BB Kickoff

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: BB Kickoff

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 28 Elo 2008 10:58

Se juokseminen häiritsi hieman minuakin. Esittely olisi minun puolestani voitu kuvata aiemmin, koska eipä KickOff muutenkaan suorana tule. Taloesittely hoidettiin juoksemalla myös viime kaudella.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Re: BB Kickoff

Viesti Kirjoittaja TSN » 28 Elo 2008 11:18

mrj kirjoitti:
TSN kirjoitti:
mrj kirjoitti:juokseminen johtu ehkä kun aikataulut kusi niin sen viimekäden asukkaan vaihdon takia? ::D
Se oli nauhoitettu lähetys.. Tuo ei ole mikään hyvä syy. Luulisi, että olisi ollut vieläkin enemmän aikaa tuhlattavana esittelyyn.
no mutta vaikka se on nauhoitettu lähetys, niin kai niillä kuitenki pitää olla jotkut aikataulut.
Jep.. Mutta koko lähetys oli aikataulutettu ihan liian lyhyeksi eikä johtunut asukasvaihdosta.
Koko Kickoffiin olisi voinut hyvin käyttää sen puolitoista tuntia + tunti ekan illan koosteeseen.

Nia
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 27 Elo 2008 10:08

Re: BB Kickoff

Viesti Kirjoittaja Nia » 28 Elo 2008 12:43

Vappu hoiti kyllä homman kotiin mallikkaasti! Oikealla alalla tuo nainen täytyy sanoa:)

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: BB Kickoff

Viesti Kirjoittaja sally » 28 Elo 2008 20:44

perhana ku missasin, eikä poikaystiskään tajunnut pistää kovalevylle tätä kun itse olin vasta matkalla kotiin :-/ damn

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB Kickoff

Viesti Kirjoittaja Jaake » 28 Elo 2008 21:40

Itsehän pidin kickoffia varsin mainiona lyhyestä kestosta huolimatta; kaikki vaikutti jotenkin niin helpolta niin katsojalle kuin Vapullekin. Itse en jaksaisi tuosta sähläämisestä lappujen jne. kanssa enää kitistä, se on osa pakettia ja sillä siisti. Ja hyvä niin. Menisinpä jopa niin pitkälle kehumisessa, että sanoisin Vapun suorastaan säihkyneen tehtävässään (ja ulkoisestihan hän todella säihkyikin, herran pieksut sentään). Lopun hyppely Jannen kanssa jätti uskomattoman toiveikkaat ja hyvät fiilikset tulevasta.

Helvetin hyvä kickoff, joskin turhan tiivistetty. Kouluarvosanana 9-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”