Iida Repo

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Iidalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:05

5 - Suosikki
153
34%
4
95
21%
3
70
16%
2
34
8%
1
34
8%
0 - Inhokki
58
13%
 
Ääniä yhteensä: 444

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 01 Joulu 2012 23:31

Hahah, onhan se hienoa, että Teija neuvoo toisia olemaan juoruilematta ja itse on siinä pahin. Voi elämän kevät! [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2012 23:36

waldoo kirjoitti: Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Iida läyhäsi Johannan kanssa. Sit Iida ja Jouko läyhäsi JonnaAsta. JonnaA sai Iidalta aika kovaakin dissausta.
Ja nyt vika viikolla monta kertaa valittanut muiden jo poistuneiden asukkaiden tekemisistä.
Ja Iida mm yritti kovasti kritisoida JonnaA:n ja isän välejä. Tea yritti lopetella puheita sillä ettei muut voi tietää asioista niin ei kannata puhua. Iida vaan jatkoi kuinka kauheeta et Jonna kirjeellä isälleen ilmoitti jne. Tea sai sit puhutta järkeä etteivät puhuisi asiasta koska eivät tiedä.
Jännä, miten eritavalla katsojat nää asiat ja tilanteet kokevat. Mä en läyhääjää saisi sen enempää Iidasta, kuin Johannastakaan. Tosta JonnAn isä jutusta en ole kuullut/lukenut missään edes vihjettä.
Joku täällä mainitsi Iidan teennäisyyden ja tajusin, että se on ehkä se asia, mikä mua on Iidassa välillä haitannut. Pakko myöntää, että joissain tilanteissa on ollut teennäinen. Mutta edelleen rehdein ja paras asukas loppukaudesta.
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja KariTa » 01 Joulu 2012 23:42

En tiedä kumpi sitten on pahempaa, muista haukkuminen selän takana tai se että tekee pilaa joittenkin vähäisemmistä älyn lahjoista tai muista vajaavaisuuksista. Itse näen Iidan Tomin pilkkaamiset yhtä pahana kuin esim. Teijan huorittelun.

Iida tämän voittaa, itselle aivan sama kun jätän finaalinkin katsomatta. Toivottavasti ei saa mitään hirveätä kohtausta kun muistaa miten se on reagoinut kaikkiin pikkuseikkoihinkin.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja waldoo » 01 Joulu 2012 23:48

knocker kirjoitti:Mä en läyhääjää saisi sen enempää Iidasta, kuin Johannastakaan.
No en minäkään Iidaa kuvaisi sanalla läyhääjä. Mutta kommentoinkin tuohon "Iida ei ole ikinä ollut läyhäämisissä mukana.". On Iidakin läyhännyt. Ja Iida läyhäsi aika kovaakin tekstiä JonnaA:sta. Ja taisi ainakin yhden jutun(dödö juttu) kokonaan keksiäkin jolla sai JonnaA dissattua muille asukkaille.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Joulu 2012 00:03

waldoo kirjoitti: No en minäkään Iidaa kuvaisi sanalla läyhääjä. Mutta kommentoinkin tuohon "Iida ei ole ikinä ollut läyhäämisissä mukana.". On Iidakin läyhännyt. Ja Iida läyhäsi aika kovaakin tekstiä JonnaA:sta. Ja taisi ainakin yhden jutun(dödö juttu) kokonaan keksiäkin jolla sai JonnaA dissattua muille asukkaille.
Sen dödöjutun oli huomannut siellä joku muukin, kuin Iida, joten ei ollut keksittyä. Ja törkeetähän se oli niistä yhteisistä itselleen omia, kun sillä kuuleman mukaan oli niitä jo ennestäänkin ja muilla ei yhtään. Mutta toki tosta olis pitänyt sanoa Jonnalle itselleen.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2012 09:33

En taida tämän jälkeen enää jaksaa vääntää aiheesta, mutta vastataan nyt vielä kerran finaalipäivän avauksen kunniaksi.
kärpänen kirjoitti:Et vieläkään ymmärtänyt, koska vetoat taas omaan mielipiteeseesi. Se ei ole mikään fakta, että Iidan kohdalla ei ole mitään syytä kyseenalaistaa hänen aitouttaan, se on vain sinun mielipide. Minä puhuin siitä, että kumpi on todennäköisemmin aidompi hyväsydämisyydessään jos unohdetaan meidän omat puolueelliset mielipiteet.
Minä muodostan asukkaista mielipiteet sen perusteella mitä itse näen ja tiedän.
Ilmeisesti Iidassa on piirteitä joiden takia hänen aitouttaan pitää epäillä, mutta itse en ole niitä havainnut. Minusta te antifanit itse teette Iidasta pirun ilman syytä, mutta se johtuu ehkä siitä ettei minulla ole itselläni syytä epäillä Iidan aitoutta. Varmasti kaikki asukkaat välillä feikkaavat jonkun tunteen (koska kaikki negatiiviset tunteet ei välttämättä ole joka tilanteessa tarpeellisia näyttää, kun kuitenkin isolla lössillä talossa eletään ja sopuakin halutaan) ja Iida saattaa olla ihmisenä erilainen kun esimerkiksi Tea tai Anne. Siinä ei mielestäni ole mitään pahaa.
Mutta nyt menin pahasti sivuraiteille..

Tämä on taas sinun mielipide. Kaikilla niillä, jotka kyseenalaistavat Iidan aitouden tai hyväsydämisyyden on omat syynsä siihen ja niitä on pidettävä lähtökohtaisesti yhtä painavina kuin sinunkin mielipiteitäsi.
Tottakai kaikilla on syynsä ajatella mitä ajattelee, ja jokaiselle totuus on subjektiivinen. Kuka meistä pääsee asukkaan pään sisään? Ei kukaan.
Itse vaan edelleenkin uskon että Iidan aitoutta epäillään siksi että nuo muut on niin negatiivisia ja negatiivisuudesta on tehty sama kun "aitoudesta", ja sitten vielä täällä on yleinen meininki nykyään se että Iidasta väitellään, joten kaikilla tuntuu muodostuvan erittäin vahvaksi se mielipide onko Iida aito vai ei. Ne jotka eivät pidä Iidaa aitona, pönkittävät vielä toistensakin uskoa, vaikka Iida ei itse ole ollut muuta kun oma itsensä.
Ja kyllä, tämä oli taas oma mielipiteeni. Sinun ei sitä tarvitse sanoa.
"Jos olisi pakko".. Kyse oli ajatusleikistä, hienosti kiersit ja jätit vastaamatta. Ymmärrän kyllä, koska siihen olisi ollut mahdotonta loogisesti vastata muuta kuin Markus.
Minä edelleenkin luotan omiin havaintoihini. Ikävää että sinä luotat vaan yleisiin mielipiteisiin etkä omiin ajatuksiisi.
Siinä on juuri sen ison opposition verran enemmän perustetta epäillä puolueettomasti Iidan aitoutta tai hyväsydämisyyttä kuin Markuksen. Tästähän koko ajan puhun. Markuksen kohdalla ei ole lähellekään tällaista oppositiota, mikä on looginen johtopäätös tästä? Kumpi siis on todennäköisemmin aidompi tai hyväsydämisempi jos unohdetaan ne omat mielipiteet?
Lue edellinen kohta. Eli siis minulla on kyllä omatkin aivot ja osaan myös käyttää niitä. Ikävää jos jonkun pitää muodostaa ihmisestä mielipide muutamien ikävien kommenttien perusteella.
En nyt sano että välttämättä olet näin tehnyt ja saattaahan Iidan "feikkiys" olla ihan omakin havaintosi, ja arvoa annan mielipiteellesi enemmän jos olet tuon itse havainnut. Mutta älä sitten vetoa opposition suuruuteen, jos voit yhtä hyvin vedota omiin näkemyksiisi!
Tykkääminen ei ole mikään puolustus ilkeydelle. Markus ei ilkeile kenellekään, tykkäsi tai ei.
Onneksi emme ole kanssasi samassa kaveripiirissä! Et varmasti kestäisi meidän ilkeitä juttuja toisistamme. ;)
Kyllä se vaan on niin, että jos toisesta ihmisestä tykkää, niin hänestä saa sanoa sellaisia asioita, jotka tuntemattoman suusta olisi loukkaavan kuuloisia.
En kyllä ihan täysillä silti Iidaakaan puolusta tässä asiassa.. En nimittäin tykkää itsekään noista kaikista Iidan läpänheitoista, eikä ne ihan hyvän maun rajoissa ole aina menneet. Uskon silti että se on enemmän omaan nokkeluuteensa kompastumista ja sosiaalista tilannetajuttomuutta, kun varsinaista ilkeyttä. En pidä Iidaa ilkeänä ihmisenä!

Mutta itse lopetan vänkäämisen tähän, kun ei tämä etene ollenkaan, ei mihinkään suuntaan. Modetkin kohta hermostuu. :D
Saat toki vastata tähän ja luen sen kyllä, mutta lupaan nyt kaikille että lopetan itse tähän, koska olen kaiken sanottavani sanonut ja varmasti ajatukseni on selväksi tullut.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ramasee » 02 Joulu 2012 10:48

Nyt paljon stemppiä Iidalle! Ulos ei ole tulemista muutakuin voittajana. [smilie=a_teeth.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 10:57

Mietin että pitäiskö mun tehdä vielä yksi tsemppivideo Iidalle iltaa varten, koska se edellinen oli enemmänkin sitä perjantaista häätöä varten. Ehkä en, jospa sitten laitan tänne videon jos/kun Iida voittaa. Itsekin aion äänestää, ainakin yhdellä äänellä.
Tuulikki, Anna, Joonas.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja maumiu » 02 Joulu 2012 11:43

Tuosta Iidan " läyhäämisestä ". Mä en näe tätä kyllä läyhääjänä millään tavalla. Onhan se seläntakana puhunut ainakin JonnA:sta mutta ei se läyhäämistä ole kuitenkaan. Ei haukkumalla haukkunut vaan puhui tosiasioita muiden kanssa. Tämä on vaan fakta.

Musta vähän tuntuu että Iida vie illan potin mukanaan vaikka toivon kenen tahansa muun voittavan kunhan Iida ei voita. Mielestäni Iida ansaitsee voiton vähiten noista finalisteista mutta tällä taitaa olla eniten " faneja " tuosta nelikosta.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja melissa » 02 Joulu 2012 12:40

Rita kirjoitti:Mietin että pitäiskö mun tehdä vielä yksi tsemppivideo Iidalle iltaa varten, koska se edellinen oli enemmänkin sitä perjantaista häätöä varten. Ehkä en, jospa sitten laitan tänne videon jos/kun Iida voittaa. Itsekin aion äänestää, ainakin yhdellä äänellä.
Tee ihmeessä kun osaat! Nuohan on Iidalle niitä parhaita muistoja kun voi youtubesta käydä sitten katselemassa pätkiä. Semmoisetkin klipit missä olisi parhaiden taloystäviensä kanssa olisi hienoja. Johannan, Sarahin ja Joukon kanssa.

Kyllä on niin jännä ilta edessä, että huh huh! Äänestän ja toivon parasta. Negatiivinen kausi saisi hienon lopun kun voiton veisi paljon haukuttu ja iloisena pysynyt Iida.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 12:51

Joo pitihän se sitten Iidalle tehdä viimeinen tsemppivideo, eli tällä videolla haluan toivottaa Iidalle onnea ja menestystä illan finaaliin;
http://www.youtube.com/watch?v=bnOAe-Fl ... e=youtu.be

Toivottavasti voittaa. Ainut, joka voiton enää ansaitsee. Hyvä Iida!
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja scorchio » 02 Joulu 2012 13:37

Pikkasen huvittaa kyllä nämä hyvis-pahis-asetelmat - mielestäni pitäisi olla enneminkin pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin-asetelma :imrgreen: . Tosin eihän toi LIidari ole pahemmin soimannut, melko hyvin on linja pitänyt., siitä pojot. Mutta kun en millään vain voi pitää tän sortin teennäisestä, itseään korostavasta, jeesustelevasta ja laskelmoivasta tyypistä, Iida ei viihdytä minua mitenkään, vaan tylsistyttää.

Persu-Suomi ja Kokkari-Suomi ottavat nokkapokkaa ja meikäscorchio kattoo sivusta tympääntyneenä ja vähän ihmeissään - tätähän tämä on ollut tämä ilmapiiri viime aikoina. Etteikö muka roskaohjelmassa nimelta BB olisi syvyyyttä (ja symbolismia) :bidmouth: .

LIidarin voitossa olisi vain se hyvä puoli, että Lellu kuolisi vtutukseen, kun vetäisi ranteet auki, että verenpaine laskisi, ja kuolisi sitten huumorintajuihinsa tulematta. Ja haudalla LIidari itkisi näyttävästi krokotiilin kyyneleitään, vaikka koko asia kiinnostaisi häntä yhtä paljon kuin kirves selässä.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 02 Joulu 2012 16:07

Eiköhän ole parasta antaa kunkin kannattaa omaa suosikkiansa. Kuten varmasti on tullut selväksi, itse kannatan viimeisistä Iidaa, koska häntä mieluisemmat ovat lähteneet, kuvagalleristipummi Jouko, äärimmäisen kieronliero läyhäri Teija ja vässykkä jööterimies Markus jakanevat jämäsijani sen kummemmin järjestykseen sijoittamatta.
Kaipaan finaaliin Iidan lisäksi nykyisiä mieluummin seuraavia: Jarno, Irina, Tomi, Johanna. Irina oli ihanan persoonallinen, samaten Tomi ihanan höppänä ja aito. Jarno jotenkin juurevan jörö ja Johanna kiltti, väärinkohdeltu ja nätti, joka sai kärsiä Lotinan mustasukkaisuudesta ja Joukon ahdistelusta nukkuessaan. Ihmettelen, että Jouko sai jäädä taloon tapahtuman jälkeen. Se oli ehdottomasti väärin, johon BBeen olisi pitänyt puuttua, jos ohjelmassa edelleen edellytetään asukeilta toisen intimiteetin kunnioitusta. Sänkyyn ei todellakaan saisi tulla hipelöimään kukaan muu kuin itse sinne haluttu. Johanna ei Joukoa sinne odottanut.

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Shaun » 02 Joulu 2012 17:22

Iida on kertonut ettei ole nuorempana tarvinnut toisia ihmisiä rinnalleen tms. ja antoi itsestään kuvan omatoimisena vähän yksinäisen suden tapaisena toimijana. Tämä ehkä on selitys ontuvalle tilannetajulle ja heikoille sosiaalisille tuntosarville. Nyt Iida haluaa jotain muuta ja huteja taitaa tulla sarjatuotantona.

Iida on kertonut olleensa aiemmin samankaltainen kuin Sarah, eli samankaltainen käytös olisi Iidalle synnynnäistä, luonnolista ja spontaania.
Tämä talossa nähty käytös onkin ennemmin seurausta Iidan elämässä tapahtuneesta asennemuutoksesta kuin että se olisi syntyperäistä ja siten aitoa. Käytös näyttää siis teennäiseltä ja feikkaamiselta koska perustuu asennemuutokseen ja on ikäänkuin tietoisen päätöksen toteuttamista.

En usko Iidan feikkaavan, vaan sen vaikutelman tulevan siitä että Iida ikään kuin suorittaa "utta" elämäänsä. Siihen suorittamiseen tulee sitten nämä hehkuttamiset, toisten juttujen ylittämiset ja se miten Iidan liittää itsensä omissa puheissaan hyviin tai merkittäviin asioihin tai ihmisiin tms. Myös uskovaisesta perhetaustasta voi tulla jotain perusarvoja ja periaatteita joiden noudattaminen ilman kunnollisia sosiaalisia tuntosarvia voi luoda vaikutelmaa feikkamisesta.

En näe tossa mitään pahaenteistä tai synkkää, ennemmin jotain ihan inhimillistä ja jopa koomista, ehkä vähän tragikoomistakin.

Meikäläiselle Iida on tavallaan oikean elämän Michael Scott (Steve Carell), komediasarjasta 'Konttori' (Office). Sarjan päähenkilöhän on yltiöpositiivinen, hehkuttaa milloin mitäkin ja on omasta mielestään hauska ja kaikilla on yhteistä kivaa ja vaikka mitä. Todellisuudessa jutut ei vaan synkkaa muun konttoriväen kanssa sitten yhtään. Minusta jopa Iidan (teko)nauru muistuttaa toisinaan Michael Scottin (Steve Carellin) kovaäänistä (teko)naurua. :)

Itse luokittelen Iidan niihin asukkaisiin jotka ovat itselleni, kuten Sebastian sanoisi koetinkiviä, mutta joita arvostan ja ehkä jopa kannatan voittoonkin asti. Aiemmilta kausilta vastaavia ovat olleet Marika ja Tanja. Nyt menee siis näiden jatkoksi Iida asukkaana joka on haastava ärsyttävien piirteidensä vuoksi mutta jolle toivon parasta mahdollista menestystä.

Tällainen kuva Iidasta on siis tullut ilman 24/7, pelkästään BBPlazan ja koosteiden perusteella.

krah
Häädetty
Viestit: 24
Liittynyt: 27 Elo 2012 20:39

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja krah » 02 Joulu 2012 17:35

Iidasta olen alkanut pitää aina ja aina enemmän. Iloisen ja spontaanin oloinen. Peruspositiivinen asenne. Toivon, että Iida tulee ulos voittajana.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 02 Joulu 2012 17:43

Iidaa kannatan vieläkin voittajaksi, vaikka onkin todennäköisesti aika kova feikki, ei varmaan ulkomaailmassa ole tuollainen iki-iloinen, yms.. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Joulu 2012 17:50

Jonnexxx kirjoitti:Iidaa kannatan vieläkin voittajaksi, vaikka onkin todennäköisesti aika kova feikki, ei varmaan ulkomaailmassa ole tuollainen iki-iloinen, yms.. [smilie=a_tongue.gif]
Näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin. :imrgreen: Ei vaan. Mutta miksi ei voisi olla ulkomaailmassa yhtä positiivinen ja iloinen?
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Joulu 2012 17:51

Siihen on ihan selvät syyt miksi olen Iidan kannalle siirtynyt jo hyvän aikaa sitten. En jaksanut enää sitä jokapäiväistä paskaa (jota on ollut ihan helvetin paljon btw!), että samaa ihmistä mollattiin aina röökipaikalla seläntakana. No oli siinä pari muutakin, mutta olen kyllä muistaakseni kuullut Iidasta läyhättävän melkein alusta lähtien. Voin toki myöntää, että Iidalla on noita suurieleisiä liikkeitä touhuissaan paljonkin, mutta eikö ne toisaalta voi ihan oikeasti olla hänen maneereja? Ymmärrän, että ne ärsyttää mutta ei ne minussa saa nyt sentään vihan tunteita esille kuitenkaan. Joskus ehkä jopa ärsytti /pisti silmään, mutta on siihen jo tottunut kun 3kk seurannut tätä touhua.

Iidan plussaksi voin todeta, että ei ole minusta puhunut pahaa kenestäkään. Useimmiten, jos on jotain "ilkeää" todennut jostain niin se on taas tullut jonkun toisen aloituksesta/johdatuksesta. Ei ainakaan seläntakana ole puhellut kyseisen asukin ollessa vielä talossa. Asennoituminen talon viikkotehtäviin on myös ollut reipas ja jämäkkä. Positiivisesti suhtautunut kanssa-asukkaisiin ja yrittänyt oikeasti tulla näiden kanssa toimeen. Iidalle voittoa toivon eniten, joten katsellaan miten käy.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 17:52

rubyblue kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:Iidaa kannatan vieläkin voittajaksi, vaikka onkin todennäköisesti aika kova feikki, ei varmaan ulkomaailmassa ole tuollainen iki-iloinen, yms.. [smilie=a_tongue.gif]
Näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin. :imrgreen: Ei vaan. Mutta miksi ei voisi olla ulkomaailmassa yhtä positiivinen ja iloinen?
Näköjään monella on mennyt usko aidosti iloisiin ihmisiin tämän kauden kautta. Iida on ihan varmasti ulkomaailmassa samanlainen.
Jännittää jo ihan hirveästi, toivotaan että Iida tämän vie. 50 000 euroa kuuluu vain hänelle.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 02 Joulu 2012 18:06

Kyllä, naistä viimeisistä Iidalle kuuluisi voitto. :tu

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja melissa » 02 Joulu 2012 18:08

Kyllä jännitetään täälläkin katsomossa Iidan puolesta. Hui! Mitenhän sitä pystyy katsomaan showta, jostain sormien välistä varmaankin.

No toivottavasti kaikki Plazalla Iidan suosikikseen äänestäneet äänestävät oikeastikin. :thumbsup

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Joulu 2012 18:18

Iida on oikeastaan ainut tämän kauden finalisteista, jota tulee ikävä BBn jälkeen. Nytkin kattelen mielummin yksin peilin äärellä olevaa Iidaa kuin muita pöydän ääressä istumassa. Toivon hartaasti, että Iidasta kuullaan vielä jotain BBn jälkeenkin.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”