Teija Kurvinen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Teijalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:35

5 - Suosikki
51
10%
4
27
5%
3
26
5%
2
20
4%
1
45
9%
0 - Inhokki
332
66%
 
Ääniä yhteensä: 501

Greycap
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Elo 2011 19:54
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Greycap » 09 Joulu 2012 16:15

BB2005 kirjoitti:
Greycap kirjoitti:Ihmettelen vaan miksi nämä minun inhokit aina voittavat: NikoN, Janica ja Teija. Tosin tällä kaudella Anne oli vielä kauheampi, Teijasta irtosi hetkittäin ihan oikeaakin viihdettä.

Loppuarvosana: 0

Ei ne ole kaikkien inhokkeja. Mä olen tykännyt noista kaikista, vaikka en nyt Nikolle voittoa olisi suonutkaan. Eli toisen inhokki, toisen suosikki. Ei aina tarvitse olla kiltti ja kiiltokuvakaunis voittaakseen.
En minä väittänytkään että nuo olisivat olleet kaikkien inhokkeja. Jos olisivat, tuskin ne olisivat BB:tä voittaneet.

Lähinnä ihmettelin sitä, miksi juuri minulla valikoituu kauden voittaja inhokiksi jossain vaiheessa. Suuri yleisö haluaa sitten jostain minulle täysin käsittämättömästä syystä äänestää juuri nämä ihmiset voittoon.

Eikä tosiaan tarvitse kiltti ollakseen suosikki, kolmoskauden Kadi todistaa tämän. Kadi tosin oli hankala ainoastaan tuotantoa kohtaan, ei juurikaan muihin asukkaisiin.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Joulu 2012 21:48

no niin ja voittaja sitten, en olisi ihan heti uskonut. aikamoinen läyhä oli, mutta kyllä tästä hyviäkin puolia löytyi. Minusta ihan mukava asukas oli Annen lähdettyä, mutta jonkin ajan kuluttua Teija sai taas innostusta alkaa JonnAn puhepariksi. Tylsä tämä ei ainakaan ollut ja ei varmasti se ihan tavallisin asukkikaan. Kyllähän puheet Iidasta teki pahaa ja sen takia parin pisteen tyyppi.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Joulu 2012 22:56

Teija oli arvoisensa voittaja tälle kaudelle. Alussa niin leppoisan oloinen "muori" sortui suorastaan törkeään paskanjauhamiseen, joka onneksi väheni aika paljon Annen lähdettyä. Ihmisenä Teija oli mitä oli, mutta sitä en vaan voi sivuuttaa, että hän oli yksi viihdyttävimmistä asukkaista kauden aikana paskanpuhumisineen kaikkineen ja siksi ansaitsi voiton. Teijalla oli myös hetkensä, jolloin ihan oikeasti naurahdin hänen jutuilleen. Hyvä asukas, mutta ihmisenä kuitenkin sen verran ilkeä toisia kohtaan, etten missään vaiheessa voinut Teijaa suosikiksi nostaa.

Lopputulema: 2
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 11 Joulu 2012 15:29

Mulla on vaikea päätös. Annanko Teijalle kakkosen vai kolmosen? Loppukaudesta välillä ärsytti, ja välillä oli kakkossuosikkini, kun oli enää vähän porukkaa talossa. Kumpi kakkonen vai kolmonen? :imrgreen:

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Orphan » 11 Joulu 2012 16:34

^ No kakkonen todellakin. :D Puhui niin paljon pahaa muista asukkaista, että alle kolmonen olisi paikallaan.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 11 Joulu 2012 17:07

Miten tää nyt on, onko Teija vuorotteluvapaalla vai irtisanoutunut? Molempia ei voi olla. Jos on vuorotteluvapaalla, pitää olla voimassa oleva työsuhde. Sitä minä vaan, että onko toimittajat. kun joissain jutuissa lukee että vuorotteluvapaalla, tulkinneet väärin vai puhuuko Teija itse ristiin? Käsitin live-ketjuista, että Teija olisi sanonut irtisanouteensa. Silloin ei voi nostaa vuorottelukorvausta, ei vaan työsuhde pitää olla vuorotteluvapaan koko keston ajan. Tietty jos on omalla sapattivapaalla, se on sitten eri asia kuin virallinen vuorotteluvapaa.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Joulu 2012 17:22

Tapetti kirjoitti:Miten tää nyt on, onko Teija vuorotteluvapaalla vai irtisanoutunut? Molempia ei voi olla. Jos on vuorotteluvapaalla, pitää olla voimassa oleva työsuhde. Sitä minä vaan, että onko toimittajat. kun joissain jutuissa lukee että vuorotteluvapaalla, tulkinneet väärin vai puhuuko Teija itse ristiin? Käsitin live-ketjuista, että Teija olisi sanonut irtisanouteensa. Silloin ei voi nostaa vuorottelukorvausta, ei vaan työsuhde pitää olla vuorotteluvapaan koko keston ajan. Tietty jos on omalla sapattivapaalla, se on sitten eri asia kuin virallinen vuorotteluvapaa.
Mä olen käsittänyt, että on irtisanoutunut, kun muutti Rovaniemeltä Helsinkiin ja aikoo etsiä uusia töitä ensi vuoden puolella. Varma en toki ole.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Joulu 2012 18:07

Seiska-lehdessä ainakin luki että Teija on irtisanoutunut työstään. Sanoi kuulemma itsekin ettei ollut enää täydellisen hyvä hoitaja ja työ ei motivoinut tarpeeksi, mutta jatkaa töitä jossain vaiheessa.

Seiskan luotettavuutta ei toki aina tiedä, eikä haastattelutkaan välttämättä "ihan" sanasta sanaan ole.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Joulu 2012 18:10

Mä muistan kanssa Teijan puhuneen irtisanoutumisesta, vuorotteluvapaasta en kuullut koskaan mainintaa.
a walking disaster

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 11 Joulu 2012 18:40

Tuo vuorotteluvapaa oli "jossain" - tämä kaiken tietävä lehti, yksittäisessä artikkelissa, eli luultavasti toimittajan väärinkäsitys. En vaan nyt muista mikä lehti se oli, kun tuossa reissussa luin vähän mitä sattuu sekä netistä että paperiversioita.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja mrj » 14 Joulu 2012 10:02

http://www.sub.fi/uutiset/bb-voittaja-t ... ta/1672436
siinä taitaa olla tämän vuoden -versio voittajan viikosta :bidmouth:
JuHu - :drink55:

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Teija

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 14 Joulu 2012 18:06

numppi kirjoitti:Meinasin töissä lentää perseelleni, kun näin kuvan.

MITÄ HITTOA, ALAKERRAN ROUVA TALOSSA?!

Pakko tykätä! Vain tuon takia näin aluksi.
Sait varmaan tietää alakerran rouvan toisista puolistakin BB :tä kattoessa?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 21 Touko 2013 16:52

Teija K. mairena Seiskan haastattelussa... Odottaa mm. kutsua viidakon tähtösiin, omasta mielestään "pärjäisi sielläkin mennen, tullen ja palatessa".
Mielestään sopisi myös hyvin juontajaksi. On omasta mielestään "sanallisesti erittäin lahjakas" sekä "kohtelias ja kiltti" (kröhöm, tästä tietysti voi olla montaa mieltä...).
Työttömänä viihtyvä BB-voittaja Teija Kurvinen haaveilee yllättävästä aluevaltauksesta
(Seiskan Viihdeuutiset).
Big Brother -voittaja Teija Kurvinen etsii isompaa asuntoa Jyrki-miehensä kanssa. Lisäneliöt tulevat tarpeeseen, sillä hän saa vihdoinkin Rovaniemelle asuvan poikansa Helsinkiin.

– Olemme asuneet vuosia erillään, joten olen onnellinen, että pääsemme asumaan yhdessä. Poika on näyttänyt muutolle vihreää valoa. Hän tulisi käymään yhdeksännen luokan Helsinkiin, Teija kertoo.

Katso video! Teija paljastaa yllättävän urahaaveensa.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ty%2 ... ta/1005070

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Touko 2013 17:04

Eipä nuo spurgut pahemmin tähtösissä pärjäisi. :D Ei siellä voi puuskuttaa heti kun juoksee mudan keskellä etsimässä stringejä mudasta.

Mielelläni kyllä silti näkisin Teijan siinä ohjelmassa. Varmasti heittäisi sujuvasti muutaman "totuuden" kilpakumppaneistaan!

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Hensley » 22 Touko 2013 00:45

Siinä tapauksessa Teija viidakon tähtösiin jos se akka jätettäisiin sinne viidakkoon. :tu
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 22 Touko 2013 13:28

Kurviska saa kyllä pysyä pois minun töllöttimestäni. Ei paljon kamalampaa törppöä voisi televisioon pistää.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Mour » 22 Touko 2013 14:31

Voisin harkita kääntäväni kanavan joskus Viidakon tähtösille, jos Teija siellä olisi!
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja gauchito » 22 Touko 2013 14:35

Äkkiähän viidakon säännöt muutetaan niin että Teijakin pysyy kyydissä, jos hänet sinne halutaan. Joustihan ne säännöt bb:ssäkin niin miksei sitten tuolla.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Touko 2013 15:34

Siis kuvitelkaa kuinka hauskaa olis ollu katella Teijaa siinä köysiratatehtävässäkin. Ai että. Ilman muuta Teija viidakkoon ja mieluusti Annen kera.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 22 Touko 2013 16:33

Zygerö kirjoitti:Siis kuvitelkaa kuinka hauskaa olis ollu katella Teijaa siinä köysiratatehtävässäkin. Ai että. Ilman muuta Teija viidakkoon ja mieluusti Annen kera.
Tuskin mikään olisi hupaisampi näky kun tuo kaksikko köysiradalla tai mudassa konttaamassa! :imrgreen:

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 30 Syys 2018 19:07

Draamaa vuoden 2012 BB-talossa aiheuttanut Teija Kurvinen, 52: ”Voisin lähteä uudestaan ohjelmaan”

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 6_vd.shtml
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”