Sauli Koskinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 26 Marras 2007 23:01

Sauli sitten hyppäsi Sveitsistä suoraan Ruandaan. :shock:

En sillä särmän löytymisellä ihan näitä tappamis- ja kiduttamisfantasioita tarkoittanut.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 27 Marras 2007 09:00

Mole kirjoitti:Sauli sitten hyppäsi Sveitsistä suoraan Ruandaan. :shock:

En sillä särmän löytymisellä ihan näitä tappamis- ja kiduttamisfantasioita tarkoittanut.


:hahaha: Eiköhän tällekin joku hyvä selitys löydy, Saulilla varmaan on hirveästi angstia ja antipatioita..
You're not bored, you're boring.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Marras 2007 10:41

Jolanne kirjoitti:
Mole kirjoitti:Sauli sitten hyppäsi Sveitsistä suoraan Ruandaan. :shock:

En sillä särmän löytymisellä ihan näitä tappamis- ja kiduttamisfantasioita tarkoittanut.



:hahaha: Eiköhän tällekin joku hyvä selitys löydy, Saulilla varmaan on hirveästi angstia ja antipatioita..

Ööööhh. Mistä te puhutte :shock: ?

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Marras 2007 10:46

Eilisessä koosteessa oli puhetta että haluaisko jonkun tuttunsa kuolevan (tai olisko mitään sitä vastaan)

Niin Saulilla on yks, joka on tehny sen elämstä helvetin yhdessä vaiheessa, ja sen Sauli vois tapaa, jos ei jäis kiinni. Ja ehkä vielä kiduttaen.

Koko juttu oli sillai puoliläpällä, mutta mulle kyllä jäi sellenen tunne, että Sauli tosiaan vois jotain pahaa sille tyypille tehä oikeastikin, jos ei jäis kiinni.

Ihan hyvä että sitä särmää nyt löyty vähän :)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Marras 2007 10:51

^ :shock:

Täytyy varmaan katsoa netti-tv:stä eilisen kooste

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Viesti Kirjoittaja merri » 27 Marras 2007 11:41

Ette varmaan ole aiemmin huomanneet, että Sauli viljelee aika paljon rankkaakin mustaa huumoria, joten tuskin se nyt ihan oikeasti olisi ketään kiduttamassa, vaikka mitä ilmeisemmin kokee vahvoja vihantunteita. Koosteesta oli jätetty pois se kun Sauli sanoi ettei hänestä oikeasti olisi ketään tappamaan. :wink:

Mua itseäni huvittaa suunnattomasti kun kerubilta näyttävä poika laukoo tuollaista, mutta kieltämättä mulla on outo huumorintaju.

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Viesti Kirjoittaja merri » 27 Marras 2007 12:00

---

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Marras 2007 12:06

Ei varmaankaan Saulista olisi tappamaan normaalioloissa, niinkuin ei useimmista muistakaan, mutta tietyissä tilanteissa useimmista ihmisistä voi löytyä se tappaja.

Mutta se oli yllätys että Saulilla on tuollainen vihamies, aiemminhan se puhui yhdestä exästä jonka kanssa oli vihoissa puoli vuotta mutta nyt ovat hyvät ystävät.

Jotenkin mulla on sellainen käsitys, että homo- ja lesbopiireissä muuten on katkerimmat mustasukkaisuus- ja eroriidat. Naisten välistä väkivaltaakin esiintyy bi- ja homoseksuaaleilla naisilla aika paljon, tästä on tukimuskin olemassa.

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Viesti Kirjoittaja merri » 27 Marras 2007 12:09

Saulihan kertoi aiemminkin opettajatehtävän yhteydessä samasta ihmisestä, jonka takia osti Kanarialle menolipun. Sanoi tuolloinkin, että on pilannut hänen elämänsä. Kyseessä siis hänen isänsä entinen naisystävä.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 27 Marras 2007 12:16

Saulin Musta huumori rules!
Muistettava että tulloin su oli Salel oli aika kova kanuuna, kokemuksesta voin sanoa että se on erittäin otollinen alusta mustalle mullalle, äh siis huumorille rehottaa. :P
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Marras 2007 12:54

Herää kysymys, miten isän naisystävä pilaa elämän. Kyllä siinä täytyy olla jotenkin isänkin myötävaikutusta. Kunnon isä laittaisi naisen aisoihin tai potkaisisi pellolle tms, jos nainen pilaa pojan elämän.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 28 Marras 2007 00:06

Sauli halauisi talosta mukaan PK:n kultaisen tuolin.
Hommataan se sille, sillä voittajahan sen kai ennenkin on saanut [smilie=a_goodjob.gif]
" Jäyhät läyhää" ;-)

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Viesti Kirjoittaja merri » 28 Marras 2007 00:26

Tinde kirjoitti:Sauli halauisi talosta mukaan PK:n kultaisen tuolin.
Hommataan se sille, sillä voittajahan sen kai ennenkin on saanut [smilie=a_goodjob.gif]
Kyllä Sauli on mun äänet ainakin ansainnut ilman muuta! :thumbsup

Eka asukas, jota olen äänestänyt, koskaan.

Avatar
Zale
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Syys 2007 07:58

Viesti Kirjoittaja Zale » 28 Marras 2007 08:28

merri kirjoitti:Saulihan kertoi aiemminkin opettajatehtävän yhteydessä samasta ihmisestä, jonka takia osti Kanarialle menolipun. Sanoi tuolloinkin, että on pilannut hänen elämänsä. Kyseessä siis hänen isänsä entinen naisystävä.
voisin mäkin tappaa mun isän naisystävän, jos en jäis kiinni,moni muukin ihminen varmasti sen vois tappaa joe ei jäis kiinni. :)

Avatar
Zale
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 04 Syys 2007 07:58

!

Viesti Kirjoittaja Zale » 28 Marras 2007 08:29

merri kirjoitti:
Tinde kirjoitti:Sauli halauisi talosta mukaan PK:n kultaisen tuolin.
Hommataan se sille, sillä voittajahan sen kai ennenkin on saanut [smilie=a_goodjob.gif]
Kyllä Sauli on mun äänet ainakin ansainnut ilman muuta! :thumbsup

Eka asukas, jota olen äänestänyt, koskaan.
en minäkään ole ennen ketään äänestänyt. nyt on menny 18 ääntä Saulille. ja lisää menee!! Sauli voittoon!

Shaz
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 22 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Shaz » 28 Marras 2007 09:02

siiri.x kirjoitti:Herää kysymys, miten isän naisystävä pilaa elämän. Kyllä siinä täytyy olla jotenkin isänkin myötävaikutusta. Kunnon isä laittaisi naisen aisoihin tai potkaisisi pellolle tms, jos nainen pilaa pojan elämän.
Aina isäkään ei siihen pysty. On niin kaksnaamasia tyyppejä olemassa!
Nim.merkillä kokemusta on pahoista äitipuolista

Avatar
koistinen
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 30 Syys 2007 18:00

Viesti Kirjoittaja koistinen » 28 Marras 2007 10:01

Shaz kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:Herää kysymys, miten isän naisystävä pilaa elämän. Kyllä siinä täytyy olla jotenkin isänkin myötävaikutusta. Kunnon isä laittaisi naisen aisoihin tai potkaisisi pellolle tms, jos nainen pilaa pojan elämän.
Aina isäkään ei siihen pysty. On niin kaksnaamasia tyyppejä olemassa!
Nim.merkillä kokemusta on pahoista äitipuolista
Ja joskus (osa)syy voi olla, niin vaikeata kuin se on myöntääkin, myös itsessä!

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Viesti Kirjoittaja merri » 28 Marras 2007 12:37

No sitä, mitä on tapahtunut, ei varmaan täysin tiedä kuin Sauli ja tämä ihminen. Jotenkin mun on vaan vaikea kuvitella, että Saulista kukaan saa kovin herkästi vihamiestä ilman syytä.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 28 Marras 2007 12:52

merri kirjoitti:No sitä, mitä on tapahtunut, ei varmaan täysin tiedä kuin Sauli ja tämä ihminen. Jotenkin mun on vaan vaikea kuvitella, että Saulista kukaan saa kovin herkästi vihamiestä ilman syytä.
Ja jotenkin mun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka ei Saulia tunne, sanoo näin. Tuskinpa kukaan olisi uskonut että Sauli olisi valmis tappamaankaan ketään..
You're not bored, you're boring.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 28 Marras 2007 13:05

Minä voin kyllä kuvitella, että lapsessa (Saulissakin) on sellainen piirre, että isän uutta naista syytetään esim. vanhempien avioliiton rikkomisesta, vaikka se voi olla lähinnä isän (ja äidinkin syy).

Omaa isää ja äitiä kun ei halua lapsi syyttää.

merri
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 528
Liittynyt: 14 Loka 2007 00:57

Viesti Kirjoittaja merri » 28 Marras 2007 14:06

Jolanne kirjoitti:
merri kirjoitti:No sitä, mitä on tapahtunut, ei varmaan täysin tiedä kuin Sauli ja tämä ihminen. Jotenkin mun on vaan vaikea kuvitella, että Saulista kukaan saa kovin herkästi vihamiestä ilman syytä.
Ja jotenkin mun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka ei Saulia tunne, sanoo näin. Tuskinpa kukaan olisi uskonut että Sauli olisi valmis tappamaankaan ketään..
Ja jotenkin mun on vaikea kuvitella, että ihminen, joka ei Saulia tunne, sanoo hänen olevan oikeasti valmis tappamaan jonkun. :wink:

Spekulointiahan tuo olikin. En usko, että Sauli raivostuu kenellekään noin sydämellisesti ilman mitään kunnon syytä, varsinkin kun on kertonut ettei ero itsessään ollut lapsille vaikea ja odottamaton juttu.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 28 Marras 2007 14:12

No joo, Saulihan itse siitä tappamisesta puhui, ei ollut tuulesta temmattu juttu. Enpä tiedä, eihän meistä kukaan voi tietää tilannetta tarkemmin. Voi kuitenkin ihan hyvin olla että Saulillakin on osuutta asiaan.
You're not bored, you're boring.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”