Sarah Nousiainen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sarahille?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:53

5 - Suosikki
41
13%
4
37
12%
3
48
16%
2
43
14%
1
49
16%
0 - Inhokki
91
29%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Syys 2012 17:01

^ No en nyt tiedä, että onko sulla tässä ideana puolustella arpaasi, vai oletko oikeasti toista mieltä..

Jos aataminomenaa ei kerran ole, niin miten heti ensimmäisenä, kun Sarah tuli kickoffissa ruutuun, niin katse tarttui esittelyvideollaan aataminomenaan..? :bidmouth: Ja täällä oli sitä juttua, että Sarah voisi oikeasti olla mies..

Oman mielipiteen kertominen täällä Plazalla tuntuu taas olevan niin helppoa, kun jotkut eivät kestä, jos ei ole samaa mieltä kuin itse.. :icool:

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Nipa » 30 Syys 2012 17:02

Jonksu kirjoitti:Naisilla ei ole aataminomenaa niin sitä ei sillä siis vois edes ollakaan. Kannattaa selata sitä anatomian kirjaa, jos ei vielä ole tuttu.
OT: Tuohon näkymiseen en kommentoi, mutta kyllä ihan kaikilla ihmisillä se aataminomena on. :lol: Miehillä se vain kasvaa puberteetti-iässä suuremmaksi.

Pidän Sarahista asukkaana paljon, koska pääasiassa sanoo suoraan asiat eikä jauha selän takana. Samanlaista välittömyyttä huomaan myös tunnereaktioissa kuin esimerkiksi Tealla, varsinaista laskelmointia todella vähän. Silloin kun Sarah on iloisella päällä niin on todella suloinen, pahalla päälläkin viihdyttävä.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Syys 2012 17:03

^ Sarah on söpö ainakin tuossa ChaosTuben haastatteluvideolla, kannattaa katsoa. [smilie=a_smitten.gif] Paras asukas tällä kaudella Janitan kanssa! :thumbsup

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 30 Syys 2012 17:22

Nipa kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Naisilla ei ole aataminomenaa niin sitä ei sillä siis vois edes ollakaan. Kannattaa selata sitä anatomian kirjaa, jos ei vielä ole tuttu.
OT: Tuohon näkymiseen en kommentoi, mutta kyllä ihan kaikilla ihmisillä se aataminomena on. :lol: Miehillä se vain kasvaa puberteetti-iässä suuremmaksi.
.
Wikipedia kirjoitti:Aataminomena (lat. pomum Adami) tarkoittaa miehen ulkonevaa kilpirustoa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Syys 2012 17:24

Jonnexxx kirjoitti:^ No en nyt tiedä, että onko sulla tässä ideana puolustella arpaasi, vai oletko oikeasti toista mieltä..

Jos aataminomenaa ei kerran ole, niin miten heti ensimmäisenä, kun Sarah tuli kickoffissa ruutuun, niin katse tarttui esittelyvideollaan aataminomenaan..? :bidmouth: Ja täällä oli sitä juttua, että Sarah voisi oikeasti olla mies..

Oman mielipiteen kertominen täällä Plazalla tuntuu taas olevan niin helppoa, kun jotkut eivät kestä, jos ei ole samaa mieltä kuin itse.. :icool
:


Ei oo tässä asiassa ideana puolustella mun arpaa, vaan olen ihan oikeasti sitä mieltä, ettei Sarahilla ole aataminomenaa. Se on nainen, joten miten voisi olla? Mä en tiedä miten sun katseeseen on osunut aataminomena, sillä sellaista ei todellakaan Sarahilla näy. Missä täällä oli juttua että voisi olla oikeasti mies?
Sä levitit, että on huhu, no se on vain huhu ja turhaa spekulaatiota. Eiköhän Tommi tietäisi, jos Sarah olisikin mies. Tottakai saa kertoa omia mielipiteitään ja mä kyllä kestän jos on eri mieltä ja se onkin vain hyve. Perättömien juttujen ja turhien provojen jako sen sijaan saa verenpaineet nousemaan, joten ole hyvä ja lopeta ajoissa. :D
Edit: Nyt mä lopetan tän asian jauhamisen. Eiköhän kaikkien pointit oo tullu jo selväksi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 30 Syys 2012 17:30

1. Huomasin Sarahin aataminomenan, kun mun kaverit huomautti siitä heti.
2. Sarah on voinut ottaa sukupuolileikkauksen miehestä naiseksi, ja aataminomena on jäänyt.
3. Nainen oikeasti mies -juttua oli toisella sivustolla.
4. Mun jutut eivät ole perättömiä, vaikka jaksat väittääkin. ;3

Juu, sopii lopettaa, mieki lopetan.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Syys 2012 17:32

Joku on sitten nähnyt ihan mitä sattuu, koska Sarahilla ei ole aataminomenaa.

Ja tämä ihan turha aataminomenakeskustelu päättyköön tähän. Jatkakaa yksityisviestein. Ketään ei kiinnosta onko Sarahilla aataminomena vai ei.
Edit: Juu ei mitään Risto. Et varmaan ehtinyt nähdä mun viestiä. :P
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Syys 2012 17:32

http://irc-galleria.net/user/SAWAHI

No missäköhän vaiheessa Sarah ois sen sukupuolenvaihdoksen tehnyt kun noissa galleria-kuvissa se kyllä näyttää hyvin paljon naiselta. Ja osa noista kuvista taitaa olla aika vanhoja. Tuskinpa Sarahia on alaikäisenä leikelty.

E: Sori Tirkka. Pus pus.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 30 Syys 2012 18:27

On toi Sarah kyllä söpis. Hassua ajatella, että se on samanikäinen ku minä. Näyttää paljon paljon aikuisemmalta ku mä. Mutta samapa tuo, toivottavasti jää taloon, kyllä tuonne tuommoinen söpis tarvitaan, eikä muutenkaan Sarah mikään turha likka ole.
Laura vie, muut vikisee!

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja mirian » 30 Syys 2012 19:32

Sarah on kylla piristys ja oma persoonansa tuolla kaikkine tuittuiluineen paivineen. Erottuu oikein edukseen laskelmoivista negailijoista ja tasasen paksuista peesailijoista. Hieman on Tommin seura hiljentanyt menoa, mutta toisaalta nyt nayttaa herra Tylsimys ottavan etaisyytta, joten eikohan Sarah taas ota nakyvampaa roolia. Toivottavasti jaa siis taloon kuten muutkin ninjakolmikosta. :tu

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 30 Syys 2012 20:25

Kauniin ulkokuoren alla piilee ilkeä luonne, en pidä sellaisista ihmisistä. On parantanut hieman alkuajoista. Saisi jo poistua. Nostin pisteet ykköseen.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonni » 30 Syys 2012 22:15

Kiitos Sarahille mukanaolosta ja oikein hyvää elämää eteenpäin ! :P
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja VeePee » 30 Syys 2012 22:16

Oikea lähti, ei tuonut mitään sisältöä taloon.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja mirian » 30 Syys 2012 22:20

No voiiih. Nyt on kaks suosikkia lahteny. Janita ja Sarah. Kaikkea hyvaa Sarahille! Toivottavasti miettii erityisesti Johannan ja Iidan kanssa vietettya aikaa TAlla. Vaikutti silloin oppivan jotakin itsestaan. Ehka siita jaa jotain tarkeaa Sarahille jatkoa varten.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Syys 2012 22:21

Sarah oli suosikkini hetken. Ei ainakaan jättänyt kylmäksi!
Hyvää jatkoa! :)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 30 Syys 2012 22:26

Sarah oli hyvä asukas, olisin mielellään katsonut pidempäänkin mutta nyt oli kovassa seurassa. Kaikkea hyvää Sarahille jatkossa. Loppupisteet Sarahille 3.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Syys 2012 22:28

Kiitos Sarah, olit erittäin hyvä asukki. Hyvää jatkoa. Toivottavasti opit ainakin vihanhallintaa.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Syys 2012 22:28

Ei hitto. Väärä putosi! Sarah oli kolmanneksi paras asukki talossa. Ei yhtään semmonen mitä sai luulla alussa. Viihdyttävä ja hauska nainen.
Hyvää jatkoa :tu

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Sky » 30 Syys 2012 22:30

Ei olis Sarahin vielä pitänyt lähteä, vaikka tätä vähän osasinkin odottaa. Harmi, että näin nyt kävi. Vaikka olikin vähän ärsyttävä välillä, niin Sarah oli hyvä tunteella toimiva BB-asukas. Kaikkea hyvää jatkoon.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Syys 2012 22:31

Sarahin häätö oli ensimmäinen tälläkaudella joka pisti harmittamaan. Alussa en voinut Sarahia sietää, mutta ajan kuluessa hän jotenkin onnistui hilaamaan itsensä ihan TOP-listani kärkipaikoille. Hyvä asukas joka olisi ansainnut jäädä vielä taloon, varsinkin kun Katarina siellä vielä jatkaa koomailuaan.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Hensley » 30 Syys 2012 22:32

Pettäjä lähti mikä olikin oikein. Ei tule ikävä.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Syys 2012 22:36

Ei harmita Sarahin häätö. Ei ollut missään vaiheessa suosikkejani. Asukkaana silti hyvä, kun toi tapahtumia taloon ja olisin Sarahia voinut vielä talossa katsella.
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”