Katarina Bjurs

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Katarinalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:42

5 - Suosikki
54
13%
4
33
8%
3
74
18%
2
74
18%
1
80
20%
0 - Inhokki
93
23%
 
Ääniä yhteensä: 408

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja scarredi » 14 Syys 2012 20:36

Mä en usko enää pätkääkään tuohon kielimuuriin. Kyllä se puhua osaa, se ei vain yksinkertaisesti HALUA. Melkeinpä väkipakolla tulee noiden muiden luokse, mutta siltikään ei sano sanaakaan.

Ei tuosta tule yhtään mitään. Päästäkää tää nyt joku kotiin :/
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja chamomile » 14 Syys 2012 21:18

Uskooko joku oikeasti vielä, että Katarina aukaisee suunsa ja alkaa puhua? Viihdettä? Päästäkää nyt tuo pimatsu kotiin .. kärsii talossa! Mutta sen verran sissi on, että selvästikään ei halua luovuttaa.

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 14 Syys 2012 21:35

Oon tässä tänään katellu 24/7:aa viitisen tuntia ja Katarina on sanonut tasan kolme sanaa... Ehkä mulla on sitten aina väärä kamera käytössä ku en koskaan kuule tän puhuvan... :scratch
Kakan hajuinen poika :Love:

Ghost Rider
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Syys 2011 10:31

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Ghost Rider » 14 Syys 2012 21:45

Katarinan lähtölaskenta on alkanut ja hänen olisi tosiaan parasta lähteä nyt, jotta ei joudu romahtamaan tv-kameroiden edessä. Hänen ottaminen mukaan oli tuotannolta melkoinen riski, joka ei näemmä oikein kannattanut.

Himmeli
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Syys 2011 23:45

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Himmeli » 15 Syys 2012 00:04

Goofy kirjoitti:Kävi NIIN sääli, kun Katarina itki makkarissa Johannalle ja Leinalle tulevaisuuttaan talon ulkopuolella, miten käy työnsaannin (kertoiko jopa sanoneensa itsensä irti työstä BB:a varten :noup: ) ja muun kun on "häpäissyt" itsensä tällä lailla teeveessä.
Tää on niin totta. Monikaan ohjelmaan lähtenyt ei tunnu tajuavan, mihin tulee lähteneeksi. Että television reality-show'ssa ei ole se sama ihastuttava ihminen kuin kotona tai tuttavapiirissä että ohjelmassa tulee kriisejä ja pää on hajota.

Siinä mielessä tällaiset ohjelmat lähentelevät ihmisten hyväksikäyttöä.

Mummokööri ei taas tunnu tajuavan sitä, että Katarina ei ole vielä aikuinen vaan aikuistuva nuori ja siksi ei ole samalla viivalla heidän kanssaan. En itsekään olisi Katarinan iässä ollut luonteva Annen ja Teijan kaltaisten hallitsevien matamien seurassa, varmaan olisin niitä arkaillut. Tätä Teija poppoineen ei ole tuntunut ymmärtävän.

Dailyjen perusteella Katarina ei ole lähdössä mihinkään. Dailyissä kun ei näy se, että Katarina nukkuu ja laistaa tehtävistä Se, että Katarinaa siitä moititaan toki näkyy, mutta sitä ei pysty todentamaan. Täyden sympatiatpisteet siis tippuvat Katarinalle!

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja scarredi » 15 Syys 2012 00:13

Himmeli kirjoitti:
Mummokööri ei taas tunnu tajuavan sitä, että Katarina ei ole vielä aikuinen vaan aikuistuva nuori ja siksi ei ole samalla viivalla heidän kanssaan. En itsekään olisi Katarinan iässä ollut luonteva Annen ja Teijan kaltaisten hallitsevien matamien seurassa, varmaan olisin niitä arkaillut. Tätä Teija poppoineen ei ole tuntunut ymmärtävän.
AIKUISTUVA? mitäh? Tää nainen on 26-vuotias?! Mä ymmärrän jonkun 18-vuotiaan, mutta tuo on jo AIKUINEN.
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 15 Syys 2012 00:26

Koittakaa nyt tajuta että Katarina on helvetin huono BB-asukas.

Kyllä, minustakin on ikävää kun Katarinaa "kiusataan". Kyllä, minustakin olisi kiva nähdä kun Teija häviää Katalle häätöäänestyksessä. Ei, minustakaan ei olisi kiva että jäisi semmoinen fiilis että kiusaajat savustivat Katan ulos.

Mutta kun ei toimi niin ei toimi. Käyttäkää järkeänne, sordiinoa tunteille.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Syys 2012 01:56

Oikeassa olet mutta Katarina tulee olemaan täältä ikuisuuteen tuolla äänestyksissä jos ei putoa nyt. Teija taas vaan pahentaa käytöstään jos saa jatkaa tuolla ja ties millon siitä pääsee eroon. Teijaa voisi katsella ihan mielellään jos olisi sellainen hauska rouva joka heittelee naseia letkautuksia mutta kun 90 % ajasta se on elämäänsä kyllästynyt, katkera muori joka inhoaa melkein kaikkia muita asukkaita tuolla. Joitakin viihdyttää, minua ei. Siispä Teija sais lähteä ulos tuolta jotta muut asukkaat saavat viihdyttää (kuten Anne nyt esimerkiksi joka on tuolla liiaksi Teijan "vanki").

Itse Katarinasta... en kyllä ymmärrä miten hän saikin niin paljon ääniä viime viikon äänestyksessä. Ei kai suomenruotsalaiset ole oikeesti niin idiootteja että äänestävät tällaista asukasta jatkoon jolla ei ole mitään toivoa kauden voittamisesta? Syy Katarinan joutumiseen porukan ulkopuolelle on nimenomaan siinä ettei hän pidä oikein ketään muita siinä arvossa että alkaisi heidän kanssaan juttelemaan vaikka toinen tekisikin aloitteen. En tiedä mistä se johtuu, Janitakin on sanonut ettei oikein luottanut muihin asukkaisiin talossa. Katarinalla kenties sama ongelma? Kielitaidostahan se ei voi olla kiinni koska kyllä hän varmaan muiden puhetta ymmärtäisi ja kykenisi vastailemaan kysymyksiin muutaki kuin sen että ei halua.

Siltikin, Teija ulos ensin ja Katarina sitten ensi viikolla. Mun mielestä. En ole silti aikeissa äänestää enkä Katarinaa äänestäisi vaikka ne äänet maksaisi joku muu.
Edit: Ja huono asukas on Katarina kyllä. Lähes sokea Minnakin oli heittämällä parempi asukas, ja Minnakin oli siihen asti huonoin asukas mitä piti olla mahdollista tulla. Väärässä olin. Huonompikin löytyi ja heti tältä seuraavalta kaudelta vielä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja KGB » 15 Syys 2012 02:24

Kovasti yritän tykätä ja sympata Katariinaa, mutta onhan tämä nyt tylsin BB-asukas kautta historian (poislukien se yksi poika pari vuotta sitten, jonka piti olla Mr. Suomi-ehdokas yms. yms.)

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 15 Syys 2012 02:30

Katarina joutuu kyllä häätöön tän jälkeenkin ja poistuu heti kun tajuavat talossa viikoksi jättää rauhaan. Silloin kun Kata on talossa viikon ilman läyhäämistä se itse vaikuttaa siihen jääkö vai ei. Jos Katarina siinäkään tapauksessa ei osoita VT:ssä tarmoa ja nuo eivät läyhäile Katarina tulee talosta ulos. Itse en koe Kataa viihdyttäväksi ja siksi toivon läyhän loppua, että hänestä asukkina pästäisi. Ei Kata taloon tuo muuta kuin sen miten muitten luonteenpiirteet tulee esiin.

Talon ns. omasta mielestään alfat kohtelee pilkaten ja ivaten ja muille mielinkielin olevat syyttelevät kaikesta Kataa. Toisaalta Talon pikkuisin osoittaa valtavaa sympatiaa inhokki asukkaalle vähät välittämääätä ryhmäpaineesta. Ihmetyttää vaan tää tuotannon halu laittaa näitä "erilaisia" asukkeja taloon, että saataisiin läyhänhenget liikkeelle. Viime kaudella Minna sentään sai olla aika rauhassa, mutta Kata on saanut täys laidallisen ja ainut syy miksei ole kävellyt ulos on nuo bimboiksi haukutut Johanna ja Leina. Tällä kertaa voi kyllä sanoa moni kakku päältä kaunis mutta nyt on sisuskin täyttä kultaa.

Veikkaisin jos Teija tippuu saattaa joku talossa tajuta miksi ja Kataa kohdellaan normaalisti ja silloin swe tippuu, koska ei anna enää taloon mitään.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja jamppa » 15 Syys 2012 09:19

BuZu kirjoitti:Koska kiusaajille ei voi lähettää miinusääniä, niin joutuu laittamaan Katarinalle plussaa.
Kiusaaminen ja selän takana puhuminen ovat eri asioita. Kiusaaminen on sellaista jonka kiusattava varmasti huomaa itse. Teija et co. ovat puhuneet Sarahista selän takana vielä enemmän kuin Katarinasta mutta en ole vielä kertaakaan nähnyt, että joku olisi kirjoittanut kuinka Sarahia kiusataan. Viikko sitten oli puhetta, että Pia tai Sarah olisivat sanoneet töykeästi Katarinalle ja sen takia hän oli alkanut itkemään ja nyt oli puhetta, että Teija olisi sanonut töykeästi Katarinalle joka alkoi sen takia tkemään. En nähnyt noita tapauksia mutta töykeästi sanominen ei ole sekään välttämättä kiusaamista. En ole katsonut koosteita vaan 24/7, joten ilmeisesti kiusaamistapaukset on sitten näytetty selkeästi koosteissa.
Taika kirjoitti:Katarina on hienohelma, mutta on sitä ainakin tämän mykkäkoulun perusteella hyvällä tavalla. Toisin sanoen on aidosti tyylikäs, osaa varmasti käytöstavat, eikä esimerkiksi ikinä purnaa ruuasta. Oikea leidi, eikä pelkästään nirso ja laiska mukaleidi.

Ei ole paljon havaintoa Katarinan käytöstavoista patsi ettei ole röyhtäillyt tai tehnyt muuta vastaavaa. Onkohan niin, että heti kun joku on ruotsinkielinen niin automaattisesti ajatellaan, että käytöstavat ovat varmasti hyvät. Jotkut puhuivat, että Katarina ei paljon vastaile jos jotain kysytään, mikä ei kuulosta hyviltä käytöstavoilta. Katarina pukeutuu kyllä kauniisti mutta niin tekevät tuolla muutkin. En tunne naisten vaatemerkkejä, joten voi olla, että Katarinan merkit ovat arvokkaampia kuin muilla.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Taika » 15 Syys 2012 11:03

^ Ei se ruotsi minun silmissäni tee käytöstapoja ja kuten kirjoitinkin, niin tämän mykkäkoulun perusteella ajattelen Katarinasta näin. Vaikea tuosta oikeen mitään on tietää, kun ei puhu, eikä tee mitään. Pohdin vaan, että miksi Katarina on tähän porukkaan lisätty ja mielestäni keksin siihen syitä. Katarina ei vaan ole kyennyt asukkaana olemaan yhtään mitään.

Kun Teija arvostelee kovaan ääneen toisten pukeutumista ja juttuja ruokapöydässä, niin olisi herkkua saada tonne hienostoillallinen ja tehtävänä käyttäytyä oikein viimeistä etikettiä myöten. Katarinakin voisi sitten napakasti tiedottaa miten usein Teija otti väärän ruokailuvälineen käteen väärässä välissä. Jotain tämän suuntaista tarkoitin niillä käytöstavoilla.

Mutta joo, ei ole saatu Katarinasta mitään irti, mikä on sääli. Jos jää sunnuntaina taloon, ni otan sen siltä kantilta, että on mielenkiintoista seurata kauanko talossa voi olla puhumatta ja tekemättä mitään.
Kuva

Avatar
IrisU
Vaihtoasukas
Viestit: 323
Liittynyt: 26 Syys 2005 10:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja IrisU » 15 Syys 2012 11:57

Olen niin vähän ehtinyt katsoa 24/7:aa, että ei ole oikein muodostunut käsitystä siitä, että onko Katalla oikeastaan ketään kaveria talossa? Nämä tietyt tyypit dissaavat kaiken aikaa, mutta onko muodostunut minkäänlaista pikku porukkaa, jossa tämä viihtyisi? Tuntuu, että silloin kun näkyy 24/7 kuvissa tai koosteessa, on aina Kata vs. muut ja tyttö vetäytymässä jonnekin. Kuka vaikuttaa Katarinalle läheisimmältä asukkaalta? Vai onko kukaan?

Fat Cousin
Uimavalvoja
Viestit: 449
Liittynyt: 11 Loka 2009 10:28

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Fat Cousin » 15 Syys 2012 12:18

On vaikea ymmärtää miksi tämä henkilö on talossa. Luulisin, että on mennyt johonkin toiseen haastatteluun mutta on kenties vahingossa mennyt väärästä ovesta eikä ole sitten saanut sanaa suustaan kun on tökätty sisälle taloon.

Älyllinen/sosiaalinen/fyysinen kapasiteetti on jäänyt täysin vieraaksi ainakin minulle. Ei puhu eikä muodosta kokonaisia lauseita vastatessaan kysymyksiin jos edes vastaa.

Silmätkään eivät kerro juurikaan älyllisestä toiminnasta jos niitä yrittää tulkita.

Yksi teoria voisi olla, että jonkin sponsorin vaatimuksesta on taloon otettu kuten formuloissa joskus on ehtona. Muuten en ymmärrä tämän talossaoloa. Oman itsensä hyvinvoinnin ja psyykkeen ongelmien vättämiseksi olisi syytä äänestää ulos talosta.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Annie » 15 Syys 2012 12:24

Mulle on tullut tästä Katarinan kiusaamisasiasta sellainen vaikutelma, että muulle porukalle ongelma on talon sisäinen: Katarina vs. muut, mutta Katarinan itsensä ongelma taas on talon ulkopuolinen: Katarina vs. ulkomaailma. Katarina ilmeisesti pelkää, että BB-taloon tuleminen oli häneltä iso virhe ja että sillä on vaikutuksia työllistymiseen ja muuhun elämään. Näin siis itse sanoi Leinalle & Johannalle. Katarina ei ehkä siksi koe kiusaamista päällimmäiseksi ongelmakseen tällä hetkellä tai tee itse mitään tilanteen selvittämiseksi, koska on hukannut motivaation pysyä talossa ja murehtii ehkä pilanneensa jotain mahdollisuuksia elämässään. Ei siksi halua osallistua mihinkään. Ehkä tunteet tuli niin yllätyksenä, ettei Katarina osaa tehdä niiden kanssa mitään ja lopettamispäätös olisi niin suuri, ettei oikein uskalla sitäkään. Nyt vain yrittää kestää ja odottaa.

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja jamppa » 15 Syys 2012 13:32

^kiusaaminen, kiusaaminen, kiusaaminen... Kyllä suomen kielessä pitäisi olla paljon sanoja, joilla voi kuvata ihmisten välistä käyttäytymistä, niin ettei aina tarvitse puhua kiusaamisesta. Katarinan tapaus on nyt jotain muuta kuin kiusaamista.

Muuten olen samaa mieltä analyysistä. Katarina ei itsekään koe itseään kiusaamisen kohteeksi eikä pidä sitä ongelmana, vaan ajattelee sitä miten hänet nähdään ulkomaailmassa. Katarina on 26 vuotias, mutta silloin tällöin tämänkään ikäiset eivät ole realistisia minäkuvaltaan ja voi olla, että Katarina on koko ikänsä pyörinyt samassa kaveripiirissä ja nyt on ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa pitäisi tutustua uusiin ihmisiin. Katarina on ehkä kuvitellut, että on sosiaalinen ihminen ja nyt joutuu huomaamaan, että onkin estynyt ihminen ja itkee sitä. Tai sitten jotain muuta, kun ei tässä ole paljon materiaalia analysoinnin lähtökohdaksi.

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Annie » 15 Syys 2012 13:56

Kyllä se mun mielestä on kiusaamista, jos jostain puhutaan pilkalliseen sävyyn tämän ollessa läsnä ja vaihdellaan katseita, pyöritellään silmiä jne. Varsinkin jos se on toistuvaa. Pelkkä selän takana puhuminen ei kuitenkaan yksin ole kiusaamista, koska sitä nyt tapahtuu kaikkien kohdalla joskus ja on musta vain inhimillistä. Paitsi jos se on jatkuvaa ja haukkumisen kohde on aina yksi ja sama tyyppi, eikä tarkoitus enää vain ole höyryjen päästäminen ulos vaan tämän tyypin tarkoitusellinen mustamaalaaminen. En oo kauheasti tätä tilannetta seurannut, mutta siitä oon kyllä samaa mieltä, ettei kiusaaminen ole nyt ongelman ydin tai syy. Ehkä Katarinan omasta kriisistä ja sulkeutuneisuudesta on tullut muille asukkaille ongelma, koska eivät saa kontaktia Katarinaan eivätkä ymmärrä tätä. Siitä on sitten seurannut "kiusaamista", hyljeksimistä, pahan puhumista tai mitä nyt onkaan. Mä ajattelen, että Katarinalla itsellään on oma vastuu käytöksestään ja haluttomuudesta osallistua, ja sitten noilla muilla taas on oma vastuu siitä, miten Katarinan sulkeutuneisuuteen ovat reagoineet.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Hilma » 15 Syys 2012 14:10

Tirkka kirjoitti:Syy Katarinan joutumiseen porukan ulkopuolelle on nimenomaan siinä ettei hän pidä oikein ketään muita siinä arvossa että alkaisi heidän kanssaan juttelemaan vaikka toinen tekisikin aloitteen.
Nimenomaan. Kata on chic ja sellaisena piti varmaan erottua muusta porukasta, mutta tuo mykistyminen ja päättäväinen eristäytyminen ei varmaankaan ollut tuotannonkaan ajatuksena kun tämän taloon valitsivat.

Eikös Kata ole sanonut, että aiempi BB:n seuraamisensa on rajoittunut Ruotsiversioon? Ite en ole sitä koskaan katsonut, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että kyseessä on aika erihenkinen tuotanto kuin meitin?
Tuliko Suomi-talon luonne ja ns. rahvaan pariin joutuminen tälle epämiellyttävänä yllätyksenä ja yrittää nyt minimoida imagovahingon pitämällä yllä hajurakoa kaikkiin ja kaikkeen?
Annie kirjoitti:Kyllä se mun mielestä on kiusaamista, jos jostain puhutaan pilkalliseen sävyyn tämän ollessa läsnä ja vaihdellaan katseita, pyöritellään silmiä jne. Varsinkin jos se on toistuvaa. Pelkkä selän takana puhuminen ei kuitenkaan yksin ole kiusaamista, koska sitä nyt tapahtuu kaikkien kohdalla joskus ja on musta vain inhimillistä.
Komps. Tuo muutamien muiden käytös on tuskin jäänyt Kataltakaan huomaamatta vaikkei pääasiallinen huonon olon aiheuttaja olisikaan.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja biggis » 15 Syys 2012 14:33

Jos itse ajattelen tilannetta, että joku yhteisössäni on semmonen ihminen, että en useista yrityksistä huolimatta kelpaa sille kaveriksi, se on vielä ok. Mutta jos kukaan muukaan yhteisöstä ei kelpaa kaveriksi useista yrityksistä huolimatta, niin onhan se aika hemmetin outo tilanne.

Ei siis edes hakeudu niiden ihmisen seuraan, joista pitää, kun ei oikein pidä kenestäkään, eikä tahdo edes kertoa itsestään mitään, kun muut eivät ole sen arvoisia. Sitten jos ihminen ei edes tahdo hoitaa omaa osaansa yhteisölle annetuista tehtävistä ja se aiheuttaa lisää suorituspainetta muille, niin se alkaahan väkisinkin ärsyttämään, vaikka olisi kuinka empaattinen ihminen.

Tietenkin, tuolla talossa ko. asiasta kannattaisi silti pitää mölyt mahassaan, ettei saa "kiusaajan" leimaa otsaansa. Mutta onhan se varmasti aikamoinen väsytystaistelu, että milloin kenenkäkin hermo menee tähän toimintaan.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Syys 2012 14:42

IrisU kirjoitti:Olen niin vähän ehtinyt katsoa 24/7:aa, että ei ole oikein muodostunut käsitystä siitä, että onko Katalla oikeastaan ketään kaveria talossa?
Tomi, Markus, Iida, Johanna ja Tea ainakin vaikuttavat eniten ottavan häntä uomioon tuolla. Ei niistäkään varsinaisesti kunnolla kavereita ole kukaan kun Katarina on niin sulkeutunut kuoreen tuolla, mutta Markus on varmaan hänelle se läheisin tuolla. Niin tunnutaan talossakin ajateltavan, muutamia kertoja olen kuullut jonkun mainitsevan siitä.
Edit: Leinan kanssa on jonkinmoista juttua ollut myös. Varsinkin nyt kun ovat yhdessä leipomassa noita sämpylöitä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja biggis » 15 Syys 2012 15:10

Täytyy myös sanoa, että Teija ja Anne "laitettiin" läyhäämään Katarinasta. Voi olla, että olisivat läyhänneet muutenkin, mutta asia varmistettiin sillä, että he kärsivät edelleen (pitkälle toista viikkoa) tyynyttömyysrangaistusta, jonka Katarina sai aikaan pitämällä tiiminauhaa jalassaan, pois näkyviltä.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

jopoo
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 12 Syys 2012 13:32

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja jopoo » 15 Syys 2012 15:15

Aivan kuten yllä jo sanottiin.
Katariina sai rankun (taitaa olla ainoa vai onko muita) josta "mammat" nyt kärsii. Siitä on helppo aloittaa ettei Kata edes yrittänyt kun yksi nauha ei kädessä pysy ja jatkaa läyhäämistä muista aiheista.
Tuotannolta oiva veto saada Katalle kannatusta illan tunnin koosteisiin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”