Big Brother Talk Show

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta. Vinkkejä ja palautetta tuotannolle. Lisäksi keskustelua BB-ohjelmista ja juontajista.
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Touko 2012 15:37

Keskustelua sunnuntaina 2.9.2012 klo 21.00 alkavasta Big Brother Talk Showsta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Touko 2012 16:33

Toivottavasti tähän ois nyt panostettu vähän enemmän tällä kaudella... Juontajia riittäis se yks ja äänestystilannetta ei tarvis kattoa ollenkaan, yleisöstä vois ottaa kommentteja jne.
That damn fox!

Kuva

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja sjoku » 29 Touko 2012 17:08

Jonksu kirjoitti:Toivottavasti tähän ois nyt panostettu vähän enemmän tällä kaudella... Juontajia riittäis se yks ja äänestystilannetta ei tarvis kattoa ollenkaan, yleisöstä vois ottaa kommentteja jne.
Ihan samaa mieltä, mutta olen hyvin epäileväisellä kannalla, että mennäänkö enää takaisin siihen Mari Kakon aikaiseen Talkkariin, jossa ei äänestystä tosiaan näytetty parin minuutin välein. Uskon, että mennään viime vuosien totutulla samalla vanhalla kaavalla. Toivon todellakin, että olen väärässä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Touko 2012 17:41

Huomenna vissiin selviää Talk Shown uus juontaja tai uudet juontajat. Mari Sainion yllätyspaluuta odotellessa. [smilie=a_cool.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Touko 2012 17:44

^ Ella Kanninen tekee paluun TTK:hon, joten Marin paluu ei olisi mikään shokki.

Eiköhän nyt pärjätä Talkissa yhdelläkin juontajalla, jos vaan on saatu sellainen, joka osaa kertoa myös äänestystilanteita. Miesjuontaja olisi kivaa vaihtelua, kun nyt oli pakko kerran Elina heivata mäkeen.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 29 Touko 2012 17:45

Vappu Pimiä kuitenkin tulee takasi kun Korkojen kera lopetettiin. Pääskysaari extraan :D

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Touko 2012 17:49

Vappu takaisin koska tahansa, mutta annetaan hänen kuitenkin viettää ensin mammalomansa rauhassa. [smilie=a_cool.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Touko 2012 18:05

Korkojen keraa ei lopetettu vaan Vappu Pimiä jäi lomalle raskauden vuoksi. Jatkuu keväällä. Näin ollen Vappu ei varmastikaan juonna BB Talk show'ta jatkossakaan.

Toivottavasti juontaja on kuitenkin edelleen nainen, koska BB:hen nyt vaan kuuluu naisjuontaja.
Edit: Itse veikkaisin että Pääskysaari juontaa BB:tä syksyllä. Voin toki olla väärässäkin. Mari Sainio tai Kirsi Salo kelpaisi myös paremmin kuin hyvin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Touko 2012 18:24

Paha fiilis, että tuotanto on päättänyt säästää vähän lisää ja palkannut pari huomionkipeää BB-julkkista hoitamaan juontotyöt ruoka- ja juomapalkalla. Tanja skitsoilee Extrassa ja BenQ tsemppaa Talk Showssa. :cool8:
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Touko 2012 18:26

Tirkka kirjoitti:Kirsi Salo kelpaisi myös paremmin kuin hyvin.
AI JUMA! Kirsi Salo ois todellakin just sopiva BB Talk Show-juontajaksi! Kunnon piikittelevät kysymykset ja kaikki. Varmasti ois tyytyväisemmät katsojatkin, mutta taitaa jäädä tämä vain haaveeksi...
Spencer kirjoitti:Tanja skitsoilee Extrassa ja BenQ tsemppaa Talk Showssa. :cool8:
Vaikka Tanjasta pidinkin, niin silti tää on eräänlainen kauhukuva :D
That damn fox!

Kuva

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Touko 2012 18:29

^^Saulihan tuli viime viikolla Suomeen ja juonsi jonkun muotinäytöksen.. ja vihjaili että "yllätyksiä" tulee.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Touko 2012 18:32

^ Mulle kyllä kelpaisi Sauli enemmän ku paremmin. Oon kyl odotellut, että koskahan siitä tulis juontaja talkkariin (tai extraan). :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Touko 2012 18:35

Ehkä tuotanto on jälleen löytänyt radion puolelta uuden elinaviitasen juontajaksi. NRJ:n Tuija Pehkosella olisi ainakin energiaa!
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja gauchito » 29 Touko 2012 18:43

^^Tosin Sauli on sanonu niinkin että bb ei liity hänen elämään enää mitenkään (vaikka tekee joka syksy 3kk bb-tutkaa), mutta luulenpa että jos Räiskäle soittaa ja kysyy että tuutko juontamaan, niin sitten yllättäen bb taas kuuluukin elämään.

En toivo ketään ex-asukasta juontamaan enkä muutenkaan tulevalle kaudelle, extran vieraatkin saisi olla muita kuin vanhoja naamoja. Huonoja asukkaita en haluu nähä ja hyville en toivo sitä paskamyrskyä joka tohon juontajanhommaan väistämättä liittyy, varsinkin kun kukaan niistä hyvistäkään ei kuitenkaan onnistuisi Elinan tasoa lähellekään.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 29 Touko 2012 18:45

Jonksu kirjoitti:^ Mulle kyllä kelpaisi Sauli enemmän ku paremmin. Oon kyl odotellut, että koskahan siitä tulis juontaja talkkariin (tai extraan). :D
Sauli sopis ehkä tyyliltään enemmän extraan kuitenkin, en itse talkkariin tahtoisi. Tosin onhan noita huonompiakin vaihtoehtoja, kuhan Sussua ei tartte katella.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 29 Touko 2012 18:59

Tirkka kirjoitti:Korkojen keraa ei lopetettu vaan Vappu Pimiä jäi lomalle raskauden vuoksi. Jatkuu keväällä. Näin ollen Vappu ei varmastikaan juonna BB Talk show'ta jatkossakaan.
Ai. Miekun luulin että loppu kokonaan kun eikö se Leppilammen ja sen toisen heebon ohjelma tuu tilalle.

Tykkä ja Pelkonen juontamaan, niin kattoisin takuuvarmasti jokaisen extran ja talkkarin. Ei tule tapahtumaan mutta saahan sitä haaveilla :abow:

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Touko 2012 19:10

Siis alunperin Korkojen Keran piti jatkua syksyllä, mutta Pimiän raskauden takia ei jatkukaan. (Ilmeisesti) Tämän takia Leppilampi/Paasonen - talk show alkaa KK:n paikalla.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja janne » 29 Touko 2012 19:28

Eniten toivon, että äänestystilanteiden näyttäminen lopetetaan. Se pilaa kokonaan jännityksen Talk Showsta.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 29 Touko 2012 19:29

janne kirjoitti:Eniten toivon, että äänestystilanteiden näyttäminen lopetetaan. Se pilaa kokonaan jännityksen Talk Showsta.
Totta kyllä, ettei juontaja pysty paljon pelastamaan, jos koko jakso käytetään äänestyksestä vatvomiseen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Touko 2012 19:44

Jonksu kirjoitti:^ Mulle kyllä kelpaisi Sauli enemmän ku paremmin. Oon kyl odotellut, että koskahan siitä tulis juontaja talkkariin (tai extraan). :D
Mulla jää kyllä Talk Show't aivan takuulla katsomatta jos Sauli juontaa ne. En voi kertakaikkiaan sietää koko tyyppiä BB:n jälkeen.
Edit: Extrat jäävät varmastikin katsomatta muutenkin, en muista katsoinko viimekään syksynä juuri yhtään jaksoa.
Edit: Niin... jossain haastattelussa Pääskysaari mun mielestä kertoi että Korkojen keraa jatkettaisin keväällä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja Mour » 29 Touko 2012 20:26

Kumpa Suomessa osattaisi tehdä näyttävää tosi
-tvtä! Toki se vaatii yleisöltä heittäytymistä ja eläytymistä, ennen kaikkea paljon yleisöä... Paremmat puitteet kuin hikinen, pieni studio.

Ja kyllä, äänestyksissä jännitys loppuun asti!
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Talk Show

Viesti Kirjoittaja sjoku » 29 Touko 2012 20:37

Tirkka kirjoitti: Mulla jää kyllä Talk Show't aivan takuulla katsomatta jos Sauli juontaa ne. En voi kertakaikkiaan sietää koko tyyppiä BB:n jälkeen.
Ihan sama homma, en voi myöskään sietää koko tyyppiä ollenkaan, enkä pitänyt miehestä edes silloin, kun oli asukkaana. Toivottavasti ei juonna yhtään mitään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”