58. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

58. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 23 Loka 2012 00:00

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 58. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 00:04

Iida, Tommi ja Markus paljussa. Iidalla pilkkii jo jonkin verran. Markus selittää kuinka on ollut talossa oma itsensä eikä ole miettinyt mitä muut on ajatelleet. Markuksen pointti tässä selityksessä taitaa olla ettei kadu mitään tekemäänsä. Siirtyvät saunaan. Markuksen mielestä olisi siistiä nähdä talon jälkeen kolmestaan Markus, Jouko ja Tommi. Valkkaripullo näyttää kiertävän.

Keittiössä puhuttiin muun muassa Katarinasta, miten on erilainen kun bailaa kavereiden kanssa kuin oli täällä. Jouko ei ole halunnut osallistua kaikkiin keskusteluihin koska ei ole halunnut niihin sanoa mielipidettä. Johanna ei ollut Tean tyyppiä, JonnaI:n mielestä Johannasta ei saanut mitään irti, myös Jouko sanoo ettei ollut hänenkään tyyppinen. JonnaI kehuu Johannaa herttaiseksi ja mukavaksi joka ei halunnut kenellekään mitään pahaa. Jouko ja Tea myötäilee. 'Tämä on BB, voitte halutessanne mennä nukkumaan'. JonnaI kysyy Tomin mielipidettä, Tomi sanoo ettei voi sanoa kaikkia asioita talossa.

Keittiössä Jouko pukeutuu pahvikassiin. Tean mielestä kukaan ei ole örveltänyt. JonnaI sanoo, että kännit vähän lässähti ruuan jälkeen. Iida puhaltaa paikalle ilmapallojen kanssa. Jouko ottanut Jonilta röökit JonnaI:lle ja itselle.
Tomi: Petteri tuumaillut ettei puolta vuotta sitten uskonut että on täällä ja pukeutuu smurffiksi.
Pöydässä vielä Jarno, Tea ja Tomi. Tean mielestä kauhea läävä (ja kun vaihtelee kameroita niin ei mikään huono vertaus).

Tupakilla Teija, Jouko ja JonnaI. JonnaI pelkää lintuja, Teija pelkää klowneja. Jonna panikoi, Teijan mielestä siellä on vain talitintti (en tiedä tästä lintuepisodista enempää).
JonnaI: Jos se tulee tänne niin mää rupeen räpiköimään itekki.
Talitintti lentää lähelle tupakkipaikkaa jolloin Jonna alkaa kirkumaan.
JonnaI: Ne on niin vitun pelottavia
Teija: Eikä oo, se on talitintti eikä mikään aarnikotka! Symppaa kuitenkin Jonnan fobiaa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 23 Loka 2012 00:25

^Vielä jokin aika sitten tuohon Johanna keskusteluun liittyen.
Teija sanoi " Jos joku täällä kävelee nalle kainalossa, niin sellainen ihminen elää niin erilaista elämää kuin minä elän. Se on yhtä kaukana kuin Pluto maasta"

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 23 Loka 2012 00:32

JonnIlla ankara lintufobia. Röökipaikalla pyrähtelee pieni lintu ja JonnI meinaa saada ihan slaakin.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 23 Loka 2012 00:33

Teijaa ärsyttää nyt ensimmäistä kertaa. Tai onhan tässä ärsyttänyt, mutta nyt Jouko ja JonnI ärsyttää. Tämä on yhteisö ja mitä ne tuossa puhui..

Jouko ja JonnI tulee tupakkapaikalle ja Teijan avautuminen jää kesken.

Markus kysyy Teijalta tärkeimmät ihmiset. Teijan top4 on Tea, Markus, Tommi ja Jouko. Markuksella samat+Teija.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 00:40

JonnaI, Tomi ja Jarno keittiön pöydän ääressä. Jarnolla ei ollut fiilistä ryypätä, JonnaI:llä oli aluksi muttei sitten myöhemmin. JonnaI kertoo kun Joni edellisissä kekkereissä juonut pöydässä (vahingossa) alkoholitonta juomaa ja muut naureskelleet. Täysiä tölkkejäkö ne lappaa tuonne laatikkoon? Jos näin niin juomaa on jäljellä vielä aikasen reilusti.

Markus ja Jarno kömpii pesään.
Markus: Mä haluan tietää millaset fiilikset on ihmisistä ja koko hommasta. Miten on muuttunut tai onko ihmisistä muuttunut käsitys?
Jarno: Jos nyt tulis ilmoitus jos nimeämiset alkaisivat niin joutuis keksimään päässä, mä oisin ihan pihalla.
Markus: Sama homma
Jarno: Pitäis varmaa lennosta keksiä jotain syytä
Markus: Mä tiiän että tuun sun kans toimeen, mutta en saa oikein selvää mitä oot mieltä. Mitä niinku mieltä esim. minusta?
Jarno: Sä oot siis ihan mun lemppari täällä!

Markus on ihan liian kännissä tähän keskustelluun.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 23 Loka 2012 00:41

JonnAa ärsyttää kun Jouko dissaa koko ajan JonnIa. Petteriä myös. JonnA tietää ketä äänestää ja lisäpisteet lähtee myös. Teija sanoo, että JonnA ei ikinä ole hänen äänestyslistallaan. JonnA pelkää, että on äänestyksessä. Teija sanoo, että hän on, ei JonnA. Teijaa ärsyttää JonnI edelleen. JonnAa ärsyttää niiden nyhjääminen.

Jos tänään olisi nimeäminen, Teija antaisi pisteet JonnIlle. JonnI on puhunut ruoasta jotain ja Teijaa ärsytti, kun nyt on Iidan juhlat eikä Iida syö karitsaa ja Teija halusi jotain mitä Iidakin syö. JonnI ei ikinä tee ruokaa Tommin mielestä.

JonnI on Teijan mielestä vapaamatkustaja. Johannakin tiskasi paljon.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 00:57

Teija: Ketä sä aijot nimetä? Emmä näistä uusista tiedä.. Ehkä Jonia.
Tommi: Emmä sitä, vaikkei se kyllä tee mitään kotihommia.
Teija: Musta tuntuu että mulla on väärä kuva siitä tyypistä
Teija: Kuka kaatoi nuo tyhjät tölkit tuonne hiekkaan?
Tommi: Minä?

Tommi ei ymmärrä Iidan kommenttia jostain nimeämisistä. Sopivat etteivät nimeä toisiaan Tommi ja Teija.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 23 Loka 2012 00:58

Tommi ja Teija eivät aio nimetä toisiaan ainakaan hetkeen. Tommi ei myöskään käytä lisäpisteitä Teijaan. Teija ei aio nimetä Tommia lainkaan.
Aiemmin puhuivat siitä, että Tomi ärsyttää ja Teija uskoi, että hänellä on väärä käsitys Jonista.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 23 Loka 2012 00:58

Tommilla ja Teijalla ei ole enää Iida ykkösenä listalla, molempia ärsyttää nyt Tomi. Ei ole enää oma itsensä, huutelee niitä "ime kiviä" ja muuta. Teija lähtee hakemaan pojilta tupakkaa.

Tommilla on Teijan luonne. Teija ei ehkä uusia poikia nyt nimeä. Jonikaan ei tee kotitöitä, mutta on hyvä jätkä. Teijallakin saattaa olla Jonista väärä kuva, liian rankasti tuli haukuttua.

Iida tulee ulos hakemaan juomia.

Tommi kertoo Teijalle, että hänellä ja Iidalla ei ole mitään sopimusta. Lupaavat toisilleen, että eivät äänestä toisiaan. Tommi lupaa kertoa Teijalle jos sopimus raukeaa.

Tea, Markus ja Jarno tulevat keskeyttämään.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 23 Loka 2012 01:05

Jouko ja Markus kovasti taas olisivat jakamassa omia tupakoitaan. Jouko antaa kaverilleen vaikka viimeisen. Teija ei uskalla pyytää enää Jonilta, kun tuli haukuttua niin pahasti.

Tommi kritisoi vähän Teijan polttotahtia. Teija myöntää polttavansa paljon. Jos on ilman, ei ole niin hauska ja sosiaalinen. Tommin mielestä olisi kiva jos saadaan pojilta tupakkaa niin jätetään sitten jämiä toisille.

Teija kysyy Petteriltä onko ihastunut JonnAan. Petterin mielestä on niin nuori. Teija ei halua puhua pahaa, mutta mitä se JonnA aina itkee bileissä. Kukaan ei ole sanonut mitään pahaa JonnAlle. Teijan mielestä voi olla sekin, kun ei kelpaa pojille. Petterin mielestä JonnA on lääpällään Tommiin. Markus huomasi, että JonnA vähän suuttui, kun Markus alkoi olla Tean kanssa.

Tommi pyytää Markuksen pesään. Haluavat Joukon mukaan.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 01:14

Jouko, Tommi ja Markus pesässä. Pesäsessio alkaa jööterimiesten ryhmähalilla joka vaihtuu kolminpainiin.

Markus: Häiritteekö sua..?
Tommi: Joo
Jouko: Tommin kanssa ollaan puhuttu siitä
Tommi: Kun Sarah lähti, Jouko sanoi jossain vaiheessa että sulla on Sarahin kanssa liian tiivis yhteys.
Jouko: Eiku sanoin että Sarah roikkuu sussa aika paljon
Tommi: Olin huomannut
Jouko: Sanoin sitten Tommilekaan, että menee sellaiseksi nyhjäämiseksi sekä täällä että ulkopuolella
Tommi: No ei välttämättä ulkopuolella
Jouko: No on se samanlainen ulkopuolella että sä feidaat sun frendit pois
Markus: On se vähän täällä eri asia
Jouko: Mutta sairaalaviikko ja sen jälkeinen viikko kun oltiin erossa niin ehkä viime viikko oli sellasta nyhjäämistä
Markus: Sä oot oma ittes täällä, jos Joukosta tuntuu että haluaa olla Jonnan kanssa ja on kiva olla niin ei se Markusta haittaa
Tommi: Sä lähet nyt hakoteille
Markus: Mää tiedän että oon ollu Tean kanssa nyt viime aikoina paljon, eniten häirittee kun on eri makkareissa. Oonko mää muuttunut ihmisenä?
Jouko: Markus ei ole muuttunut ja ei koe ettei Markus olisi heidän kanssa
Jouko: Viime kausi joku
Tommi: Mua jotenkin vituttaa kaikki muut paitsi kun mennään sänkyyn. Vituttaa kaikki nämä päivällä tapahtuvat nysväykset. Miten näitä uusia vitutta kertoimella, miettikää?
Markus: Kun Sarah oli täällä niin halusit olla koko ajan sen kans?
Tommi: Niin halusinkin
Markus: Mieti jos se olisi nytkin täällä, olisitko sinä sen kanssa? Kun sanot ettei tänne olla tultu seurustelemaan.
Tommi: Varmasti olisin, emmää ois voinut jättää sitä siihen.
Jouko puolusteli Markusta, itseään, Teaa ja Jonnaa.
Tommi: Miettikää että mä oon ainoa joka voi teille sanoa näitä juttuja
Markus: Me ollaan Joukon kanssa sellasia, että ei me nysvätä koko ajan. Osataanhan me näin juhlissa pitää hauskaakin.
Tommi: Joojoo, kuunnelkaa vittu. Siksi Joni lähtee nukkumaan kun kukaan ei oo sen kans.
Jouko: Miksi?
Tommi: Nokun Jouko ei heitä hyvää läppää. Jouko alkaa Jonnan kans, Joni lähtee nukkuun.
Markus ja Jouko ymmärtää Tommia. Tommi haluais vanhan Joukon takasi.
Jouko: Ainoa mitä minä oon Tommi sanonut sinusta niin kysyin suuttuiko Tommi jostain jossain bileissä. Mitään muuta en oo sanonu.
Markus: Mä en oo mitään Tommista sanonut pahempaa
Tommi: Tästä mä halusin tulla tänne jutteleen, teidän parisuhteista. Mun on mennyt jo.
Jouko: Tehäänkö silleen..
Tommi keskeyttää, ymmärrättekö jos ootte liikaa niin lennätte pihalle
Markus puolustaa itseään että on myös Tommin ja Joukon kanssa. Puhuivat myös Jonin sanomisista kun 'Markuksessa menee hyvä mies hukkaan Tean kanssa'.
Jouko: Ei se muuta sitä jos me ollaan siinä Jonnan kanssa, samaa läppää me heitetään
Tommi: Toinen mikä on niin sää oisit voinut ottaa vaikka Markuksen tuonne toiseen makuuhuoneeseen ja jättää Tean tohon sivummalle. Oisit voinut ottaa äijät samaan.
Jouko: Mutta kun pointti oli siinä että se on mun ja Jonin tehtävä
Tommi: Mutta silti
Jouko: Mutta te ette tiedä mitä tuolla (pk:ssa) on sanottu
Tommi: Kuuntele Jouko: Kuuntele
Tommi yrittää saada Joukoa paljastamaan lisää, Jouko ei anna periksi.
Tommi: Olisin valinnut ihan toisin. Olisin heittänyt Tean pois ja Jonnan pois.
Jouko alkaa jo kypsyä, Jouko haluaa nukkua Jonnan vieressä ja kun ei ole kahteen viikkoon nukkunut vieressä.
Markus: Mieti Sarahin kanssa, sinne viereenhän sinäkin halusit
Tommi: Nii halusinki. Miettikää yks juttu, tänne tultiin kolmeksi kuukaudeksi eikä loppuelämäksi
Jouko: Ei tää tilanne muutu tästä miksikään, mä oon ymmärtänyt mitä sää oot sanonut
Tommi: Muuttuu, te ette ymmärrä
Markus: Me ollaan ymmärretty mitä sää ajat takaa
Jouko: Mää tykkään Jonnasta ja haluan nukkua Jonnan vieressä, ei se muutu siitä miksikään
Jouko alkaa kypsymään Tommin jankkaukseen.
Tommi: Emmä vittuile sulle
Jouko: Mulla on paska fiilis että mä oon nyhjännyt mutta ei tää muutu tästä miksikään
Markus: Ymmärrän Tommin pointin
Jouko: Ei me jäädä tänne, tuolla ulkona on bileet
Tommi: Mää haluaisin lyödä sua tuohon
Jouko: Mutta se ei oo sallittua täällä, ulkomaailmassa eri asia
Ja sitten halataan ja ymmärretään.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 02:14

Tommi ja Teija keittiön pöydän ääressä. 'Menkää nukkumaan' kuulutus kuulunut jo toistamiseen. Teijaa ja Tommia ei kiinnosta.

Teija: Kun ulkona puhuttiin niistä nimeämisistä niin kyllä tuo JonnaI alkaa olemaan yks.
Tommi: Niin
Teija: Vaikka se onkin tyttö ja vaikka meitä onkin vähän niin se on vaan täällä että täällä on Jouko
Teija: Miksi tuon broidin pitää huutaa vaan mulle?
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja maumiu » 23 Loka 2012 02:15

Suurin osa asukkaista nukkumassa hampaidenpesujen jälkeen ja Markus, Tommi, Teija ja Jonna A keittiössä.
Markus syö pöydässä, Jonna A:lla taas jokin huonosti koska alkaa yhtäkkiä ilman mitään näkyvää syytä potkimaan lattialla olevia Iidan synttäri-ilmapalloja ja puhkomaan niitä. Tommi menee halailemaan ja Jonna A lähtee isoon makkariin..

Markus meni nukkumaan.
Teija ja Tommi jäivät keittiöön jauhamaan jotain, BB kuulutti että menkää nukkumaan.. Muutaman kuulutuksen jälkeen lähtivät pesemään hampaita..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 23 Loka 2012 02:23

Teija ja Tommi siivoavat keittiönpöydän ja jäävät vielä istumaan ja juomaan. BB käskyttää uudestaan nukkumaan, jatkavat juttua päivän matotehtävästä. Kohta tulee uusi kuulutus Teijalle. Nyt siirrytään hammaspesulle. Puhuvat nimeämisistä, ilmeisesti JonnIsta, suut täynnä hammastahnaa ja hanat auki, ei saa selvää.

JonnAn on turha tulla löpisemään mistään energisyydestä ja sämpylöiden leipomisesta. Teija ei perkele leivo mitään.

Teija on onnellinen, että Iida sai soiton kotoa.

Teijan mielestä JonnI tekee mitä tahansa Joukon takia. Tänään unohti perunatkin tuosta vaan.

Hyvät yöt ja Tommi ja Teija omiin makkareihinsa.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 23 Loka 2012 02:35

Tea yrittää saada Markusta lähtemään vierestään kun tämä on "niin jurrissa, ettei jaksa". Juuri nukkumaan tullut Teija päättää avittaa Teaa:
"Tuu Markus tänne juttelemaan minun kanssa ja jätä se natiseva nahkasaapas sinne!"
"Niin justiinsa, mene anopin peiton alle siitä sitten!" säestää Tea ja naurua piisaa.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 08:41

8:41 Petteri painaa Johannan armosta duunia keittiössä. Kävi varastohuoneessa hakemassa tarvikkeet.

Petterillä edelleen ongelmia lieden kanssa. Hetken päästä ainakin piippaus kuuluu joten tais saada pelittään.

No eipä se liesi pelannutkaan. Jotain ongelmia edelleen, en tiedä onko vika käyttäjässä vai masiinassa.
Petteri: Ei sitten, syökööt jengi näkkäriä kun ei saanut liettä päälle.

9:30 taitaa olla kaikki valmiina, toivoi vähän aikaa sitten sermiä auki. Ihan hyvännäköinen kattaus on pöydässä ja ilmeisesti puuronkin on onnistunut pyöräyttämään. Vaikutti olevan vähänlaisesti 12 hengen tarpeisiin.

Petteri: Huomenta Jarno.
Jarno: Mikä olo
Petteri: Ei oo oloa, onko oloja (Markukselta)?
Markus: Vähän meinaa olla

Tomi istuu jo pöydässä aamiaisella, samoin JonnaA.

10:00 JonnaI, JonnaA, , Jouko, Markus ja Iida pöydässä. Teakin saapuu paikalle. Jarnolla ainakin on vielä väriä naamarissa. Teijalta kyseltiin vointia, ei vastannut.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 23 Loka 2012 08:41

Petteri jo hereillä, saanut varastohuoneesta tarvikkeita. Äsken tuskaili lieden kanssa: "Miten v*tussa tämä toimii?"

Puhina lieden äärellä jatkuu, ei taida homma ihan onnistua ja Petteri jupisee tarjoavansa sitten näkkäriä.

Puol kympin tienoilla herätys talossa, Petteri olikin lopulta onnistunut puuronkeitossa.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 10:26

10:20 röökillä Tommi, Teija, Markus, Petteri, Jouko ja Joni. Teija tuli ensimmäisenä ja kehitti jostain portailta tupakin.
Teija: Miten sen saa sen sinisen sieltä vessasta irti
Ulkona lasiovinen koppi, ihmettelevät mitä varten se on. Jouko matkii Petteriä eilisiltana. Teija valittaa etteivät saaneet Tommin kanssa juoda yöllä rauhassa pohjia. Teija kyselee Petteriä tiskaamaan.

11:00 Teija houkuttelee Jonin röökille ja jättämään pätkät. Tommi siivoilee keittiössä. Iida, Jarno, Tommi ja Markus tiskitalkoissa. Jonnat ja Jouko makkarissa.

Tiski- ja tupakkapaikalla spekuloidaan ulkona olevan kopin tarkoitusta ja höpötetään niitä näitä. Pojat lauleskelee omilla sanoilla ja Millan sävelellä, ei nää nyt mitään primus sanoittajia ole.

Teija tulee isoon makkariin, Jouko hätistää pois kun ei saa tulla sisään. Teija kyselee mitä lounaaksi, makkarin porukalle (Jouko, JonnaI ja Joni) ihan sama. Teija haluaa tehdä perunamuusi&jauhelihapaistosta. Jouko ihmettelee kauanko jengi aikoo tiskata, Jonin mielestä tiskejä on paljon.

Tämä on BigBrother, teille on postia. Tiskijoukkueella kestää hieman. Tommilla posti kädessä. Saatte avata kuoren.

Päivätehtävä: Paperilennosto. Tänään aloitetaan kevyen lennokkaasti, jokaisen asukkaan on taiteltava 100 paperilennokkia ja myöhemmin heitettävä määrä x johonkin maalialueelle. Lennokkeja ei saa heitellä ennen loppusuoritusta. Isoveli voi hylätä kaluston jos se on viallista.

Joni ilmoittaa heti, että osaa tehdä. Myös Petteri sanoo, että osaa tehdä. Teijan mielestä tehdään Petterin mallin mukaan. Jokainen tekee 100 eli kohta talossa on 1200 lennokkia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja calderyon » 23 Loka 2012 11:17

11:16 Asukkaille päivätehtävä vkt:n mukaan. Jokaisen asukkaan tehtävänä tehdä 100 paperilennokkia ja merkittävä ne selkeästi omalla nimellä. Myöhemmin BB:n ilmoittamana aikana niitä lennätellään.

11:21 Varastohuone auki. Sisällä useita kasoja erivärisiä papereita. Asukkaat vievät paperit pöydälle ja alkavat laskemaan niitä.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Loka 2012 11:20

Teija asenteella: "Ruoka pitää tehdä ensin."
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 58. päivä

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 23 Loka 2012 11:22

Tommi, Teija, Jouko, JonnaI, Tea, Petteri ja Joni jakavat papereita sadan nippuihin. Joni ottanut tuurilla 100 paperin nipun jota nyt esittelee muille. Keltainen väri käy porukalla silmiin. Jouko ja Tommi hidastaa ja häiritsee toimenpidettä laskemalla ääneen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”