Maria Eklund

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 02 Syys 2007 22:47

Mole kirjoitti:Maria oli asukkaan tuhlausta. Käsittämätöntä, mikäli taloon on tosiaan valittu henkilö, joka ei tiedä edes perusasioita formaatista.
Niinpä, mulla ollut koko ajan ihan sama fiilis, että helvetti kun ihan turhaan vei mestan joltain oikeasti hyvältä asukkaalta :P.
Huijasi meitä kaikkia prkl ;).

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 02 Syys 2007 23:42

no nyt son ulkona talosta JEE!
JuHu - :drink55:

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Syys 2007 00:07

Mole kirjoitti:Maria oli asukkaan tuhlausta. Käsittämätöntä, mikäli taloon on tosiaan valittu henkilö, joka ei tiedä edes perusasioita formaatista.

Tainnut olla tosiaan "suulliset" koekuvaukset...
Näin on. Maria oli väärässä paikassa väärään aikaa. Kulunut sanonta, mutta pitää tässä täysin paikkaansa.

Ja oliko siellä minkäänlaisia psykologisia testejä tai vastaavia...herää epäilys ?! (tästä ei ole pitkä matka pohdiskella erään toisen asukin mahdollisia ongelmia...)

Mikeiron
Häädetty
Viestit: 21
Liittynyt: 17 Elo 2007 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mikeiron » 03 Syys 2007 05:10

Ihan alussa ajattelin että AG on aivan saletisti mun tän kauden inhokki, sen verran ärsyttävä se oli ekoina päivinä. Mut viimeisen parin päivän aikana mun kävi sitä jopa aavistuksen sääliks kun sille ei kukaan oikein edes jutellut. Ja mielumimin mä olisin sitä talossa katsonut kun Friikki-Eikkaa...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Syys 2007 07:46

Voi Maria... Ei ollut kännykkää eikä poikaystävää. Hei kuka oikeasti pyrkii realityyn josta ei tiedä yhtään mitään. Mä ainakin olisin ihan varmuuden vuoksi koittanut nähdä pari jaksoa.

No, Maria ainakin näytti ilahtuvan häädöstä, joten hyvä niin. Sääli tosiaan sekin että hän vei paikan joltakin muulta taloon tahtovalta.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 03 Syys 2007 08:11

Mikeiron kirjoitti:Ihan alussa ajattelin että AG on aivan saletisti mun tän kauden inhokki, sen verran ärsyttävä se oli ekoina päivinä. Mut viimeisen parin päivän aikana mun kävi sitä jopa aavistuksen sääliks kun sille ei kukaan oikein edes jutellut. Ja mielumimin mä olisin sitä talossa katsonut kun Friikki-Eikkaa...
Olen tismalleen samaa mieltä!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Syys 2007 19:18

Mariiialla hyviä kommentteja satusta ja timosta katajan haastattelussa extrassa.

:hahaha: :ROFL [smilie=a_goodjob.gif] Hyvä hyvä. Oon asiasta mariiiian kans täysin samaa mieltä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Syys 2007 19:22

^^Mitä se sano?
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Syys 2007 19:25

Sihijuoma(n) kirjoitti:^^Mitä se sano?
Sano ettei pidä yhtään sadusta. Mainitsi kerran kun satu innoissaan tuli näyttämään mariiialle jotain mitä sillä oli sormessa. "kato kato, mulla on räkää tossa! se tuli mun nenästä!!!"

Pitää satua myös poikatyttönä, ja arvelee että timo meikkaa enemmän kuin satu (tai tykkää meikkaamisesta enemmän kuin satu, en muista) Sadun ja timon "suhteesta" myös jotain, että timo saattaa viehättää satua koska on niin tyttömäinen poika.

Olikohan tossa kaikki, ei varmaan. Mut semmottii.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Syys 2007 19:27

Ok. Kiitos! :thumbsup
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 03 Syys 2007 20:12

Paras kohta oli se "ulululululu"-ääni tai mikä lie kuvaus Sadusta.

Maria puhui vapautuneemmin näissä haastatteluissa ja pk-huoneessa kuin BB-talossa yleensä.

Verkkovieraassa näköjään paljon 12-vuotiaita ja avohoitopotilaita lähettämässä kysymyksiä ja kommentteja.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 05 Syys 2007 12:11

siis yhtää sekuntia en oo ehtinyt vielä nähdä tätä kautta, mutta sen pre BB ohjelman perusteella täytyy kyllä olla vitun pettynyt. KOSKA tää Maria tapaushan oli vissiin se krepattu tukkainen urpo niistä taloon pyrkijöistä mitä telkassa näytettiin. Miten sellanen spede on voitu päästää tonne taloon? no onneks se tippu ennenkuin ehdin nähdä sitä itse talossa. samalla laski pisteet myös bb päättäjistä kun ne on otti tän sinne sisään :roll:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 21 Syys 2007 11:00

Maria vaikutti oikeestaan aika huumorintajuselta ja itseironiselta. Tänään Maria Extrassa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Syys 2007 11:37

Mulla meni eilisessä bbextran insertissä Marian huumorintajuisuus ja itseironisuus ihan ohitse... mun mielestä se oli ihan sama oma itsensä, eli kohtuullisen epävarma ja jäykkä... siitä vaan nitomaan itselleen villapuseroa... sticka tröjan till sig själv
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 21 Syys 2007 12:09

big.mac kirjoitti: siitä vaan nitomaan itselleen villapuseroa... sticka tröjan till sig själv
:hahaha:

Repesin kun näin ton! Ja sit se vielä koitti korjata sitä ja meni vielä enemmän mönkään.

Ja selvennykseksi: Jag har också en svenskspråkig far, elikkäs tuollaista suåmenruåttalaista mongerrusta on tullut kuultua...
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 21 Syys 2007 12:20

big.mac kirjoitti:Mulla meni eilisessä bbextran insertissä Marian huumorintajuisuus ja itseironisuus ihan ohitse... mun mielestä se oli ihan sama oma itsensä, eli kohtuullisen epävarma ja jäykkä... siitä vaan nitomaan itselleen villapuseroa... sticka tröjan till sig själv
Siis.. tuliko mainos tänpäiväsestä Maria-jutusta vai?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Syys 2007 14:05

siiri.x kirjoitti:
big.mac kirjoitti:Mulla meni eilisessä bbextran insertissä Marian huumorintajuisuus ja itseironisuus ihan ohitse... mun mielestä se oli ihan sama oma itsensä, eli kohtuullisen epävarma ja jäykkä... siitä vaan nitomaan itselleen villapuseroa... sticka tröjan till sig själv
Siis.. tuliko mainos tänpäiväsestä Maria-jutusta vai?
kyllä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

VISION
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 05 Loka 2007 23:15

Viesti Kirjoittaja VISION » 17 Loka 2007 11:25

Harmi kun MARIA tippui heti ekana!!! Mun alkusuosikilleni kävi muuten viime vuonnakin samalla tavalla... MIRKA nasevine äänineen tippui harmikseni heti kättelyssä viime kaudella.. :lol:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 17 Loka 2007 13:33

Maria oli kyllä ihan 10 sfääriä ylempänä kuin Mirka.

Sekä hyvässä että pahassa.

Shaz
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 22 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Shaz » 23 Marras 2007 18:49

Sihijuoma(n) kirjoitti:Inhokkini on (luultavasti) löytynyt. :roll:
Onneksi tippui heti!
Se mitä on tullut ulos telkusta sen jälkeen, kun tipahti niin osoitti lisää kuinka omituinen ihminen. en nyt käyttänyt sanaa bimbo... tarkoitin kyllä. :)

Shaz
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 22 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Shaz » 23 Marras 2007 18:51

sally kirjoitti:siis yhtää sekuntia en oo ehtinyt vielä nähdä tätä kautta, mutta sen pre BB ohjelman perusteella täytyy kyllä olla vitun pettynyt. KOSKA tää Maria tapaushan oli vissiin se krepattu tukkainen urpo niistä taloon pyrkijöistä mitä telkassa näytettiin. Miten sellanen spede on voitu päästää tonne taloon? no onneks se tippu ennenkuin ehdin nähdä sitä itse talossa. samalla laski pisteet myös bb päättäjistä kun ne on otti tän sinne sisään :roll:
ASIAA!!

Vieläkin hirvittää se kreppipää! :o

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”