Timo Hytönen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Loka 2007 19:12

^^^^Torspo mikä torspo......... :roll: :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 22 Loka 2007 20:42

sally kirjoitti:Mä olin varma että täällä on nyt tuohtuneita naisihmisiä sankoin joukoin intoilemassa sovinistisika-timon lähtöä "kun kerran uskalsi haukkua suvin persettä isoksi"

Mun mielestä toi suvin p*r*e-läppä oli ehkä aidointa timoa mitä voi olla. jos kerran jankataan (vapun puolesta) niin kai sitä nyt täytyy vastata rehellisesti! rehellisyys kunniaan
Whoo, feministi-kortti!

Whoo, aito-kortti!

Whoo, 'olen vain rehellinen'-kortti :lol: Kuules nyt, jos sinua noin kiukuttaa, että joku ei pidä rakkaan Tomppeli-Timosi juttuja huvittavina, niin ei tarvitse käyttää ylikuluneita fraaseja perustellessa hänen käytöstä.

Bai bai Tyhmyri-Timo, ei tuu ikävä sun kulmakarvoi ja takatukkaa!
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 22 Loka 2007 21:02

Sihi ja cicena tiivistivät aika hyvin Timon syvimmän olemuksen.

Edit: Timo sitten kertoi koosteessa asuvansa Kasperissa. Kyseinen kaupunginosa sattuu olemaan Seinäjoen slummi.

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 22 Loka 2007 22:42

Petri kirjoitti:Timo sitten kertoi koosteessa asuvansa Kasperissa. Kyseinen kaupunginosa sattuu olemaan Seinäjoen slummi.
totta! :)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 23 Loka 2007 02:01

didrika kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:Mä todella toivon, että Timo edes miettii. Talossa ollessaan sellaisesta hädin tuskin oli merkkejä.
http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtm ... /10/112366
Eikä juurikaan tuossa haastattelussa. Kiitos mielipidettäni vahvistavasta dokumentista.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 23 Loka 2007 08:09

Muistin juuri miksi Timon piti lähteä Talosta. Ärsytysmittari nousi heti.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
didrika
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Touko 2007 02:40
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja didrika » 23 Loka 2007 09:29

Mutta jokainenhan toki tulkitsee tämänkin asian omalla tavallaan. Minulle nämä puheet ainakin riittävät kertomaan, että kyllä taitaa kaduttaa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Loka 2007 09:57

tomppelihan Timppeli on eikä huomaa koko ajan puhuvansa itseään pahemmin pussiin kun toimittajat vielä jallittaa sitä... olis jo hiljaa niistä naisista... mutta mua kyllä Timppeliinan jutut vaan naurattaa, eihän kukaan voi ottaa näitä tosissaan

ei muuta ku Märttiinän taakse jonoon odottamaan "vuoden turhin julkkis"- pystiä :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

MasaMeh1
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 22 Loka 2007 18:00

Viesti Kirjoittaja MasaMeh1 » 23 Loka 2007 17:14

siiri.x kirjoitti:Uskomaton tyyyppi. Vielä suorassa lähetyksessä Vapun haastattelussa meni haukkumaan Suvin persettä isoks.
:twisted:
Voitko kieltää:




Kuva
Kuva

:lol: :lol: :oops: :oops:

Avatar
Tannz
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Loka 2007 20:59
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tannz » 23 Loka 2007 21:11

Timo vain oli paras :cry: :( :in love:
Vaikkakin Nikon ja Saulin ohella :)

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 23 Loka 2007 21:31

Timo oli ykkönen :bow: :hug:

^^ ja btw, suvilla on iso perse! (sen tietää ilman kuvaki)
Perttu <3

Avatar
Tannz
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Loka 2007 20:59
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tannz » 23 Loka 2007 21:32

LindaH kirjoitti:Timo oli ykkönen :bow: :hug:

^^ ja btw, suvilla on iso p*r*e! (sen tietää ilman kuvaki)
Niinpä :lol:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 24 Loka 2007 10:59

LindaH kirjoitti:
^^ ja btw, suvilla on iso p*r*e! (sen tietää ilman kuvaki)
Et oo isoo persettä nähnykkään jos toi on iso sun mielestä.

Musta on jotensakin uskomatonta että varsinkin nainen menee julkisella paikalla haukkuun toisen, normaalivartaloisen naisen, ja vielä sellaisen, joka ei ole mitään pahaa tehnyt hälle, persettä isoks.

Pikkupoika Timo ja palstan pikkupojat on eri asia, niistä sen jotenkin vielä ymmärtää.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 24 Loka 2007 11:01

Ja kyllähän tämän päivän trendeillä ison perseen pitäisi nostaa pisteitä, ei laskea.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Loka 2007 11:08

Mun mielestä Suvi on ihan nätti, normaalivartaloinen tyttö. Kroppien (tai ihmisten) pisteyttäminen on nyt muutenkin aika :roll: .
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Marianne » 24 Loka 2007 15:24

BUHUU! MÄ HALUAN TIMON HETI TAKAISIN TALOON! BUHUU!
Olen todella pettynyt ja surullinen kun Timo häädettiin talosta. Olisi luullut Jarkko- ja Sauli-fanien äänestävän Timoa jatkoon, kun Timo ole noille kahdelle niin tärkeä. Timo oli todella piristävä ja iloinen tyyppi, koko ajan keksimässä jotain hauskaa Nikon kanssa. Timo olisi saanut puolestani olla melkein loppuun saakka.

Multa menee täysin yli hilseen tuo Kadifanitus, mitä ihmiset siinäkin näkee, patalaiska juoppo. Nyt siitä ei pääse eroon ennen juhannusta.

En osaa yhtään sanoa kenet ykköskauden tylsimyksistä tai kakkoskauden ällötyksistä valitsisin All- Starsiin, mutta tästä kaudesta olen ihan sataprosenttisen varma: TIMO JA MAXINE.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 24 Loka 2007 15:27

Marianne kirjoitti: Multa menee täysin yli hilseen tuo Kadifanitus, mitä ihmiset siinäkin näkee, patalaiska juoppo. Nyt siitä ei pääse eroon ennen juhannusta.
Erittäin hyvin kiteytetty! :D

Ja minä en edes liiemmälti pitänyt Timosta, mutta myöntää täytyy, että jätkö toi taloon eloa ja säpinää. Toisin kuin tuo ameeba-Kadi.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 24 Loka 2007 20:01

Nist kirjoitti: Erittäin hyvin kiteytetty!
Osoittaa myös suurta forumin sääntöjen arvostamista. Tai sitten ei. Yrittäkää nyt oikeasti pysyä edes jollain tapaa asiallisina!

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 24 Loka 2007 20:09

Jaake kirjoitti:
Nist kirjoitti: Erittäin hyvin kiteytetty!
Osoittaa myös suurta forumin sääntöjen arvostamista. Tai sitten ei. Yrittäkää nyt oikeasti pysyä edes jollain tapaa asiallisina!
Tartut tuohon vain, koska Kadi on suosikkisi. Jos bb-talon asukas on juoppo ja laiska ja se myös huomataan ruudun tällä puolen, niin ei siinä ole mitään kovin kummoista foorumin sääntöjen rikkomista.

Kadi on hyvä mimmi, mutta laiskuus ja viinanhimo on miinusta.Tämä on fakta. Jos ei sitä tajua, niin oma vika.

Timo on limainen mies, joka arvostelee naiset kouluasteikolla tyttöystäväpotentiaalin tai perseen koon mukaan, mutta sen asian toteamistahan sinä et pidä mitenkään foorumin sääntöjen rikkomisena. Vaikka tämäkin on fakta. Oma vika, jos jää alle.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 24 Loka 2007 20:22

Nist kirjoitti: Tartut tuohon vain, koska Kadi on suosikkisi.
Ei pidä paikkaansa, satuin yksinkertaisesti törmäämään mielestäni asiattomaan kielenkäyttöön, jota ikävä kyllä nykyään palstalla on aivan liikaa.
Jos bb-talon asukas on juoppo
ja laiska
..joista molemmat ovat ihan hyväksyttäviä nimityksiä?
Timo on limainen mies, joka arvostelee naiset kouluasteikolla tyttöystäväpotentiaalin tai perseen koon mukaan, mutta sen asian toteamistahan sinä et pidä mitenkään foorumin sääntöjen rikkomisena. Vaikka tämäkin on fakta. Oma vika, jos jää alle.
Lima-Timo -nimitys on mielestäni aina ollut jokseenkin humoristinen, vaikkei todellakaan mairitteleva. En tajua miksi tämän täytyy nyt kohdistua minuun (vaikka asiasta huomautinkin), koska jokaisen pitäisi itse tajuta mikä on sallittua ja mikä ei, varsinkin kun aiheesta on säännöt joita jokainen suostuu noudattamaan ennen kirjoittelun aloittamista forumille.

Ainakin tämä todistaa sen, että tarpeeksi ei ole huomauteltu..

Avatar
didrika
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Touko 2007 02:40
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja didrika » 24 Loka 2007 21:03

Jaake kirjoitti:
Jos bb-talon asukas on juoppo
ja laiska
..joista molemmat ovat ihan hyväksyttäviä nimityksiä?
Eikö täällä saa enää tosi-asioita kertoa jos ne kohdistuvat Kadiin?
Jos pitää juoda kohtuudella ja toinen vetää lärvit niin onhan alkoholin käytössä silloin jotain vikana, mutta sehän taas johtuu siitä, että Kadi tekee mitä haluaa. Ja migreenit ja sydänviat häviää kun vilauttaa siideritölkkiä, tottahan toki!
Ja Timoa toki saa haukkua, onhan se tosi limainen ja oksettava, neiti ja vaikka mitä, huumoriahan se vaan on. :roll:
Eihän juopoksi haukkuminen ole mairittelevaa, mutta koska sanon sen huumorilla, niin saan varmaan käyttää sitä samassa yhteydessä, kun muut käyttävät Lima-Timoa?

Täältä saa varmaan bannit jos sanoo Kadia laiskaksi ja omahyväiseksi? Koska eihän Kadi ole laiska ja omahyväinen vaan reipas ja epäitsekäs, aina!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Loka 2007 21:25

Jaake, sen täytyy kohdistua sinuun koska sinä asiasta huomautit. Myöskin olen henk. koht. huomannut sinun olevan epätasapuolinen asukkaita kohtaan myös viime vuonna, ilman että asiaa edes huomaat (tai olet huomaavinasi). Itsehän olen myös mutta kehtaan sen myös tunnustaa. ;)

Ja minusta Juoppo ja Laiska ovat molemmat ihan asiallisia nimityksiä semmoisesta ihmisestä joka on niitä.
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”