83. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 14:43

Sainio: Kysy onko pekoni tehty kalasta. Tea kyselee, että on joskus kuullut, ja haluaa varmistaa ettei ole ymmärtänyt väärin, niin eihän pekoni vaan ole kalaa? Markus toteaa ettei ole kalaa. Iida: Tuollaista voi kuulla vain Tean suusta.

Sainio: Sano Tommille, että jos se olis ollut kalaa, sä olisit kalastanut pekonia. Tea sanoo jutun Tommille.

Sainio: Puolen tunnin tauko ja sitten mennään taas.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 15:23

Uusi rundi. Sainio käskee pitämään yllä keskustelua maksalaatikosta.

Sainio: Kysy onko kenelläkään tullu elohiirtä kynteen.

Tea painostaa käskystä Teijaa laulamaan Tumma nainen -biisiä. Nyt Sainio käskee näyttämään jonkun tanssimoovin.

Nyt Tean pitää kertoa olleensa naurujoogassa, ja opettaa sitä muille.

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 17 Marras 2012 15:40

Kuva
Naurujoogaa Tean johdolla.

Viiden minuutin päästä Sainio käski Tean päikkäreille, ei saa puhua mitään kenellekkään.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 18:57

Äsken paljastettiin korvanappijuttu Tealle. Tea vähän pahastui, meni pian ulos tupakille. Markus tuli perässä, Tea sanoi ettei tartte lohduttaa, koki itsensä nöyryytetyksi, kun itse vaivalla tekee ja kaikki kuitenkin tiesi koko ajan jutusta. Tea oikein kivahti: Tajuutko millasta pilkkaa toi oli, täyttä nöyryytystä.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 17 Marras 2012 19:37

Tea: sillä ei oo enää mitään merkitystä edes miten mä oon ne tehnyt,
kaikki oli yhtä tyhjän kanssa, itsensä nolaamista,
mä oon niin kyllästynyt tällaseen paikkaan,
pitää aina vaan nöyryyttää, täyttä paskaa,
kukaan tuskin ymmärtää tätäkään olotilaa, mitä se nyt nyyhkyttää,
vittu ota huumorilla,
ota ite vittu mun tilanteessa, ihan täyttä psskaa,
ei tässä kehtaa edes ulos astua, en kehtaa

ei oo varmaan ikinä nöyryytetty näin pahasti,
ihan ku olis joku koulukiusattu tai jotain

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2012 20:06

Jonna leipoi Joukolle pimperotortun.
Tea edelleen märisee makkarissa, Markus pyysi pesään, muttei Teaa huvita (Broidi ilmeisesti kieltänyt Markusta roikkumasta makkarissa).
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 20:07

20:02 Porukka naureskelee Joukon joulutortulle. Teijasta se näyttää kilpikonnalta. Puhetta myös Petterin appelsiini -sessioista. Teija hyihytteli Petterin juttuja hedelmän parissa. Jouko: Se oli jo niin härskiä, että en mä kehannu sanoa mitään. Iida kutsui Teaa torttukahveille. Markus: Se mulle sano aiemmin, että tulee sit kun jaksaa.

20:09 Jouko: Mä ostin kerran penismakaroneja, kun seksikaupassa oli. Teija: Täh? Teija epäilee, että jos tänään pitää eilinen päivä mutta oikeasti kohtuudella tällä kertaa. Markus toivoisi taas karaokea, Teija samoten.

20:14 Iida meinasi taas saada hepulikohtauksen, kun muisteli Teijan eilisiä sanomisia, että pervoillaan vähän. Peli-ilta olisi Teijan mieleen. Tommi: Tylysää. Iida: Ota hatkat. Jouko: Mä oisin halunnut nähdä Iidan koirana. Iida: Thänks. Tommi: Ja sä oisit halunnu olla omistaja. Jouko: Kyllä. Teija olisi saanut olla kazakstanilainen takaiskuventtiili.

20:22 Jouko kehuu pihalla, että pussasi Elisabetia poskelle. Teija: Se oli kyllä oikeesti kaunis, sitä jäi oikein tuijottamaan. Jouko hymyillen: Sen jälkeen en oo hampaita pessy. Jouko the entertainer naurattaa porukkaa näyttämällä miten kukakin asukas kävelee.

20:33 Postia saivat. Iida valitsee itselleen kohtuullisen seuralaisen, jotka saavat nauttia kohtuullisesti juomia/saunaa ja jottain. Teija jo semisti painosti nostamalla Tean nimen ylös. Ota joku, joka jäi toiseksi Teahan oli.

20:40 Iida: Tää ei kyllä ole helppo homma. Kismittää. Teija: Sanot vaan jonkun.

20:42 Iida: Älkää nyt suuttuko, mutta voisko Jokemon lähteä nauttimaan kanssani näistä. Jouko: Tottakai mä lähen. (Viisas valinta, kun Jokemon on ainoa joka ei nimennyt ninjaa)

20:45 Iida pk:seen. Tommi: Millä perusteella Jouko? Joi kohtuudella eilen. Jouko naureskellen: Joo, eniten otin. JonnA toteaa, että helpotus nyt kun ei eilen ottanutkaan kohtuudella. Tea: Mäkään en olis tuollasella palkinnolla mitään tehnyt.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 20:57

20:53 Tommi toteaa, että eihän se krapula mitään mutta täällä. Se et pääse hoitomaan sitä, etkä mitään. JonnA: Et voi edes nukkua sitä pahaa oloa pois. Tea ruokapöydän ääressä masentuneena edelleen. Tea: On niin nöyryytetty olo. Mä tunnen itteni niin vitun tyhmäksi. Mä oon niin hepsankeikka, että halusivat mun kärsiä. Teija: Ihmiset tykkää susta, oot semmonen väriläiskä niin ne haluaa nähdä actionia. Kyselivät mitä komentoja tuli ja Tea hieman pirteämmällä äänellä selittää mitä käskivät tehdä.

21:04 Varastohuone piippaa. Jouko käy hakemassa 3 tölkkiä ja toteaa, että tässä on meidän juomat. Teija nauraen: Sulle 1 ja Iidalle 2. Tea halusi nähdä Teijan saaman kirjeen. Teija lähti näyttämään kirjettä: Operaatio Tean jymäytys.

21:10 Jouko kertoo muille, että hän otti 2 biisiä ja Iida loput. Pekonibiisi ja Stan Iida oli valkannut ainakin. Muut ihmettelevät mikä pekonibiisi.

21:16 Iida ja Jouko saunassa. Jouko kiitteli, kun Iida otti hänet chillailemaan. Jouko ihmettelee miten nopeasti JonnA:n moodi muuttuu. Tänään on ollut taas niin kiva. Ärsyttää, kun vaihtelee niin yhtäkkiä mielipide JonnA:sta.

21:20 Jouko myöntää, että alussa piti Iidaa mielistelijänä. Sanoin nyt ihan suoraan. Iida: Alussa oli kyllä vaikeaa, kun porukka puhui pahaa seläntakana. Tuli suojamuuri, kyllä se vaikuttaa ihmiseen. Jouko: Mä haluisin, että siellä lopussa olisi Sinä, Teija ja Tommi. Joukonkin mielipide Teijasta on välillä muuttunut, kun silloin heitti JonnI:lle pisteitä niin tuntui pahalta. Nyt on taas lämmennyt ja Teija on lemppari-ihmisiä. Iida: Meidänkin välit on parantuneet selvästi.

21:24 Iida: En ois uskonu, että meillä on näin hyvät välit Teijan kanssa. Jouko: Teijan puolelta aattelin, että se on hänelle vaikeampi pala niin se on yllätti mukavasti. Sähän oot avoin ihminen niin en ihmetellyt sitä.

21:29 Jouko tupakkipaikalla: Mulle kävi junassa nolompi juttu. Mä istuin junassa jonkun naisen vieressä, jolla oli läppäri messissä. Cokis-tölkki kädessä ja nukahdin siinä. konduktööri tuli tökkäsemään ja se limsa lensi sen naisen läppärille. Alkoi huutamaan siinä kovaa ja näppis meni ihan lukkoon. Iida kauhisteli, että jos hänen läppäri menisi totaaliseen tilttiin niin se olisi ihan kauheeta. Sitä tulisi hypättyä sinne junan alle ihan oikeesti. Tiäksä kaikkien asiakkaiden jutut siellä.

21:39 N. Sinatra - Bang bang ja nyt menossa Eminem - Stan. Jouko: Tiäksä missä mä kuulin tän biisin ekan kerran? Olin 13-vuotias ja mutsi vei mut skeittaamaan. Iida: Awww.

21:46 En tunnista biisiä, mutta Jouko kehui että aika iloinen biisi. Iida jammailee vastapäätä: Voi että. Iidan valkkaama siis.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 21:51

21:49 Joukon kipale jotain chillaus räppiä. Iida tunnistaa biisin. Jouko: Mä arvasinkin, että sä tiesit. Iida: Tää on ihan sunnäköinen kappale. Jouko sanoo, että yrittää valkata biisit sillä tavalla että mahdollisimman moni tykkäisi. Iida samaa mieltä.

21:57 Jouko: Kyllä mä ymmärrän sun valinnan. En tiedä voiko näin nyt sanoa mutta. Mä kuitenkin oon eniten siun kanssa ollu nyt tässä viime aikoina. Enemmän sun kanssa olen ollu tekemisissä, kuin Markuksen kanssa. Tuossa tilanteessa en varmaan olisi Markusta valinnut, koska sitten Tommi olisi loukkaantunut. Varmaan olisin sinut tai Teijan ottanu. Jouko: Sulla ei ton JonnA:n kanssa varmaan ole kovin? Iida: Joo, ei meillä löydy keskustelunaiheitakaan oikein.

22:06 Jouko: Okei mä olin kerran häädössä 7 jäbän kanssa. Mutta ei se oikein kerro mitään. Mä ja Markus, meillä ei ole mitään havaintoa että missä mennään. Jouko tiedusteli Iidalta ketä hänen häätökerroillaan on lähtenyt talosta. Iida muisti ainakin Ira/Anne/Sarah/Johanna.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 23:23

23:18 Tupakkipaikalla: JonnA: Kumpaa sä arvostat enemmän maalaisjärkeä vai semmosta kirjaviisautta? Teija: Maalaisjärkeä ehdottomasti. JonnA: Niin se on vähän mullakin. Molemmat sitä mieltä, että olisi voinut ilmoittaa nimeämisten tulokset niin olisi edes jotain aktiviteettia tullut. Kaksikolle ilmoitetaan sisältä, että voi mennä nukkumaan.

23:21 Iida: Nice Jouko. Jouko: No? Iida: Sä oot ihanasti viikannu tuon mekon, ja sen mitä sä oot käyttäny. Jouko: Tottakai. Iida: Katos kehveli. Eiks ollu ihana mekko? Jouko: Ihan, vähän kiree täältä ylhäältä. Iida: Se on hyvä. Jokemon!

23:24 Tommi kävi pk:ssa toivomassa biisiä ja nyt chillaavat sen parissa pihalla. Jouko ei ole kuullut tätä biisiä.

23:26 Iidasta ihana biisi ja sanat. Mikä tää biisi on? Tommi/Jouko: Juju - Huuda. Iida: Kiitos Tommi! Ihana biisi. Meni suosikkeihin, samoten Teijalla. Iida: Vuff vuff.

23:29 Jouko: Iida näyttää ihan rekkikseltä nyt. Iida: Nää housut vaan roikkuu. Jouko: Ei haittaa. Iida: Ei sitä aina voi.. Nää roikkuu ja mie en voi sille mitään. Porukka pesasee hampaita/naamojaan ja valmistautuvat nukkumaan.

23:35 Jouko hauskuuttaa Iidaa ja Teijaa piparkakkutalon parissa. Lässyttää vanhusäänellä piparkakkutalon asukkaista.
Jouko: Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä meillä on täällä sika. Tämän sian kanssa pitää olla varovainen, koska se on kärsivä sika. Kärsii jokaisena päivänä, se ei lakkaa kärsimästä. Iida ja Teija nauravat.

23:41 Jouko: Täällä on harvinainen krokotiilisika. Teija: Olipa ihana iltasatu. Iida: On se oikeasti hieno. Jouko: Tyylikäs stylisti. Teija lähti nukkumaan. Iida ja Jouko jäivät vielä ihailemaan taloa.

23:45 Jouko: Mä en vieläkään oo päättänyt, että onko Elinalla housut vai hame. Oli mukava päästä tekemään tämmöstä niin vei ajatukset vähäksi aikaa pois. Meni varmaan 6 tuntia. Iida: Oli kyllä. Mäkin uppouduin tähän ja alkoi jo jalkoihin koskemaan, kun seistä tönötin tuolla.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 23:54

23:48 Jouko: Näitsä sen jäynän jonka tein Teijalle? Iida ei nähnyt. Mä laitoin vessapaperin jalan sivulle ja pistin suklaakastiketta. Sitten kävelin tuossa ja Teija tuli perässä ja astui siihen. Se huusi, että aaa! Se oikeesti luuli, että oli kakkaa.

23:52 Jouko jatkaa kertojaäänellä Iidan kommentoidessa. Tea kävi veskissä ja kysäisi: Meinaatteko oikeesti syödä sitä? Jouko: Vähän maistettiin porsasta.

23:56 Iida: Yllättävää, että me ollaan täällä kaksistaan. Jouko: Mmm.
Iida: Onkohan tässä joku yhteys? Jouko: Tietenkin nytkö vasta huomasit? * Iida hymähti vastaukseksi.

23:59 Iida: En malta odottaa, että saa lapsia ja pääsee niiden kanssa tekemään tämmöstä. Jouko: Mmm. Iida: Sustakaan varmana tule tylsää isää. Jouko: Ei.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”