39. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 04 Loka 2012 02:21

Jonna peekoosta jatkamaan tarpomista.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Loka 2012 02:41

JonnaA on nyt 2 tuntia talssinut suolla.
Taukoina ollut vain patterien vaihto, lyhyt tupakkitauko ja pk:ssa käynti.

Muuta asukkaat vetevät sikeitä sisällä.
Iida :love61:

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 04 Loka 2012 02:47

rubyblue kirjoitti:JonnA puhuu Markukselle, että alkaa vituttaa, kun asenne ja ilmapiiri on näin paska, eikä viikkotehtäviin panosteta, ja itse on voitonhaluinen ja tahtoo sen kullan viikkotehtävistä. Ei ole tarkoittanut kenellekään mitään pahaa sanomisillaan. Markus myötäilee ja sanoo, että osa on varmaan käsittänyt väärin.
Tässä yhteydessä JonnA sanoi, ettei kropassa tunnu pahalta ja jaloissakin vain pienet rakot, jotka ei haittaa. Viikkokaupalla hehkutettu sitä kullan saamista ja oletti, että jos kaikki tsemppaavat, tässä tehtävässä olisi ollut ihan realistista saavuttaa se kulta. JonnAn mukaan talossa kuitenkin luovutusilmapiiri ja paha asennevamma. On turhautunut, että vetänyt itse täysillä ja porukka kuitenkin lyö homman läskiksi, kun kuitenkin rahkeita muillakin mahdollisesti olisi. Ei itse halua luovuttaa, kun on hyvässä kunnossa, eikä halua ajatella, ettei viitsi sitten itsekään yrittää, kun muutkaan eivät viitsi.

Anne, Teija, Tea, Tommi, Jouko ja JonnaI puhuneet ja lietsoneet koko illan ja alkuyön JonnAa vastaan. Markus myös mukana, mutta toiminut jonkinlaisena välimiehenä. JonnAlle tuli Markuksen jutellessa osin selväksi, että osa talon asukkaista ei pidä JonnAn toiminnasta. JonnA ei kuitenkaan ole tarkoittanut omilla suorituksillaan aliarvioida muita. Johannan, Iidan, Katarinan ja Tomin aikana muut ovat keskustelleet JonnAasta, joten ovat kaiketi selvillä vallitsevasta tilanteesta, mutta heidän mielipide asiasta ei ole tullut esille.

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Loka 2012 02:59

JonnaA tupakkitauolla. Istuu sepelillä ja vetää syviä henkosia.
Iida :love61:

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 04 Loka 2012 02:59

JonnA hyväkuntoisena tupakka- ja juomatauolla. Aikoo kaiketi vielä kiertää sata.

Muut nukkuvat.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 04 Loka 2012 03:03

Jonna vihellellen takaisin suolle.

3.25 Isoveikka kuuluttaa JonnAn nukkumaan. Jonnan mielestä ei ois vielä tarvinnu.
Käy vielä suihkussa.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja LindaH » 04 Loka 2012 09:20

Talossa herätys :tu

JonnA sanoi Iidalle terassilla että jos laskee yhteen hänen kierrokset+ päivätehtävistä tulleet kilometrit niin on jo n. 75km kasassa.
JonnA "ihan hyvät mahikset saada tarvittava määrä"
Iida "jaaaa" ja meni sisälle.
Perttu <3

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 04 Loka 2012 09:38

JonnaA selittää Iidalle: Tiäkkö mitä mä eilen ajattelin kun kävelin. Mä meen vielä tänään tonne ja kun laskee pelkästään mun kilometrit ja mitä ollaan saat päivätehtävistä niin siitä tulee 75 kilometria. Se helpotti omaa oloa, meillähän voi olla kilometreja tarpeeks. Vai voiko? En tiedä. Mut silleen se tuntu niinku.....hienolta.

JonnaA tupakkapaikalla matkii BB:n ääntä: Tämä on Big Brother: Jonna A, mene nukkumaan. Mä olin sillon vetänyt kaks sataa. Huusinki vaan ettei vielä olis tarvinnut. Mä olisin menny 400 jos BB olisi antanut.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 04 Loka 2012 09:48

joku kutsutaan PK:seen. anne ilmoittaa lähtevänsä tarpomaan.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja rink » 04 Loka 2012 09:53

Anne tarpomaan. "Pitää" kuulemma tehdä vuoro.

Pääsi yhden kierroksen sen jälkeen piti alkaa tekemään jälkiä.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja jamppa » 04 Loka 2012 10:02

Katarina on lämmittämässä trangialle. Iida sanoo, että me koitetaan säästää niin olisi parempi laittaa kansi päälle. Katarina: ei mut kyl se on hyvä näin. Iida ehdottaa astian vaihtamista mutta Katarina ei halua. Iida tuo sitten kannen Katarinalle.
Katarina: täyty katto kun mä en halua mitään likasia.
Iida: kyl tää on ihan puhas.
Katarina: mä voin itte hakee jos mun on pakko laittaa.
Katarina hakee kannen ja menee pesemään sitä.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja Poa » 04 Loka 2012 10:34

Jonna A näköjään taas tarpomassa. 50 mennyt.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 04 Loka 2012 10:53

Jonna lopetti kävelyn sanoi yli 1600 kierrosta eli yli 30 km. Ei aikonut enää kävellä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2012 10:54

Jonna A. tulee pois suolta ja laskeskelee ääneen kuinka paljon on kiertänyt. Teija kehuu Jonnan suoritusta "ihanaksi". Johanna sanoo menevänsä kiertämään nyt heti JonnAn jälkeen.
Johanna JonnAlle: "Sähän oot vetänyt ihan sairaan paljon!" Johanna menee laittamaan kahluuvaatteet pääleen.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Loka 2012 10:54

Anne aikoo mennä nukkumaan päiväunet, jos ne eivät kelpaa kenellekään muulle. Teija yrittää sanoa, että tuolta on tulossa vielä porukkaa kävelemästä, jos he haluavat nukkua. Sen jälkeen pohditaan, voisiko unet muuttaa kilometreiksi.

Sitten Teija tarjoaa unia Tealle. Kiinnostaako Teaa? Teaa kyllä kiinnostaa mutta ei oikein viitsi. Anne toteaa, että häntä kyllä kiinnostaa, ei tee tiukkaakaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2012 10:58

Tsemppiä Johannalle toivottavat ulkosuihkussa oleva JonnA ja terassia lakaiseva Iida. Iida sanoo tulevansa kohta Johannan luokse "jutulle".

Jonna A. suolle menneestä Johannasta: "On toi kyllä sinnikäs tuo meidän Johanna."
Iida: "Kyllä mä oon sen koko ajan tiennyt".
JonnA: "Mulle ollut ainakin iloinen yllätys".
Iida: "Se on ollut sellainen hiljainen puurtaja. Sehän teki silloin keittiövuorossakin koko ajan jotakin"
JonnA komppaa.
Iida: "Johanna on just sellanen hilajinen puurtaja, joka ei koskaan saa tunnustusta."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Loka 2012 11:00

Johanna lähtee radalle.
JonnA: Sisukas toi meidän Johanna.
Iida: Joo, kyllä se on tiedetty.
JonnA: Mulle positiivinen yllätys.
Iida: Nähtiin se siinä keittiövuorossakin.
JonnA: Sellanen hiljanen puurtaja.
a walking disaster

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 04 Loka 2012 11:00

Markus lähdössä radalle, Tommi tsemppaa, "elä vedä jos sattuu".
Teija kysyy Jonna A:lta "paljonko sulla on kierroksia", vastaa "vähän päälle 1600", johon Tommi "vitun hullu", Jonna vastaa "kiitoksia paljon".

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2012 11:02

Johanna kiertää suota yksin. Paikalle tulee myös Markus isommassa puvussa.
Johanna kertoo yrittävänsä mennä nyt valmiissa jäljissä: on tänään helpompaa kun jäljet ovat isommat ja saa takajalankin aika hyvin irti.
Johanna: "Ihanaa, vika kerta täällä suolla".
Markus myöntelee ja sanoo, että nyt ollaan jo voiton puolella.

.........

Puhemies Markuksen sosiaalinen suu on tuntunut muurautuneen nyt kokonaan umpeen. Ei ole sanaakaan Johannalle sanonut alun jälkeen.

Tässä sen näkee: kun kaikki jööteri- ja pimperopuheet otetaan pois, mitä puhuttavaa Markukselle jää jäljelle? Ei näemmä mitään. :thumbsdown

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Loka 2012 11:11

Tea ja Anne menevät käyttämään päiväunet. Ilmoittavat asiasta tullessaan tupakalle. Tea aikoo kuitenkin mennä vielä kävelemään.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2012 11:19

Anne ja Tea menevät päiväunille.

Sillä aikaa Markus ja Johanna tarpovat edelleen suolla hiljaisuuden vallitessa. Johanna yrittää astella valmiissa jäljissä ja meno näyttää aika ajoin tosi vaivalloiselta: askelvälit ovat valtavan kokoiset Johannan pituiselle ja erityisesti joutuu käsivoimin repimään taaimmaista jalkaa suosta tietyissä kohdissa irti.

........

Onneksi Tomi on tullut paikalle pitämään seuraa ja edes jotakin puhutaan. Nyt siellä jo lauletaan Leevin "unelmia ja toimistohommia".
Myös Katarina käy kysymässä miten menee. Hyvin, Johanna vastaa.

Hiljaista silti on, ei paljon tämä pari tunnu keskustelevan.

.....

Jonna I. käy "kannustamassa". Kysyy ensimmäisenä paljonko kierroksia on jo kasassa. Markuksella 32, Johannalla 42.

JonnI kysyy Johannalta kuinka monta ajattelit vetää, "kun sä oot jo kuitenkin ihan väsyneen näköinen. Ja Markuskin on.".

Johanna naurahtaen: "Ai oonks mä väsyneen näköinen vai?" Johanna toteaa ettei ole vielä varma kuinka kauan aikoo kiertää, ei halua että aikaa menee hukkaan kun ei voi koskaan tietää kuinka paljon aikaa heillä enää on tähän juttuun käytettävään.

Jonna I: "Ei mitään stressiä. Heti vain pois kun vähänkin tuntuu siltä...Ei tässä kannata..."
Toivottaa silti tsemppiä ja sitä, että tarpojat koittaisivat jaksaa pois mennessään.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Loka 2012 11:42

Johanna kiertää 50 kierrosta ja sanoo lopettavansa.
Sillä aikaa Tommi, Tomi ja Kata valmistavat aterioita trangioilla.

JonnI tulee Johannan tilalle.
JonnIn mukaan nivuset ja reidet tulee kipeäksi, kun joutuu harppomaan.

Johannalla ilmeisesti suunnitelmissa ulkosuihkussa käyminen urheiluliivit päällä, tulee pyyhe vartalonsa ympärillä ulos. Tommin mielestä suihkussa ei välttämättä kannata nyt enää edes käydä.

.....

Johanna alusvaatteisillaan suihkussa. Kehuu miten ihanan lämpöiseltä vesi tuntuukaan. Teijakin sanoo Iidan yöllä sanoneen, että ulkosuihkussa käyminen on "melkein mukavaa".

.....

Jouko syö Tomin ja Tommin kanssa trangiaruokaa terassilla ja toteaa, että "se hyvä puoli tuossa Annen nukkumisessa on, että säästyy ainakin röökejä".

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”