Leina Ogihara

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Leinalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:05

5 - Suosikki
26
11%
4
13
6%
3
33
14%
2
45
19%
1
63
27%
0 - Inhokki
56
24%
 
Ääniä yhteensä: 236

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Syys 2012 15:09

Vaikea uskoa, että Leina olisi leikkauttanut tosiaan noin radikaalisti erilaiset kasvot itselleen (siis verrattuna youtube-linkkiin)!! Eihän tässä mimmissä ole mitään alkuperäistä jäljellä?! :shock:

Onko tosiaan varmaa, että kyseessä muka edes on sama tytteli? Olen ymmärtänyt, että hän on leikkauttanut nenänsä, mutta että koko kasvot ovat noin muuttuneet?! Täähän on aivan erinäköinen kuin esim. Lordin musavideolla.

SammieL
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 13 Syys 2012 11:18

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja SammieL » 13 Syys 2012 15:17

sisupussi kirjoitti:Vaikea uskoa, että Leina olisi leikkauttanut tosiaan noin radikaalisti erilaiset kasvot itselleen (siis verrattuna youtube-linkkiin)!! Eihän tässä mimmissä ole mitään alkuperäistä jäljellä?! :shock:

Onko tosiaan varmaa, että kyseessä muka edes on sama tytteli? Olen ymmärtänyt, että hän on leikkauttanut nenänsä, mutta että koko kasvot ovat noin muuttuneet?! Täähän on aivan erinäköinen kuin esim. Lordin musavideolla.
On varma, Hard Rock Hallelujah videosta on 6 vuotta, Tosta kapasiteettiyksikön videosta 9 vuotta. Toisessa rankka meikki, toisessa ei. (hard rock hallelujah meikki on tollanen goottioloinen)

Ei kannata liikaa tuijottaa supermeikattuja kuvia, meikkaaminen muuttaa ilmettä todella paljon. Montaa ihmistä ei edes tunnistaisi samaksi ilman meikkiä.

Nenän leikkaaminen yksinään muuttaa ilmettä tosi paljon, poskia ja leukaakin leikattu niin kyllä se paljon muuttaa kasvoja + ikä.

:)

MBL
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Elo 2012 23:39

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja MBL » 13 Syys 2012 15:32

Mahtaako tuossa nyt poskia ja leukaa olla leikattu? Ne ovat aika isoja operaatioita verrattuna nenään. ihmisen kasvot muuttuvat kun ns. babyfat poistuu.

SammieL
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 13 Syys 2012 11:18

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja SammieL » 13 Syys 2012 15:37

MBL kirjoitti:Mahtaako tuossa nyt poskia ja leukaa olla leikattu? Ne ovat aika isoja operaatioita verrattuna nenään. ihmisen kasvot muuttuvat kun ns. babyfat poistuu.

No onko sitä 16-17 v tytöillä enää? Leuasta ainakin kadonnut toi "hiirenpillu" (kuoppa) sen saa kyl botoxillakin piiloon. Sitäpaitsi, en sanois että niit on leikattu, enemmänkin täytetty (poskia)

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja mirian » 13 Syys 2012 15:44

sisupussi kirjoitti:Vaikea uskoa, että Leina olisi leikkauttanut tosiaan noin radikaalisti erilaiset kasvot itselleen (siis verrattuna youtube-linkkiin)!! Eihän tässä mimmissä ole mitään alkuperäistä jäljellä?! :shock:

Onko tosiaan varmaa, että kyseessä muka edes on sama tytteli? Olen ymmärtänyt, että hän on leikkauttanut nenänsä, mutta että koko kasvot ovat noin muuttuneet?! Täähän on aivan erinäköinen kuin esim. Lordin musavideolla.
No kyllähän tuo nenäleikkaus jo itsessään on varmaan muuttanut paljon Leinan kasvoja. Ja sit omaan silmään näyttäis siltä, että kulmia on kohotettu, mikä on muuttanut silmän muotoa. Silmien läheltä kun menee leikkeleen, niin se kyllä muuttaa helposti ulkonäköä. Ehkä myös jotain täytettä ylähuulessa?

En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä. Noin kaunis ollut alunperin, niin ei voi kuin ihmetellä, että on kokenut tarvetta näin radikaaliin muutokseen... :?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Syys 2012 15:49

Aivan uskomaton muodonmuutos, vaikea uskoa edelleen pelkkien kuvien perusteella. Korvat ja hampaatkin on tällä nyky-Leinalla aivan eri näköiset.
Tällä mimmillähän on palanut rahaa omaisuuden verran noihin kaikkiin operaatioihinsa!!

Lähtökohtana on hiirimäinen hörökorva, joka videon perusteella näyttää enemmän muslimimaasta emigroituneelta kuin japanilaistaustaiselta. Mistä lie kertoo tuollainen omien piirteiden täydellinen tuhoaminen...?!

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 13 Syys 2012 16:05

^
Minusta on silti kohtalaisen tyylikkäästi japanilaispiirteinen tulos saavutettu. Ehkä hakikin juuri sitä ja halusi eroon jennidahlman-lookista?

SammieL
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 13 Syys 2012 11:18

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja SammieL » 13 Syys 2012 16:34

sisupussi kirjoitti:Aivan uskomaton muodonmuutos, vaikea uskoa edelleen pelkkien kuvien perusteella. Korvat ja hampaatkin on tällä nyky-Leinalla aivan eri näköiset.
Tällä mimmillähän on palanut rahaa omaisuuden verran noihin kaikkiin operaatioihinsa!!
Mistä lie kertoo tuollainen omien piirteiden täydellinen tuhoaminen...?!

Leinahan on pyrkinyt esim Rähinän "first ladyksi" Pyrkinyt musamaailmaan uniikin kautta, ja siinä "onnistunu" musavideoissa feattaavana, ja kerran laulavana feattinä. Nyt haki BB:hen josta julkisuutta saa vaikka häviäisi, uskon että Leinasta tulee vakiokasvo Seiskassa/Hymyssä ja tullaan näkemään jonkun asteen brändäämistä ehkä musapuolella?

Tää mimmi halunnut selvästi panostaa sellasen seksikkään hollywood imagon luomiseen kun julkisuus ei tullutkaan automaattisesti ton uniikin deittailun perusteella?

Mun arvailuja/tietoja tässä koottuna.

BB:n sivua lainaan: Kymmenen vuoden kuluttua Leina haluaisi työskennellä unelma-ammatissaan ja elää onnellista elämää aviomiehen ja lasten kanssa. Lapsena hän haaveili lentoemännän tai laulajan työstä.
:)

Ihan varmasti pyrkii siis musiikkialalle BB:n jälkeen jollain tapaa. Ja ulkonäöstä ei ole ainakaan estettä, ehkä hän oli liian "luonnollinen" tai "ei-markkinoitava" levy-yhtiöiden mielestä? (Tää on surullinen realiteetti musiikkialalla :( )

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 13 Syys 2012 17:00

mirian kirjoitti:En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä. Noin kaunis ollut alunperin, niin ei voi kuin ihmetellä, että on kokenut tarvetta näin radikaaliin muutokseen... :?
Makuja on monia. Ainakin tämän heteromiehen mielestä nyky-Leina on kauniimpi ja varsinkin seksikkäämpi mitä noissa vanhoissa kuvissa. Liian viaton, persoonaton ja missimäinen tuo nuorempi "Jenni Dahlman"- look minun makuun.

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Nipa » 13 Syys 2012 17:49

SammieL kirjoitti:Leina esiintyy esim. http://www.youtube.com/watch?v=Z5XYDQwCoLo videolla.
Hymyn sivujen mukaan kyseessä Katja Hakkarainen? Ainakin sama tyttö näyttäisi olevan, luomiakin löytyy? http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/katj ... karainen-4 NSFW, sisältää tissit.

Avatar
Belina
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 13 Syys 2012 17:45

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Belina » 13 Syys 2012 18:42

On Katja Hakkarainen. :tu Oli Miss Hawaiian Tropic 2002 ja pidettiin Jenni Dahlmanin kaksoisolentona silloin.

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Nipa » 13 Syys 2012 19:09

Belina kirjoitti:On Katja Hakkarainen. :tu Oli Miss Hawaiian Tropic 2002 ja pidettiin Jenni Dahlmanin kaksoisolentona silloin.
Ilmeisesti SammieL ei "tunnekaan tapausta henkilökohtaisesti" niin hyvin.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 13 Syys 2012 19:16

No niin, minä jo ajattelinkin, ettei sitä itseään voi noin paljon muuttaa leikkauksilla. Tai voi mutta että lopputuloskin olisi noinkin hyvä. En epäile yhtään, etteikö Leinalla olisi nenä leikattu ja jopa implantit poskissa mutta kun tuo muka-Leina ei ole yhtään edes aasialaisen näköinen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja mirian » 13 Syys 2012 19:29

Nonni! Hyvä, että asia selvis!

Ois se kyllä ollut kumma (ja kaameeta suoraan sanoen) jos Katja Hakkaraisen näköinen nainen tuntee painetta muuttaa kasvonsa noin radikaalisti, että vastais heteromiesten ideaalia seksikkäästä ja kauniista naisesta ja löis itsensä läpi musiikkibisneksessä. Joo hellurei.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 13 Syys 2012 20:05

Leikkauksista en tiedä mutta meikillä voi tehdä melko käsittämättömiä asioita jopa ilman ammattilaisten vehkeitä. Olen tullut nähneeksi (Videoilla, youtubesta löytyy) erään superkauniin aasialaisen naisen meikkaavan itseään milloin miksikin, toisinaan erittäinkin paljon erinäköiseksi. :D

Yhtä kaikki, olin ihan varma jo aiemmin että olin tuon yhen kuvan nähnyt aiemmin, siis tuon isomman kuvan tuosta Katja Hakkaraisesta (molemmat noista ei-Leinoista on kai hän kuitenkin) ja eipäs mikään ihmekään koska varmasti olinkin nähnyt. Vaikka olinhan minä Leinankin nähnyt esim. siinä HRH-videossa ja muutamassa muussakin paikassa varmasti.

Leinasta itestään on pikkuisen mukavamman ihmisen kuva alkanut tulla pikkuhiljaa. En tiedä miten feikki hän mahdollisesti on, mutta ainakaan ei pelaa tuolla niin turkasen räikeästi kuin Pia pelasi, sati sitten jotkut muut pelaajat. Lievää nousua, vaikka nousu suosikkilistalla johtuukin enimmäkseen muiden huononemisesta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Mardis » 13 Syys 2012 20:12

Pentä nousua Leina munki listas tekee ja nostin nyt äänestyksessäkin 0->1, kun ei tää enää inhokin kriteerejä täytä. Edelleen kuitenkin melko tylsähkö, turha ja pinnallinen, mut kyllä tota nyt kuitenki ihan kattelee. Jos lähtee läyhäysporukkaan, niin mitä ilmeisemmin tipahtaa takas inhokkeihin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Syys 2012 22:56

Mä en ainakaan usko ollenkaan noihin leikkausväitteisiin. Leinahan on kertonut japanilaisjuuristaan ja jo pelkkä sukunimikin siihen viittaa. Leina näyttää suht paljon perusjapanilaiselta.
That damn fox!

Kuva

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Syys 2012 23:02

Mä tossa aiemmin noiden kuvien tultua kehiin, pelästyin ihan, että noinko ei sitten olekaan oikeesti aidosti eksoottisen näköinen.
Onneksi selvisivät feikkikuviksi.
a walking disaster

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Nipa » 14 Syys 2012 01:16

Jonksu kirjoitti:Mä en ainakaan usko ollenkaan noihin leikkausväitteisiin.
Kyllä mun mielestä ainakin on ihan selvää, että ainakin nenä ja huulet on kirurgin veitsestä peräisin.

Leina on vähän kakspiippunen asukas, toisaalta mukava kun on pari kertaa lohduttanut Katarinaa, toisaalta on välillä ollut läyhäämisessä kovastikin mukana esimerkiksi tehtäväalueella. Kovin näkyvä/kuuluva asukas Leina ei mielestäni ole, tilaa parantamiselle löytyy paljon.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 14 Syys 2012 11:20

Nipa kirjoitti:Kyllä mun mielestä ainakin on ihan selvää, että ainakin nenä ja huulet on kirurgin veitsestä peräisin.
Nyt kun Lähi-Idästä Japaniin -teoria on kuopattu, voisikin veikata että Leina on kirurgeineen pyrkinyt ottamaan etäisyyttä juuriinsa. Eli juuri kuten
menty kohti Hollywoodia. Pelkkää arvailua, koska mitään vanhoja kuvia Leinasta en ole nähnyt.

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 14 Syys 2012 16:39

^ Olen samaa mieltä. Leinahan on ollut kasvomallina Japanissa, jossa länsimainen kauneusihanne on valloillaan. Siellä on voitu vinkata, että töitä saattaisi löytyä leikkausten myötä enemmän.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Leina Ogihara

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Syys 2012 19:39

jokohan päästä tästä eroon. ois aika mahtavaa
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”