Kadi Kaljula

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2007 23:32

siiri.x kirjoitti: Kadilla on ihanaa huumorintajua, itseironiaa runsaasti, osaa bailata, elämä on potkinut päähän niin kovaa että ansaitsisi voittaa.
Millä tavalla elämä on potkinut Kadia päähän "Niin kovaa"?

Laitetaan tännekin, että mun mielestä Kadin selitykset Piialle kun nimeämiset piti paljastaa, oli todella ontuvat.. "Riittaa ei saanut, Suvia en halunnut, joten jäljelle jäi vain yksi tyttö -Piia."
Miksi muka pisteet täytyi antaa nimen omaan tytölle?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 04 Marras 2007 23:41

zilipippuri kirjoitti:Miksi muka pisteet täytyi antaa nimen omaan tytölle?
Viime vuonna finaalissa: Kaarlo, Olli, Kari ja Sari
Tänä vuonna finaalissa (tod. näk.): Jarkko, Sauli, Niko ja Kadi.

Onneksi Kadi ei ole yhtä sympaattinen kuin murskavoiton ottanut Sarppa.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2007 23:53

Mole kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Miksi muka pisteet täytyi antaa nimen omaan tytölle?
Viime vuonna finaalissa: Kaarlo, Olli, Kari ja Sari
Tänä vuonna finaalissa (tod. näk.): Jarkko, Sauli, Niko ja Kadi.

Onneksi Kadi ei ole yhtä sympaattinen kuin murskavoiton ottanut Sarppa.
Mä epäilen osaako Kadi noin pitkälle ajatella ;)..

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 05 Marras 2007 00:08

Epäilen sitä samaa. Kadi varmaan antaa "tyttöpisteensä" nyt sitten Riitalle päin, vai kuinka? En voi ymmärtää.

Pilkkis
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 07 Syys 2006 03:22

Viesti Kirjoittaja Pilkkis » 05 Marras 2007 00:28

siiri.x kirjoitti: elämä on potkinut päähän niin kovaa että ansaitsisi voittaa.
Jos on potkinut, niin kyllä Kadi itse on saappaan varressa huhkinut hyvänä apuna, ainakin omien juttujensa ja käytöksensä perusteella.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 05 Marras 2007 00:51

Pilkkis kirjoitti:
siiri.x kirjoitti: elämä on potkinut päähän niin kovaa että ansaitsisi voittaa.
Jos on potkinut, niin kyllä Kadi itse on saappaan varressa huhkinut hyvänä apuna, ainakin omien juttujensa ja käytöksensä perusteella.
Niinpä. Kukapa tämän kissan hännän nostaisi, kuin kissa itse.

Näyttää siltä, että Kadi pääsee finaalinelikkoon. (Arvelisin sen olevan jo aiemmin heitetty: Kadi, Niko, Sauli ja Jarkko) Ja lopulta myös kaksikkoon, jos tällainen järjestelmä voittajan arpomiseksi on tällä kaudella.

Kadilla taitaa olla kaikista fanaattisimmat kannustusjoukot, joten eiköhän tämä piekse kaikki "välierä"vastustajansa.

Kadi vs. Niko/Sauli/Jarkko (tai musta hevonen) voi olla sitten tiukempi. Toivon mukaan. Yllättävän tiukoille Kadi joutui aikanaan Timon kanssa. Sen jälkeen Kadi "kunnostautui" neiti ministerinä yhdessä Saulin kanssa. Vähän pahoin pelkään, että Kadi sai viime viikkotehtävässä rypeämisestä ja hämis-peloista jne. jne. nostetta. Kieltämättä naureskelin itsekin pesusieni-Kadin toilailuille...

Toivotaan parasta, pelätään pahinta. :(

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 08:04

zilipippuri kirjoitti: Millä tavalla elämä on potkinut Kadia päähän "Niin kovaa"?

Laitetaan tännekin, että mun mielestä Kadin selitykset Piialle kun nimeämiset piti paljastaa, oli todella ontuvat.. "Riittaa ei saanut, Suvia en halunnut, joten jäljelle jäi vain yksi tyttö -Piia."
Miksi muka pisteet täytyi antaa nimen omaan tytölle?
Olet varmaan kuullut sen perhetaustasta, tappeluista äidin kanssa, isän juomisesta. Kadin oma juominen viittaa myös ongelmiin.

Jospa Kadi vaan haluaa antaa pojalle ja tytölle pisteitä, tasa-arvomielessä. Ihan yhtä hyvä perustelu kuin joku muukin, jos ei talosta sitä paitsi löydy kahta poikaa joista ei tykkäisi. Sitä paitsi, ne perustelut oli sanottu jo tiistaina ja näytetty keskiviikkona nin miksi valitat vasta nyt?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 08:05

Mole kirjoitti:
Viime vuonna finaalissa: Kaarlo, Olli, Kari ja Sari
Tänä vuonna finaalissa (tod. näk.): Jarkko, Sauli, Niko ja Kadi.
Tänä vuonna finaalissa: Suvi, Kadi, Jarkko, Sauli, luulen.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 08:06

Pilkkis kirjoitti: Jos on potkinut, niin kyllä Kadi itse on saappaan varressa huhkinut hyvänä apuna, ainakin omien juttujensa ja käytöksensä perusteella.
Mitä tarkoitat tällä?

Jos ihminen vielä kaiken lisäksi itse potkii itseään, niin sitä enemmän ansaitsee sympatiaa ja apua.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 05 Marras 2007 08:12

Voi se Suvikin siellä ihan hyvin olla kun ei sitä näytä nimeävän kukaan muu säännöllisesti kuin Niko. Tosin, en usko Nikon tippumiseen finaalista, kun on saanut kannatusta viime aikana hurjasti. Mutta sittenhän sen näkee.
You're not bored, you're boring.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 05 Marras 2007 12:32

siis jos täällä ja muuallakin on yleisesti kauhisteltu sitä miten Fabe ei osaa pussilakanaa laittaa peittoon (mikä mun mielestä ei ole edes ihmeellistä koska Iranissa tuskin tunnetaan pussilakanakäytäntöä ollenkaan, eikä ole mitään järkeä olettaa että heidän äitinsä on yhtäkkiä sitten suomessa alkanut sellaista käyttämään), niin kyllä tämä Kadin "en tiiä miten makaroneja keitetään, eikö täällä ole maustepussia" on aivan samaa luokkaa :roll: jopa pahempi, koska makaronia on aivan varmasti etelänaapurissammekin!

jiisys sentään taas Kadi.

Ja VOIN KERTOO että isän juominen ja riitely äidin kanssa yms tuollaiset pikkujutut ovat kyllä todellakin pikku juttuja monen muun moniongelmaisen rinnalla. Jos nyt kerta tälle linjalle ylipäätään lähdetään...

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Viesti Kirjoittaja othellina » 05 Marras 2007 14:00

siiri.x kirjoitti:
Pilkkis kirjoitti: Jos on potkinut, niin kyllä Kadi itse on saappaan varressa huhkinut hyvänä apuna, ainakin omien juttujensa ja käytöksensä perusteella.
Mitä tarkoitat tällä?

Jos ihminen vielä kaiken lisäksi itse potkii itseään, niin sitä enemmän ansaitsee sympatiaa ja apua.
Ehkä, eikö melkein itse kukin, mutta minkälaista apua? Että ihan kisan voittoa ja 50 000 euroa? :roll: Toi raha ei veisi Kadia terapiaan/raitistumisklinikkahoitoon vaan kääntyisi toivettasi vastaan.

Ei päähänpotkituilla reppanoilla ole välttämättä minkäänlaista motivaatiota terapiaan ja eheytymiseen. Kadin logiikalla iso raha toisi onnen sitä kautta, että se mahdollistaisi viinalääkkeen runsaamman nauttimisen, kun ei tarvitsisi mennä töihin.

Älkäämme myöskään unohtako Kadin talon ensi viikkoina tarjoamaa historiansa yhteenvetoa. Kyllä siinä mainittiin muiden muassa poliisin potkiminen. Kadilta irtoaa suoraa väkivaltaa eikä edes yritä pehmentää tai loiventaa tarinoitaan joillain lieventävillä asianhaaroilla. Häpeämätön. Miten häpeämättömyyttä terapoidaan?

Millä perusteella kaikki tai edes karhunosa Kadin ongelmakäyttäytymisestä olisi tämän äidin syytä?
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 05 Marras 2007 16:29

Kaikenlaisia kotipsykiatreja täältäkin foorumilta löytyy. Kadilla on ainakin useampi avun tarjoaja ongelmiinsa talosta poistuttuaan. Kaikki mehän tunnetaan Kadi ja tiedetään millainen hän oikeasti todellisuudessa on.
You're not bored, you're boring.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 18:11

sally kirjoitti: Ja VOIN KERTOO että isän juominen ja riitely äidin kanssa yms tuollaiset pikkujutut ovat kyllä todellakin pikku juttuja monen muun moniongelmaisen rinnalla.
Mutta talossa ei minusta ole ketään niin ongelmaista kuin Kadi.

Ja se riitely äidin kanssahan oli paljon enemmän kuin riitelyä, eikös siihen sisältynyt fyysistä väkivaltaa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Marras 2007 18:19

othellina kirjoitti: Toi raha ei veisi Kadia terapiaan/raitistumisklinikkahoitoon vaan kääntyisi toivettasi vastaan.
Sitähän emme voi tietää miten siinä kävisi. Jos Kadi on alkoholisti, niin on näemmä sellaiseksi tullut ihan niillä puutarhurin palkoillakin.

Jos hän voittaisi, niin voi olla, että kävisi todella pohjalla josta sitten seuraisi raitistuminen.

Kuitenkin, ei ole edes varmaa, onko Kadi varsinaisesti alkoholisti. Toki on juonut talossa aina, kun on tilaisuus, niinpä siellä tekevät lähes kaikki muutkin.

Toisaalta täällä on puhuttu, kuinka pienestä määrästä viinaa Kadi tulee känniin. Jos olisi ammattilainen niin silloinhan ei tulisi.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 05 Marras 2007 19:39

siiri.x kirjoitti:
othellina kirjoitti: Toi raha ei veisi Kadia terapiaan/raitistumisklinikkahoitoon vaan kääntyisi toivettasi vastaan.
Sitähän emme voi tietää miten siinä kävisi. Jos Kadi on alkoholisti, niin on näemmä sellaiseksi tullut ihan niillä puutarhurin palkoillakin.

Jos hän voittaisi, niin voi olla, että kävisi todella pohjalla josta sitten seuraisi raitistuminen.

Kuitenkin, ei ole edes varmaa, onko Kadi varsinaisesti alkoholisti. Toki on juonut talossa aina, kun on tilaisuus, niinpä siellä tekevät lähes kaikki muutkin.

Toisaalta täällä on puhuttu, kuinka pienestä määrästä viinaa Kadi tulee känniin. Jos olisi ammattilainen niin silloinhan ei tulisi.
Tähänhän on vedetty se lääke-episodi mukaan..
Mutta onhan Kadi kuitenkin osannut suhtautua itse huumorilla ongelmiinsa (nykysiin ja nuoruuden) talossa. En usko että Kadi on sitä tyyppiä ihminen joka kaipaisi sääliä. Mielestäni hyvällä asenteella tässä tapauksessa liikkeellä. Alkoholistiksi on kuitenki ihan turha käydä kenenkään syyttelemään kun ei meistä kukaan Kadia henk.koht kaiketi tunne.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 05 Marras 2007 23:48

Punde kirjoitti:Ennakko-odotusten vastaisesti bileiden aikana kadi oli näkymättömin ja vaisuin heti maariiian jälkee. :shock:
Hauska lukea tän ketjun ekoja sivuja :D Noo, viime aikoina Kadi ei ole enää ollut niin näkymätön ja vaisu bileissä ..

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 06 Marras 2007 09:15

Krii kirjoitti:
Punde kirjoitti:Ennakko-odotusten vastaisesti bileiden aikana kadi oli näkymättömin ja vaisuin heti maariiian jälkee. :shock:
Hauska lukea tän ketjun ekoja sivuja :D Noo, viime aikoina Kadi ei ole enää ollut niin näkymätön ja vaisu bileissä ..
no ei tod;).. ehkä se ei sillon uskaltanu näyttää todellistä minää :lol:
JuHu - :drink55:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Marras 2007 09:51

Jolanne kirjoitti:Kaikenlaisia kotipsykiatreja täältäkin foorumilta löytyy. Kadilla on ainakin useampi avun tarjoaja ongelmiinsa talosta poistuttuaan. Kaikki mehän tunnetaan Kadi ja tiedetään millainen hän oikeasti todellisuudessa on.
Ei avuntarjoajia, vaan jengiä, jotka tykkää syyllistää ja tuomita. Niin kuin muidenkin kohdalla. Kadin kohdalla tuo vaan jo etenee sairauteen asti. On kiehtovaa nähdä miten jotkut voivat saada sairaalloisen fiksaation heille täysin ventovieraaseen ihmiseen.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 06 Marras 2007 10:05

othellina kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:
Pilkkis kirjoitti: Jos on potkinut, niin kyllä Kadi itse on saappaan varressa huhkinut hyvänä apuna, ainakin omien juttujensa ja käytöksensä perusteella.
Mitä tarkoitat tällä?

Jos ihminen vielä kaiken lisäksi itse potkii itseään, niin sitä enemmän ansaitsee sympatiaa ja apua.
Ehkä, eikö melkein itse kukin, mutta minkälaista apua? Että ihan kisan voittoa ja 50 000 euroa? :roll: Toi raha ei veisi Kadia terapiaan/raitistumisklinikkahoitoon vaan kääntyisi toivettasi vastaan.

Ei päähänpotkituilla reppanoilla ole välttämättä minkäänlaista motivaatiota terapiaan ja eheytymiseen. Kadin logiikalla iso raha toisi onnen sitä kautta, että se mahdollistaisi viinalääkkeen runsaamman nauttimisen, kun ei tarvitsisi mennä töihin.
Näinhän siinä taitaisi käydä.

Tuo mahdollinen voittoraha (-verot) varmaan huokuttaisi bilettäjiä ("ystäviä") seuraan.

En tunne Kadia (kun tällainen vasta-argumentaatio mahdollisesti heitetään), muuta kuin sen perusteella mitä tässä ohjelmassa on nähty. Uskallan väittää, että tässä saa paljon paremman käsityksen ihmisestä kuin puolitutusta tai tutusta ns. livenä parissa vuodessakaan. (esim. alkoholiongelmaiset ovat mestareita salaamaan ongelmansa)

ps. En ole myöskään kotipsykologi tai meedio..;)

Avatar
Portsi
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 29 Syys 2007 13:25

Viesti Kirjoittaja Portsi » 06 Marras 2007 11:05

"Kadi muistutti, että diktatuurissa hän oli kärsinyt hämähäkistä ja yksin olleella Piialla ei ollut varmastikaan mukavaa.
- Sauli on ollut ainoa, joka on saanut nauttia, nainen huomautti."

Kärsikö Kadi mielestänne koko viime viikon?

:roll:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 06 Marras 2007 11:20

Big Mother kirjoitti: Ei avuntarjoajia, vaan jengiä, jotka tykkää syyllistää ja tuomita. Niin kuin muidenkin kohdalla. Kadin kohdalla tuo vaan jo etenee sairauteen asti. On kiehtovaa nähdä miten jotkut voivat saada sairaalloisen fiksaation heille täysin ventovieraaseen ihmiseen.
Kieltämättä. Kuinka paljon sitä voikaan vihata Kadia, jos vähintään joka toiseen viestiin on saatava jotain negatiivista hänestä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”