Joni Meronen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Jonille?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 20:13

5 - Suosikki
31
13%
4
20
8%
3
52
21%
2
45
18%
1
35
14%
0 - Inhokki
62
25%
 
Ääniä yhteensä: 245

satako
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Syys 2011 10:25

Re: Joni

Viesti Kirjoittaja satako » 04 Marras 2012 00:40

http://suosikki.fi/blogit/chaos-tube/bi ... en-talossa

http://suosikki.fi/blogit/chaos-tube/bi ... kilpailija

Jonin haastatteluja putoamisen jälkeen. Ei noissa kyllä mitään uutta tai ennenkuulematonta juttua ollut.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni

Viesti Kirjoittaja Marikki » 14 Marras 2012 00:43

No nyt selvisi vihdoin Jonin sukunimi. Kunnon stalkkerina :eye: huomasin, että sunnuntaina tippuneen Tomin FB-kaveriksi on ilmestynyt Joni Meronen. Kuvaa ei ollut, mutta ko. tyypin tykkäysten joukossa oli Urheiluseura AC Stoppi, jonka albumeista sitten löytyikin kuvamateriaalia varmistamaan asiaa. Joni komeilee siellä mm. kuukauden pelaajana tammikuussa 2010.

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joni

Viesti Kirjoittaja janne » 14 Marras 2012 03:01

^ Olin just tulos tänne ihmettelemään, että eikö Jonin sukunimeä olla vieläkään löydetty :D

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 16 Marras 2012 19:57

Johan olikin Jonin sukunimi aikamoinen arvoitus. Onkohan kenenkään muun kohdalla moista ollut. Mutta hienoa, että saatiin hienolle miehelle sukunimi paikoilleen.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Marras 2012 20:39

Joni oli ihan hauska heppu vielä tän päivän extrassakin. Harmi kun joutui häädetyksi, varmasti ois ollu paljon iloa katsojille (muillekin ku mulle siis).
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja Rita » 03 Joulu 2012 16:58

Loppuarvostelu Jonista:
Joni oli uusista asukkaista mielestäni toisiksi paras. Ei nyt mitään hirveän mielenkiintoista katsottavaa, mutta olihan se kiva kun taloon tuli uutta verta. Aluksi sain miehestä pelkästään kuvan ja ensivaikutelman perusteella melko epämielyttävän vaikutelman, ja kieltämättä harmitti ja ärsytti että päihitti Johannan häätöäänestyksessä ja porskutti eteenpäin. Putosi kuitenkin varsin pian sen jälkeen eli viikon päästä itse pois, eli todellinen suosio ei järin iso tainnut olla. Mies jätti jälkeensä pari ihan hauskaa muistoa, kuten sen että elokuva 300 kertoisi hänestä. Mieleen jäi kuitenkin päälimmäisenä En tee - viikkotehtävän aikainen kidutuskammiossa oleminen minkä Joni veti hyvällä asenteella, sekä se että hänen sukunimensä selvittämisessä kesti tajuttoman pitkään.

Lopussa tykkäsin Jonista toisiksi eniten uusista, mutta putoaminen ei jäänyt harmittamaan mitenkään koska olihan Joni kuitenkin aika mitäänsanomaton asukas. Extroissa ja muissa on esiintynyt edukseen ja hyvin. Sijoittuu siihen asukkaiden keskikastiin tasoltaan, ei hyvä eikä huono. Paranti loppua kohden.

Arvosana: 2
Ihan hyvin Joni veti :tu
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Joulu 2012 20:58

Joniiiiiii, mun ensimmäinen arpa täälllä. Muutenkin huippu asukas tykkäsin. Veikkaisin, että jos ois tullu alussa niin ois saattanu pärjätä paremmin. Hienosti veti. Hyvin sopeutui taloon kun sinne saapui ja oli esillä. Ei ainakaan jäänyt epäselväksi kuka Joni oli.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Joulu 2012 23:01

Ei Joni varsinaisesti inhokkini ollut, mutta hän jäi todella etäiseksi, ja jotenkin ääliömäisen kuvan hänestä sain.
Kaikista vähiten minulla Jonista on sanottavaa näistä asukkaista, ja hän on ainoa jolle en osaa antaa edes loppuarvosanaa.
Minulle olisi ollut ihan sama vaikka Jonia ei talossa olisi ollut ollenkaan, mutta toivottavasti itse viihtyi talossa.

Loppuarvosana: En osaa antaa mitään arvosanaa Jonille.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2012 22:06

Alusta alkaen karmea ällötys. ”Mul on ollu 300 naista!!!!” Kauhea todistelu siitä, että on ollu naisen kanssa. Ei kyl onneks ällöttävyydessä voita Markusta, mutta kakkos- tai kolmossijalle ainakin yltää. Kommentti ”saanks mä oikeesti kattoo ku haluisin vetää hanskaa samal” Joukolle ja JonnIlle näiden paneskellessa oksetti oikein urakalla. Mistä näitä sikiää?

Pisteet: 0
That damn fox!

Kuva

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Joni Meronen

Viesti Kirjoittaja Orphan » 06 Joulu 2012 11:54

Jonista on vaikea sanoa juuta tai jaata. Olihan tämä nyt paljon parempi asukas, kuin mm. Anne, Teija tai Jonna I, mutta ei kuitenkaan missään tapauksessa vedä vertoja esim. Iidalle, Sarahille tai Jarnolle.

Aikamoinen rehvastelija Jonista kuitenkin "kuoriutui" ja se oli aika ärsyttävää. Jonin sijoittaisin keskikastiin, mutta rehvastelut rokottaa.

Loppuarvosana: 2
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”