BB-arpajaiset 2012

BB-aiheiset pelit ja veikkauskilpailut.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Heinä 2012 23:46

Tirkka kirjoitti:Joo, vähän vaikea tosiaan järkätä tätä kun ei näe koko kautena tota taulukkoa ollenkaan. Meini tää Jonksun osuus tästä nyt tän ava-idean takia aika hukkaan.
Miten niin? Kauden alkaessa siihen tulee sen asukkaan pärstä ja sitä ennen sun ei tarvi katella tuota kuvaa, jos et halua.
Tirkka kirjoitti:Vituttaa että muut kävelee minun ylitseni tässä asiassa vaikka minun pitäisi olla tämän kisan keisari, jumala ja Clint Eastwood.
Sen kun käsket vaihtamaan niitä elukoita tuonne. Sähän se arpajaisten järjestäjä olet, niin ei muuta kun jalkaa alas vaan.
orgasmienkeli kirjoitti:Kisan säännöissä ei tietääkseni sanota, että voit olla noin diktaattorimainen!
Kuten jo tuossa edelläkin mainitsin, niin Tirkka on näiden arpajaisten järjestäjä ja saa päättää, kuinka paljon purnaamista ja poikkipuisia sanoja kelpuuttaa, kunnes arpa lähtee vaihtoon. Elämä on.

Laitoin Tirkka muuten tohon ekaan viestiin jannen ja knockerin listalle.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 23:48

^
Mutta aika huonoa urheiluhenkeä se kyllä on kisan järjestäjältä, jos oman pienuutensa takia sulkee jonkun toisen pois. Ja kun vielä ottaa minun ja Tirkan menneisyyden huomioon, niin voisin jopa väittää että tulen syrjityksi!

Ihan totta, olen pettynyt sinuun Zygerö kun sinussa ei ole munaa sanoa Tirkalle suoraan (toisena modena) miten naurettavaa puhetta tuo on.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Heinä 2012 23:51

Mun mielestäni tässä on nyt aika pirun monta naurettavaa viestiä peräkkäin. Ei siis sen takia, että ne olisivat jotenkin huonosti kirjoitettuja, vaan siksi, että näen tuon asian taas kerran täysin turhana väittelyn aiheena, enkä siksi aio siihen tämän enempää puuttua.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Heinä 2012 23:55

Jonksulle vinkkiä. Kai tallensit ton arpajaistaulukon pohjan häviöttömään kuvaformaattiin? Eli ilman pakkausta, vaikkapa .png, .tiff, .bmp tai jotain vastaavia? Näkyy jo nyt nääs pahasti pakkauksesta johtuvia artifakteja:

Kuva

Jos tallennat aina pakattuun .jpg-formaattiin, lataat sen kun urpo tai pirjo häädetään ja taas tallennat .jpg, niin parin kierroksen jälkeen teksti on lähes lukukelvotonta.

Suosittelen tähän taulukkotarkoitukseen .png (portable network graphics)-formaattia, pakkaa tekstiä ja vastaavaa paljon järkevämmin kuin .jpg, ja tiedostokoko pysyy yleensä lähes yhtä pienenä. Mielellään tietty ilman pakkausta aina omalle koneelle ja sit tallennat uusiks .png ja sen laitat nettiin.

Kuva

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 01 Heinä 2012 23:56

Kaikille tiedoksi, jotka voittaa-arpaa havittelee, niin voittaja voi olla tällä kaudella keskenkautta tullut, sillä näin on käynyt 4 ja 6 kausina ja nyt tulee kausi 8! Ennen oli mies-nainen-mies-nainen voittajaputki joten nyt on varmaan alkanut tällainen putki! :shock:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Heinä 2012 23:58

Zygerö kirjoitti:Mun mielestäni tässä on nyt aika pirun monta naurettavaa viestiä peräkkäin. Ei siis sen takia, että ne olisivat jotenkin huonosti kirjoitettuja, vaan siksi, että näen tuon asian taas kerran täysin turhana väittelyn aiheena, enkä siksi aio siihen tämän enempää puuttua.
No arvaa olenko itsekin samaa mieltä!

Mutta MITÄ minun pitäisi täällä sitten sanoa? Oli vähän vaikea olla olematta naurettava, kun tuo ystäväsi ei antanut muuta vaihtoehtoa.
Ilmeisesti hänen tavoitteensa onkin saada minut hiiltymään ja nolaamaan itseni.

Naurettavimmat pointit kuitenkin olivat kisan järjestäjällä, vaikka en väitä että olisin itsekään tästä aiheesta VOINUT mitään fiksua sanoa.

Ei nämä arpajaiset nyt niin vakava asia ole että itkisin itseäni uneen koko kesäloman lopun, kun minut heivattiin pois. :D Mutta tämä onkin periaatekysymys!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Heinä 2012 23:59

Naurettavaa puhetta tulee aina sillon tällön kun joku asia oikein kiukuttaa. Niin se vaan tuppaa menemään. Ja minua valitettavasti kiukuttaa keskimääräistä useammin.

Ja pointti oli siis se että en kumminkaan muista ottaa pois tuon kuvan blokkausta sitten parin kuukauden päästä. :umh:

En minä edes osaa syrjiä ketään! Olen oikeudenmukaisuuden perikuva, toki omista näkökohdistani katsottuna. :saint:

Enkä millään viitsisi komentaa toista ihmistä toimimaan kun tuossa on kuitenkin hommaa jo muutenkin. Hirveen kiusallista. Miksei homma mennyt alunperinkin niinkuin halusin, vääääääääääh!

Niin, ja PNG-muoto ois tosiaan parempi ton taulukon kanssa. Mut en komenna, ainakaan vielä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 00:06

^
Vaikka olen sinua 9 vuotta nuorempi ja tuskin pidät minua fiksuna tai elämästä tietävänä ihmisenä, niin suosittelen kuitenkin että oppisit sietämään näinkin lieviä asioita. Uskon että elämässä kuitenkin on jotain kamalampaakin kun yksi kuva, jota joudut ehkä pari sekuntia katsomaan. :D

Ja jos sinua kiukuttaa ettet saakaan olla se joka tässä pätee vaan Wicker Man ja Jonksu yhdessä kävelevät ylitsesi, niin voitko pliiis sanoa sen suoraan. Se on aika erikoinen tapa sanoa ensin että minut pitää sulkea pois avan takia, kun syy ei ole avassani vaan siinä ettet saanutkaan päättää. Itse en kuitenkaan ollut osallisena tässä taulukko-jutussa, joten en halua olla valtataistelunne välikäsi.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 00:12

No sinun avatarihan tuo on. Kenet muutkaan tuosta sitten olisi sulkenut.

Vaikkakin sinun avatarinhan minä olen oksettavuutensa takia blokannut mutta tuon taulukkokuvan blokkaaminen aiheuttaa kyllä käytännön ongelmia.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 00:26

^
Mutta jos kyse ei ollut avastani vaan kisan säännöistä (joissa sinut ilmeisesti torpattiin) niin miksi minun avani yllättäen on se kamalin asia? :o
Pysy nyt sanojesi takana mitä sanot! Äsken nimittäin vielä sanoit että syy kiukkuusi oli se, miten sinua ei huomioitu. Se ei minun vikani kyllä ole. Ei pätkän vertaa!

Ja kurja juttu jos täällä foorumilla syrjitään toisia käyttäjiä niin naurettavan asian kun avan perusteella! En halua olla osa sellaista yhteisöä.
Tämä todistaa sen että olemme hyvin erilaisia ihmisiä. Kaikella kunnioituksella buddy!
Minua kyllä usein ärsyttää tietyt asiat ja ihmiset, mutta en minä ikinä menisi noin henkilökohtaisuuksiin mitä itse teit nyt.

Ja juu, kyse oli vaan avasta! Siksi juuri ihmettelen asennettasi.
Itselleni on ihan sama mitä siitä sanot ja tämä on ihan naurettava asia tapella, mutta järkeeni ei vaan käy tämä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 00:35

Niin siis se että sen kuuntelemattomuuden takia tuossa pitää katsella tuota sinun avatariasi. Se oli se mistä koko homma lähti liikkeelle.
Edit: Ja nyt en enää jaksa väitellä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 01:00

^
Ei tarvitsekaan väitellä, mutta sinun on ymmärrettävä että purat koko jutun ihan väärin, eikä tämä ole pätkääkään minun vikani ettei tahtosi mennyt läpi.
Minä en ole ollut kuuntelematta sinua.

Tuskin joudut katsomaan näitä vitun salkkaripoikia kun korkeintaan sen pari sekuntia, eli tuskin se vielä maailmaasi kaataa.

Oli pakko sanoa viimeinen sana!

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 02 Heinä 2012 02:32

Mulle numero 20, toivottavasti tällä kertaa ei käy samoin kuten viime vuonna Kaisan kanssa kävi ettei päässyt ees koko taloon asukkaaksi. :D

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Heinä 2012 03:40

Saako siis nyt valita niit jäljelle jääneitä numeroita ja mitä on vapaana?

Jos saa ja on vapaa niin otan 17
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 03:41

Oli niin hiljaista tuo suosio niin otetaan nää kolme pois kuleksimasta jos joku tajuaa kysyä.
Edit: Mainostamaan ei aleta vielä. Jos vaikka elokuussa jäis ees joku numero myöhään foorumille palaaville. [smilie=a_teeth.gif]

Vaikka voihan joku innokas aina herättää ne toissavuodelta tutut "vara-arpajaiset" eli sen "Talossaoloaikoja" -kisan jos joku jaksaa olla ahkera ja järkätä sen + laskea niitä talossaoloaikoja.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Heinä 2012 04:04

Siis mitkä kolme? En nyt ymmärrä? Mitä numeroita on vapaana?
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 04:32

minna kirjoitti:Siis mitkä kolme? En nyt ymmärrä? Mitä numeroita on vapaana?
Niin, siis kaks nyt sinun jälkeen vielä. Kahteenkymmeneen asti. 18 ja 19 on nyt vielä vapaana kun sait tuon valitsemasi numeron.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 02 Heinä 2012 08:53

Enpä olisi uskonut että mun hyväksytty ehdotukseni saa aikaan näin syvällistä keskustelua :blackeye

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 02 Heinä 2012 13:34

Tirkka kirjoitti:
Poikkeuksia myönnetään jos arvat "eivät käy kaupaksi".
Jos ei mee kaupaks ja Tirkalle sopii, niin voin ottaa arvan 18 tai 19, tai jos ei niitä niin joku 21-24? :?

Edit. Lupaisin kunnioittaa arpaani täällä Plazalla ja myös uhrata rahaa Talk Show -lähetyksissä, kun on putoamisuhka lähellä. :)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Heinä 2012 15:06

Tirkka kirjoitti:
minna kirjoitti:Siis mitkä kolme? En nyt ymmärrä? Mitä numeroita on vapaana?
Niin, siis kaks nyt sinun jälkeen vielä. Kahteenkymmeneen asti. 18 ja 19 on nyt vielä vapaana kun sait tuon valitsemasi numeron.
Kiitos. Tyhmäkin ymmärsi nyt :imrgreen:
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 15:37

Jonnexxx kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:
Poikkeuksia myönnetään jos arvat "eivät käy kaupaksi".
Jos ei mee kaupaks ja Tirkalle sopii, niin voin ottaa arvan 18 tai 19, tai jos ei niitä niin joku 21-24? :?

Edit. Lupaisin kunnioittaa arpaani täällä Plazalla ja myös uhrata rahaa Talk Show -lähetyksissä, kun on putoamisuhka lähellä. :)
Nooh, eihän tässä niin kiirettä vielä ole. Laitetaan harkintaan. [smilie=a_teeth.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: BB-arpajaiset 2012

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Heinä 2012 15:58

Punde kirjoitti:Jonksulle vinkkiä. Kai tallensit ton arpajaistaulukon pohjan häviöttömään kuvaformaattiin?
No eihän tää tyhmä tommosia tajunnu :bidmouth: Äkkiäkös mää vetelen ton uusiks ja nyt seuraan vinkkejäs!

Sanon nyt sit yleisesti, että kerran tosta ava-hommelista tuli purnausta nii saatan väsätä jotakii niiden tilalle. Ei tarvi kenenkään blockailla taulukkoa ja siten ei mene maku koko hommasta.
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja veikkaukset”