Asukkaat paremmuusjärjestykseen

BB-aiheiset pelit ja veikkauskilpailut
Vastaa Viestiin
Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 16 Marras 2006 05:15

sari
hanne

---
jani

---
olli
kaki

yleensä minä tykkään aina enempi pojista kuin tytöistä mutta enää ei oo vaihtoehtoo :?

sari voittoon ja irstailijat kotiin

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 17 Marras 2006 09:58

Mulla on ihme haave... finaaliin...

Hanne, Jani ja Kaki!

Nyt järjesty mulla
1. Hanne - petraa todella paljon mun makuuni, tulee enemmän esille nyt kun ei pääse Jennin "varjoon" piiloon.
2. Jani - ihannan neutraali... jotenkin jaksaa tsempata
3. Kaki - inhimillinen, vaikkain juttujen yksipuolisuus ärsyttää
4. Olli - se satavarma alkaa tympimään...
5. Sari - mä en vaan jaksa ymmärtää miksi ihmiset innostuu tästä pimusta.
In: sauli & Niko
Jokeri: Riitta
Out: Kadi & Fabo

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 17 Marras 2006 17:53

1. Hanne
2. Kaki
3. Jani
4. Olli
5. Sari

No mitenhän tässä nyt näin kävi. Allekirjoitukseni ei nyt mene tämän kanssa ihan yhteen ;)
Joka tapauksessa Kaki tai Hanne voittoon.
Ollin kaikkitietävyys alkaa jo ärsyttää.
Jani on edelleen tylsä.
Sari jatkaa sitä samaa miksi en pidä. Joten.. :(
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 18 Marras 2006 14:38

1. (1.) Hanne

2. (2.) Olli
3. (5.) Jani

4. (3.) Sari
5. (6.) Kaki

Hanne on ykkönen ja hänelle toivon voittoa! Kerrassaan ihastuttava tyyppi, ei ärsytä, tulee toimeen, mutta on kuitenkin varsin värikäs. Parantanut tasaisesti koko matkan, asia jossa muut ovat menneet aivan toiseen suuntaan.

Olli ärsyttää hetkittäin ihan überisti, mutta on niin uskomaton tyyppi että pysyy vielä kakkosena. Jani puolestaan on hieman parantanut kuluvalla viikolla, mutta on edelleen varsin tylsä.. Tyyppinä varmasti todella nasta, mutta ei BB asukkina.

Sarppaa olen pitkään pitänyt hassuna ja sympaattisena blondina. 12 viikkoa alkaa vaiin olemaan hieman liian pitkä aika, kun mikään ei muutu. Sama pätee myös Kariin, joka kyllä on hieman tasaisesti muuttunut - huonompaan suuntaan.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 19 Marras 2006 05:35

Mä oon taas vähän "hukassa", kun mielipiteet saattaa vaihtua useinkin..jostain syystä asukkaan ei paljoakaan tarvitse tehdä, jotta putoaa ainakin hetkeksi mun "listallani" alemmaksi. Noita on vaikea laittaa, koska kukaan ei ole yli muiden. Kaikki ärsyttää tällähetkellä.

1. tylsimys jennin p:n nuolija hanne (noussu inhokista)
2. irstas, omituinen kaki
3. idiootti, rumaääni,veemäinenKIN sari (laskenu)
4. yyberi rutto-olba

Jania en listaa, ku se tippuu today...

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 19 Marras 2006 13:55

Olen Dick_Solomonin kanssa yllättäen taas samoilla linjoilla eli

1) Hanne - nousee kokoajan siinä missä muut laskevat.
2) Olli - teoriat, spekuloinnit yms. ovat niin überkoomisia, mutta viihdyttävät kuitenkin minua. Olli on tuonut taloon paljon Alejandron ja sabotaasin merkeissä ja tarinoinnit (vaikka vetää överit) viihdyttävät minua enemmän kuin Karin mauttomat virpomisjutut.

Romeo ja Julia säilytettävä talossa. :) Kohtaavat sitten Kalan yhdessä ;)

3) Sari - Ollut suosikki, mutta eilen alkoi ärsyttää aivan tajuttomasti. Kännissä überpissis ja muutenkin ollut aika tiukkis tämän viikon.

4) Kari - mauttomuuden multihuipennus, vaikka toki Karikin osaa olla reilu kanssa-asukkejaan kohtaan, mutta jutut alkavat mennä niiiiiin yli!

Jania en listannut, kun varmaankin lähdössä.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 19 Marras 2006 13:59

1. Kaki
2. Olli
3. Hanne
4. Sari
5. Jani
Kuva

Jonsu
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Syys 2006 21:31

Viesti Kirjoittaja Jonsu » 19 Marras 2006 19:21

1. Sari
2. Hanne
3. Kari
4. Olli
5. Jani

1-2 parhaimpia! :D
3-5 en voi sietää

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2006 22:55

19.11

Eli Jani on häädetty talosta.
Muuten kaikki on samoin. Ja ajatukset asukkaista on samat eli en perustele tällä kertaa.

1. Sari (2)(2)(3)(3)(1)(1)
2. Olli (3)(6)(2)(2)(2)(2)
3. Hanne (5)(7)(7)(6)(5)(3)
4. Kari (10)(9)( 8 )(7)(6)(5)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Kiba
Julkkisasukas
Viestit: 495
Liittynyt: 03 Marras 2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Kiba » 19 Marras 2006 22:58

1.Sari (2)
2.Hanne (3)
3.Olli (4)
4.Kari (5)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Marras 2006 23:03

1. Sari (7) (8 ) (8 ) (5) (4) (2) (3) (5) (4) (7) (4) (3) (1) (1)
2. Kaki (6) (3) (4) (3) (2) (4) (2) (4) (6) (8 ) (6) (6) (4) (3)
3. Olli (7) (8 ) (3) (2) (2) (3) (4)
4. Hanne (11) (11) (6) (6) (6) (6) (6) (11) (10) (9) (8 ) (7) (5) (5)

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 19 Marras 2006 23:09

1. Hanne
2. Sari
3. Olli/Kaki
I am the sunshine of my life!

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 19 Marras 2006 23:10

Janin häädön jälkeen....


1. Kaki (1.)
2. Hanne (3.)
3. Olli (2.)
4. Sari (4.)

Sari on mielestäni tylsin asukas tällä hetkellä. Olli ja Hanne omalla listallani tasoissa, en tiedä kummalle heistä soisin mielummin voiton jos pitäisi heidän kesken valita. Kaki on ykkösenä edelleenkin.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2006 23:13

1. Hanne
2. Kari
3. Sari
4. Olli

En tosin oikein jaksa tästä listasta niin perustaa kun ei ole oikein mitään ubersuosikkia talossa.
Siksi odottelenkin vain että kuka sinne taloon marssii vielä.

Mutta listaan palaten Hanne ja Kaki vähiten harmittomimpia. Sari taas ärsyttää, mutta nyt Olli on ruvennut ärsyttämään vielä enemmän.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 19 Marras 2006 23:18

Viime lista tuli tehtyä 13.11 ja nyt on uuden listan aika. Ja nyt pystyn näin sunnuntaina uuden listan jo kyhäilemään :wink: Tosin muutoksia ei oikein ole :roll:

Taloon takaisin Kaarlo, Henri tai Tatu

1. Kari
2. Olli
3. Sari
4. Hanne


Kari yhä ykkösenä ja tulee pysymään ihan loppuun asti :roll: :wink: Ei edes Kaarlo voisi syrjäyttää Karin paikkaa :D

Olli on toisena, vaikka aloin miettiä että Olli alkaa kohta kilpailla kun viikot vähenee ja Olli tuntuu olevan pahin vastustaja miehistä Karille :? Ollilla on kuitenkin hauskoja juttuja, hän puhuu lähes koko ajan, ja on muka aina oikeassa :D Ihastus Hanneen on myös suloista <3

Sari on kolmantena, vaikka on ollutkin hieman vaisumpi taas :? Sari on suloinen Karin kanssa, ja Kari saa Sarin liikkeelle :wink: Sari on iloinen, suloinen tytöntyllerö joten kyllä hänet tällä paikalla pidän..

Hanne on nyt neljäntenä. Hannesta on kuoriutunut varsin mukava tyyppi ja Hannen unissakävelyt ovat ohjelman parasta antia :twisted: Hannen salainen vokottelu Ollia kohtaan on suloista katsottavaa ja tämä pariskunta olisi sopiva toisilleen :wink: Ainakin romanssi olisi mukava saada näiden välille :roll:


Naisia jäljellä enää 2 ja miehiä 2. Parit olisi nyt hyvä saavutus, molemmilla omat makuuhuoneetkin :D
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Marras 2006 23:43

1. Kari :king
2. Sari
3. Olli
4. Hanne

Kari selvä ykkönen, muita kannatan tasapuolisesti. JOS finaalinelikko olisi varmuudella tämä, mikä tahansa lopputulos miellyttäisi minua.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Marras 2006 00:00

1. Sari
2. Kari
3. Olli
4. Hanne

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 20 Marras 2006 01:55

1. Sari (3.)
2. Hanne (2.)
3. Kari (6.)
4. Olli (4.)

Suluissa edellinen sijoitus. Viime vastauksesta on jo muutama viikko, joten sen takia silloin esim. Karilla vasta sija kuusi, eikä ykköspaikkaa viimeksi kellään.
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Marras 2006 10:50

:!: :!: :!:

Hanne - olen itsekin yllättynyt siitä, että olen nostanut Hannen näin korkealle. Sekoboltsi Kouvolasta on Jennin lähdön jälkeen noussut todella korkealle. Samoin pidän siitä oudosta kiherryksestä, jota Hanne esittelee aina pk-huoneessa.

:!: :!:

Sari - ei ole varmaan kaikista kirkkain kynttilä talossa. Kännissä kamala pissis ja laulua on ihan hirvittävä kuunnella. Silti Sarissa on jotain - Sari on ainakin aidosti oma itsensä. Sari tuskin osaisi edes pelata peliä vai osaako?

:evil: :evil: :evil: :evil:

Olli - tälle miehelle eivät enää huutomerkit riitä. Alun viihdyttävästä Ollista on tullut talossa omahyväinen überkusipää, joka kertoo toinen toistaan "aidompia" juttuja. Olli myös tietää kaikesta kaiken - faktat tosin menevät aivan väärin. Enkä myöskään halua kuulla enää yhtään kertaa, että Ollilla on niin hyvä juttu kerrottavana, jonka voi kertoa vasta ulkopuolella. Aivan satavarma tyyppi.

:evil: :evil: :evil: :evil:

Kari - täytyykö edes perustella?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 20 Marras 2006 11:03

En väsää omaa listaa, kun tuo Petrin lista kertoo kaiken oleellisen. Komppailen sitä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Marras 2006 12:53

^^ Komppaan Petriä ja Big_Motheria. Noinhan se menee.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 20 Marras 2006 14:10

1. Sari
Sari pysyy ykkösenä. Kaikki muut ovat itse kaivaneet omat hautansa. Sari on pysynyt omana itsenään koko kisan ajan. Herttainen ja hauska höppänä. Sari voittoon!

2. Kari
Loput on tosi vaikea järjestää "paremmuus"järjestykseen. Nyt tästä saa sellaisen vaikutelman, että koska Sari on ykkösenä, niin pakosta täytyy pariskunnan toinen osapuoli olla toisena :P Kari on kuitenkin pysynyt samanlaisena koko ajan, ja vaikka välillä ärsyttääkin, niin Karilla on silti myös niitä hyviäkin hetkiä.

3. Hanne
Hauskasta sekoilija-Hannesta on tullut ärsyttävä kun alkoi roikkua Ollissa. "Kala ei varmaan tykkää". No ei varmaan tykkää niin, eikä varmaan Hanne itsekään tykkäis jos joutuis katselemaan omaa poikaystäväänsä jonkun vieraan naisen seurassa puuhailemassa... kaikenlaista. Ei, Hanne. Oi miksi muutuit? :cry:

4. Olli
No, nyt jäi Olli sitten listan viimeiseksi tällä kertaa. Se olisi hyvin voinut olla kyllä Hannekin. Tai Kari :P Olli oli alussa tosi hauska, sitten tuli megaärsytyskausi, ja nyt viime aikoina on taas enimmäkseen naurattanut jannun touhut. Aina niin übersatavarma kaikesta, ja kehittelee mitä ihmeellisimpiä salaliittoteorioita. Joista on siis ihan übersatavarma :P Sekoilut Hannen kanssa viimeistään sinetöivät Ollin voittomahdollisuudet.
Spaceship! What the hell is that?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja veikkaukset”