Niko Nousiainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hamm75
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 502
Liittynyt: 28 Elo 2007 22:14

Viesti Kirjoittaja Hamm75 » 31 Loka 2007 00:16

Petri kirjoitti:Tehdessään jotain Niko jaksaa hokea loputtomiin saakka asukkaille, että katsoisivat hänen tekemisiään.
... aivan kuten pienet lapset.

Mutta kaiken kaikkiaan Niko on ok. Huima parannus ensivaikutelmasta.

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 31 Loka 2007 15:02

minusta aika yllättävää että siitä mielikuvasta mikä plazalta tuli nikon tullessa taloon (ihme hoppari, en tykkää, ärsyttävä, outo hyypiö jne) on päästy tähän tilanteeseen, että viikon 10 suosikkiäänestyksessä niko johtaa..

ei siinä, itse oon pitäny nikosta heti alusta alkaen, mutta en ikinä ois oottanu että "yleinen" mielipide muuttuis näin nikomyönteiseks ikinä.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 31 Loka 2007 18:39

julmia kirjoitti:minusta aika yllättävää että siitä mielikuvasta mikä plazalta tuli nikon tullessa taloon (ihme hoppari, en tykkää, ärsyttävä, outo hyypiö jne) on päästy tähän tilanteeseen, että viikon 10 suosikkiäänestyksessä niko johtaa..
Joo, minäkin tykkäsin Nikosta alusta lähtien (jossei viheltelyä oteta huomioon) ja ihmettelin, miksi Nikon hopparityyli oli eräille täällä kuin punainen vaate härälle.

Päättelin sen johtuvan siitä, että olen niin vanha. Minun nuoruudessani ei ollut hoppareita, joten tyyli ei sillee ärsyttänyt valmiiksi. Niko ei edes ollut mikään ihan pahimmannäköinen lökäpöksy, eli housujen vyötärö ei keikkunut polvissa, eikä kaulalla roikkunut kultaisia strassikoristeisia blingbling-dollarimerkki-koruja.

Plussaa oli Nikon sporttisuus ja se, että Nikon kroppa on kyllä tämän BB-kauden paras. Kyllä sitä katselee.. :oops: Niinkuin afterski-bileissä, Nikon noustua märkänä ja höyryävänä paljusta terassille tanssimaan, yläkroppa kiiltäen märkänä... uuh...Come to mama....
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
katotaas
Julkkisasukas
Viestit: 492
Liittynyt: 21 Elo 2007 21:56

Viesti Kirjoittaja katotaas » 01 Marras 2007 00:10

Niko tais nähdä kans tällä viikolla Fabun pelailun, kun anto 2pst,ennenhän näyttänyt tulevan hyvin toimeen.
BB-Henna oksenteli - katso kuva. Iltalehti 9.11.2008

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Viesti Kirjoittaja othellina » 01 Marras 2007 06:15

Nikolle empatiat romahtivat eilen tai toissapäivänä.

• Sai kaksi tyynyä, joista antoi toisen Jarkolle, toinen itselle. Mittee totanoin esim. Riitta?
• Farbodille kaksi pistettä. Helou :?:
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 01 Marras 2007 07:05

othellina kirjoitti:Nikolle empatiat romahtivat eilen tai toissapäivänä.

• Sai kaksi tyynyä, joista antoi toisen Jarkolle, toinen itselle. Mittee totanoin esim. Riitta?
• Farbodille kaksi pistettä. Helou :?:
• Riitta oli nukkunu sisällä.
• Fabelle 2 pist, tottakai! Kelle muulle? ;)
Perttu <3

Rosa
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 01 Marras 2007 08:58

Viesti Kirjoittaja Rosa » 01 Marras 2007 09:04

Niko on ehdottomasti yksi mun suosikeista nyt Tellun häädön jälkeen! :)

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Viesti Kirjoittaja othellina » 01 Marras 2007 09:09

LindaH kirjoitti:• Riitta oli nukkunu sisällä.
Okei. Tätä en tiennyt Nikon tietäneen jo valmiiksi, kun mietti tyynyn saajia. :thumbsup Muuten en kykene sulattamaan Farbod-kuviota. Niko tehnyt tykö, jutellut enemmän kuin muut, nauraneet yhdessä ja vielä fudissamiksia. Siis kelle tahansa 2 pistettä paitsi Fabelle! :jkmatami:
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 02 Marras 2007 11:17

live-ketjusta:

"Niko myöhemmin - Suvi on ite yks iso finni."

Kumpi finni nyt pitäis ensin puristaa talosta ulos - Niko vai Farre, vaikee päättää. Kunpa molemmat lähtis viikon päästä yht'aikaa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Marras 2007 12:02

mua ei ainakaan yhtään ärsytä, että niko antoi tyynyn jarkon lisäksi itselleen. mäkin oisin antanut. eihän tuolla nyt tarvi mitää laupiasta samarialaista esittää, toi tyynyjen jako ois voinu tulla kelle tahansa muullekin. Eikä sitä paitsi kukaan saanut tietää että kuka sen tyynyjen jaon on tehnyt.

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Viesti Kirjoittaja othellina » 02 Marras 2007 12:37

sally kirjoitti:mua ei ainakaan yhtään ärsytä, että niko antoi tyynyn jarkon lisäksi itselleen. mäkin oisin antanut. eihän tuolla nyt tarvi mitää laupiasta samarialaista esittää, toi tyynyjen jako ois voinu tulla kelle tahansa muullekin. Eikä sitä paitsi kukaan saanut tietää että kuka sen tyynyjen jaon on tehnyt.
Jos Riitta olisi ollut yksi vaihtoehto, ei mielestäni olisi kyseessä ollut joku laupias samarialaisuus vaan perusetiketti, hyvä, kiva, korrekti käytös. Selkeästi seniori-ikäisen rouvan huomioiminen.

Sinänsä joka tapauksessa kenelle tahansa paitsi itselle antaminen näyttää fiksummalta. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Marras 2007 12:44

ymmärrän tietenkin mitä tarkoitat. mutta en myös ymmärrä oman itsensä epäsuosimista kaikessa vaan peruskiltteyden takia yms. on aivan liian perussuomalaista antaa aina toisille ensin ja jäädä itse kokonaan vaille, ettei vaan pahaa silmää saisi keltään.
Eihän mun mielestä tuollaisissa olosuhteissa pitäisi Riittaa iän takia erityishuomioida, ittehän on tuonne hakenut ja tietää että kaikkea voi tulla eteen.

edit: taas nikon pisteet vaan kohisemalla nousee kun sanoi kadille suorat sanat : ensi kerran kun on bileet niin sitten otat varovaisesti.
hyvä niko.
tästä voisi jatkaa kadi threadissa, että kadi tietenkin mussutti olevansa juomatta koska ei ilmeisesti jaksa kuunnella kenenkään valitusta asiasta.
*keskisormihymiö kadin suuntaan*

Avatar
katotaas
Julkkisasukas
Viestit: 492
Liittynyt: 21 Elo 2007 21:56

Viesti Kirjoittaja katotaas » 02 Marras 2007 13:08

othellina kirjoitti: Jos Riitta olisi ollut yksi vaihtoehto, ei mielestäni olisi kyseessä ollut joku laupias samarialaisuus vaan perusetiketti, hyvä, kiva, korrekti käytös. Selkeästi seniori-ikäisen rouvan huomioiminen.

Sinänsä joka tapauksessa kenelle tahansa paitsi itselle antaminen näyttää fiksummalta. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Ymmärtäminen ja olla samaa mieltä on eri asia. Ymmärrän itse kyllä, että se on kohteliasta ja niin normaalisti olisikin hyvä antaa vanhemmalle tyyny mutta, jos kerta tonne bb:hen on lähtenyt niin kyllä sillon siellä jokainen on tasavertainen ja että Riitta oli nukkunut viime yön sohvalla oli tarpeeksi hyvä perustelu minun mielestäni olla antamatta tyyny muulle kuin itselleen. Sekavaa.
BB-Henna oksenteli - katso kuva. Iltalehti 9.11.2008

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 02 Marras 2007 13:41

sally kirjoitti:mua ei ainakaan yhtään ärsytä, että niko antoi tyynyn jarkon lisäksi itselleen. mäkin oisin antanut. eihän tuolla nyt tarvi mitää laupiasta samarialaista esittää, toi tyynyjen jako ois voinu tulla kelle tahansa muullekin. Eikä sitä paitsi kukaan saanut tietää että kuka sen tyynyjen jaon on tehnyt.
Eikös tuo tyynyn valinta (ja hyödyntäminen) tapahtunutkaan silloin, kun Niko/Jarkko/Fabe ja Sauli nukkuivat lisähuoneessa? Suvi ja Riitta nukkuivat tuon yön "palatsissa".

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 02 Marras 2007 14:29

sally kirjoitti:mua ei ainakaan yhtään ärsytä, että niko antoi tyynyn jarkon lisäksi itselleen. mäkin oisin antanut.
Jos Kadi olisi ollut samassa tilanteessa ja ottanut tyynyn itselleen niin johan olisi itku revennyt.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 02 Marras 2007 14:33

Hedgehog kirjoitti:Jos Kadi olisi ollut samassa tilanteessa ja ottanut tyynyn itselleen niin johan olisi itku revennyt.
No itkuhan täällä repesi, kun "itsekäs Niko" omi tyynyn.

Kadin taas ei ole juuri tarvinnut taistella tyynyistä, kun koko viikkotehtävä on prinsessalla mennyt ghänässä eliittibileissä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 02 Marras 2007 14:54

Nist kirjoitti: Kadin taas ei ole juuri tarvinnut taistella tyynyistä, kun koko viikkotehtävä on prinsessalla mennyt ghänässä eliittibileissä.
Eipä tainnut mennä koko viikkotehtävä.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 02 Marras 2007 22:58

(Siis Piuvahan oli yksin ensimmäisen päivän.)

Mut tolla Nikollahan on pieni kaljunalku, huomasi justiin. Siksköhän se pitää aina lakkia.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 02 Marras 2007 23:16

siiri.x kirjoitti:Mut tolla Nikollahan on pieni kaljunalku, huomasi justiin. Siksköhän se pitää aina lakkia.
Mäkin luulin, että se on kaljunalku. Mutta sitten totesin, että sillähän on niin vaaleat hiukset luonnostaan, että juurikasvu saa aikaan tälläisen optisen harhan. Ei siinä mitään, mielestäni kaljut miehet on maailman seksikkäimpiä otuksia, mutta Nikon kohdalla taitaa olla kyse kontrastista hänen luonnonvärinsä ja purkkivärinsä välillä. :D
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 02 Marras 2007 23:26

Tä? Siis Nikke värjää hiuksiaan? No eipä ihme että oon pitäny sitä jotenkin epämiehekkäänä.

Siis mun mielestä, jos mies värjää vaaleat hiuksensa tummiks niin se on tyhmää ja turhaa koska vaaleahiuksiset miehet on ihania.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 02 Marras 2007 23:30

Onhan Niko useammin himoinnut uutta hiusväriä. Piialta meinasi jo aiemmin lainata. Oli värjännyt edellisen kerran kuukausi ennen taloon menoa, joten juurikasvu alkaa olemaan aika pitkää.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Nist » 02 Marras 2007 23:39

siiri.x kirjoitti:Siis mun mielestä, jos mies värjää vaaleat hiuksensa tummiks niin se on tyhmää ja turhaa koska vaaleahiuksiset miehet on ihania.
No siis mun mielestä hiukset miehen päässä on ylipäätään aivan tyhmää, siksi kaljut miehet on H-H-HOT!

SBB1-Lintsiä ikävä.. :cry:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”