Jonna A. Kumpula

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Jonnalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:04

5 - Suosikki
85
20%
4
61
14%
3
54
12%
2
48
11%
1
62
14%
0 - Inhokki
125
29%
 
Ääniä yhteensä: 435

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Loka 2012 00:09

Voe helevata... Pakko sanoa, että toi milloin kenenkin, milloin minkäkin tapahtuman varjolla tuotannon suosiksi valjastaminen on yksi typerimpiä foorumilla esiintyviä ilmiöitä. :roll:

Musta tuossa kolmen --noiden nimenomaisen kolmen-- häätöön laitossa haiskahtaa hyvin vahvasti, että tuotanto haluaa vähän tuulettaa taloa ja pyrkii lakaisemaan toisen tantoista ulos samalla ovenavauksella kun uusia tulee taloon. En uskoa hetkeäkään, että Iida on noista se joka putoaa kun on ainoana ns. hyviksenä kahta toisiltaan ääniä syövää törkyturpaa vastaan. Asetelma olis ollut ollenkaan noin selvä jos sinne olis laitettu JonnA (taikka joku muu) neljänneksi.

Katsojaluvut laskee ja pöljiähän ne tuotannossa olis jos eivät kurssia yrittäis korjata. Talon surkea ilmapiiri ja tolkuttomat mittasuhteet saanut kakanjauhanta on yksi iso katsojien karkottaja eikä se takuulla helpota niin kauan kuin tanttaparilla on toisensa.

Apropoos... Toivottavasti JonnA selviää tänäisestä bilebluesistaan ja poistumisuhkailut unohtuu kännin haihtumisen myötä. Vänskää tarvitaan vielä! :tu

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja scarredi » 06 Loka 2012 00:15

Menis helkkari soikoon laittaan sen kellon käyntiin, jos on noin paljon lähtöhaluja! :thumbsdown
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 01:42

Tämä on vissiin aikamoinen känniangstaaja. Kunhan ei nyt menisi vaan luovuttamaan. On kuitenkin parhaimmistoa tällä hetkellä tuossa taloyhteisössä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 06 Loka 2012 01:50

Eiköhän JonnA tuolla hiukan tunnustellut tulevaa ilmapiiriä kun tajuaa jommankumman mamman lähtevän. Lähtö höpinällä sai tietää varmaan kuka nimesi häntä ja kuka tulee tulevaisuudessa mahdollisesti nimeämään. Johanna sanoi suoraan, ettei ole 4p jälkeen kertaakaan nimennyt ja luulen, että JonnA uskoi ja Kata sanoi samaa ja JonnA uskoi. Nyt JonnAlla on uusi alku nimeämänsä tyttöjen kanssa ja tän illan jälkeen luulen JonnAn päässeen valon puolelle. Samalla sai tietää JonnIn ja Annen nimenneen ja varmasti rekisteröi tämän.

JonnAlla tulee näköjään viinasta tunteet pintaan ja nyt ainakin temmeltää tuolla ihan iloisena menemään. Jos talon nega tunnelma vähenisi sunnuntaina jommankumman mamman lähtöön.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 01:55

Slamjam kirjoitti:Nyt JonnAlla on uusi alku nimeämänsä tyttöjen kanssa ja tän illan jälkeen luulen JonnAn päässeen valon puolelle.
Anteeksi, mutta tämä herätti taas hienoista hykerrystä pikkumielessäni.

Toivottavasti tosiaan olisi vaan jotain JonnAn taktiikkaa, eikä oikeasti ole lähdössä. Toivottavasti sieltä tulis oikeasti jotain miehisiä miehiä, joista JonnAkin saisi jotain virikkeitä, kun tuo nykymieskatras on mitä on.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 06 Loka 2012 02:04

Zygerö kirjoitti:
Slamjam kirjoitti:Nyt JonnAlla on uusi alku nimeämänsä tyttöjen kanssa ja tän illan jälkeen luulen JonnAn päässeen valon puolelle.
Anteeksi, mutta tämä herätti taas hienoista hykerrystä pikkumielessäni.

Toivottavasti tosiaan olisi vaan jotain JonnAn taktiikkaa, eikä oikeasti ole lähdössä. Toivottavasti sieltä tulis oikeasti jotain miehisiä miehiä, joista JonnAkin saisi jotain virikkeitä, kun tuo nykymieskatras on mitä on.
Mukavaa, että sain hykertelyä aikaan ;) Se on perjantai jo pitkällä joten näppäimistöltä saattaa vähän tulla kaikenlaista :bidmouth:

Siellä muuten JonnA hiukan puolustaa Tomia kun Anne hajos totaalisesti. Saattaa vielä tulla pientä huutoa taas loppu yölle ja Vänskää saatetaan taas tarttea Maken kanssa asukkaan pk käyntiin :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Loka 2012 09:37

Ei mua noi lähtöpuheet edes ihmetytä. Kyllä itteänikin vituttais kun viikkotehtävässä antaa kaikkensa ja siitä syystä muut asukkaat antaa nimeämispisteitä ja puhuu seläntakana paskaa. Tuskinpa Jonna sieltä mihinkään on lähdössä. Kunhan päästeli ylimääräisiä höyryjä päästään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Loka 2012 10:27

Jonnan suuri päivä, pääsee lisähuoneeseen parin valitun kanssa, mielenkiintoista nähdä ketkä ottaa, voi olla että jopa molemmat Rummukaiset pääsevät pitoihin.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 06 Loka 2012 18:17

Kännipuheita, niistä viis. JonnAlla tuntuu olevan pohjimmiltaan aika heikko itsetunto vaikka yrittää viestiä juuri päinvastaista, ja se pyrkii aina välillä pinnalle.

Toivottavasti voittaa vielä kännykän lisäksi herkkuhuoneen, katsojaäänestyksen voitto on pakko olla todella hieno fiilis.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 06 Loka 2012 18:21

Nosti taas pisteitään viime jaksojen perusteella!

Ja onnea vielä palkinnostasi! [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 07 Loka 2012 11:18

Jonnalla tänään win-win tilanne, jos pahin inhokki Iida lähtee niin bravo! Jos taas paskaringin yksi pomoista lähtee niin riski juuttua sinne pienenee oleellisesti.

Joka tapauksessa on odotettavissa Jonnan näkyvyyden paraneminen ja asema talossa nousee.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja plop » 07 Loka 2012 11:30

Mä haluisin kovasti tykätä Jonna A:sta, mutta joku siinä tökkii. Reipas, eikä mikään seinäruusu. Ei oikeestaan mitään sen suurempaa syytä inhota, mutta ei siltikään iske sitten millään...

Ehkä se on se Teijan ja Annen komppaus joka asiassa, joka tökkii. Ei taida tietää, miten inhottu olikaan tällä viikolla juurikin näiden asukkaiden toimesta. Eikä häätöäänestyskään kovin kaukana ollut.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja mirian » 07 Loka 2012 11:47

No mua ainakin hämää se, mitä jotkut täällä aikaisemmin kirjoittelivatkin JonnAsta (ei nyt osunut silmään, ketkä tarkalleen) eli hauskuuden puuttuminen. JonnA on kova likka ja hyvä suorittaja, jonka panos suokävelyn kaltaisissa tehtävissä herättää pakostakin huimaa kunnioitusta. Mutta onhan tää enemmän sellaiseen topakkuuteen ja tosikkomaiseen tomeruuteen taipuvainen ihminen kuin varsinainen tilannekomiikan ihmelapsi. Hulluttelupuoli ja itselle nauramisen taito ontuu.

Enemmän sellainen muiden vitseille naureskelija tämä JonnA. Muutoin sitä huumoripuolta en JonnAssa oikein näe. Ei ole mitään tilannekoomisia hetkiä ollut tai hassuja kömmähdyksiä sanomisissa tai teräviä huumorihermoon iskeviä heittoja. Osoittaa myös usein drama queen elkeitä humalassa, mutta se nyt ei ole vielä mennyt ihan överi-ahdistus-asteelle. Onneksi.

Eli periaatteessa ihan ookoo mimmi, mutta sisukkuuden lisäksi JonnAn persoonassa ei ole mitään sellaista, mikä innostaisi mua enemmän hänta talossa seuraamaan.

Ghost Rider
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Syys 2011 10:31

Viesti Kirjoittaja Ghost Rider » 07 Loka 2012 12:20

KariTa kirjoitti:JonnA on edelleen suosikkini, tykkään tuosta reippaudesta, iloisuudesta, rempseydestä, väitän että on aidoimpia ihmisiä talossa.
My toughts exactly! Jonna ottaa talossa olemisen ja tehtävät fiiliksellä ja yrittää aina tehdä ja tekeekin parhaansa - tämän näkee jo hänen aidon valloittavasta hymystään aina kun jotain mielenkiintoista tai hauskaa tapahtuu! Hän on luonteeltaan hyvin ekstrovertti ja lisäksi vielä suorittaja ja perfektionisti, joten nauttiminen kovan työn tuloksista ja sen näyttäminen muille kuuluu asiaan. Ihan yhtä selvää on, että tämä on liikaa virran mukana kulkeville kroonisille alisuorittaville valittajille ja velliperseille, joita on tänäkin vuonna talossa enemmän kuin tarpeeksi. Pakkaa sekoittaa myös hänen ikäistään huomattavasti kypsempi käytös - ainoastaan humalassa nuoren tytön epävarmuus tulee esille.

Koska Jonna on rehti, reipas, hauska ja itseasiassa aika nättikin, niin suosikkiasukasta ei tarvitse miettiä tämän enempää. Jonnan huikealla hymyllä ja hyvällä meiningillä ollaan finaalissa niin että heilahtaa, mutta kisaa hän ei missään nimessä tule voittamaan - eikä kyllä tarvitsekaan, sillä tuolla asenteella tullaan pärjäämään elämässä muutenkin.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Hilma » 07 Loka 2012 13:12

^ Komps komps. Jonna on tyyppiä, joka menee tunteet edellä, suuntaan jos toiseenkin. Sellaiset on aina katsojalle mukavia, ne tekee paljon sellaisia asioita näkyväksi talossa joita kamerat ei näytä.
Ei ole mikään kuoliaaksi naurattaja, mutta ei aina tartte ollakaan ja tässä kattauksessa JonnA on ehdotonta kärkeä. Taloon aina kaivataan ns. normaaleja ihmisiä ja tämä on just sitä, hyvällä tavalla. Voittajaksi asti en usko minäkään, mutta Jonna tuskin BB-voittoja kaipaa pärjätäkseen elämässä, sen verta hyvin pullat vaikuttaa olevan uunissa.
Suorittajatkin oppii yleensä nauramaan itselleenkin kunhan vähän ikää ja kolhuja ehtii karttua eikä jälkimmäiset ole Jonnallekaan enää ihan vieraita.
(Munkin piti tuossa yks päivä tarkistaa tämän ikä, että oliko tosiaan vasta sen 21, sen verta numeroitaan kypsemmän oloinen.)

Mitä tulee itsetuntoon... Huonolla sellaisella varustettu tyyppi ei olis painanut menemään yötä myöten pitkin suota sen jälkeen kun kanssa-asukkaansa ovat kyseenalaistaneet ponnistelunsa. Jonna teki niin, meni lopetettuuan järjestäytyneesti suihkuun, nukkumaan ja heräsi aamulla kuin ei mitään. Huonot fiilikset (jotka oli täysin oikeutettuja) nousi pintaan vasta kännin myötä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Loka 2012 14:05

mirian kirjoitti:No mua ainakin hämää se, mitä jotkut täällä aikaisemmin kirjoittelivatkin JonnAsta (ei nyt osunut silmään, ketkä tarkalleen) eli hauskuuden puuttuminen. JonnA on kova likka ja hyvä suorittaja, jonka panos suokävelyn kaltaisissa tehtävissä herättää pakostakin huimaa kunnioitusta. Mutta onhan tää enemmän sellaiseen topakkuuteen ja tosikkomaiseen tomeruuteen taipuvainen ihminen kuin varsinainen tilannekomiikan ihmelapsi. Hulluttelupuoli ja itselle nauramisen taito ontuu.
Tämä kuvaus on ihan kun yhdestä kaveristani! :D Sekin on tuollainen vähän äijämäisemmän asenteen omaava tyttö kuten JonnAkin, ja sisua löytyy vaikka muille jakaa. Totisuus on hänelläkin usein huonona puolena!

Jos mietin tätä kaveriani ja Jonnaa, niin voisin väittää että nimenomaan ryhmässä tai kahden kesken heidän hyvät puolensa tulee esiin. Eivät ole joukon hauskimpia tai pelleimpiä tyyppejä, mutta hyviä tyyppejä ovat kuitenkin ja järkeä löytyy päästä enemmän kun niiltä pelleiltä.

Vaikka JonnA ei ole tilannekoominen tai muutenkaan hauskojen juttujen letkauttaja, niin häneltäkin kyllä tulee hyviä juttuja, ja hän on hyvä tyyppi.
Tuolla talossa (valittajien keskellä) myös kaivataan tällaista hyvää asennetta tehtäviin. JonnA ei intin käymisen jälkeen varmastikaan pienestä romahda, mitä tulee fyysisiin tehtäviin. Henkinenkin kantti varmasti kestää, vaikka välillä kännissä angstia onkin aistittavissa.
Luulen kuitenkin Jonnan olevan vahva luonne joka kestää aika paljon paineita!

puhuva_pönttö
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 02 Syys 2012 13:43

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja puhuva_pönttö » 08 Loka 2012 09:15

JonnAn vuoristorata jatkuu, kultamitali ja viikkotehtävässä loistaminen vaihtui sunnuntai-iltana tupakkapaikkaläyhäämiseen. Äänesti itse Annea ja sitten raivosi Teijan kanssa kun väärä lähti. [smilie=a_doh.gif]

MBL
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Elo 2012 23:39

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja MBL » 08 Loka 2012 09:17

Olin jo ehtinyt unohtaa kuinka nuori Jonna on, siis 21 ja talon toiseksi nuorin kaiketi. Kai tuo reippaus ja suorittaminen vievät sitä pois mielestä. Joidenkin muiden kohdalla tuota pidetään lieventävänä tekijäni läyhäyksiin liittymisessä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Loka 2012 10:45

puhuva_pönttö kirjoitti:JonnAn vuoristorata jatkuu, kultamitali ja viikkotehtävässä loistaminen vaihtui sunnuntai-iltana tupakkapaikkaläyhäämiseen. Äänesti itse Annea ja sitten raivosi Teijan kanssa kun väärä lähti. [smilie=a_doh.gif]
Osaa siis pelata tätä peliä, itse toivon ettei ihan kokonaan lipsu pimeälle puolelle, uusista jätkistä voi olla apua siihen, tuskin :)

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Hilma » 08 Loka 2012 11:35

puhuva_pönttö kirjoitti:Äänesti itse Annea ja sitten raivosi Teijan kanssa kun väärä lähti. [smilie=a_doh.gif]
Mikäli katsottiin samaa pätkää (oletan) niin aika kaukana tuo kuitenkin oli "raivoamisesta"...
Mulla on kai sitten jotenkin outo pää, mutta mä en näe välttämättä mitään hirveän ristiriitaista siinä, että haikailee sellaisen perään jolle on itse ollut antamassa äänen. Muistelkaatten vaan perusteita joiden kanssa Jonnakin äänensä Annelle antoi.

Toivottavasti ilmapiiri talossa nyt Annen lähdön ja uusien tulon jälkeen kevenee ja tarve jauhaa muista asukkaista vähenee. Toivon sitä kaikkiaan, mutta myös Jonnan takia kun nuo epäilyttävimmät leidit sitä näkyy tuolla eniten puoleensa vetävän (en tiä onko uusitakaan tähän apuja). Kun noin rajallisissa neliöissä yhteisasutaan, mä sympatiseeraan tarvetta välillä purkautua jostakusta joka ärsyttää, mutta väärässä seurassa siitäkin tulee helposti tarpeettoman rumaa ja nuo ammattikakanjauhajat on jo näyttäneet kykynsä vetää ympärille sattuvia mukanaan syvemmälle sontaan. [smilie=a_makeitstop.gif]

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja maumiu » 08 Loka 2012 15:08

Tyhmä akka sanon minä. Mukana näköjään Teijan ja Tean läyhisjengissä :thumbsdown Toi tekoletti on oikeesti niin oksettava.. sanokaa joku sille please..

Kotiin kasvamaan tämäkin ipana..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Saukko A.
Intruuderi
Viestit: 258
Liittynyt: 06 Loka 2008 23:55

Re: Jonna A. Kumpula

Viesti Kirjoittaja Saukko A. » 08 Loka 2012 15:18

Aloin taas itsekin pitää JonnAsta enemmän, mutta pisteet romahti taas kun näytti ottavan aktiivisempaa roolia läyhäysjengissä. JonnA kusee kyllä täysin omat mahdollisuutensa läyhäämisensä takia, olisi muuten erittäin potentiaalinen voittaja tälle kaudelle.

Näköjään sitä mukaa kun noita läyhääjiä tippuu, niin muut läyhääjät ottavat isompaa roolia.

3 -> 1

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”