98. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 17:57

17:54 Teija: Soittas nyt jonkun biisin, mulla ei veri kierrä. Pelottaa. Markuksen tukka on vihdoin valmis. Jouko: On tuo paljon paremman näkönen mitä eilen. Sillä tavalla. Markus: Huhhuh, mie oon oikeesti tyytyväinen tähän. Jouko: Hyvä. Tsiigaa peilistä vielä. Mie en oo ikinä kampaaja ollut, mutta. Teija: Lähellä oot. Markus katselee peiliä: Kyllä, se on hänessä. Jouko: Hyvä.

17:57 Teija: Mua niin hermostuttaa, että mulla menee jalka kuolioon. Markus lohduttaa, että jännitystä on kaikilla. Ehdotti kakun syöntiä ja Teija syö kakkua samantein. Markus: Onko tämä hyvä lookki? Teija: On, kyllä tuolla irtoaa. Markus: Härski. Toivotaan.

18:04 Pojat tupakilla. Markus: Kaikki on kyllä koettu. Jouko: Loppu vaan menee. Markus: Omalla painollaan. Jouko harmittelee, että Tea ei ollut gaalaa näkemässä. Markustakin kismittää. Jouko: Huhhuh, kohta mennään. Markus: Mennään kunnolla. Jouko: Kyllä.

18:07 Iida ja Teija pk:sta ulos. Jouko: Teija mikki, Teija mikki? Teija meni hymyillen hakemaan mikkinsä pk:n naulasta. Teija: Perkele. Iida: 3 tuntia. Jouko: Kolme tuntia? Teija: Ja leiri on purettu. Iida: Ihan rauhassa voidaan laitella. Jouko: 3?! No just. Iida: Where's me glass? Where's me glassroom? Teija: Siellä? (keittiön pöydällä) Jouko: Miten sie tuut känniin niin helposti? Iida: Känniin? Jouko: Miksen mie tuu? Iida: Känniin varsinkin. Jouko: Voisi pojille tulla vielä pullo, että ei nuppi hajoa. Voisi biisejä tulla tai jotain. Kerkii sekoo tässä. Markus hörähtäen: Viimeisen 3 tunnin aikana.

18:22 Teija: Tänään meillä on vissiin juhlat. *Finalistit heittää yläfemmat keskenään. Markus: Hellukin on tuolla menossa mukana. Teija: Minä yleensä kannan sen kortit, kun se unohtaa jonnekin baaritiskille sen tai muuta härdelliä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 02 Joulu 2012 18:19

Iida laittaa sulkia hiuksiinsa:

Kuva

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 02 Joulu 2012 18:57

IV hauskuutti, kuuluttamalla usieta kertoja" Teija tarkista lähettimesi "
Markus avasi sen lopulta tarkistaakseen patterit siitä, niin IV " Teija tarkista onko lähettimesi kansi auki "
klo 19:00 Musiikki alkoi soimaan ulkona oleville asukkaille.

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 02 Joulu 2012 19:16

Musiikkina jotain Big Band-musaa sekä iloisesti hammondilla-tyylistä jazzia. Kai.

Iida tykkää:

Kuva

Kylmä on:

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 19:31

19:31 Petri Nygårdia ja nyt Stig - Ryyppy. Porukka on innoissaan tanssimassa pihalla laulaen mukana. Mitä nyt kylmältä vähän kohmeaa liikkumista. Markus: Saatiin vielä musaa tähän. Iida: Niin.

19:40 Anssi Kela-Milla. Markus totesi, että Tean biisi Nummela. Jouko korjasi ennen lyriikoita, että Milla tämä on. Teija: Kohta ei oo kahta tuntia. Iida: Ja puhelimen ääni.

19:44 Sermi auki samalla, kun Milla loppuu. Iidan nej nej nej -biisi alkoi soimaan. Iida ja Markus ehtivät jo vähän innostua, mutta biisi loppui ennenkuin se ehti alkaakaan. Iida totesi, että kiusasi. Teija arveli, että sen takia kun Iida on taas semmosella päällä. Jouko kehui Iidan korvia ilmeisesti ihaniksi, kun Iida luuli niiden olevan ihan punaiset johon Iida: Aww, kiitos.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 20:01

19:58 Iida selittää, että kun kuumottava tilanne niin laittaa meikkiä korviinkin. Jouko hieman ihmettelee, kun korvat on ihan valkoisena. Iidan silmiä ärsyttää irtoripset. Kysyy Joukolta, että punattaako. Ei Joukon mukaan kummemmin. Iida: Pitikin mennä hölmöilemään. Teija: No kohta päästään kotio. Teija: Muistatteko sen, että 10 min päästä alkaa suora lähetys. Mikähän sekin oli? Jouko valittaa korvien punotusta. Iida: Me tultiin just ulkoa. Kaikilla punottaa. Iida: Nyt voidaan kohta hyvästellä tämä paikka. Teija: Tehdään kierros pesään.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Joulu 2012 20:25

Asukkaat saavat "naamamikit" PK:sta. Loput tavarat myös laitettiin varastohuoneeseen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 20:42

20:40 Teija: Se on Iida nyt menoa, eikä nokitusta. Iida: Ja mehän mennään. Teija: Mom comes home.

20:42 Teija: En oo ollu ala-asteen hiihtokisoissakaan näin hermostunut. Iida: Jokos laitetaan makkaraiden ovet kiinni. Viimeistä kertaa. Tuo oli mun favoritti paikka. (Näytti kopin makuupaikkaa) Teija paniikissa: Oh my god.

20:44 Iida sulki myös ison makkarin oven. 97 päivää Iida totesi.

20:51 Markus: Mä käyn vielä tuossa pihalla. Teija: Se rupes fiilistelemään. Kyllä me nähään se netissä. Jouko naureskellen: Netissä.

20:55 Saivat varastohuoneesta lasit ja pullon. Sohvalla pitää istua ½ -metrin välillä toisistaan mahdollisimman keskellä.

20:59 Kuulevat summer of 69 -biisin soivan studiossa. Teija: Vittu, siellä näytetään jotain pätkiä meistä. Teija totesi, että hyvin ollaan pärjätty. Markus: Kohta tulee varmaan suora lähetys. Jouko: Ihan kuin oottas jotain tuomiota. Teija: Seleviääkö sakoilla vai. Jouko: Olet syytettynä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 21:05

21:03 Teija: Herranjumala, kun mä unohdan hengittää. Sanoko se, että ottaa nämä härpättimet tuossa pois vai? Markus: Älä nyt semmosta mieti. Iida koskettelee muiden käsiä ja toteaa, että kylmät on. Teijan käsistä Markus toteaa, että lämpimät on. Teijalla on aina lämmin verenkierto kuulemma.

21:09 BB kuulutti suoran lähetyksen alkaneen. Markus kaatoi finalisteille lasilliset shamppanjaa. Markus: Nyt se paukahti menemään suora. Taas nauravat Tean letkausta, kun häneltä kysyttiin aikoinaan "mikä noissa on parempaa kuin mussa".

21:17 Markus: Eikös myö Joukon kanssa ihan hyvin vastattu tuohon? Iida: Joo.

21:20 Iida: Aika meininkiä nyt lähtee täältä. Nyt meillä on pelit ja pensselit. Markus: On varmasti. Iida: Että high fucking five! *Yläfemmat kaikkien kesken. Iida haluaa kaikki paikalle ja sitten biletetään. Iida Joukolle: Jos sulla ei oo mitään niin säkin voit tulla?
Jouko: Joo ootahan. Oli mulla jotain.

21:23 Iida stripparista: Paha meidän on sanoa mitkä moovit sillä oli, kun ei saanut kiinnittää mitään huomiota. Pojat räkättävät, että hyvät oli moovit. Markus: Arvaapa mitä täällä on? Teija: Kortsuja. Markus: Niin ja nenäliinoja.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 22:05

21:46 Jouko kuuli, että yleisöstä joku huusi Markusta. Liekö sisko ollut kyseli. Markus ei oikein saanut selkoa.

21:52 Teija: Nyt tulee ensimmäisen häätö varmaan? Iida: Mmm. Pakkohan se on, että aikaa jää.

22:05 Markus: Pitäsköhän vessassa käydä. Teija: Taas? Se on vaan hermostuneisuutta. Onko Iidalla kaikki meikit varastohuoneessa? Iida: On. Onko sulla? Teija: On. Markus juoksi vessaan.

22:07 Jouko: Ei tässä oikeesti enää jännitä. On vaan kylmä. Markus! Iidaa jännittää ja kyllä Joukokin vähän myöntää jännittävänsä.

22:10 Markus sijoittuu neljänneksi ja poistuu talosta. Toteavat, että Markus sai sitten vähiten ääniä. Se on hänessä. Teija: Se tulee varmaan aika nopsaan nyt kaikki. Iida: Tai kestää vähän, kun on parhaat palat ja.

22:12 Iida: Nähdään kaikki rakkaat pussaan kaikki puhki. Teija: Sinne meni Markus. Toivottavasti mä nään sen mummon. Iida: Me nähään kaikki. Jouko pyytää kokeilemaan pulssiaan. Teija: 97. Iida: On se ihan .. Teija: Säpäkkä. Iida: Mulla on vähän hitaampi.

22:14 Iida arvelee, että äänestys voi jatkua tästä tilanteesta, kun Teija ihmetteli tilannetta. Teija: Ei täällä ole ikinä ollut näin vähän väkeä. Iida: Viimeistä kertaa tällä porukalla tässä torpassa. Ihanasti oli muotoiltu tuo, että sijoittuu eikä häädetty. Mä oon kerran kuullut jo Iida sinut on häädetty.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 98. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 22:23

22:17 Iida: Mutta Tea ja Markus lähti peräkkäin. Jouko: Mmm. Kiva istuu tässä teijän välissä. Teija: 3 finalistia. Iida: Meitä on oikeesti äänestetty. Jouko: Ei voi tietää no....Teija: Ei tässä enää mikään häviäjäfiilis oo, jos nyt lähtee. Iida: Ei. Jouko: Ei todellakaan. Teija: Vähän tuota juomaakin. Ois saanu isomman kuohuviinipullon tuuva.

22:19 Jouko: Pitäiskö hakee vettä. Iida: Hae, ota tuosta mun. Jouko juoksi vessaan.

22:21 Jouko häädetään. Jouko: Se on teissä! Iida: What? Teijakin ihmeissään. Teija: Viimeseen asti täällä ollaan. Iida: Kato meitä!? Teija final two! Teija: Final two. Ja me ollaan ihan erilaisia ihmisiä. Iida: Mä oon onnellinen. Mä oon top-kakkosessa!

22:24 Molemmat naiset luulivat, että Jouko voittaa.

22:26 Teija: Käyväänkö pesässä? Iida: No jopas. Teija: Voitti kumpi vaan niin. Iida: Ei sitä sillä lailla ajattele, että rahaa voittaisi. Mähän sanoin, että sitten vasta jos on 2 jäljellä. Jos sä saat sen niin hienoa.

22:27 Iida: Se on hienoo, että 2 naista lopussa. Teija: Me saunottiinkin eilen. Iida: Niin. Nyt voidaan ystävinä olla tässä. Teija: Niin voidaan!

22:29 Teija: Mä oon päässy niin pitkälle, kuin voi mennä että ei siinä jos ei voita. Iida samaa mieltä. Iida: Uskomatonta. Teija: Sinä ja minä bb-sohvalla. Iida: Finaalikaksikko. Siellä meidän miekkoset tärisee. Ulos sieltä nyt vaan. Teija naurahtaa.

22:33 Juontajapari teki invaasion bb-taloon.

22:37 Molemmille näytettiin töllöstä parhaat palat. Hyvä juttu.

22:39 Juontajat käskevät katsomaan viimeistä kertaa ympärilleen ja vievät Iidan ja Teijan ulos bb-talosta. Goodbye.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”