Tea Mirhola

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tealle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:51

5 - Suosikki
46
10%
4
30
7%
3
28
6%
2
30
7%
1
70
15%
0 - Inhokki
254
55%
 
Ääniä yhteensä: 458

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Joulu 2012 22:03

Voi Tea, Tea, Tea… Alussa olit ihan hirveä pissis, sitten näytitkin jo positiivisia merkkejä ja susta pystyi pitämäänkin, mutta sitten sä liityit läyhäjengiin ja rupesit vinkumaan ja itkemään ja valittamaan enemmän ja enemmän ja kaikesta. Mikään ei kelvannut, sait kalliit hiustenpidennyksetkin ja silti piti valittaa, niistä hiuksistakin. Kiittämätön, joka on ilmeisesti saanut kaiken eteen kannettuna. Pilalle hemmoteltu tusinaprinsessa. Osa niissä itkuissa oli viihdyttävääkin, mut pääaasiassa ärsytti.

Pisteet: 2
That damn fox!

Kuva

milkinc
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2012 01:16

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja milkinc » 06 Joulu 2012 05:00

Nostin Tean loppuarvosanan kakkoseen. Ihan siitä syystä, että noi itkut ja valitukset alkoivat olla jo lopussa aika huvittavaa katsottavaa. :) Olisin suonut Tealle voiton noista kuudesta viimeseks talossa olleesta, jos joku niistä ois pitänyt valita.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Orphan » 06 Joulu 2012 11:50

Tea oli alusta asti listani pohjalla.
Kauden keskellä Tea oli listassani tuuliviiri. Ainakun annoin Tean nousta listallani, niin heti hän tekee taas jotain, mikä pudotti Tean takaisin listan pohjalle. Olisi kauden lopussa saattanut nousta, jos olisi jättänyt paneskelut Markuksen kanssa vähemmälle.

Tean itkut ja valitukset sekä paneskelut ansaitsivat arvosanan 0, mutta olihan tässä tytössä kuitenkin viihdearvoakin, joten loppuarvosana: 1
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja chamomile » 06 Joulu 2012 21:26

Tea oli ihan uskomaton asukas. Ne itkukiekaisut on jotakin ihan historiallista BB:ssä. Olisin toivonut, että Tea olisi nähty hieman iältään vanhempana talossa. Silloin tämä lapsellinen kiukuttelu olisi jäänyt vähemmälle ja Tean napakka luonne olisi päässyt paremmin esille. Äidin helmoissa asuvia pikkutyttöjä ei pitäisi taloon enää ottaa. Nyt Tea haki äitihahmoja, kun viihtyi Irinan ja Teijan suojeluksessa.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Hensley » 06 Joulu 2012 21:36

Tea jatkoi perinnettä eli joka kausi on ainakin yksi naisasukas joka ensin ekojen viikkojen aikana vaikuttaa OK asukkaalta, mutta päätyy sitten inhokiksi:
2009 Justiina
2010 Vilhelmiina
2011 Janica
2012 Tea
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 09 Joulu 2012 13:48

^ Tarkotatko tossa nyt ihan omia mielipiteitäs, että omissa silmissäsi on käynyt aina noin vai että kaikki katsojat esim. tykkäävät aluksi Teasta mutta sitten eivät?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 09 Joulu 2012 13:53

^ No hei haloo, tottakai se on oma mielipide. Eihän nyt kaikilla ihmisillä ole sama mielipide jokaisesta asukkaasta. :roll: Valoja nyt sinne yläkoppaan. ;) Tykkäshän esim. Scherzy Teasta koko ajan eikä se mullakaan missään vaiheessa inhokiks menny. Muutenkin noista Hensleyn asukkaista ykskään ei oo mulla päätyny koskaan inhokiksi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 03 Tammi 2013 19:53

Scherzy kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:Nyt sitten päästiin tästä järkyttävästä itkupillistä. 12 viikkoa myöhässä, häätöovi olisi voinut aueta tälle jo ensimmäisen häätöäänestyksen aikaan. Koko ajan listan bottom 3:ssa, usein huonoimpana. Ikävän tunnetta ei ole! Pissiksistä huonoin, mutta pisimmälle pärjäsi ihmeellisesti. Teaa olen pitkään haukkunut myös siksi, että nimesi Sarahin häätöäänestykseen, ja Sarah silloin häädettiin. Nyt vain kotiin kasvamaan! [smilie=a_teeth.gif] Olet saanut tittelin: Suomen Big Brotherin Huonoin asukas!
Miten ihmeessä Tea voi olla susta huonoin asukas kun koko kauden jaksoit haukkua sitä tässä ketjussa?
Oho, oot lähettäny tollasenki viestin! Ja mä en oo huomannu. No, Suomen BB:n ärsyttävin asukas -titteli sitten.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 22 Helmi 2013 16:03

Tealla näköjään uusi työpaikka! Sain tiedon seiskalehdestä, mutta seiskan verkosta juttua ei löytynyt, mutta lehdessä se tieto sitten olikin.

Tässä nyt Hymyn juttu aiheesta: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/nama- ... n-kassalla

Ihan suosiolla jättäisin väliin tuossa kaupassa käymisen, jossa Tea työskentelee, vaikka Lidl onkin hyvä kauppa! [smilie=thefinger.gif]

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Hensley » 23 Helmi 2013 03:49

Pari-kolme kertaa tullut käytyä kyseisessä Lidlissä mutta niinköhän sitä enää viitsii tämän tiedon jälkeen. :x

Tai ehkä pitäisi heti lauantaina piipahtaa jos vaikka pimatsu olisi kassalla. Mitenköhän sitä näyttäisi halveksuntansa ilman että varsinaisesti sanoisi tai tekisi mitään? [smilie=a_teeth.gif]
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Helmi 2013 09:24

Jonnexxx kirjoitti:Ihan suosiolla jättäisin väliin tuossa kaupassa käymisen, jossa Tea työskentelee, vaikka Lidl onkin hyvä kauppa! [smilie=thefinger.gif]
Hensley kirjoitti:Mitenköhän sitä näyttäisi halveksuntansa ilman että varsinaisesti sanoisi tai tekisi mitään? [smilie=a_teeth.gif]
Mitä pahaa se Tea on teille tehnyt? Ootte aika ilkeitä ihmisiä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 23 Helmi 2013 15:43

^ Emmäkää oikein ymmärrä...

Hei haloo, se oli BB:ssä. Voihan olla, että ulkomaailmassa se on täysin erilainen, joten en lähtis tuomitsemaa BB:n perusteella. :D Mut toisaalta taas ku mietin nii emmä kyl ehkä menis jos esim. Anne ois siel kassalla... mut joo, Tea ei edes ollu niin paha ku TeijAnne.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Hensley » 23 Helmi 2013 18:26

En viitsynytkään käydä kyseisessä kaupassa koska ämmä on varmaan kuitenkin järkännyt itsensä pois lauantaivuorosta, joko hirveällä marinalla tai pomonsa "hoitelulla"
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Karhu » 23 Helmi 2013 19:17

Jos BB on jättänyt vuotavia henkisiä haavaumia, hoitakaa ne jollain muulla tavalla kuin "ämmittelemällä" naista foorumilla. Ihmisiä ne on entiset bb-asukkaatkin.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja scorchio » 23 Helmi 2013 22:03

Karhu kirjoitti:Jos BB on jättänyt vuotavia henkisiä haavaumia, hoitakaa ne jollain muulla tavalla kuin "ämmittelemällä" naista foorumilla. Ihmisiä ne on entiset bb-asukkaatkin.


Komppaan Karhua ja Jonksua: eiköhän ole syytä antaa reality-hahmojen olla omassa maailmassaan - ja oikeiden ihmisten omassaan. Ei se hvetti voi olla niiiiiin vakavaa. Kiva kun olivat yhdessä tietyssä viihdeohjelmassa ärsyttämässä, huvittamassa, paheksuttavina, sympattavina - mut se on niinku silleen ohi, hei. Get over it, babes!

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 25 Helmi 2013 17:34

Miks nyt mä ja Hensley saadaa hurjat räpätykset, jos jotain sanotaan? Mikseivät ne saa, jotka sanovat että haluavat jonkun asukkaan pysyvän koko loppuelämänsä poissa silmistänsä?

Ei kannata edes huumorimielessä täällä plazalla sanoa mitään, kun jotkut voivat ottaa sen niinkin tosissaan, kun omaa suosikkia haukutaan, ei taideta ymmärtää että mielipiteitä on monenlaisia ja foorumit ovat keskustelupalstoja.. [smilie=a_doh.gif] [smilie=a_teeth.gif]

Ja kun kirjoitin ton mun viestin ihan vitsillä vaan, niin kyllä mä varmaan oikeasti haluaisin nähdä Tean livenä, olisi ehkä ihan ok nähdä minkälainen se on oikeasti..
Ihan suosiolla jättäisin väliin tuossa kaupassa käymisen, jossa Tea työskentelee, vaikka Lidl onkin hyvä kauppa! [smilie=thefinger.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Helmi 2013 20:59

Jonnexxx kirjoitti:Miks nyt mä ja Hensley saadaa hurjat räpätykset, jos jotain sanotaan? Mikseivät ne saa, jotka sanovat että haluavat jonkun asukkaan pysyvän koko loppuelämänsä poissa silmistänsä?
Sun kohdalla pätee ainakin se, että ekasta päivästä lähtien oot hautonu suoranaista vihaa Teaa kohtaan ja haukkunu Tuksuksi ja ties miksi.
Jonnexxx kirjoitti:Ei kannata edes huumorimielessä täällä plazalla sanoa mitään, kun jotkut voivat ottaa sen niinkin tosissaan, kun omaa suosikkia haukutaan, ei taideta ymmärtää että mielipiteitä on monenlaisia ja foorumit ovat keskustelupalstoja.. [smilie=a_doh.gif] [smilie=a_teeth.gif]
Niinhän sekin on mielipide, että sun mielipide Teasta on väärä. ;) Kyl täällä foorumilla on kaikkein eniten ymmärrystä ja suuri osa asioista otetaan huumorilla. Ainakin mun mielestä mitä mä oon tääl elämää nähny. Kuten jo pari riviä ylempänä sanoinkin, nii on vaikea uskoa että sä sanoisit mitään tollasta Teasta vain vitsillä, koska oot koko kauden suorastaan vihannu sitä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Helmi 2013 21:22

En kyllä Teasta pitänyt yhtään, mutta eipä se haittaisi jos hän pari purkkia jogurttia minulle myisi. :D Tuskin edes tunnistaisin koko Teaa, ja ihan samahan se on kuka siinä kassalla on.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 25 Helmi 2013 22:18

Jonksu kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:Miks nyt mä ja Hensley saadaa hurjat räpätykset, jos jotain sanotaan? Mikseivät ne saa, jotka sanovat että haluavat jonkun asukkaan pysyvän koko loppuelämänsä poissa silmistänsä?
Sun kohdalla pätee ainakin se, että ekasta päivästä lähtien oot hautonu suoranaista vihaa Teaa kohtaan ja haukkunu Tuksuksi ja ties miksi.
Jonnexxx kirjoitti:Ei kannata edes huumorimielessä täällä plazalla sanoa mitään, kun jotkut voivat ottaa sen niinkin tosissaan, kun omaa suosikkia haukutaan, ei taideta ymmärtää että mielipiteitä on monenlaisia ja foorumit ovat keskustelupalstoja.. [smilie=a_doh.gif] [smilie=a_teeth.gif]
Niinhän sekin on mielipide, että sun mielipide Teasta on väärä. ;) Kyl täällä foorumilla on kaikkein eniten ymmärrystä ja suuri osa asioista otetaan huumorilla. Ainakin mun mielestä mitä mä oon tääl elämää nähny. Kuten jo pari riviä ylempänä sanoinkin, nii on vaikea uskoa että sä sanoisit mitään tollasta Teasta vain vitsillä, koska oot koko kauden suorastaan vihannu sitä.
Joo ja mitäköhän xd Mä myönnän sen, että oon vihannu ja haukkunu Teaa pahasti, mutta toi oli ihan läppä vaan toi, etten menis sinne sen Lidliin. [smilie=a_doh.gif] On sun varmaan vaikea uskoa, että sanoisin sellasta läpällä, mutta jotkut asiat voivat olla shokeeraviakin yllätyksiä. Hensley aikoo viedä multa Tealle ''terveisiä'', Jeee! [smilie=a_smitten.gif] :imrgreen:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Helmi 2013 22:34

Jonnexxx kirjoitti:On sun varmaan vaikea uskoa, että sanoisin sellasta läpällä, mutta jotkut asiat voivat olla shokeeraviakin yllätyksiä.
En nyt tahtois yleistää, mut en usko olevani ainut, jonka mielestä ois vähintäänkin outoa, jos sä vitsillä sanoisit jotain pahaa Teasta. Koko kausi nimittäin sun Tean haukkumiset ei ollu ainoastaan mielenvikast läpändeerust.

Mut case closed, jaksa enää jauhaa samasta asiasta.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Hensley » 26 Helmi 2013 11:18

Minä jaksan, kävin kuin kävinkin eräässä tietyssä Lidlissä kun osui reissun varrellekin.
Mutta eihän sieltä mitään viitsinyt ostaa sillä kun marssin sisään niin siellä oli vain yksi kassa (joku aasialaisheppu) ja lähemmäs 10 metrin jono. :o
Sillä hetkellä ei voinut välttyä ajatukselta että eräs tietty henkilö olisi kyllä työvuorossa mutta asenne työntekoon sama kuin BB talossa viikkotehtäviin ja vähän kaikkeen muuhunkin.

Narinaa, ähinää, valitusta tai jonkun haukkumista ei tosin kuulunut mistään?
Vai olisiko kaupassa vain hyvä äänieristys? :scratch

Selostaja Tapio Suomisen sanoin: mene ja tiedä.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 26 Helmi 2013 14:24

^ Voi harmi. :sad55: :noup: :victorianfalls: Äänieristys on varma syy! Mutta käyt siellä kyllä joku päivä uudestaan, koska ne ''terveiset'' on vielä sanomatta [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_smitten.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”