Satu Olkinuora

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 10 Syys 2007 00:47

Tirkka kirjoitti:ehkä se päättyisi kuitenkin omia aikojaan niin että Satu huomaisi itse että Timo ei ole tuossa hommassa tosissaan eikä hänenkään pitäisi.
Tuskinpa Satu on niin hölmö, ettei epäilys olisi jo herännyt. (Onhan siitä viitteitäkin Satun omissa pk-pulinoissa.) Epäilys on kuitenkin pikkujuttu, jos tunteet ovat vieneet hänet mukanaan. Varsinkin kun Satulle näyttää olevan vaikeaa erottaa kuvitelmaan perustuvaa epäilystä tosiasioihn perustuvasta epäilystä (vrt. Satun itsekritiikki).

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että Timon pitäisi selvästi kylmetä Satun romanssileikille, jotta viesti menisi perille. Satun toivonkipinä elää niin kauan kuin Timo viitsii puhaltaa kipinään.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Syys 2007 01:59

Noinhan se valitettavasti on. Ja koska Satu vaikuttaisi melko todennäköiseltä ehdokkaalta häädettäväksi viikon päästä, luultavasti suhde ei ehdi lämmetäkään niin vakavaksi että Satu kovin suuria sydänsuruja joutuisi kärsiä, ainakaan julkisesti. Ja hyvä niin, vaikka Satua en lähtijäksi toivoisikaan. Joko Sauli tai Jarkko saisi nyt lähteä tylsäilemästä (ei tule valitettavasti tapahtumaan).
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 10 Syys 2007 02:00

On toi satu kyllä niin läppä muija ettei paremmasta väliä. Varmasti viikon päästä katuu että lähti mukaan.

Ehkä se jo on huomannut ettei kukaan siitä tykkää, paitsi tietenkin timo, joka on rakastunut, mutta silti puksuttaa eteenpäin. Ja tietenkin timo miettii 24/7 miten satusta pääsisi parhaiten eroon.

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 10 Syys 2007 02:40

silmä kirjoitti:Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että Timon pitäisi selvästi kylmetä Satun romanssileikille, jotta viesti menisi perille. Satun toivonkipinä elää niin kauan kuin Timo viitsii puhaltaa kipinään.
Juuri näin. Taitaa vain Timo olla aikamoinen iljetys kun on jo näin pitkälle leikkiään jatkanut. Pisteet laskisivat ryminällä jos eivät olisi jo ihan nollissa entuudestaan.
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 10 Syys 2007 09:43

En mä Satua hölmönä pidä sen takia, että joku häntä kusettaa. Hän on vaan ihastunut (rakastunut?), nuori ja todennäköisesti kokematon tällaisen suhteen. Noin voi käydä kenelle vain, kun itse toivoo enemmän ja haluaa tulkita ja nähdä asiat itselleen edullisesti. Helppohan se täältä sivusta on nähdä homman nimi.

Lisäksi Timo on Satun kanssa kahden kesken aivan toisenlainen kuin suuressa joukossa. Satun kanssa lepertelee, mutta muiden seurassa tylyttää.

Luulenpa, että suurimmalle osalle ihmisistä käy joskus kuten Satulle. Harmi, että Satun kohdalla tämä on julkista ja joutuu läpikäymään tunteensa ja tuon tylytyksen julkisesti.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 10 Syys 2007 11:42

timo lepertelee satulle sen takia kahdestaan ollessaan, koska haluaa päästä housuihin. Se vaikuttaa mun mielestä aika selvästi olevan niin. Satu kuitenkin vaan haluaisi kehittää suhdetta ihan kuin normaaleissakin olosuhteissa eli lääppimisten kautta voittoon.

Satua en pysty säälimään mitenkään vain sen takia, että tämä on julkista hänen kohdallaan. Kuka leikkiin ryhtyy se.... jne :wink:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Syys 2007 13:21

Satulle ei riitä enää asteikko inhokkiäänestyksessä. Hän on kerännyt reilusti yli 50% inhokkiäänistä tänään ja skaala loppuu 50% kohdalla. :hahaha:

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 10 Syys 2007 19:13

TOTTA!







:umh:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 10 Syys 2007 22:05

Hyvin toi Timo tylyttää tota Satua (kattelen tässä dailyä). Satulla muuten hieno paita "What a Great Idea - Are You From Team Academy?". Voihan LOL.

Satusta myös lisää puolia, miksi se on just sitä mitä mä inhoan. Ei tarvii itse siivota, eikä hoitaa omia lapsiaan kun aikoo palkata siivoojaan ja lastenhoitajan. Ehtii olla enemmän töissä, voi jeesus mikä spede! :roll: Samaahan se sanoi myös kokkauksesta, et on mielummin tunnin enemmän töissä ja syö raflassa.

Toi on nainen mun hirvittävimmistä painajaisista ;)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 10 Syys 2007 22:14

Vaikka kuin tulisi toistoa, ei voi kuin todeta, että Satun käytös on aivan käsittämätöntä, teennäistä naurua, koko ajan suuna päänä olemista, muka-hauskuutta...
Dailya katselen minäkin juu. :)
I am the sunshine of my life!

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 11 Syys 2007 16:18

Sitäisitte hävetä, kun syyllistätte Satua kaikesta mahdollisesta. Olette väärässä ja paholaisen salaliitossa Satua vastaan.
Big Brotherin fanisivusto bbplaza.net -sivustolla on käynnissä inhokkiäänestys, jota johtaa ylivoimaisesti Satu yli 52 prosentin lukemilla. Seuraavana äänestyksessä on uusin tulokas Heli 12 prosentin kannatuksella.

Sadun olemus ja puheet ärsyttävät katsojia siihen malliin, että Jyväskylän neito halutaan pois ruudusta. Sivustolla keskustellaan vilkkaasti siitä, miten Satu saadaan pois talosta mahdollisimman pian. Keinoina on väläytelty mm. maksimoida Sadun negatiivinen äänisaalis antamalla vain miinusääniä, kun Satu joutuu ensimmäistä kertaa pudotusuhan alle.

Talossa on tänään äänestetty seuraavista häätöäänestykseen joutuneista. Häätöäänestyksen tulos julkaistaan huomenna.

ANN-MARI LEINONEN
@ILTALEHTI.FI
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2007 ... 9_bb.shtml

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Syys 2007 16:23

Kiitos Iltalehti!!!! Sain hyvät naurut!!! :thumbsup [smilie=a_chuckle.gif]
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2007 16:37

David Mills kirjoitti:Sitäisitte hävetä, kun syyllistätte Satua kaikesta mahdollisesta. Olette väärässä ja paholaisen salaliitossa Satua vastaan.
Niinpä. [smilie=nonono.gif] Loppuu se juonittelu! :wink:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Syys 2007 17:01

KESKEYTTÄKÄÄ OPERAATIO! ABORT! ABORT SATU! Modet tuhotkoon ketjun sisällön... Olen varannut kaikille osallisille lentoliput Bahamalle...Iltalehden piikkiin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Syys 2007 17:05

Mole kirjoitti:KESKEYTTÄKÄÄ OPERAATIO! ABORT! ABORT SATU! Modet tuhotkoon ketjun sisällön... Olen varannut kaikille osallisille lentoliput Bahamalle...Iltalehden piikkiin.
Kettu kuittaa. Syanidi kapseleita jaossa osoitteessa postilokero 347 33101 Tampere 10.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Syys 2007 17:09

Syksyinen moskova on kaunis talvi-iltaisin. 244-198. Koodi 5.

Avatar
Daddalie
Uimavalvoja
Viestit: 405
Liittynyt: 03 Syys 2006 17:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daddalie » 11 Syys 2007 17:27

Mun mielestä Satu on kaikessa cluelessnessissään mielenkiintoinen. Sadun pakonomainen tarve analysoida itseään ja ympäristöään ja ilmoittaa analyysinsä tulokset kanssakärsijöille on samalla tavalla koukuttavaa kun ratikassa takapenkin teinien juttujen kuuntelu (myös juttujen älyllinen taso on usein sama). Sitä tietää että salakuuntelu on väärin, mutta silti haluaa kuulla joka sanan. Harmi että Satu ilmeisesti putoaa sunnutaina ja tilalle saadaan jotain keskivertoSauleja. Toisaalta Sadun viemä tila on niin suuri että hittoako sitä tietää joko Jaakosta ja Saulista ja Piiasta paljastuu vaikka mitä erikoisia piireitä kun Satu häipyy. Jo nyt odotan miten Satu reagoi häätöuhan alle joutuessaan. Sanooko hän vain: Ihanaa, mä rakastan saada palautetta! vai nähdäänkö jotkut ihan ennenäkemättömät itkupotkuraivarit.

Ja juu, kyllä minuakin säälittää Sadun täydellinen tilannetajuttomuus Timon suhteen. Kiva tulla tuolta ulos ja kuulla kuinka petting zoo -partner ilmoittaa Sadun olevan seiskan arvoinen ja menevän vaihtoon heti kun hehkeämpää lihaa ilmestyy näköpiiriin. Ärsyttävä, daiju tai mitä tahansa, tuollaista ei kukaan ansaitse.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 11 Syys 2007 17:39

Punde kirjoitti:Syksyinen moskova on kaunis talvi-iltaisin. 244-198. Koodi 5.
Koodi 8 P. 0834-11. Portugaligaligali. Odotettavissa puolipilvistä, matalapaine kaakosta. Hrrr. Hrrr. Toistan. Hrrr. Hrrr.

Sipuli aiheuttaa turahdukset ulkomailla. Viimeistään isyystestin tulos tappaa, uhraa, uurtaa, niistää. Toiminta alkaa lokakuun osoittaessa saatanallista tarkoitusta alakerrassa.

Miten pääsen avaruuteen? :wink:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 11 Syys 2007 20:23

Anikos kirjoitti: Mä olen ollut samanlainen kun Satu, ihastunut ihan yhtä helposti
Useammat varmasti ihastuvat helposti, mutta Satuhan elää jo läpi vuosisadan rakkaustarinaa - yksipuolista sellaista. Ihastuminen, ja rakkaus kulkevat aika kaukana toisistaan. Varsinkin, kun ottaa huomioon nuo olosuhteet, ja ajan jonka ovat tunteneet.
Toisaalta, mikä on sen parempaa kuin eletty elämä, tunteineen kaikkineen?
Niinpä :)

Iltalehti kirjoitti:BB-Satua juonitaan ulos talosta
11.9.2007 15:47
BB-talossakin eriäviä mielipiteitä herättävä Satu on joutunut sarjan fanien salajuonen kohteeksi.


:hahaha: Mikä ihmeen salajuoni?

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 11 Syys 2007 20:44

[smilie=nonono.gif]

Hyi teitä juonittelijat! Rangaistukseksi sääntöjen rikkomisesta joudutte sunnuntaista alkaen Sadun Team Academyyn oppilaiksi. Luentoina mm. "miten räpsyttelen itselleni oman tupsumenninkäisen - pelkän katseen voimalla" ja "kälä-kälä-pälä - miten ilmaista itseni mahdollisimman monisanaisesti ja sisältököyhästi, käyttäen mahdollisimman paljon minä-sanaa". Lopuksi kurssin edistyneimmille analysoimme toistemme nenistä kaivamiamme räkäklimppejä ja maistelemme silmärähmäkokkareita.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Syys 2007 21:07

Nist kirjoitti:[smilie=nonono.gif]

Hyi teitä juonittelijat! Rangaistukseksi sääntöjen rikkomisesta joudutte sunnuntaista alkaen Sadun Team Academyyn oppilaiksi. Luentoina mm. "miten räpsyttelen itselleni oman tupsumenninkäisen - pelkän katseen voimalla" ja "kälä-kälä-pälä - miten ilmaista itseni mahdollisimman monisanaisesti ja sisältököyhästi, käyttäen mahdollisimman paljon minä-sanaa". Lopuksi kurssin edistyneimmille analysoimme toistemme nenistä kaivamiamme räkäklimppejä ja maistelemme silmärähmäkokkareita.
:hahaha:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Syys 2007 22:50

Satu on omien sanojensa mukaan suuren luokan business-nainen, mutta silti äiti maksaa hänen vuokransa ja puhelinlaskunsa. :hahaha:
Asukkaat alkoivat keskustella lellipennuista, jotka saivat vanhemmiltaan kaiken, minkä halusivat. Timo alkoi selvittää, lukeutuiko Satu näihin lapsiin ja sai naisen vastauksista hieman tukea oletukselleen.

- Meijän äiti ei oo silleen, mutta se vaan remppaa sitä taloaan pikku hiljaa ja antaa sit meille loput. Mitäpä se niillä tekis? Satu selitti eloaan.

Muut olivat sitä mieltä, että opiskelijoiden tulisi tulla toimeen omillaan. Sadun päähän ei mahtunut, mistä opiskelijat saisivat tarpeeksi rahaa itse.

- Osa-aikaisista töistä! muut huusivat yhteen ääneen ratkaisun.

Satu selitti, että hänen aikansa meni opiskeluun sekä hevosenhoitoon. Muut alkoivat kuittailla naiselle, joka nuorena opiskelijana omisti oman hevosen.

- Maksaako sun äitis sun vuokraskin? Timo kysyi ihmetellen Sadulta.

Satu hautautui nolona huppuunsa ja veti kätensä kasvojensa eteen. Timo luki käyttäytymisestä Sadun vastauksen.

- No v***u nyt mä ymmärrän, miten sul on varaa käydä joka päivä ravintoloissa syömässä! Timo tuhahti ennen kuin sai vielä kuulla, että Satu ei maksanut itse edes puhelinlaskujaan.
Löytyi muuten netistä tämä kuuluisa Team Academykin: http://www.tiimiakatemia.fi/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”