Jouko Näivä

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Joukolle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:27

5 - Suosikki
50
11%
4
36
8%
3
67
15%
2
54
12%
1
68
15%
0 - Inhokki
183
40%
 
Ääniä yhteensä: 458

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2012 09:47

Jouko on periaatteessa tuollainen yksiulotteinen äijä, mutta ei ihan yhtä paljon kun Mikael. Joukossa on kuitenkin jotain hyvin hämäävää ja ristiriitaista, enkä oikein vieläkään tiedä onko hän lintu vai kala.
Toki Joukossa on se yhteinen piirre NikoN:n ja Miksun kanssa, että hänkin saa hurjaa suosiota vaan hengaamalla tuolla. Jos joku nainen olisi tuollainen asukas, niin tuskin ratsastaisi sillä finaaliin ja taistelisi voitosta..? Mikael ja NikoN kuitenkin on aikamoisia menestyjiä, vaikka eipä se Miksukaan mitään tehnyt. Joukonkin näyttö on melkein yhtä tylsä, mutta hänessä sentään on jotain ihmeteltävää.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Evalds » 25 Marras 2012 11:30

Naamis kirjoitti:Ei ärsytä paljoa eikä ole varsinaisesti tapettikaan, mutta itse en perusta tällaisista yksiulotteisista äijistä kuten Niko N (2010), Mikael, Jouko. Kyseinen kolmikko ei muistaakseni ole tehnyt oikein mitään hauskaa tai mieleenpainuvaa talossa.
Ei ne tehneetkään, ne vaan oli talossa, tämän jätkätyyppi alkaa olemaan jo BB-kiintiöasukastyyppi, muka hauska jätkä joka ei oikeasti sitä ole, eikä juurikaan tee mitään ihmeellistä, muttei myöskään ole varsinainen BB-tapetti.

Kyllä noita on ollut enemmänkin BB-historiassa, listaan voidaan lisätä mm Harri ja Hannu.

Jouko selvisi finaaliviikolle oikeastaan tekemättä mitään ihmeellistä koko kautena.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rink » 25 Marras 2012 11:33

Meikäläistä ainakin on naurattanut Joukon imitoinnit ja jotkut jututkin. Ei ehkä aina, mutta joskus olleet oikein osuvia.

Hiukan kierona tyyppinä Joukoa tosin pidän, mutta näistä jäljellä olevista ko. piirre ei ole oikeastaan kovin paha.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Naamis » 25 Marras 2012 15:40

Marika1 kirjoitti:^ Minusta kyllä Markus kuuluisi ehdottomasti ennemmin tuohon porukkaan kuin Jouko. Vaikka saattaisi Joukokin perjaatteessa kuulua, muttei läheskään yhtä merkittävästi.
Evalds ja orgasmienekeli antoivatkin paremmat kuvaukset tästä äijätyypistä kuin mitä itse pystyn antamaan.

Mun mielestä Markus ei tähän muottiin mene. Markuksella on ollut talossa enemmän puolia eikä hän ole olemukseltaan sillä tavalla äijä kuin Niko N, Mikael ja Jouko. Ei sillä että Markuskaan olisi mitään ihmeempiä talossa esittänyt.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

plazalainen1234
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 18 Marras 2012 18:51

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja plazalainen1234 » 25 Marras 2012 16:42

Jouko on kyllä teflon. Kaveri voi tehdä ihan mitä vaan ja saman asian kuin joku muu asukas, mutta toinen asukas saa paskaa niskaan ja Jouko porskuttaa suosikkina.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja chamomile » 25 Marras 2012 16:51

Jos itse olisin nyt asukkaana talossa, luultavasti viihtyisin Joukon seurassa. Ihan siitä syystä, että kaveri on hauska ja keksii tekemistä. Ja minkäs se sille mahtaa, jos Iidan ihastuminen tuntuu varmasti hyvältä. Jätkä, jolla on koko ajan pieni metsästysvietti päällä ei sano ei naisille, jotka sitä palvoo.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2012 18:06

Naamis kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:^ Minusta kyllä Markus kuuluisi ehdottomasti ennemmin tuohon porukkaan kuin Jouko. Vaikka saattaisi Joukokin perjaatteessa kuulua, muttei läheskään yhtä merkittävästi.
Evalds ja orgasmienekeli antoivatkin paremmat kuvaukset tästä äijätyypistä kuin mitä itse pystyn antamaan.

Mun mielestä Markus ei tähän muottiin mene. Markuksella on ollut talossa enemmän puolia eikä hän ole olemukseltaan sillä tavalla äijä kuin Niko N, Mikael ja Jouko. Ei sillä että Markuskaan olisi mitään ihmeempiä talossa esittänyt.
Komppaan todellakin!
Markus on kuitenkin aika erilainen tyyppi, ja hän on tehnyt tuolla paljon asioita, joiden oikeasti luulisi ärsyttävän tai hämmentävän monia.

Toisaalta Joukokaan ei ole samalla tavalla olemukseltaan äijä kun mitä vaikkapa Mikael! Joukosta vaan tulee se fiilis että olisi, mutta kun häntä tarkemmin katsoo, niin jotain hyvin androgyyniäkin hänen ulkomuodossaan ja olemuksessaan on.
Komppaako kukaan? :?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Marras 2012 18:53

Piti hivuttaa Jouko kakkoseen, koska on nykyään ainoa tuolla, josta löytyy sen verran viihdettä, että joskus jopa hymyilyttää.
a walking disaster

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Anira » 25 Marras 2012 22:42

Oon ihan alkanut Joukosta pitää viime aikoina. :) Eipä tuo välttämättä mikään huono voittaja ois ja varmaan menis voittorahat hyvään tarkoitukseen (poikaan).

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2012 22:57

^ No juu.. ei Joukon voitto (näistä vaihtoehdoista) niin suuri katastrofi olisi, mutta jotenkin näen niin paljon merkkejä siitä, että tuotanto on oikeasti suojannut Joukoa. En välttämättä olisi ajatellut samalla lailla jos huomioni ei olisi muiden ihmisten huomioiden ansiosta kiinnittynyt näihin asioihin, joissa huomaa että tuotanto suosii Joukoa, mutta kun nämä on nostettu pöydälle, niin tottakai olen itsekin ihmetellyt, ja olen huomannut saman.

En ikävä kyllä tiedä käyttäisikö Jouko tuohon lapseensa sen enempää vaikka voittaisikin. Veikkaan että järkkäisi parit kunnon bileet ja maksaisi ne ihan samat elatusmaksut voitti kisan tai ei.
Ei Jouko vaikuta isä-tyypiltä joka oikeasti olisi pahemmin lapsen elämässä, mutta toivottavasti olen väärässä ja Jouko itse tietää että tulee olemaan hyvä isä. Eihän se minun uskostani tai ennakkoluulostani ole kiinni ja toivon että olen väärässä.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Salami » 25 Marras 2012 23:03

^Ei juuri kukaan ole isä- tai äitityyppi ennen lapsen syntymää. Se lapsen syntymä herättää vasta ne isälliset tai äidilliset tunteet lasta kohtaan, kun pitää sitä nyyttiä käsissään. Siinä sitä vasta realisoituu tilanne.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Marras 2012 23:06

^ No kyllä joistain ihmisistä näkee erilaisen äitiyden/isällisyyden tai lämmön jo ennen lapsen syntymää.
Olet toki silti oikeassa että moni joka ei siltä vaikuta, on kuitenkin ihan eri ihminen lapsen syntymän jälkeen, ja tällaisia itsekin tunnen monia. En missään nimessä Joukoa tuomitse siitä ettei vaikuta perusmukavalta isukilta! :thumbsup

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Goofy » 26 Marras 2012 08:14

Kyllä moni ei-isätyyppinen kokee ihmemuutoksen lapsen synnyttyä ja lapsen nähdessään. Mutta minusta Jouko on kokenut JO muutoksen JonnIn lähdettyä talosta. Jokkehan on väläytellyt oikein herrasmiesmäisiä ja kivojakin piirteitä. Jännä miten on erilainen eri naisten kanssa. Joukoa ja Iidaa on ollut hetkittäin ihan hauskakin katsella. Ja mitenniin Jouko ei olisi lapsen kanssa. Minä näen varsinkin nykyään Joukon varsin erilaisena, kun Jonnin kanssa peuhatessaan. Eiköhän se oma lapsi ole Joukollekin valtava asia, uskon näin.
Taviskausi rules

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 26 Marras 2012 12:20

Joukosta ei vain voi olla pitämättä. Tämän kuvakoiran sisimmässä sykkii lämmin sydän. Hiukan "hunsvottikin" tämä saattaa olla, mutta ei pahantahtoinen. Minusta näyttää, että suhteessa Iidaan on terveempi ote naiseen kuin suhteessa JonnIin, jota ei näyttänyt kunnioittavan ja jota nimittikin kerran likaiseksi ämmäksi - se kyllä oli tosi ilkeästi sanottu. Näyttää kunnioittavan Iidaa aivan eri tavalla, tämä kun ei ole helppo nakki eikä ole heti valmis mihin tahansa.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 26 Marras 2012 14:28

Dimangi kirjoitti:ja jota nimittikin kerran likaiseksi ämmäksi
Oletko varma lämminsydämisen Joukon käyttämistä sanoista?

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja KGB » 26 Marras 2012 15:46

Lopulta aika HMV. Sijoittuu kolmanneksi.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 26 Marras 2012 17:03

Sain shokin, kun näin Facebookin BB-sivulla kyselyn, että kuka voittaa niin siellä oli ylivoimaisesti eniten Jouko-kommentteja [smilie=a_doh.gif] Sitten vielä ne IS:n kyselyt.. Tuotanto voisi näyttää Joukon pahoja puoliakin koosteissa! ;)

Kuinka paljon vihaankaan Joukoa ja Teaa..

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Marras 2012 17:05

^Ne on ne pinkit. Joukon fanisivultakin voi mennä lukemaan näiden 14-19-vuotiaiden tyttösten kommentteja siitä, miten Jouko on niin ihku. Varmasti Jouko on vahvoilla juuri sen takia finaalissa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 26 Marras 2012 17:26

Mole kirjoitti:
Dimangi kirjoitti:ja jota nimittikin kerran likaiseksi ämmäksi
Oletko varma lämminsydämisen Joukon käyttämistä sanoista?
En keksinyt asiaa päästäni. Näin tapahtui, kun JonnI ja Petteri olivat pussailleet toisiaan. Keskinäistä luottamusta ei ollut nimeksikään ja yhtälö tosi huono. Muistaakseni Tommille sanottu tuo kommentti.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 26 Marras 2012 17:54

^ joo, tarkoitit jotain Tommille sanottuja kommentteja.

Itse muistelin sitä, kun Jouko sanoi Jonna I:tä kusipää huoraksi silloin bileissä.

Ja Teijaa vitun persjalkaiseksi lesboksi. Mutta se on sitten eri juttu se. Seläntakanahan se ton sanoi.

Herrasmies joka tapauksessa tämä Jokke.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 26 Marras 2012 18:09

Mole kirjoitti:Herrasmies joka tapauksessa tämä Jokke.
:bidmouth:

Toivon kovasti, että tällä viikolla näytettäisiin jäljellä olevista sellaiset törkykimarat, joissa ei mitään positiivista. Muutaman minuutin koosteet kunkin asukkaan sanotaanko alhaisimmista tai noloista paukahdoksista talossa. Teija on saanut jo osansa, mikseivät muut?

Joukolle kaikki Jonnasta kulunut aika sataa laariin. Ihmisten muisti on turhan armelias sille, kun noin hauskuttaa ja komeakin on.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko Näivä

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 26 Marras 2012 20:38

En minä halua Joukon sanomisia puolustella, kaikkea en vain itse ole kuullut enkä nähnyt, ja näkemänsä mukaanhan kukin täällä asioita arvioi.
Jos tölvintää on enemmänkin tapahtunut kuin tiedän, niin voi voi sitten, tuhma Jouko-poika. Viime viikkoina minusta Jouko on ollut sosiaalinen ja jokseenkin korrekti, vinoja heittoja kyllä huumorin varjolla. Suhde JonnIn kanssa ei ollut kovinkaan terve mustasukkaisuudraamoineen. Eivät oikeasti sopineet toisilleen, näen sen niin. Parempi asukki Jouko kuitenkin on kuin Markus ja Tea - eikä asialla ole mitään tekemistä Iidan kanssa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”