Petteri Koskela

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Petterille?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 20:15

5 - Suosikki
20
9%
4
25
11%
3
49
21%
2
36
16%
1
47
20%
0 - Inhokki
55
24%
 
Ääniä yhteensä: 232

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Jokke » 03 Marras 2012 20:15

Harmittaa miehen puolesta. Petteri oli kuitenki ihan hyvä tyyppi. Ehdottomasti paras tuosta kolmikosta joka taloon saapui yhdessä.

Symppis.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Hilma » 03 Marras 2012 22:59

Symppis Petteri viime yönä: http://www.youtube.com/watch?v=CDUMZGyCUqU

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Mardis » 04 Marras 2012 00:54

Ensinnäkin.. Mulle tuli vasta dailystä ilmi, että Petteri on poistettu talosta, ja aikamoisena shokkina sitten tulikin. :shock: Sen siitä saa, kun kerrankin on pitemmän aikaa pois koneen äärestä.

Poisto oli oikeutettua, vaikka hiukan epäselvissä merkeissä se tapahtuikin. Ei noin uhkaava/uhitteleva käytös missään nimessä ole sallittavaa. Pää ei vaan yksinkertaisesti enää kestänyt, liekö syy siihen tupakan puute tai talon painostava ilmapiiri? Jaa-a.. Varmaankin molemmilla oli osuutta tapahtuneeseen.

Aluksi odotin Petteriltä aika paljon, mutta hän ei missään vaiheessa täyttänyt odotuksia. Tasaista laskua teki koko talossa olo aikansa listallani. Kuivittelin hänet positiiviseksi ja rempseäksi kaveriksi, mutta olikin negatiivinen ja ailahteleva persoona. Lisäksi ärsytti ajoittain turhanpäiväisillä jutuillansa sekä murteellaan. Jotain kivaa Petterissä kuitenkin oli, vaikka sitä perjantai-illan jälkeen on enää hankalaa nähdä.

Jokatapauksessa hyviä jatkoja, toivottavasti ei jäänyt mitään pysyviä traumoja. [smilie=a_okbyenow.gif]

Loppuarvosana: 0,5 ~ 1

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Marras 2012 11:23

tuli kyllä aika puskista Petterin lähtö, kun netistä siitä luin. Eipä kuitenkaan jääny harmittamaan, aika turha kaveri loppujen lopuksi oli. Kuitenkin ihan jeba ku talossa kävi, mutta kyllähän petteri oli jo nähty.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 04 Marras 2012 13:44

Jessus, yli 5000 katsojaa Petterin videolla jo. :bidmouth: Ihan täydellinen flippaus. :td Tyyppi oli mulla nollassa, joten en jäänyt kaipaamaan. Videosta käy selväksi, että h*oranpentu on näköjään erittäin yleinen sana Petterin sanavarastossa. :shock:
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
KakkaPate
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 18 Syys 2012 09:54

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja KakkaPate » 04 Marras 2012 17:18

hahahaha, No, en kyllä odottanut että ihan noin eskaloitus. Oli tossa jonkinnäköstä kyrpiintymistä havaittavissa jo pari viikkoa. Jäi alusta asti taka-alalle ja sillä on ollut varmaan osa tohon hajoamiseen. Ei tästä saa kumminkaan mitään yber dramaattista skandaalia vaan aika peruskänniääliöitymistä ja veikkaan että Petteri halus lähteä "oman käden" kautta talosta.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Anira » 04 Marras 2012 17:43

Eka kommenttini Petteristä:
Anira kirjoitti:Parhain ensivaikutelma näistä uusista. [smilie=a_cool.gif] Toivottavasti en tule pettymään tämän äijän suhteen! :)

Petteri oli kyllä tosiaan mun suosikki noista kolmesta uudesta äijästä! :D Mainio murre herralla. Siihen en ota kantaa oliko Petterin poistaminen oikeudenmukaista, sillä en nähnyt tota tilannetta. Petterin pisteet laski vähän Jonna I:n nuoleskelun jälkeen, mutta oli Petteri mielestä ihan jees.

Tässä Petterin sijoitukset BBlistilläni:

Petteri (2) (2) (2) (2) (2) (4) (5) (4) (5) (6) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–) (–)

Sija 6 on päivältä 42 ja 2.sijalla Petteri oli päivänä 67. =) Eli aika noususuhteessa oli Petteri minun silmissäni!
Aika vähän kyllä tullu taas BB:tä seurattua niin en sit tiiä onko hän ollutkin paljon ärsyttävämpi kuin luulin.

Kaikkea hyvää Petterille! :)

jopoo
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 12 Syys 2012 13:32

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja jopoo » 05 Marras 2012 21:10

En paljoa ihmette kun Petteri sanoi naisten saamisen olevan hänelle vaikeaa varsinkin pienessä kumarassa, en ihmettele miksi!

Nuo olosuhteet näyttää kilipäiden luonnon.

Avatar
fox
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 18 Elo 2005 12:03

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja fox » 06 Marras 2012 11:41

Sattuuko kenelläkään olemaan tuota Petterin sekoamisvideota tallessa, se kun on poistettu tuolta Youtubesta. Olisi mukava arkistoida sekin tapahtuma tältä kaudelta, sen verran legendaarista settiä oli. YV:näkin voi laittaa, jos löytyy, kiitos!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Sihi » 23 Marras 2012 22:23

Iltalehti:
BB-talosta poistettu Petteri avautuu Iltalehdelle:
"Elämä meni alas vessanpöntöstä"

BB-talosta poistettu Petteri kertoo Iltalehdelle syyt poistamiseensa ja pyytää julkisesti anteeksi käytöstään.
Petteri poistettiin talosta marraskuun alussa.
Petteri poistettiin talosta marraskuun alussa.

BB-taloon viimeisenä asukkaansa saapunut Petteri Koskela, 35, poistettiin talosta kolme viikkoa sitten umpihumalaisen miehen uhkailtua asukastovereitaan ja tuotannon väkeä. Virallinen poiston syy oli sääntörikkomus.

Tämän jälkeen Petteriä ei ole nähty ei kuultu. Mutta nyt, tomun laskeuduttua, Petteri kertoo Iltalehdelle mitä oikein tapahtui, ja kuinka nolona hän on käytöksestään.

- Tuntui, että koko elämä olisi vedetty alas vessanpöntöstä, Petteri myöntää.

BB-talossa juhlistettiin kolme viikkoa sitten Halloweeniä robottihenkisin naamiaisjuhlin. Petteri myöntää olleensa illan aikana ahdistunut, sillä ei saanut keneenkään asukastoveriinsa minkäänlaista yhteyttä illan aikana.

- Vaikka pidin itseäni vahvana, positiivisena ja iloisena ihmisenä, niin se ilta meni minusta täysin yli. Olin aivan liian humalassa, annoin olla koko homman ja lähdin mukaan siihen, että aloin soittaan suuta.

Petterille tuli täytenä yllätyksenä, että hänet kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen. Hän meni sinne vielä nauravaisena, mutta saikin käskyn mennä nukkumaan. Hän totteli, mutta yksin pimeässä makuuhuoneessa pahat ajatukset ottivat vallan.

- Aloin miettiä, että miksi muut saivat käyttäytyä minua pahemmin. Sitten kun minä vähän aukaisin suutani niin minua rankaistiin. Se kävi sitten humalaisen mielen päälle.

Kaverit hylkäsivät Petterin

Petteri poistettiin myöhemmin yöllä talosta miehen yksinpuhelun käytyä uhkaavaksi. Petteri on nähnyt videon käytöksestään makuuhuoneessa, eikä tunnistanut näkemäänsä henkilöä.

- Se veti normaalisti suoraselkäisen ja hyvää käyttäytymistä arvostavan ihmisen mielen synkäksi. Muutama kaverikin hylkäsi siinä sivussa minut, mutta tässä nähtiin, että kuka on oikea kaveri ja kuka kaveruuden ansaitsee.

Petteri kertoo, että siviilissä hän on yleensä se, joka ruotii muiden humalaista käytöstä, eikä itse ole koskaan aggressiivinen.

- Nyt ei ole enää koskaan varaa sanoa kenellekään mitään käytöksestä. Sen olen tajunnut tämän nähtyäni, Petteri myöntää.

Olen sanoja mutten tekoja

Petteri on joutunut selittelemään tapahtunutta monille ystävilleen.

- On ollut hankala vastailla kun ei itsekään ymmärrä tuota käytöstä. Ja siitä olen ollut kaikille todella pahoillani.

Hän korostaa, ettei ikinä menisi sanoista tekoihin ja toteuttaisi uhkailujaan kylkipotkuista saati toiseen fyysisesti kajoamisesta.

- Aina olen ollut kova suustani kun se kuuluisa pinna palaa. Mutta lepyn nopeasti, kun olen saanut sanoa sanottavani.

Harmittaa lasten puolesta

Petteriä harmittaa etenkin hänen lastensa puolesta, jotka jossain vaiheessa tulevat kuulemaan isän BB-käytöksestä.

- En ole puhunut lasten kanssa suoranaisesti tapahtuneesta. Olen vain kysellyt vointeja ja kuulumisia sekä sanonut, että iskälle pitää ja saa aina soittaa jos tulee paha olo.

- Itse olen vain miettinyt, että minkälaista harmia olen aiheuttanut noille pikkusille. Jo pelkästään se, et isä oli Big Brotherissa oli heille iso juttu, joten kaipa tämä kyseinen ilta on onneksi jäänyt heille toissijaiseksi asiaksi.

Jouluksi Kemiin

Talosta poistamisen jälkeen Petteri palasi kotiinsa Vantaalle, kutsui rakkaimmat ystävänsä kylään ja jutteli asiat heidän kanssaan selväksi. Petteri sai kaipaamaansa tukea ja tunsi, että sentään vielä joku välittää hänestä.

Hän piti viikon lomaa ja palasi sitten "härnäämään" työkavereitaan. Petteri työskentelee CNC-koneistajana vantaalaisessa yrityksessä.

- Kemissä en ole vielä kerennyt käymään, mutta joulun tienoolla on tavoitteena päästä viettämään aikaa rakkaalla kotiseudulleni. Lapsetkin odottavat kovasti, että pääsevät viettämään isänsä kanssa aikaa ja itselläkin on pikkuisia ikävä joka hetki.

Porttikielto BB-studioille?

Toisin kuin muita kauden aikana BB-talosta kesken poistuneita ja poistettuja, ei Petteristä ei tehty jäähyväishaastattelua. Häntä ei myöskään ole nähty vieraana BB-Extrassa eikä edes studioyleisönä Talk Show'ssa. Tähän on syynä se, että Petteri on ei-toivottu vieras BB-studioille.

- En tiedä mikä on homman takana, mutta minulle vain ilmoitettiin, ettei minua nähdä Extrassa eikä myöskään sunnuntain suorissa lähetyksissä. Toki olin hämilläni tästä, etten ole tervetullut. Minulle kerrottiin vain, että Extra jaTalk Show't on tarkoitettu pääasiassa häädetyille asukkaille. Ja tähän vastaukseen sitten tyydyin, Petteri harmittelee.

Petteri kuitenkin sanoo, että finaalilähetykseen hän saa tulla, ja aikookin osallistua siihen.

Paha maku suussa

Petteri myöntää, että poistoillasta hänelle jäi paha maku suuhun. Hän sanoi humalassa monille pahasti, eikä hänelle ole annettu tilaisuutta pyytää anteeksi tapahtunutta, joten hän tekee sen nyt.

- BB oli kaiken kaikkiaan upea kokemus. Tosi paljon kiitoksia kaikille ja nöyrimmät anteeksipyynnöt käytökseni johdosta.

- Lopuksi halluun toivottaa kaikille oikeen hyvvää joulun odotusta. Ja ehottomasti halluun vielä toivottaa pk-huoneen robotille mitä parhaat joulut, Petteri sanoo vahvalla kemin murteellaan.

Lue lisää Petteristä Iltalehden BB-blogista. Petteri kertoo mitä muuta hän katuu BB-ajaltaan, keihin hän on pitänyt yhteyttä, ketkä olivat hänelle talossa rakkaimmat ja kenelle hän toivoo voittoa.
TERO PALONIEMI
tero.paloniemi@iltalehti.fi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 23 Marras 2012 22:31

Ainakin Petteri on valmis nielemään ylpeytensä ja selvästi häpeää oikeasti käytöstään. Ikävää että esimerkiksi Akia ei silloin poistettu kolmoskaudella, kun hän puhui miten Kadilta lähtee henki jos Aki vaan haluaisi. Yhtä lailla sekin oli uhkaavaa puhetta, ja silti Akia nähtiin studiossa myöhemmin.

Ei ole tasa-arvoinen ohjelma tämä, mutta hyvä kun Petteri pahoittelee. Toivottavasti pääsee keskustelemaan asukkaidenkin kanssa asiat halki.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja chamomile » 23 Marras 2012 23:01

Ei näytä oikein ainakaan tuon jutun perusteella tajuavan, että miksi tuotanto ei halua nähdäkään Petteriä. Ensimmäinen asukas lajissaan.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja janne » 24 Marras 2012 10:56

Mua kyllä harmittaa edelleen, että en ole nähnyt miksi Petteri poistettiin talosta. Ymmärtäisin syyn varmasti paremmin jos dailyssa olis näytetty mitä Petteri teki. Ja Youtube videokin on poistettu...

Täällä Tero Paloniemi on haastatellut Petteria enemmän:
http://blogit.iltalehti.fi/bigbrother/2 ... a-puhetta/
| +
[quote]
Jututin eilen talosta kolme viikkoa sitten häädettyä Petteriä. Taaskaan kaikki asiat eivät mahtuneet itse juttu-juttuun, joten tässä lisää Petteriä.


Kaikki kaatui niskaan halloween-kyberjuhlissa. (Kuva: Sub)

Mistä uskot, että BB-talosta poistamiseen johtaneen yön käytöksesi johtui?

En vain löytänyt talosta ehkä tukea joka olisi ollut täysin semmoinen kaveri joka olis ollut jutuissa mukana ja tukenut jutuissa. Tuntui välissä, että olen yksin ja se oli minulle outoa, vaikka toisin luulin.

Toki Jarno sai minut talossa hyvälle tuulelle ja kenen kanssa viihdyin ja olo tuntu kotosalta, vaikkei se siltä näyttänyt loppupeleissä. Vaan paljon ollaan oltu yhteyksissä talon jälkeen ja soiteltu hyvillä mielin.


Iloinen mieli Iidan synttäreillä. (Kuva: Sub)

Myös Tommi, Iida, Teija ja Markus olivat kavereita keiden kanssa oli aina mukava. Mutta välissä tuntui, ettei saanut sitä tukea mitä olisi tarvinnut.

Uskon, että käytökseni johtui siitä, kun tuntui että kaikkensa oli antanut vaan mikään ei auttanut. Tuli olo, etät tämä homma ollaan koettu. Juttuihin en pääse mukaan ja ketään ei sittenkään saa piristettyä.

Kaiken lisäksi vaikka toisin sanoin, niin tupakan puute vaikutti varmaan aika paljon käyttäytymiseen.


Petteri katuu pussailua Jonna I:n kanssa. (Kuva: Sub)

Kaduttaako ja mitä tekisit toisin?

Kyllä, kadun toisinaan asioita jotka vaikuttivat talossa myös toisiin ihmisiin. Suutelujutut olisivat saaneet jäädä kokonaan pois. Huomasin kuinka se kosketti toisia ihmisiä ja se tuntui itsestäkin pahalta.

Myös Jarnolle pahasti sanominen sattui, vaikka ollaan asiasta juteltu. Ja toki tuo viimoinen ilta olisi voinut olla niin, että olisin vain nukahtanut ja suu olisi pysynyt kiinni!


En tee -viikkotehtävä oli Petteri suosikki. (Kuva: Sub)

Mitkä jäivät parhaiksi muistoiksesi?

Big Brother oli MAHTAVA kokemus kaiken kaikkiaan. Mutta edelleenkään tähän “kemiläiseen unelmaan” en lähde mukaan. Heh.

Talossa oli välissä niin hyviä hetkiä jollaisia en ole ennen kokenut. Meiltä voitiin viedä kaikki pois ja toisinaan antaa sitten ihan mahtavia yllätyksiä.

Paras muisto oli kun rakas kaverini löytyi sermin takaa kaiken sen BB-arjen keskeltä. Ja viikkotehtävissä onistuminen oli todella mahtava fiilis.


Anskun Bollywood oli myös mieleen. (Kuva: Sub)

Entäs viikko- tai päivätehtävistä?

Talossa oli tosi paljon nauruntäyteisiä hetkiä ja varsinkin En tee -viikkotehtävä oli mahtava kokea. Tuli syötyyä muun muassa skorpionia – ja voin sanoa, että minä poika olen todella tarkka siitä mitä suuhuni laitan! Ja siihen ei todellakaan kuulu skorpioonit arkielämässä.

Upea hetki oli saada tanssiopetusta Ansku Bergströmiltä ja suorittaa tuommoinen Bollywood-tanssiesitys. Eihän sitä hyvältä näyttänyt, mutta ihan sama, tulipahan suoritettua täysillä.


Jarnosta tuli läheisin Petterille. (Kuva: Sub)

Ketkä henkilöt olivat tärkeimpiä ja rakkaimpia?

Jarno oli mulle kyl tärkee henkilö talossa. Se kun huomasin että ollaan aika samnlaisia ihmisiä, tuntui tutulta ja turvalliselta. Kun huomasi, että toisella on paha olla, ni tultiin kysymään, että “Onko kaikki ok? Tuu jutteleen jos joku asia kalvaa mieltä.”

Monen nimeämisen jälkeen jäi alussa todella harmittamaan. Minuun sattui todella paljon se, että alettiin Johannan kanssa tosissaan juttelemaan ja tulemaan juttuun vasta sen jälkeen, kun olin jo antanut hänelle yhden pisteen. Mietin sitä paljon itsekseni ja sanoin siitä Johannalle.


Petteri on pitänyt yhteyttä Johannan kanssa. (Kuva: Sub)

Keihin olet pitänyt yhteyttä?

Jarnon ja Johannan kanssa ollaan pidetty yhteyttä ja ilman muuta hyviä tyyppejä haluan mielellään pitääkin lähellä. Markukseen, Teijaan ja Iidaan olisi kanssa kiva pitää yhteyttä kun he tulevat ulos talosta.

Kenen uskot voittavan ja kenen et ainakaan toivoisi voittavan tätä kautta?

Minä niin toivoisin että Markus voittaisi. Hänellä on päätä ja hyvää mieltä kantaa tämä kruunu. Onhan hän ollut aina ilosin mielin talossa, vaikka


Petteri toivoo Markuksen voittavan. (Kuva: Sub)

välissä onkin ollut kovia paikkoja. Hieno kaveri minun mielestä.

Ehkä en haluaisi että Jouko voittaisi, sillä nyt vähän näyttäisi siltä, että herralla on vähän liikaa “takki auki” tässä hommassa.

Ja niin kuin ollaan tässä elämässä koettu, niin eihän siitä koskaan hyvää seuraa ja toivottavasti tää homma pittää edelleen paikkansa.

[/quote]

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja chamomile » 25 Marras 2012 16:48

No jaa. Turha ihmetellä. Kukaan muu asukas ei ole tätä ennen uhannut tuotannon henkilöitä väkivallalla. Tyhmyyttähän se olis pyytää kaveri studioon tuossa tilanteessa...

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Rita » 03 Joulu 2012 18:05

Loppuarvostelu Petteristä:
En Petteristä hirveästi välittänyt missään vaiheessa. Vaikutti aluksi parhaalta uusista, mihin ei tosin paljoa vaadittu koska uudet asukkaat olivat aika mitäänsanomattomia. Pian kuitenkin laski pisteitään, jotenkin vain en Petteristä tykännyt koska vaikutti jotenkin... en nyt osaa sanoa, mutta laskeutui pian huonoimmaksi uusista koska Jarno ja Joni oli ihan kivoja. Petteri sitten kilahtikin ja heitettiin ulos, mikä oli ehkä ihan hyvä jos käytös alkoi mennä uhkaavaksi. En olisikaan Petterin voitonmahdollisuuksiin uskonut.

Aika mitäänsanomatonkin Petteri oli, vaikea keksiä hänestä mitään sanottavaa ja suuremmat tapahtumat taitaakin olla sen poistoillan ajalta. En ihmettelekään, ettei kutsuttu studioon, kun käytös on ollut sellaista kuin on ollut.

Arvosana: 2
Ihan hyvä, mutta aika mitäänsanomaton.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2012 23:05

Petteristä tuli aluksi ihan hyvä kuva, ja vaikutti hyvältä tyypiltä. Viikkojen aikana en kuitenkaan Petteriä talossa kovin hyvin huomannut, ja aika etäiseksi jäi asukkaana minulle tämäkin heppu.
Harmi että Petteri ei kestänyt sitä stressiä mikä talossa oli ja se ilmeisesti vaikutti hänen käytökseensä negatiivisesti. Uskon ettei Petteri ulkomaailmassa missään nimessä tuollaisia asioita sanoisi, joiden takia joutui poistetuksi talosta.

Loppuarvosana: 1
Harmi että joutui poistetuksi, koska vaikutti kuitenkin ihan ihmiseltä tämä mies!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2012 22:07

Uusista miehistä Petteri vaikutti alkuun kaikkein järkevimmiltä ja olinkin jo iloinen, että nyt oikeasti saadaan tuonne oikea mies, joka ei pahemmin inise mistään. Mutta mitä saatiinkaan? Tupakasta inisevä hyypiö, joka loppujen lopuksi sitten kännissä naksahtikin pahemman kerran… Pisteet nousi alussa nopeaan, mutta yhtä nopeasti ne tuli alaskin.

Pisteet: 0
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Orphan » 06 Joulu 2012 21:43

Petteri oli myös mun mielestä paras uusi asukas, mutta mun silmissä osoittautuikin näistä ärsyttävimmäksi. Petterin naksahduksesta paljon miinusta, eikä Petteri muutenkaan tuonut taloon juuri mitään.

Loppuarvosana: 1
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”