52. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 52. päivä

Viesti Kirjoittaja mirian » 17 Loka 2012 22:19

Tomi yrittää paistaa papadum-leipiä tacokuorista. Teija tuli keittiön ääreen tuijottamaan epäilevästi. Kuulemma pelottaa Tomin touhut. Tomi heittää, että miltäs Teijasta tuntuis jos hän tulis katsomaan Teijan ruuanlaittoa ja sanois, että pelottaa. Teija siirtyy Tomin taakse. Tuijottelee edelleen epäilevästi Tomin kokkailua. Lopulta lähtee pois kyttäämästä.


Tomi kokkailtuaan: Kiitos osanottajille. Niille kaikille seitsemälle, jotka tässä pyöri...

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 52. päivä

Viesti Kirjoittaja mirian » 17 Loka 2012 22:24

Röökipaikalla JonnI, Petteri, Teija, JonnA ja Jarno. Finneistä puhetta. Kuulemma talossa tullut useammalle. Jarnolle tulee näppylöitä stressistä. Sitten siirrytäänkin sisään kasvaneisiin karvoihin ja visvasyyliin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 52. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2012 22:35

Johanna ilmoittaa menevänsä epiloimaan, pyytää muita ilmoittamaan, jos tulee ääniä. Sanoo myös, että jos joku haluaa vessaan, niin tulee sanomaan vaan. Tea napisee: "Kuka haluaa itseään sirkkelöidä? Se sattuu ja kuka laittaisi moottorileikkurin pilluunsa. Sheivaamalla saa saman, vaikka karva kasvaakin nopeemmin. Hyi helvetti, miten joku viittii epiloida, kun se sattuu. Itse en oo kyllä kokeillut, mutta hyi vittu."
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 52. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Loka 2012 23:04

Pieni porukka aikoo harjoitella ja houkuttelee muitakin mukaan. Ja sitten soikin sopivasti harjoittelua tarkoittava musiikki, myös Jai ho alkaa soida. Kaikki mukana harjoittelemassa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 52. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Loka 2012 23:05

Miehet tupakalla, Tommi sytytti terassin pöydälle suitsukkeita. Jouko imitoi Teijaa, että laittakaa ovi kiinni, tuolla se jo yskii. Teija huutaa laittamaan oven kiinni, Tea taas sanoo, että hyvä tuoksu toi on. Tommi tulee suitsukkeen kanssa sisälle. Teija sanoo, että hänellä on huomenna päänsärky, niin ei voi osallistua.
a walking disaster

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 52. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Loka 2012 23:39

Teija ja Jarno keskustelevat tupakkapaikalla.
Jarno "se on jo torstai huomenna".
Teija " se on toka viikko sinulle"
Jarno " toivottavasti ei vika"
Teija " siihen en kyllä usko"
Jarno " ei näistä koskaan tiedä"
Teija " no kyllä minä aika pitkälti osaan sanoa että ei ole vika"
Jarno " kyllä tuon videon jälkeen pelko vähän hävisi, mutta jos on lähtö niin sitten se on, vittu minä en lähde täältä kirveelläkään ennen joulukuuta"
Teija " se on hyvä asenne "
Jarno " no kyllä minä haluan kokea täällä vielä kaiken"
Jarno " sen olen oppinut että pitää ruveta katsomaan noita tv-ohjelmia, kun Tomi on niissä kaikissa"
Teija " pitää etsiä ne aidolsin kaikkein aikojen 5 huonointa ja myös se kalanlaitto video "

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”