääliö" tai "Fressis" kampanjoihin mukaan.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 16:07

Siinä olikin kaikki. Kiittivät toisiaan ja kehuivat vastauksia. Asukkaat siirtyivät sisään.
you've got the dream but not the drive

Ykköspumppu
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 20 Syys 2007 19:45

Viesti Kirjoittaja Ykköspumppu » 10 Loka 2007 16:08

Ihan hyvä asia mielestäni tämä "valistus" itsessään mutta mietityttää onko BB sille oikea paikka. Kampanjan toteutus talossa vaikuttaa jotenkin ärsyttävällä tavalla holhoavalta ja tätimäiseltä [smilie=pope.gif]

Jos ruumisarkulla halutaan "pelotella" tupakoinnin mahdollisilla seurauksilla niin ainakin itseeni (vaikka en poltakaan) tehoaisi paremmin perinteinen valkoinen ruumisarkku tupsuineen kuin pinkki boxi joka näyttää lähinnä lasten lelulaatikolta tai Paris Hiltonin aurinkopediltä

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Viesti Kirjoittaja Mama » 10 Loka 2007 16:08

Perjantaina onkin sitten edessä se "Kännissä olet ääliö"-kampanja :)

Mä olen tyytyväinen kaikkien puheisiin. Fabe oli sulkku :oops: :oops:
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 10 Loka 2007 16:10

Timpelipomilta perusteellinen selvitys huumorilla. Suvin vastaus oli pitkäveteinen. Martina katkaisi Suvin loputtoman jaarittelun: "Joo, mennään eteenpäin, alkaa sataa." Kenen asenne vialla? Äänestän Suvia. Kukaan jaksa kuunnella. :wink:

Arvatkaa, näytetäänkö Kadin vastaus koosteessa. Kadia voisi käyttää huumevalistuksessa esimerkkinä. Paljon tehokkaampaa kuin tarinat ikuisista matkoista.

Piialta huvittava tarina keski-ikäisestä Sirjasta. Piia oli riidellyt poikaystävänsä kanssa ja riidan jälkeen osti paketin tupakkaa naiselle nimeltä Sirja, koska "kukaan muu ei suostunu puhumaan mun kanssa".

Kukaan ei tajunnut Faben läppää, kun Fabrizio kertoi, mitä hän sanoo baarissa tupakkaa pyytävälle naiselle: "Mullon vain sikari, jonka mä perin mun isältä. Mulla ei oo tupakkatuotteita."

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 10 Loka 2007 16:12

Suvi kuuli Tiinalta, että oli Ganes-iltana maistanut Tiinan tupakkaa. Suvi ei muista asiaa, eikä Tiina ole varma asiasta. Suvi meni tekemään tunnustuksen asiasta ruumisarkkuun Martina vierellään. Suvi ei kertonut tästä päivätehtävän aikana.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 10 Loka 2007 16:16

Mama kirjoitti:Perjantaina onkin sitten edessä se "Kännissä olet ääliö"-kampanja :)
Just...ja seuraavaksi ollaan karkkia vastaan. Mitäs muita paheita onkaan.

Ei se kahvikaan hyväksi ole.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Loka 2007 16:16

Timo, Niko ja Sauli naureskelee Kadin vastaukselle. Kadi hihittää vain olleensa rehellinen.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”