Heini Pitkänen

Keskustelua kilpailijoista.

Arvosanasi Heinille?

5 - Suosikki
5
16%
4
6
19%
3
5
16%
2
7
23%
1
7
23%
0 - Inhokki
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 08 Huhti 2013 17:26

Heini on jäänyt yhä enevässä määrin tapetin rooliin, korjasin pisteet kohdilleen eli 3->1.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Huhti 2013 21:51

Hetken jo pelkäsin arpani puolesta, kun kaikki veikkailivat Heinin loukkaavan itsensä. Onneksi näin ei käynyt, ja naisella on pullat hyvin uunissa, sillä on Janin ja Jarkon "ykkösnainen". Energiakentät kohti voittoa!
You know nothing.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja janne » 14 Huhti 2013 21:55

Mä vaan jostain syystä tykkään Heinistä. Ei haittaa vaikka finaaliin pääsisi.

Arvosana: 4/5

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 15 Huhti 2013 07:43

Sopuli numero 1. Hienosti otti nokkiinsa Heikin kuittailuista neuvostossa. Pikkasen on alkanut ärsyttämään. Mitään sellaista ei ole tehnyt, että voiton ansaitsisi. Peesailija. Ykkönen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 15 Huhti 2013 14:52

rubyblue kirjoitti:Hienosti otti nokkiinsa Heikin kuittailuista neuvostossa. Pikkasen on alkanut ärsyttämään.
Joo, aikas katkeralta likalta vaikuttaa aika ajoin. Heikkihän puhui aivan totta Heinin peesailusta. Liiaksi otti Hannan valehtelustakin nokkiinsa, kuten tuolla jossain kommentoitkin. Eipä tosiaan ole itsekään kovin rehellinen, koska ei ole kertonut mitään omasta liitostansa Harimaun poikien kanssa.

Pisteet laskussa, mutta lasketaan vasta yhdellä (3) ja katsotaan vielä ensi jakso.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 15 Huhti 2013 15:55

Marika1 kirjoitti:Liiaksi otti Hannan valehtelustakin nokkiinsa
Kun Heini esitti arvelunsa Hannalle tuosta Janin kolikosta, niin minun korviin Hannan vastaus ei kuullostanut valehtelulta, vastasi muistini mukaan vain jotakuinkin seuraavasti " ai jaa ".

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Huhti 2013 19:18

Tykkään jotenkin Heinistä, mutta aikas näkymätön tämä on. Vielä kuitenkin uskon, että yllättää jossain vaiheessa. Helpolla päässyt kisassa, mutta minkäs teet kun Heini vaikuttaa harmittomalta pikkuiselta. Sais vähän enemmän miettiä omilla aivoillaa, kuin olla samaa mieltä joka asiasta.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 18 Huhti 2013 20:57

Siis Heini on ihan samis ku minä. Ei oikeen ja vasemman erottaminen oo mitenkään helppoa! Siis toinen on tonnepäin ja toinen tännepäin vai kummin päin se nyt itse asiassa olikaan...

Janin ja Jarkon kultatyttö (ja minun voittaja-arpa). Pystyy pelaamaan vielä peliä myös toiseen suuntaan jos tajuaa jättää Janin ja Jarkon mahdollisesti uppoavan laivan.
You know nothing.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 18 Huhti 2013 21:06

Ja scorchiota tää mimmi ärsyttää yhä enämpi ja enämpi...mänis vollottamaan kotio. Päässä ei paljon raksuta ja muutenkin on kaukana Selviytyjästä - se kun vaatii jo sanana aktiivisuutta. Tää on lähinnä Siipeilijä tai Ripustautuja.

(scorchio on muuten itse Sinnittelijä tai Ihanvaanpirruuttaanmukanarämpijä. :king )

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 18 Huhti 2013 23:19

Samaa mieltä jälleen scorchion (mahoton, kuinka vaikeasti kirjoitettava nicki!) kanssa, Heini ärsyttää taas vähän enempi. Pari jaksoo sitten oli vielä melkein suosikki, mutta näin ne ajat muuttuvat. En tosin millään tavalla inhoa, mutta jotenkin semmonen aika turhanpäiväinen draamailija omaan silmääni nykyään. Lisäksi varmasti vaikuttaa sekin vähän, että Hannaa vastaan on päättänyt pelata lopussa, vaikka he niin ovat kavereita olleet alusta asti. Toki se kuuluu pelin luonteeseen, mutta itse en silti osaa tämmösiä sulkea pois mielestäni. Tuskimpa sitä paitsi Heinillä mahdollisuuksia voittoon on omien liittolaistensa ympäröimänä.

Arvosana: 2

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Huhti 2013 23:23

kattelin noita tän päivän extra-videoita, mullon menny ihan ohi, että heini seurustelee naisen kanssa :love61:
JuHu - :drink55:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 21 Huhti 2013 23:36

^ Aika vähänhän siitä on saatu infoa, mutta jossain jaksossa jotain asiasta puhui kummiskin. Ja niissä kotoa saaduissa terveisissä se nainen oli selvästi Heinin tyttöystävä, vaikka silloinkaan se ei suoraan esille tullut.

Itsehän olen tiennyt alusta lähtien, kun Tirkka jotain asiaan liittyvää höpisi jo ennen ohjelman alkua. ;)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 22 Huhti 2013 02:37

Marika1 kirjoitti:Itsehän olen tiennyt alusta lähtien, kun Tirkka jotain asiaan liittyvää höpisi jo ennen ohjelman alkua. ;)
No vaimostahan se jossain mainitsi.

Mut mitenniin höpisi. Minen höpise mittää, vaan aina täyttä asiaa! :icool:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Huhti 2013 14:28

Niimpäs se olikin. Rekisteröidyssä parisuhteessa lienevät siis. Häiritsevää sanoa ko. sanat.
Tirkka kirjoitti:Mut mitenniin höpisi. Minen höpise mittää, vaan aina täyttä asiaa! :icool:
Mulle höpiseminen ei oo niin yksiulotteinen sana. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Huhti 2013 14:37

Olihan siitä jo ennen ohjelman alkua puhetta, että mukana on kaksi lesboa mutta itse olin ainakin tyystin unohtanut koko jutun. Toisaalta Heinistä ei ensinäkemältä tule myöskään lainkaan sellaisia viboja toisin kuin esim. Hanna H:stä, josta asian näki samantien.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 22 Huhti 2013 14:45

rubyblue kirjoitti:Toisaalta Heinistä ei ensinäkemältä tule myöskään lainkaan sellaisia viboja toisin kuin esim. Hanna H:stä, josta asian näki samantien.
Totta! Välillä kävi jopa mielessä, että tiedoissa saattaisi olla joku virhe tai jotain. :D

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Huhti 2013 00:09

Enpä tosiaan muistanut että Heini on lesbo. Tai siis ainakin naisen kanssa. :D
Kuullut olen, mutta oli jo unohtunut, toisin kun vaikkapa Hanna H:n kohdalla, josta se lesbous paistoi läpi koko kokonaisuudessa. :D

Heini olisi ehkä siedettävin voittaja näistä neljästä. Ei kyllä oikein ansaitsisi voittaa eikä ole tuonut tähän kisaan oikein mitään väriäkään pitkään aikaan.
Jotenkin laskenut pisteitään koko ajan lisää ja lisää, mutta näistä tylsistä vaihtoehdoista Heini olisi se mieluisin voittaja.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Huhti 2013 21:02

Enpä olis uskonut kisan alussa että Heini on viimeinen nainen kilpailussa mukana. Kova suoritus vaikka välillä näytti että lähtö oli lähellä terveydellisistä syistä. Hienosti taisteltu, katsotaan riittäkö se finaaliin.

Pisteet nostin vielä lopuksi 4 -> 5

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 25 Huhti 2013 21:06

Oli joo kova taistelu, kelluen finaaliin. Hieno suoritus, bravo bravo. Ei tehnyt yhtään peliliikettä, kuin sen että päätti ryhtyä Janin ja Jarkon puudeliksi, tai oliko se niin että J+J päätti valita Heinin lakeijakseen?

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 26 Huhti 2013 19:12

Heinin esittäminen kaverellista ollessaan Pian kanssa kahdestaan oli aikas tekopyhää, kun sitten joko kameralle tai miehille avautui aina heti mahdollisuuden tullen, kuinka kamalaa se olikaan. Ei tämä kyllä ole sen parempi kuin nuo miehetkään. Joskus suosikiksi nousemisen esteenä oli ainoastaan syrjässä oleminen, nyt niitä löytyy lukuisia muitakin. Lisäksi on täysi lapanen ollut pelillisesti, ja Heini vielä uskoo kirkkain silmin, että Jani ja Jarkko ovat olleet täysin kuuliaita liittolaisia. Todellisuudessahan Jarkko pähkäili pitkään, äänestääkö Heiniä vai Hannaa.

Annetaan vaikka säälistä silti yksi pojo.

Avatar
Reisimasa
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 25 Helmi 2013 21:07

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Reisimasa » 26 Huhti 2013 22:28

Toivottavti ei sinne finaalin mene. Alun suosikkeja, jolla ei ollut paukkuja pidemmän päälle.Heini voi tässä vaiheessa Hannan tavoin turvautua siihen porukkaan, joka antoi lapsensa kuolla keuhkopöpöön. Ja toisen lapsen ripuliiin. Rukoilu kun loogisesti auttaa vähän kaikkeen.

Edit: kysyisiköhän joku Hannalta?
"I mean that's probably what attracts me to him so much, you know. Not in a sexual way" - Coach

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heini Pitkänen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Huhti 2013 22:19

Aika pitkään pidin Heiniä symppiksenä ja herttaisena. Suloinen kun mikä, ja harmittoman mukava.
Kovasti kävi Heiniä sääliksi kun joutui tiputukseen ja koko ajan sai pelätä, ettei edes pysty jatkamaan kilpailua, kun kunto meinasi romahtaa.

Heini oli kuitenkin asenteellisempi ja kovempi mimmi kun uskoinkaan. Osittain se oli tietysti hyvä asia, mutta osittain ei. Heini nimittäin oli välillä todella törkeä Piaa kohtaan. Ymmärrän ettei pidä Piasta ja siihen on varmasti syynsä, mutta alkoi jo harmittamaan se tapa millä Heini Piasta puhui. "En mä TON kanssa tänne kahestaan haluu jäädä ja se on paha rangaistus jos jään".

Heini ei myöskään ollut niin mielenkiintoinen kilpailija, kun olisi alunperin voinut kuvitella. Mihin jäi se poppanainen joka imi negatiivista energiaa muista pois?

Arvosana: 3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailijat (SS)”