Petteri Koskela

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Petterille?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 20:15

5 - Suosikki
20
9%
4
25
11%
3
49
21%
2
36
16%
1
47
20%
0 - Inhokki
55
24%
 
Ääniä yhteensä: 232

sambabam
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Loka 2011 09:28

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja sambabam » 26 Loka 2012 09:49

Petteri saa 4 pojoa vain siksi, kun on parhaimman näköinen koko porukasta. Olen tykännyt tosi paljon (muut limanuljaskoita) Markuksen ohessa, mutta Iidan haukkuminen oli aika tylyä.
Vaikka Iida onkin helkutin rasittava.

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja melissa » 26 Loka 2012 10:03

Petteri alkanut ärsyttämään ehkä eniten siitä syystä, että sinnittelee talossa vain voiton takia. Ei tee elettäkään tutustuakseen keneenkään, erityisesti naisiin. Miten se luulee ansaitsevansa edes voiton, jurottamalla? Jotenkin tuntuu olevan hermona koko ajan, tyyppi ei osaa relata ollenkaan. Pointseja vei myös läyhääminen Iidasta, vaikka ymmärränkin että tuolla alkaa väkisin toisten luonteenpiirteet ärsyttämään.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Loka 2012 12:01

On se kyllä kumma juttu. Taloon mennessään oli oikein tuomassa positiivista ilosanomaa taloon ja sanoi Teijallekin, että älä räyhää täällä. Taisi olla roolia koko homma ja nyt tullut se todellinen Petteri esiin. Todella hermoheikon oloinen ja vähän väliä tulee negatiivista kommenttia. Saa nähdä kilahtaako Petteri illan bileissä esim. Iidalle, jonka nyt on ottanut kunnolla hampaisiinsa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Taika » 26 Loka 2012 12:06

Petterin kasetti suli kyllä nopeasti. Suorastaan uhoi pistävänsä talon järjestykseen sen suhteen, että nyt pidetään hauskaa, eikä valiteta ja olla negatiivisia. Emmä usko, että tämä negispetterikään on todellista Petteriä. Petteri ei ehkä vaan ole ulkomaailmassa tottunut tommoseen yhteisöön, jossa on noita ankeuttajia sen verran, että pari hyvää juttua ja pieni yleinen panostus positiiviseen ilmapiiriin ei riitäkään. Eikä tietty kaveriporukassa olla päivästä toiseen yhdessä noin tiiviisti, ni jaksaa tsempata paremmin, itse kukin.

Epäilen siis tavallisen Petterin olevan jotain sen puheripulipositiivisen ja tämän äyskivän negispetterin väliltä. Ihan mielenkiintoista seurata, että mihin suuntaan elo talossa menee. Ja todella harmi, että negailun kohde on taas yllätys yllätys Iida. :td
Kuva

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 26 Loka 2012 13:34

Nostin 1 => 2 kun sain tiedon tästä kirkasnäköisyydestä Iidan sanotaanko tummia puolia kohtaan. Toivottavasti sanoma leviää myös talossa. :tu

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Hilma » 26 Loka 2012 22:03

Petterillä ei vaan tunnu homma talossa toimivan, mistälie syystä. Harmillista, koska lupausta sopivasti hämmentävästä tulokkaasta oli ilmassa.

Kun sitä ihmettä ei taida tapahtua, että Jouko sunnuntaina poistuis, tää vois mun puolesta olla se joka lähtee kotio. Olis kaikesta päätellen helpotus itselleenkin.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja calderyon » 28 Loka 2012 10:40

Joo ei ollut Petestä lopulta oikein mihinkään.

Viimepäivinä ilmennyt hajoilu ja jatkuva kova luovuttamisen halu, sen peruminen ja sitten taas halu, ja negailu on pudottanut tyypin roskapankkiluokkaan, ei kuitenkaan ihan nollaan.

Plus jatkuva huutaminen ja hölötys rasittaa korvahermoja.

Plussaa tuo valon näkeminen Iidan suhteen, mutta muuten...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 28 Loka 2012 18:48

Pidin aluksi parhaana asukkaana uusista oli siinä vaiheessa 3p arvoinen asukas. Mutta viime päivien käyttäytyminen on pudottanut pisteet 1. Kännissä tosi ärsyttävä älämölö. Ei haittaa vaikka tulis tänään häädetyksi.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Mour » 28 Loka 2012 21:12

Toivottavasti Petteri ei jätä taloa tänään, olen ihan kummalla tavalla tykästynyt siihen alusta asti. [smilie=a_smitten.gif] Kaikenlaista epäedukasta hölmöilyäkin on tullut kuultua tämän suusta, mutta kenempä ei. Talon komeimman miehen titteli lepää myös Petterin harteilla ja siitäkin voi tällä muuten surkealla kaudella antaa paljon mainetta ja kunniaa. :tu
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2012 21:18

Olen täysin eri mieltä Petterin komeudesta, eikä nää muutenkaan mitkään ulkonäkö skabat ole.
Petteri on yksi huonoimmista asukkaista, kun jo melko aikaisin itse totesi, ettei tuo ole hänen paikkansa. Mennyt taloon ainoastaan voiton vuoksi, kun muut pääsääntöisesti pitää kokemusta parhaana asiana. Tokihan myös voittorahat kiiltää silmissä, mutta silti.
Kännissä jopa sietämätön asukki.
a walking disaster

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Anira » 28 Loka 2012 22:37

Mä jotenkin tyksin Petteristä. [smilie=a_cool.gif] Hauska murre! =D

Avatar
Yykka
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 28 Elo 2012 17:41

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Yykka » 29 Loka 2012 06:56

Tämän kaverin pisteet valuvat nyt kuin hiekka sormien välistä. 4 > 2.
Mulle tämä kaveri on känniääliö ja piparin metsästäjä. Kyllähän tuo sanoi, että on seksiaddikti, mutta jotenkin tuo kännissä naisten mielistely on yököttävää.
Selvinpäin mä en saa tähän tyyppiin mitään otetta. On kuin leikkilima, yrität pitää sitä kädessäsi siinä onnistumatta.
Murteesta kyllä plussaa! :thumbsup

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Risto » 29 Loka 2012 21:40

Joni sen hyvin sanoi Cristalin haastattelussa että Petteri on ennemminkin BB-fani kuin BB-asukas (ei ollut sanatarkka lainaus, ei tarvi alkaa vänisemään). Ikävä kyllä mut aikalailla Jonin linjoilla tässä olen. Petteri vaikutti alkuun ihan mainiolta asukilta, mut tais hänen mielikuvat tosta BB-meiningistä olla vähän toisenlaiset kuin mitä ne todellisuudessa onkaan. Ihmeellistä hajoilua Petteriltä jo näin nopealla aikataululla. Olis joutanut jo pihalle talosta Sunnuntaina, vaik ei se nyt varsinaisesti ärsytäkkään paitsi kännissä.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja maumiu » 30 Loka 2012 12:35

Mielestäni Petteri on tällä hetkellä talon ylivoimaisesti turhin ja näkymättömin asukas viihteellisesti. Ulkonäön lisäksi minua ärsyttää suunnattomasti tuo pakollinen tarve kuulua johonkin ( vähän kun Tommilla ) ja pysyä talossa. Ei tääkään taida tajuta ettei tuonne kukaan jää asumaan joulukuun alun jälkeen [smilie=a_doh.gif]

Komppaan myös Jonia tuossa kun luonnehti Petskua enemmänkin BB-faniksi kuin asukkaaksi.
Kun tupakat vietiin niin Petteristä ei ole oikein mitään vähääkään irronnut enää..
Ja tuo lässyttävä, honottava puhetyyli :twisted:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 30 Loka 2012 12:59

Samat fiilikset kuin monella muulla täällä. Odotin Petteristä löytyvän jotain spesiaalia vaikka edes eksoottisten geenien myötä. Vaan eipä näy persoonassa millään tavalla saati että poika olisi niistä edes positiivisesti tietoinen. Saatan tietty itse olla Italia-fani ja aina toivoa jotain romanttista ja väkevää sieltä päin.

Ulkomuodossa voi erottaa nättyjä piirteitä. Mutta kun Petteri ei niitäkään kanna mitenkään ylpeänä. Tavallinen pikkupitäjän juntti.

Kuten muilla täällä, myös noi BB-talotohotuspiirteet ärsyttää. Valehteli sitten Elinalle, ettei painikkeiden sairaalloisessa vahtimisessa ollut mitään erityistä. Joopa joo.

Lasken ykkösestä nollaan ja peukutan pikaista menolippua Kemiin.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja mrj » 30 Loka 2012 20:13

ysiluokka kirjoitti:Samat fiilikset kuin monella muulla täällä. Odotin Petteristä löytyvän jotain spesiaalia vaikka edes eksoottisten geenien myötä. Vaan eipä näy persoonassa millään tavalla saati että poika olisi niistä edes positiivisesti tietoinen. Saatan tietty itse olla Italia-fani ja aina toivoa jotain romanttista ja väkevää sieltä päin.

Ulkomuodossa voi erottaa nättyjä piirteitä. Mutta kun Petteri ei niitäkään kanna mitenkään ylpeänä. Tavallinen pikkupitäjän juntti.

Kuten muilla täällä, myös noi BB-talotohotuspiirteet ärsyttää. Valehteli sitten Elinalle, ettei painikkeiden sairaalloisessa vahtimisessa ollut mitään erityistä. Joopa joo.

Lasken ykkösestä nollaan ja peukutan pikaista menolippua Kemiin.
asuu edelleenki vantaalla, kemistä kotosin.
JuHu - :drink55:

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 30 Loka 2012 20:33

mrj kirjoitti:
ysiluokka kirjoitti: Lasken ykkösestä nollaan ja peukutan pikaista menolippua Kemiin.
asuu edelleenki vantaalla, kemistä kotosin.
Hyvä tieto, tattikset! Olin väärässä uskossa Jonin taannoisen letkautuksen myötä - voipi olla jotkut muutkin. ;)

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja Defendant » 30 Loka 2012 20:36

ysiluokka kirjoitti:
mrj kirjoitti:
ysiluokka kirjoitti: Lasken ykkösestä nollaan ja peukutan pikaista menolippua Kemiin.
asuu edelleenki vantaalla, kemistä kotosin.
Hyvä tieto, tattikset! Olin väärässä uskossa Jonin taannoisen letkautuksen myötä - voipi olla jotkut muutkin. ;)
Jep, itsekin jouduin tarkistamaan lauantaina tiedon BB:n virallisita sivuilta kun höpötteli asustelevansa miltei Jonin naapurissa. Pohjoisen pakolainenhan se Petterikin on.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 30 Loka 2012 20:50

^
Ja taannoin kun pahoitti mielensä kemiläisestä unelmasta, jäi jotenkin videosta se kuva, että puolusti kemiläisyyttään ja moitti Jonin stadikeskeisyyttä. Hämäriä muistikuvia.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja mrj » 30 Loka 2012 21:54

ysiluokka kirjoitti:^
Ja taannoin kun pahoitti mielensä kemiläisestä unelmasta, jäi jotenkin videosta se kuva, että puolusti kemiläisyyttään ja moitti Jonin stadikeskeisyyttä. Hämäriä muistikuvia.
njuu.. olikohan se viime juhannuksena muuttanu vantaalle... joo jotenki näin se meni..
JuHu - :drink55:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2012 22:07

Nyt tekis mieli kysyä, että kuka on Petteri.
a walking disaster

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Petteri Koskela

Viesti Kirjoittaja scorchio » 31 Loka 2012 14:43

Tunnen lievää myötätuntoa tätä kemiläistä Unelma-Poroa kohtaan.

Kaiffari on BB-fani ja rehellisesti myönsi kautta katsoneensa. Lähti itseluottamusta pursuten (mä olen hauska ja positiivinen, niin kaverit on ainakin kehuneet) taloon ja aikoi panna hihat heilumaan. Talon ilmapiiri latisti hänet viikossa luovuttamiskuntoon ja Porosta kehkeytyi yksi läyhäri läyhäreitten joukkoon. :?

Ei siinä ole mitään pahaa, jos haluaa kuulua porukkaan - kunhan ei hae sitä hyväksyntää haukkumalla muita (Iida), Unelma hyvä [smilie=a_doh.gif]. Ekasta häädöstä selviäminen ja Talkissa esitetyt, khöm hieman johdattelevat kyssärit toivat silminnähden uutta potkua, mutta riittäneekö tuo sitten mihinkään.

Poro on saanut kyllä tuta talon jäätävän ilmapiirin - hänet vain kylmästi jätetään huomiotta, huusi Petteri sitten kuinka kovaa tahansa, sanoipa sitten jotain semihauskaa tai meganoloa tahansa. Talon dyylidaidurit (lue juntti-Tea) katselevat pitkin nenän vartta ja lannistavat iloisen pojan lähtötelineisiin.

Bondaisi edes toisen alisuorittajan eli Persuksen kanssa, niin kahdesta nolosta voisi syntyäkin jotain hauskaa. Hauskuus kun on ollut tällä kaudella kortilla ja pahasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”