Einari Rautio

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Syys 2007 19:43

Petri kirjoitti:Kuka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
Ja jos/kun kerran hakuvaiheessa kaikki asukkaat ovat käyneet kattavat psykologiset yms. testit ja läpäisseet, ni ei pitäs olla mitää hätää.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 02 Syys 2007 19:59

Ihan mielenkiintoisia ja valaisevia pohdintoja löytyy tuolta gallerian puolelta Eikan päiväkirjasta. BB-talo taitaa olla Eikalle hieman poikkeava sosiaalinen ympäristö, joten käyttäytyminen on tuollaista "paikkansa hakemista" persoonallisessa tavalla.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 02 Syys 2007 20:02

No mikäs se Eikan nikki on galleriassa?
I am the sunshine of my life!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2007 20:02

eino1suuri

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Re: Einari

Viesti Kirjoittaja Eppu » 02 Syys 2007 20:04

taijukka kirjoitti: Ollut pahoin koulukiusattu ja masentunut jo ala-asteella. Kuutosluokan aikana oli yrittänyt itsemurhaakin, siinä onnistumatta. Päässyt terapiaan ja silleen.. Politiikka oli sit ollut sen ulospääsytie ihmisten ilmoille. On kasvattanut panssarin ympärilleen ja sulkenut ihmiset sen ulkopuolelle, joten nyt taitaa olla aika etsiä sosiaalisia kontakteja sitten.....
Kuultuani tuosta koulukiusaamisesta mietin pitkään että kuinka Eican psyyke kestää talon muiden asukkaiden mahdollisen kritiikin, mistä on jo hiukan näkynyt muutamia viitteitä tai puhumattakaan sitten katsojien esittämästä kritiikistä. Lopulta tulin kuitenkin siihen tulokseen että ilmeisen hyvin hän on onnistunut tämän kiusaamisasian käsittelemään ja on valmis vastaanottamaan sen mitä tuleman pitää.

Vaikka Ainori ei missään tapauksessa kuulu suosikkeihini ja melkoisia myötähäpeän hetkiä olen minäkin hänen takiaan elänyt, eikä naisten lähelle änkeäminen ja lääppiminen herätä positiivisia väreitä, niin siitä huolimatta hän tuo jotain omaleimaista talon elämään herättämällä monenlaisia tuntemuksia muissa asukkaissa mikä minun silmissäni on viihteen kannalta hyvä juttu. Joten "minun puolestani" pysyköön talossa mieluusti... aina siihen asti kunnes häädössä asettuu vastaan joku minua enemmän viihdyttävä henkilö.

Ja tuosta naisten lääppimisestä vielä sen verran ettei tämä lähentely näytä häiritsevän niitä naisia, jotka kohteeksi joutuvat. Joten eipä siinä kai sitten mitä. Tarvittaessa voi itse vaihtaa kanavaa [smilie=a_wizard.gif] .
Totuus riippuu näkökulmasta

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Einari

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Syys 2007 20:35

Eppu kirjoitti:Ja tuosta naisten lääppimisestä vielä sen verran ettei tämä lähentely näytä häiritsevän niitä naisia, jotka kohteeksi joutuvat. Joten eipä siinä kai sitten mitä. Tarvittaessa voi itse vaihtaa kanavaa [smilie=a_wizard.gif] .
Kyllä se vaan eilen ainakin tuntui välillä häiritsevän. Eikan vierestä siirryttiin pois kun se alkoi hiplaamaan yms.

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Re: Einari

Viesti Kirjoittaja Eppu » 02 Syys 2007 20:55

Punde kirjoitti: Kyllä se vaan eilen ainakin tuntui välillä häiritsevän. Eikan vierestä siirryttiin pois kun se alkoi hiplaamaan yms.
Näin kävi ja silloin pitääkin siirtyä pois tai käskeä häntä lopettamaan. Tänään taas näytti ainakin Tiinalla olevan toinen ääni kellossa. Lähinnä tarkoitinkin tilanteita, etenkin Tiinan kohdalla, että vaikka itseä katsojana lääppiminen ahistaa niin eipä sille mitään voi jos toinen ei ole vastoin tahtoaan hiplauksen kohteena. Silloin täytyy vain kärsiä ja katsoa tai omalla kohdalla vaihtaa kanavaa.

PS. Mutta tietenkin Einari voisi hiukan yrittää hillitä halujaan, mutta siihen ei kenenkään ole pakko lähteä mukaan. Tyhmähän ei aina ole se joka yrittää vaan se joka vastoin tahtoaan antaa. Pieni vertaus esim. Timon ja Sadun halimisia ja hipellystä (jopa seksiäkin) suorastaan odotetaan, mutta sattuneista syistä samoja iloja katsojat eivät suo Ainarille. Jos vaikka siis Timo suorittaisi samaisia hellyyden osoituksia, sitä ei pidettäisi ällöttävänä, elleivät naiset juoksisi häntä karkuun. Eikä ainakaan Tiina ole karkuun Einaria painaltanut, eilistä lukuunottamatta.
Totuus riippuu näkökulmasta

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Syys 2007 22:24

Rohkaisevaa oli Einarin saamien miinusäänten määrä jopa Mariaa vastaan.
Luottoni Suomen kansan arvostelukykyyn on pätkittäin palaamassa.

edit. uutena havaintona piti vielä lisätä, että tällä on erittäin ärsyttävä nauru, jota pitää tietenkin tahallaan korostaa silloin tällöin. hä-hä hä-hä...

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: Einari

Viesti Kirjoittaja silmä » 02 Syys 2007 22:35

Eppu kirjoitti:Jos vaikka siis Timo suorittaisi samaisia hellyyden osoituksia, sitä ei pidettäisi ällöttävänä, elleivät naiset juoksisi häntä karkuun.
Mikähän koira tähänkin on haudattu? Minä pitäisin keneltä tahansa eikkamaista hiplarikäytöstä iljettävänä. Mutta katso, kukaan muu talossa ei hipelöi samalla tavalla kuin Eikka. Lähimmäksi yltää ehkä Satu, ja Satukin on kaukana Ainon hipelöintivimmasta.

Avatar
katotaas
Julkkisasukas
Viestit: 492
Liittynyt: 21 Elo 2007 21:56

Viesti Kirjoittaja katotaas » 02 Syys 2007 23:06

Kuva

Onnee Eikalle ekasta päänahasta!

Avatar
sindin
Tuotannon kätyri
Viestit: 580
Liittynyt: 30 Syys 2006 18:49

Re: Einari

Viesti Kirjoittaja sindin » 02 Syys 2007 23:10

silmä kirjoitti:
Eppu kirjoitti:Jos vaikka siis Timo suorittaisi samaisia hellyyden osoituksia, sitä ei pidettäisi ällöttävänä, elleivät naiset juoksisi häntä karkuun.
Mikähän koira tähänkin on haudattu? Minä pitäisin keneltä tahansa eikkamaista hiplarikäytöstä iljettävänä. Mutta katso, kukaan muu talossa ei hipelöi samalla tavalla kuin Eikka. Lähimmäksi yltää ehkä Satu, ja Satukin on kaukana Ainon hipelöintivimmasta.

Oon ihan samaa mieltä ku silmä...oli se hiplaaja sitten kuka tahansa, mies tai nainen, komea tai ruma, iljettävältä se musta tuntuisi jos koko ajan hiplaisi. Ja iljettävää sitä on katsellakin. Mutta vika on kenties omassa päässäni... :roll:

escher
Heikoilla hangilla
Viestit: 84
Liittynyt: 26 Elo 2007 23:47

Viesti Kirjoittaja escher » 02 Syys 2007 23:14

Seuraavassa äänestyksessä ovat: Einari ja Satu. Voin vaikka laittaa vasemman kivekseni pantiksi.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 02 Syys 2007 23:14

Mole kirjoitti:edit. uutena havaintona piti vielä lisätä, että tällä on erittäin ärsyttävä nauru, jota pitää tietenkin tahallaan korostaa silloin tällöin. hä-hä hä-hä...
:hahaha:

Tätä on tässä muutama päivä frendien kanssa tuskailtu. Tekis mieli repiä hiukset päästä ja lyödä itseään täysillä naamaan.. Tällä on myös hyvä ärsyttää, aina kun on hetken hiljaisuus, sen voi rikkoa pienellä imitaatiolla: hä-hä hä-hä..
escher kirjoitti:Seuraavassa äänestyksessä ovat: Einari ja Satu. Voin vaikka laittaa vasemman kivekseni pantiksi.
Rohkea panostus. Kaukana ei tosin ole ja tossa ei vois kun voittaa, mun listan kaks viimestä. Heka saattaa tosin tunkea kolmen kimppaan, se on muuten tosi hyvä siinä.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
AkeLetsGO
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 03 Syys 2007 08:59

Viesti Kirjoittaja AkeLetsGO » 03 Syys 2007 09:13

Hähähä, hiljaisuus ja naama peruslukemille. Jokseenkin kuumottavaa... ja niin hermoja raastavaa :jkmatami:

einarithebest
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 01 Syys 2007 13:25

Viesti Kirjoittaja einarithebest » 03 Syys 2007 16:31

Krii kirjoitti:Ärsyttävä. En usko että tästä muodostuu mun suosikkia. En pidä äänestä, ulkonäöstä, en jutuista enkä varsinkaan noista imitaatioista tai runoista. Ainut plussa on toi kokoomuslaisuus.
En näe mitään positiivista kokoomuslaisuudessa enkä missään muussakaan poliittisessa hörhöilyssä. Kehno tyyppi tuo Einari kaikin puolin.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 03 Syys 2007 17:09

Minusta Einari taas on Tiinan jälkeen talon mielenkiintoisin henkilö. Tuo elämää ja tapahtumaa taloon.

Avatar
super-i
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 26 Loka 2006 14:33

Viesti Kirjoittaja super-i » 03 Syys 2007 18:50

miten mä pääsen ikinä yli mielikuvastani thaimiehestä ja einarista? :helpme:
mitä eläintä on palsternakka?
-sari, bb2006

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 03 Syys 2007 20:32

Onkohan Einari tehnyt Copperfieldit ja saanut Tiinan raskaaksi hipelöinnillään.
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
ang84
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 02 Syys 2007 11:29
Paikkakunta: Pori, Finland

Viesti Kirjoittaja ang84 » 03 Syys 2007 20:35

super-i kirjoitti:miten mä pääsen ikinä yli mielikuvastani thaimiehestä ja einarista? :helpme:
:P En voi itselleni mitään, mutta Eikan paljastukset tiputtivat hieman pointseja alaspäin mun silmissä..

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Syys 2007 22:25


chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Viesti Kirjoittaja chypre » 04 Syys 2007 00:35

Hei, mitä Eikka paljasti? Sorry, oon ollu vähän pimennossa tänään.

Avatar
Zydäri
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 04 Syys 2007 02:29

Viesti Kirjoittaja Zydäri » 04 Syys 2007 03:22

Kyllä toi Eikka on kyllä semmoinen meisselimestari. :banana
Montakohan thai-miestä se on niistä baareista yhteensä pokannut. Vähän kyllä epäilen.

Tonne taloon tarvis nyt tulla joku uus asukas, oikein kunnon matinea-nainen joka hoitais ton Eikan, se ois poikuus pussissa sitten. :scared:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”